Dieselové motory - tipy a triky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.09.99  07:56

    « Re: BioNAFTA

    palivový filtr se mi nikdy neucpal, možná je to tím že jsem vždy při přechodu auta na bio nechal vyčistit palivou nádrž a pal. soustavu
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.09.99  10:08

    « Re: Startovani Fiat Ritmo

    residents> to si myslim, ze vyloucim napumpovanim rucni pumpou. Navic odvzdusneni i vymenu filtru jsem provedl bez uspechu. Jeste mohu zkusit stary trik s sanim primo z kanistru. Me to spis pripada na pokles ve vysokotlake casti cerpadla (Bosch), ale je po generalce... :-(((((
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.09.99  08:34

    « Re: Startovani Fiat Ritmo

    Tak se mi zdá, že ti "padá" nafta. Zkusil bych odvzdušnit palivové potrubí a případně i vyměnit filtr. Něco podobného se mi stávalo, když jsem tam dal nový filtr.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.09.99  15:31

    « Startovani Fiat Ritmo

    Jiz dlouhou dobu mam tuto zavadu: motor naskoci az (nebo spis jedine a pouze) na 2 zastartovani. Soucasny stav: GO cerpadla a hlavy, nove vstriky + zhavky, novy akumulator. Tlaky 27-28-27-28. Napumpovani rucni pumpou nepomaha. Vzdy staci kraticke "brnknuti". Zavada se projevuje spis vice za tepleho pocasi. V zime motor chyta nekdy i napoprve. Pri zastaveni motoru na kratku dobu chyta ihned. A ted radte a ptejte se. Vetsina "odborniku" pri zjisteni tlaku rezignuje, protoze to vypada, jako by motor nemel taky.Ď.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.99  08:24

    « Re: BioNAFTA

    Ucpal se ti nekdy pal. filtr pri provozu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.99  08:05

    « Re: BioNAFTA

    Na Bionaftu jezdím už přes rok. V současné době tankuju poslední verzi Bionafty II generace vyráběné společností ROBOS ve Slušovicích. Tankoval jsem ji do vozů FIAT UNO 1.3D, LANCIA THEMA 2,5TDS a ALFA ROMEO 164 2,5TD. U Fiatu jsem nechal vyčistit palivovou soustavu vyměnit palivové filtry a seřídit časování ventilů u Lancie a Alfy Romeo jsem časování neměnil. U Fiatu a Lancie se po přechodu na bio neprojevili žádné změny u Alfy Romeo 164 stoupla spotřeba o 0,4l na 100km tj. ze 7l/100km na 7,4l/100km a mírně se snížil výkon motoru. Toto je však patrné až při vyšší zátěži motoru při plném zatížení vozu při mírném stoupání na dálnici jela Alfa místo 195km/h jen 185km/h. S tímto palivem jsem nikdy neměl žádné problémy, v zimě zamrzá až při -38°C starty jsou lehčí a současná cena je 14Kč/l.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.09.99  16:18

    « Olej pro TD Fiat

    Je to ok, olej co tam lejes je tak akotar ne tento motor. To ľe CF je specifikace pro nakladaky není zcela přesné. Dá se od toho odpíchnout. Vąeobecně CD pro naf»áky bez turba,CF pro ty s turbem a polosyntetiku aľ full syntetiku pro TDI. Je to sice velmi zjednodusene hodnocení, ale obecně se z toho dá vyjít PTD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.09.99  15:44

    « Re: Olej MOBIL 1 pre Turbo Diesel.

    To HonzaP. Dík za obsáhlý příspěvek k motorovým olejům. Nicméně trochu jsem znejistil, zda mnou používaný olej (Sunoco Futura, SAE10W/40, API SJ/CF/EC, ACEA A3/B3) je vůbec vhodný do turbodieslu v osobním autě (Fiat Tempra 1.9TD). Ze tvého příspěvku jsem vyrozuměl, že oleje se specifikací CF (CF2, CF4) jsou vhodné spíš pro náklaďáky. Mohl bys mi to prosím tě ty nebo některý další fundovaný účastník vyjasnit. Dík Pavel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.09.99  11:18

    « Re: BioNAFTA

    Mate nekdo skusenosti s pouzivanim bionafty v motoru VW 1.6 D ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.09.99  15:08

    « Re: BioNAFTA to Residents

    Žádná jiná bionafta než II. generace se již neprodává. Kvalitních výrobců je více mimo Seta jsou to Bionafta Mydlovary, ADW, LB Ekooil a další.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.09.99  12:15

    « Re: Bionafta to Alexv

    Bionafta II. generace = SETA diesel (pumpy viz. www.setadiesel.cz). CityDiesel je nazev pro tu mineralni slozku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.09.99  11:59

    « Re: BioNAFTA to Residents

    Kde se da tahle bionafta II.generace natankovat?Myslim tim znacku benz.pumpy a pod kterym nazvem je uvedena na trh,ja osobne znam jen
    jiz mnou zminenou SETA diesel a nevim zda-li je to
    ona nebo ne!Napis,diky Alexv!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.99  15:54

    « Re: BioNAFTA

    Bionafta II. generace (30 % metylesteru řepkového oleje + zbytek tvoří kvalitní nafta s nízkým obsahem síry tzv. CITY diesel) má díky obsahu metylesteru vyšší čistící účinky a proto úsadami v palivovém potrubí časem rozpustí. Z toho důvodu je nutné po pár prvních tankováních bionafty tomu předejít a vyměnit palivový filtr. Obava z bionafty pramení ze špatných zkušeností s bionaftou I. generace (B1), která byla 100 % metylester. Tato bionafta se chovala dost agresivně na gumové hadice motoru, motor měl nižší výkon a tvořili se pryskyřičné úsady v motoru. Motor bez patřičných úprav na B1 nemohl jezdit. Používání B2 je celou řadou výrobců schváleno (mj. Škoda, VW, Ford, viz. biodisel.de). Obavy zastoupení automobilek u nás pramení jednak z neznalosti a pak z obav o dodržování kvality u nás vyráběné bionafty. Zájemcům doporučuji výborné české stránky Štěpána Bilčíka biodiesel.cz nebo jejich anglickou, resp. německou obdobu. Osobně jezdím na bionaftu více jak rok a nestěžuji si.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.99  15:38

    « Re: BioNAFTA

    Nejaky cas ( asi 5000km )jsem na bionaftu jezdil s escortem 1.8 a moje zkusenost je takova ze motor byl naopak trochu hlucnejsi ( vyraznejsi klepani pri volnobehu ),ale na vykonu jsem nic nepozoroval.Vzledem k tomu ze to bylo castecne v zime mel jsem dojem ze to v tuzsih mrazech trochu lepe startovalo.Jinek mam par znamych ktery na to taky obcas jezdi napr.golf ,fiesta.Nikdo si zatim na nejaky problemy nestezoval.Pri soucasnych cenach benzinu a nafty by jezdeni na tohle palivo znamenalo docela znacnou usporu.
    Piste nekdo dalsi nazory.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.99  07:45

    « Re: BioNAFTA

    Neni pravda,ze by bionafta byla jenom pro traktory,nebo zemedelske stroje,ale zaroven ti nikdo nezaruci ze se tvemu motoru nic nedeje.Problem je spis kvalita,treba u renomovanych znacek jako je OMW je urcite kvalitni.Nazev teto zatim jedine bionafty co znam,
    je SETA diesel.Muzu ti rict,ze kamos jezdi na SETA
    diesel s VW Polo 1.9D a zatim bez problemu najel
    asi 40tis. km.Vykon je stejny,naopak motor se zda
    byt tisi.Pravdou ale je,ze prechodem z normalni
    nafty na bio se vetsinou zanesou filtry(naftove)a
    je treba je vymenit.Potom kdyz jezdis na bio,neni
    dobre michat normal s bio,problem s filtry se muze
    i po ujeti malo kilometru opakovat.To je vse co vim,jestli vite nekdo vic napiste.Cau!
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.09.99  23:51

    « Renault Laguna 2.2D

    Chci se jen zeptat, jestli ma tenhle motor ve stary Lagune vykon kolem 80 koni nebo kolem 80kW. V novy Lagune (facelift) je 2.2dTi s vykonem pres 80kW, ale v Annonci sem videl inzerat na Laguna 2.2D 80PS - ?chyba? Predem dik za odpoved.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.09.99  23:48

    « Re: BioNAFTA

    Prej je to spis pro nakladaky a traktory... V aute to prej zanasi ruzny filtry a vykon motoru neni taky nic moc. Mozna to dokonce snizuje zivotnost. Zalezi asi na tom, do jakyho motoru se to dava. Ja sam s tim zkusenosti nemam a radsi bych to neriskoval - pro tech par korun riskovat motor by se mi nechtelo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.09.99  16:02

    « BioNAFTA

    Jezdite nekdo na bionaftu? Jake s tim mate zkusenosti?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.09.99  14:47

    « Re: Olej MOBIL 1 pre Turbo Diesel.

    Souhlas - znám to např. u tzv. originálních dílů, kdy v originální krabici najdete "neoriginálního výrobce". Sám jsem to zažil u těsnění a kroužků Ford (v krabici Ford byly kroužky Kolbensmit). Osobně do Sierry 1,8 TD liji Valvoline 0W30 (nekupte to za tu cenu 200 Kč za litr), myslím si, že za ty prachy je to pořád lepší jak Mogul Forte Racing nebo Zero za skoro 500 Kč za litr (dražší jak Mobil 1, vypadá to, že parazitují na podobnosti názvu, co na to obchodní zákoník...). Dříve jsem jezdil na VAT Syngold 5W40 (v Holandsku balený Valvoline pro VAT - výrobce obalů na oleje). Z vlastní zkušenosti mohu říci, že v zimě jsou starty se syntetikou (za předpokladu dobrý žhavičů) podstatně lepší jak u obyč. 15W40. Nabízím spolupráci. Někdo tady uváděl, že má nějaké výsledky testů olejů. Rád bych to probral podrobněji. Mám možnost otestovat oleje v laboratoři. Bohužel jen několik ukazatelů, neboť to není laboratoř vybavená zařízením Nicolet atd., ale např. otěr, nečistoty atd. by šly zjistit. Zajímalo by mě např. srovnání opotřebení srovnatelných motorů provozovaných s různými oleji atd. Zájemci ozvěte se na residents@post.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.09.99  08:31

    « Re: Olej MOBIL 1 pre Turbo Diesel.

    Co se autopříslušenství BOSCH týče (jako jsou svíčky, olejové a vzduchové filtry), ve valné většině jsou to ve skutečnosti OEM výrobky skutečných výrobců jako BERU, FRAM atd.

    Například BOSCH nemá v současné době linku na výrobu zapalovacích svíček. Nechává je vyrábět ve Španělsku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.09.99  14:43

    « Oleje do starąích motorů

    Co lijete Vy, ostatní, co nemáte moľnost jezdit v nových TDi do svých starąích motorů? Já leju do Sierry 2,3D Paramo SuperTurbo, coľ je nejlepąí minerální olej, co produkují v Pardubické rafinerii minerálních olejů. Moľná by mu stačil i Super (M7ADX) nevím, je pravda, ľe kdyľ motor spálí a vypustí (po kapkách) 1litr oleje na 1000km, ľe by snad stačil i olej M6 z Ostrama Vlček. Na vaąe typy olejů se těąí PTD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.99  08:33

    « Re: Olej MOBIL 1 pre Turbo Diesel.

    Pardon,napsal jsem blbe znacku oleje,ne Mogul1 ale samozrejme MOBIL 1.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.99  08:28

    « Re: Olej MOBIL 1 pre Turbo Diesel.

    Ja se priznam,ze moc nerozumim vzajemne si odporujicim pozadavkum na spickovy olej a narkum na to,ze je to drahe.Bohuzel je to tak vsude na svete.Bud chci super kvalitu a taky supercenu,nebo volim zlaty stred.Zadny olej na trhu neni nevhodny pro pouziti,jenom musime vedet,na co ho chceme.Budu jezdit maximum ve meste,nebo plny vykon dlouhodobe napr. na autobahn?Vyzkousel jsem snad vsechny svet.znacky mot.oleju a muzu odpovedne prohlasit,ze je to fuk.
    V souc.dobe mam TDI/85kW-novy typ a vybiram podle funkce chraneni lozisek turba-jezdim uz 25 let Castrol,tak mam k nemu trochu nekritickou nostalgii,v souc.dobe full synthetic 10W-40.Ta nula v nazvu je pekna,ale pro diesly,ani ty nejmodernejsi se nehodi,benziny s turbem jsou ideal.A navic,dieselpo 2000 km-kysela sracka(vysledky testu oleju po 1000 km mam jako seminarni praci sveho syna pred sebou-mereno VSCHT Praha,labor.maziv).Takze,zacina to byt dlouhe,doporucuji spis sledovat nez letacky lahve oleju,nebo si sehnat normu(neni to takovy problem),kde musi byt uvedena specifikace oleje podle API(Amer.Petroleum Institute) a podle ACEA(Associations des Constructeurs Europens d Automobiles)-drive znamou jako CCMC.Podle znamejsi klasifikace API jsme dnes dospeli na SJ,SK/CE.Casto oznacovana verze pro diesly jako CF2,CF4 je prosim podle normy pro velkoobjemove dalnicni tahace za tezkeho provozu(probeh 100000 km rocne).Evropa ale neni Amerika,a ted se snad konecne dostanu k jadru problemu.Vsechny automobilky(v Evrope)vychazeji ze trid ACEA z r.1996 a maji tzv.koncernove predpisy.Prosim,abyste to takto vzali,Porsche,MB,Peugeot,VW nepredepisuje konkretni olej,ale oleje tridy ACEA,doplnene o koncernovou normu.V nasem pripade pujde o olej pro TDI,je jedno jestli cast.nebo plne synteticky,norma je B3-96 pro tyto dva druhy oleje,pro VW musi byt splnena norma VW 500 a VW 505(olej pro diesly,prepl.diesly ACEA PD2/G4).Toto musi byt na lahvi oleje napsano,a vsechny mne zname oleje to tam maji,doporuceni vyrobce jim prece zvysuje prodej.Dalsi upresneni je pro stanoveni sulfatoveho popela 1,8%-taky uvedeno pro diesly.Dynamicka viskozita 0W oleje pri-30 stupnich je 3250 mPa s,10W oleje pak 3500 mPa s pri 20 stupnich - je videt,proc jsem to tu uvedl.Naopak Kinematicka viskozita pri 100 st.C je u oleju 0W-30 min.,max. 9,3-12,5 mm s-1.Znalost viskozitnich indexu je pro koupi oleje samozrejme nepodstatna,je to jen memento,za co vlastne davame ty nekrestanske penize.
    Takze,at to shrnu,dobry olej universalni neexistuje,specialisovane oleje ma armada,oleje pro tezkou techniku jsou stavene na nizke otacky a vysokou pevnost ve strihu,to neni nic pro nas.Pokud chceme investovat,pak jsou oleje viskozitnich trid 0-10W/30-50 temer rovnocenne,pozname to jen v zime,ale startovat noveho diesla pri 25st.pod nulou neni zas takovy problem(no pokud jsme stihli dat arktickou naftu).
    Pro vyseptale motory by takova investice byla zbytecna. - Trvale zatizeni v lete,jizda v horach,no prosim Vas,komu se motory VW prehrivaji?,ja jsem od techniku moc problemu na chlazeni neslysel.Videl jsem naopak zlikvidovana turbodmychadla,temer vzdy s poruchou cerpadla oleje.
    Olej Mogul1 -ano,jen bych uvazil volbu 0W,da se vyzkouset,myslim si ze vetsi spotreba oleje tu asi bude(on fakt tece jako voda).My na dieslech proste musime tu kompresi,a lepsi brzdeni motorem,necim zaplatit oproti benzinu.U zbyleho prislusenstvi motoru bych nevahal,BOSCH neni zadne becko,filtr paliva je dobry,ostatni maji treba predehrivani nafty elektrikou-da se namontovat.Filtr oleje je silne specificky,patrona je proste patrona,pokud chce clovek experimentovat,tak at ji meni 2x casteji,da se to provest s prstem v ... za par minut bez vymeny oleje.Na tema filtr vzduchu tady bezelo mnoho nazoru,kity na tuning jsou k dostani,zase musim vedet,na co to auto vlastne mam.Jestli chceme vyssi vykon,pak k odbornikum a nechal provest treba lehky tuning.Vymenovat jen znacky papir.filtru vzduchu neprinese efekt.Pokud,filtr tesni-a to neni vzdy,pak 99 procent prostupu vzduchu je zaruceno vsemi znackami,a zbytek uz musime nechat na motoru.
    Bye
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.09.99  09:41

    « Olej MOBIL 1 pre Turbo Diesel.

    Dostal sa mi do ruky reklamný plagát olejov firmy MOBIL 1. Zaujal ma tam najmä Mobil 1 pre Turbo Diesel (0W-40).Pozná ho niekto, alebo má sním niekto i osobné skúsenosti ????
    Bude dobrý do Octávia TDI/81kW,čaká ma zakrátko výmena oleja a neviem pre aký sa mám rozhodnúť.Pozná niekto lepší????.Videl som od CASTROL SLX (0W-30) ale nemal špecifikáciu pre TD. Aký je rozdiel medzi požiadavkami na olej do TD alebo TDI a pre ostatné motory???? Tento MOBIL 1 existuje aj v špecifikácii pre TD a pre benzín.Len je to trochu drahé kafe.Ozaj a aké filtre vzduchu,paliva a oleja používate mám dávať zase len značkový BOSCH veď to je ďalšie drahé kafe.Poradte mi prosím niekto zaujíma ma aj názor PavlaPTD má zdá sa mi celkom fundované odpovede.
    Tak čaute teším sa už na Vaše odpovede.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.09.99  00:00

    « Diky

    pokud budu mit jeste nejaky dalsi dotazy, ozvu se. Zdar vsem dieselum, jichz jsem velky priznivec. Takze zvesela s klapotem vpred a hlavne ze to jede uz dost slusne a za malo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.09.99  11:06

    « Re: Odpovedi pypomaster

    Hodne klapou diesly od VW bez hydro-zdvihatek, protoze asi malokdo ma naladu po kazdych asi 20 - 40 tis. km sundavat dekl a vymenovat(prehazovat) podlozky vymezujici vuli ventilu. Je problem, jak si ty podlozky obstarat ( nepocitam objednani primo u VW). Takze vetsina lidi jezdi, co to vydrzi. Vsechny motory(VW) s turbem by mely mit hydro-zdvihatka. Dalsim zdrojem klepani jsou vstriky a cerpadlo. Do cerpadla bych se moc nevrtal, ale ve vstrikach se nechaji vymenovat pruzina a podlozky. Vzhledem k tomu, ze nastaveni vstriku mam zadarmo, tak jsem s tim docela laboroval. Nizky tlak - nepravidelny chod motoru, asi vetsi spotreba. Kdyz jsem si nechal nastavit vstriky na vetsi tlak, motor zvlast silne klepal, mel jsem pocit ze lip jede a min zere. Nakonec jsem si nechal nastavi tlaky na stred vyrobcem udaneho rozmezi - je to nejlepsi. Ten otackomer jsem u VW dieslu videl jen u vybaveni "G".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.99  07:19

    « Re: Odpovedi pypomaster

    motor 1,6 td byl poměrně tichý (nevím proč, některé golfy jak píšeš jsou úplné rachtačky), tišší než přímý vstřik. Já jsem měl verzi CL a tam byly místo ot. hodiny. pokud budeš mít ještě nějaké dotazy, tak se klidně ptej. Jo a zůstala mi taková ta velká česká serv. kniha (česky)
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.09.99  00:00

    « Odpovedi

    Tady se nejak nikdo nepohybuje.Presunula se snad siskuse nekam jinam?Chtel bych se taky jeste zeptat, jestli se do 1.6TD daval otackomer a jestli jenom od vybavy GL, nebo uz v CL... Diky. Prosil bych hlavne petu, ktery ma osobni zkusenosti.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.09.99  00:00

    « Passat 1.6TD

    A do Passata B3 (1988-1993 - "kulatej") se daval i ten 50 kW nebo jenom Intercooler? Mam dojem, ze jenom Intercooler. Velmi se mi ten motor i auto libi, porizovaci cena je taky celkem slusna vzhledem ke kvalitam auta. Chtel bych si tohle auto koupit v limuzine na prvni jezdeni. V autoskole budu zrejme jezdit s Passatem B5 1.8T, tak se s tim snad neco naucim. Zajima me este, jestli to nedela moc velkej kraval:necekam srovnatelnost s benzinem, ale da se to srovnat s TDi? - muj otec to ma v Passatu Variant B4 - mezityp s faceliftem a ten ma zvuk docela uchazejici. Chci jenom vedet, jestli to nedela kraval jako diesely v Golfu I a podobnejch autech - rachta to pres celou krizovatku az do dalsich aut. Diky zatim za obsahly info od pety a prosim o odpoved. Diky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.09.99  00:00

    « Foto

    Chtel bych taky vedet, kde bych na INetu sehnal nekde fotky Passata B3, uz sem se o to snazil, ale nic sem nesehnal.Diky
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.09.99  12:51

    « VW TD81KW/VTG

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.09.99  11:08

    « Re: VW Passat 1.6TD

    Měl jsem Passata Variant s tímto motorem. Měl najeto 170 tis. km a jezdil bez problémů. Na tento obsah měl docela slušný výkon 59 kW (dělala se verze 1,6 TD - tuším 50 kW a 1,6TD Intercooler 59 kW) Asi těchto motorů tu moc neběhá - alespoň v servisu mi to říkali. I tak velké auto jako je Passat s tímto motorem slušně jezdilo, teď mám Tdi 66 kW - pokud to mám porovnat, tak ta 59 se víc točila - max. ot 5.100, turbo slušně začínalo plnit mezi 2.500-3000 ot. Pokud se chtělo akcelerovat pod těmito otáčkami, tak se zdálo, že to vůbec nejede ale jakmile turbo zabralo, tak to byl slušný tah. Spotřeba při mé nijak spořivé jizdě (předjíždění, nedodržování rychl. limitů, po dálnici v SRN 160-170 km/h) se spotřeba pohybovala mezi 6-7 l. Věřím že při slušné jízdě není problém jezdit kolem 5 L. Myslím, že tento motor nemá žádné "mouchy" v poruchovosti, chce se trochu starat o turbo (slušný olej, dodržovat intervaly, po velkém zatížení dochladit turbo)Navíc ani kategorie zákonného pojištění s ohledem na výkon není k zahození.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.09.99  22:40

    « VW Passat 1.6TD

    Ma nekdo zkusenosti s timto automobilem, ale i s timto motorem? Vim,ze ma 59kW, 155Nm..., ale zajimala by me spolehlivost, mira poruchovosti, moznost sehnani nahradnich dilu, skutecna spotreba (ne papirova). Tenhle motor byl prej pro americkej trh, ale u nas se to take v annonci prodava. Motor nema katalyzator, proto je silnej. Daval se pouze do Passatu o 2 rady zpet (kolem r.v. 1992). Zajimaly by me taky jizdni valstnosti a dojmy (liny nebo na objem a vykon zivy...).Diky
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.09.99  22:35

    « VW Passat 1.6 TD

  • 00 Reagovat !

    foto

    03.09.99  17:39

    « hh

    jjjj
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.09.99  17:36

    « hh

    jjjj
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.08.99  08:41

    « Starter je OK

    Problém byl v přívodních kabelech. Vąechny jsem sundal, vyčistil kontakty, pořádně dotáhl a startuje to jak o ľivot. PTD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.08.99  12:52

    « Re: Starter (napodruhy)

    To uz nespravis,s tim je Ford znamy!Hod to do srotu,TvUj FENIX
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.08.99  16:16

    « Re: Starter (napodruhy)

    Nejvetsi bordel prej byl na pastorku (ted jsem mluvil s brachou). Proste moje rada - rozebrat a cely poradne vycistit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.08.99  16:12

    « Re: Starter

    Bracha mel na Escortu nedavno ten samej problem. Nakonec rozkuchal starter a omyl kotvu - na ni byl totiz usazenej prach s mastnotou. Kdyz byl starter teplej, tak (jak mastnota zmekla) slo vsechno v pohode, ale za studena se rotor ke statoru proste prilepil. Od ty doby je po problemu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…