Dieselové motory - tipy a triky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • 00 Reagovat !

    foto

    13.04.00  20:13

    « vw polo classic

    Asi pred 2 mesici jsem koupil nove auto vw polo classic 1.9 TDI /81 Kw/.Posledni dobou mam pocit ze je motor hlucnejsi.Od 2000 ot/min je hodne slyset.Kdyz je motor studenej je mene slyset nez zahratej.Nekdy si pripadam jako bych jel ve fordu transit.Muzete nekdo
    poradit o co se muze jednat? Diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.04.00  08:16

    « Re: Servis pro Peugeot 405 GLD

    Já osobně mám půl roku 405 GRDT. Seřizování vstřiků je nejlepší svěřit specialistům na diesely. V Praze mi byla doporučována firma Autodiesel, Izraelská 1 tel.771806 l.34 (74771806). Já jsem si chtěl také nechat seřídit vstřiky, ale jiný důvěryhodný specialista mi sdělil, že pokud s autem nejsou problémy (startování, kouř) nebo něco co by signalizovalo problematické vstřiky (opálené žhavicí svíčky), tak je lepší to nerozebírat. Já osobně žádný takový problém nepozoruji, ale stejně si je během dalšího roku dvou chci nechat zkontrolovat.
    S ostatním na Peugeot jsem udělal celkem dobrou zkušenost v malé opravně Autoservis Škarda, Baštýřská 70 tel.: 81931734. Specializují se na Peugeot. Nejsou autorizovaný servis, ale jsou levnější, pečlivější a udělali na mne dobrý dojem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.04.00  14:25

    « Servis pro Peugeot 405 GLD

    Zdravím,
    právě jsem přečetl všechny vaše příspěvky k tomuto tématu. A vzhledem k tomu že jsem před rokem koupil 405ku a za tu dobu (cca 20tkm) na ní ještě nešáh žádnej odborník, rozhodl jsem se že jí dopřeju preventivní prohlídku v servise a necham seřídit vstřiky ... a pod. o čem jste tu psali. Jsem však člověk neůvěřivej a v servise jsem ještě nebyl (Š105 jsem řešil sám nebo se strejdou). Proto Vás žádám: Na základě vlastních zkušeností doporučte servis nebo mechanika v Praze, Náměšti nad Oslavou nebo v Brně a okolí.
    Dále by mě zajmalo jesli někdo z vás jezdí na nějakou alternativní náhradu nafty (viz. tubrika bionafta) jako je LTO, ELTO, transf. olej, frit. olej a pod.
    Long.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.04.00  15:20

    « Re: Piskani

    Je to klinovej remen, nazhavenim se unavi baterka a alternator je plne zatizenej a prikluzuje. Po chvili se dobije, proto to da pokoj. Snadno si to overis zapnutim vseho co je na elektriku hned po startu a piskani by melo byt delsi. Nebo varianta 2 - remen prejet obyc kridou a bude prokluzovat potichu. Pokud ne je treba hledat jinde.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.04.00  08:10

    « Re: K tomu pískání

    Je dosti možné, že máš uvolněný klínový řemen aleternátoru..... Tak na něj šáhni, jestli se moc neprohejbá. Ten řemen, když se pak už ohřeje, tak to přestane prokluzovat a tudíš pískat. Je to můj rychlej tip, ale může tam bejt tisíc jinejch závad.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.04.00  19:30

    « Bez nadpisu

    Je normální, když ráno nastartuju auto a z motoru se ozývá nějaké pískání? Asi po deseti vteřinách to přestane.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.04.00  08:48

    « Re: pre AIKI o chlad. kvapaline

    Opravdu nevím, chladící kapalina barvu obvykle nemění, maximálně věkem trochu ztmavne, případně zesvětlá pokud přidáváš v létě destilku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.04.00  04:20

    « pre AIKI o chlad. kvapaline

    Je tam originál nová od výrobcu nejaká specialitka ale u iných aut som to este nepozoroval. Moze to nieco znamenať?
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.04.00  09:42

    « Léto

    Je to tak, je teplo, motory startují na brnknutí, takze No problem. Zacali polni prace, levna nafta k dostani, takze ok. PTD
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.04.00  08:11

    « Oživení

    Jen to tu trochu oživuju, aby se nám téma nepropadlo do archivu. Je vidět, že se oteplilo, najednou nikdo nemá žádný problémy s disláky, hold začla sezóna.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.03.00  08:45

    « pro Zadek

    Dík za rady. Ve šroubech to nebylo, ale při kontrole čerpadla jsem zjistil že se uklepala pružina co vrací plyn na doraz. Je tam sice ještě jedna, ale při ubrání plynu se táhlo vracelo pomaleji a čerpadlo dávkovalo zbytečně moc paliva. Aiki
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.03.00  08:40

    « pro korsičana

    Zadek ma pravdu. leju tam zeleny fridex a zelený zůstává. Pokud tam ovšem leješ nějakou drahou specialitku, pak se nediv že za ty prachy máš i barevné efekty :-)))))))).
    Aiki
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.03.00  09:13

    « Vsem

    Netankujte 30. dubna 2000 ! ! !
    Přečtěte si prosím tuto zprávu a předejte ji dále, mohla by se z ní stát geniální akce, pokud budou všichni spolupracovat!
    Toto je protestní akce proti stále stoupajícím cenám pohonných hmot!
    Neustále stoupající ceny pohonných hmot, získávají pomalu zastrašující rozměry.
    Je nejvyšší čas na reakci postižených.
    Celosvětově stoupají ceny pohonných hmot neakceptovatelným způsobem, I když jsou miliony barelů v zásobě. Nyní se rozhodli ropní producenti snížit svou produkci o dva miliony barelů denně, aby vyhnali ceny uměle nahoru.
    Všichni postižení jsou nutně vyzváni k protitahu.
    Rozhodující den je 30. dubna 2000.
    Pokud tento dne nebude nikde tankováno, nemůže si trh této skutečnosti nepovšimnout.
    Musíme si povšimnout toho, že máme moc; měli bysme ji jen použít. Dnešní moderní komunikační prostředky umožňují informovat o této akci ve velice krátké době obrovské množství lidí.
    Tankujte před, nebo po 30. dubnu 2000, ale:
    NETANKUJTE 30. DUBNA 2000 ŽÁDNÉ POHONNÉ HMOTY!!!
    Tato akce je nutná proto, aby pár miliónů lidí ukázalo ropným multimiliardářům, že se jím přejídá neustálé placení čím dál více peněz za pohonné hmoty a mají toho tak akorát po krk.
    Spolupracujte!!! Předávejte tuto zprávu dále!!! Pošlete tuto informaci svým přátelům a známým. Pomožte udělat z 30. dubna 2000 nezapomenutelný den!
    Děkuji
    ----------------------------------------… /> Originál této zprávy byl doručen z Německa, kde se plánuje úplně stejná akce ve stejný den. (a určitě nezůstane jenom u Německa...)
    ---
    Příchozí zpráva neobsahuje viry.
    Zkontrolováno antivirovým systémem AVG ([odkaz]
    Verze: 6.0.121 / Virová báze: 58 - datum vydání: 31.1.2000
    ----------------------------------------… />
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.03.00  21:25

    « Re: Pre SELA / pro KORZICAN

    Tu Corsu stale mam, ale je to benzin 1,2i. Je to slabounkej motor, musi se hodne tocit, ale na Prahu je vykon tak akorat. Stejne jezdim 80% po Praze. Jinak to na Prahu vubec vhodny neni. Ma to maly kola 165/70 R13, po 40000 Km odesly predni tlumice, po 50000 Km mam na 45% zadni tlumice. Jinak je zcela O.K., ale na nervy mi jde predevsim hodne hlasite vetrani. Na takhle male prditko to nadherne sedi a hlavne brzdi. Narodil od felicie se predek ani na mokru neutrhne a nejede to jako sanky, ale zabori se do zeme a jen zadek ma tendenci trochu tancit. Jinak to jde pryc hlavne proto, ze jde 3 Dv. a mame malyho kluka, porad lezem do zadu a to je dost na palici...
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.03.00  14:48

    « Chladící kapalina v Oplu

    Jakou tam naleješ, taková tam je a je fuk, jakou má barvu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.03.00  19:44

    « Re:Pre AIKI a ostatnych.

    Zaujímala by ma sfarbenie chladiacej kvapaliny u motorov 1,5D-TD....1,6D.....1,7D od Isuzu montovanych v Oploch. Nepozorovali ste zmenu sfarbenia? Poradte co moze byt pricina? Olej ani voda neubúda!!!! Dik
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.03.00  19:31

    « Re: Pre SELA

    Napis co si mal za Corsu. Dik. Napis poznatky hlavne o Dieslu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.03.00  07:45

    « Re: Prosím - kdo víte, poraďte

    Vstřiky mi seřizovali před 3000 km, současně je novej i vzduchový filtr.
    Ty šrouby na čerpadle jsou ale dobrý tip, zkontroluji je a uvidíme.
    Dík Aiki.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.03.00  12:31

    « Re: Prosím - kdo víte, poraďte

    Vymenou palivoveho filtru urcite nic nezkazis. To, ze to chcipne hned po nastartovani je divny. Problem bych videl v cerpadle nebo ve spadavani nafty skulinkou nekde v hadickach nebo nedotazenej naftovej filtr, ale ta spotřeba? Taky bych se podival na vzduchovej filtr, jestli by nebylo vhodné ho vyměnit, může bejt zalepenej nečistotama a propouští málo vzduchu. Nechat taky zkontrolovat vstřiky, správně by se to mělo kontrolovat každejch 50000km. Další možnost je, že se vibracema motoru uvolnily šrouby naftového čerpadla a pootočilo se, tím se změnil předvstřik paliva a následky se projevují tvými problémy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.00  11:01

    « Re: Prosím - kdo víte, poraďte

    Brzdy jsem zkoušel - zkušenosti z favorita :-)).
    Pneumatiky mam stejné, trasu jezdím neustále stejnou. Zvuky jsou normální. Jedinou změnou je to chcípnutí těsně po nastartování stud. motoru.
    Uvažoval jsem jestli není přiucpaná nějaká tryska - ale jak to poznat aniž bych musel auto dávat do servisu?
    Uvažoval jsem i nad palivovým filtrem, je už tam dost dlouho, ale ten by snad spotřebu nezvýšil.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.00  13:30

    « Re: Prosím - kdo víte, poraďte

    A motor se chová normálně? Starty, zvuk, tah při jízdě....? Neblokuje trochu třeba některé kolo? Po jízdě je zkus ošahat, jestli neni některý rozžhavený a nepřibrzďuje. Neměnil jsi třeba taky pneumatiky. Nízkoprofilové za nějaký větší? Ujedeš ve skutečnosti stejně ale na tachometru ti to napočítá o hodně míň, lehce si to můžeš spočítat. Taky si přičti, že je zima a mě osobně žere auto po městě v zimě při krátkejch jízdách minimálně o 2 litry víc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.00  11:22

    « Re: Prosím - kdo víte, poraďte

    Posledních asi 1000 km, tj 2 tankovani
    Mel jsem neustale spotrebu cca 6,5 (odpovida udaji vyrobce), ted mam cca 7,8.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.03.00  14:36

    « Re: Prosím - kdo víte, poraďte

    A o kolik se ti u Ascony zvýšila spotřeba? To, že se ti zvýšila spotřeba pociťuješ dlouhodobě nebo pouze při posledním tankování?
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.03.00  09:22

    « Seat Alhambra

    Koupil jsem funglovku seata 81kW a chrochtal jsem spokojenosti nad jeho spotrebou. Trvalo to ale pouze do prvni garancky. Po vymene oleje mi podle pocitace stoupla spotreba o 1,5l/100km. Jezdim stejnou streku, auto nepujcuju. Zajimalo by me, jestli ma nekdo podobnou zkusenost. Mam podezreni, ze mi s motorem neco udelali v servisu.
    Diky za nazory.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.03.00  09:06

    « Prosím - kdo víte, poraďte

    Mám opla Asconu 1,6D. V posledních týdnech se mi prudce zvýšila spotřeba. Zkontroloval jsem takové běžné věci jako hadice (zda nekapou), táhla plynu a sytiče zda neváznou, olej, vodu atd...
    Nevíte někdo čím by to mohlo být?
    Je to můj první diesel a tak budu vděčný za každou radu.
    Ještě jedna věc - motor, při startu na studeno si po nastartování rád chcípne, to taky nedělal.
    Dík Aiki
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.03.00  11:56

    « Re: novy diesel pro Opel Astra

    No vsak jsem taky rikal, ze si mas sam vybrat.
    Jen jsem upozornil na rozdily. Treba ten provoz + prohlidky. A kdyz jsme u sousedu, tak zrovna muj ma novou Astru 1.8 16V CDX (pry max. vybava), stala ho 600tKc. Co na ni obdivuju (soused je invalida) je poloautomaticka spojka. Ma to takovy mikrospinac na radici pace, kdyz ho zmackne, tak se "vypne" spojka, normale zaradi a pak po pusteni to spujku "uvolni". Proste super.
    Ja jsem si nevybiral podle toho, co ma kazdy soused, ale podle uzitnych vlastnosti (a Octavie se mi navic libila). Protoze jsi se rozhodl pro Astru, preju ti hodne stesti s novym motorem. Pripadne zavady hned hlas! ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.03.00  11:30

    « Re: novy diesel pro Opel Astra

    PRO FIJA> Nova Astra base 5dv. 1.7 DTI by mela stat 439900 Kc [cena za starsi 1.7 TD] + nejakych 25000 Kc za ten novy motor. To auto bude z predvadecky stare 4 mesice, proto tech 410000. Koukal jsem se na ten motor a vzhledove to s 1.7 TD nema moc spolecneho, navic si nemyslim, ze si dnes Opel u motoru udelaneho SPECIALNE pro trh v SRN dovoli predstavit nejakou "sragoru". Tu OCTAVII proste nechci. Co s palubnim pocitacem, spotrebu to ma stejne neuveritelne nizkou. jak vyuziju vyhrivana zrcatka v Praze, kde je zima zazrak na ktery se tesi akorat muj syn? Velky kufr je mi na houby, s kufrem jsem si v 90% pripadu vystacil u Corsy. Vim o cem mluvim, Octavii koupil bracha v SLX s 1.9 TDI 81 kW. Astra mi prijde kompaktnejsi, na prvni pohled mensi a vhodnejsi jako rodinny vuz. Navic to neni muj prvni Opel :-) A ruku na srdce, proc mit stejne auto, jako ma kdejaky soused...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.00  23:38

    « Re: novy diesel pro Opel Astra

    jeste poznamka k cene:
    aktualni cena 5dv hatchbacku Opel Astra 1.7 TD 50kw/68k je 439900 Kc. Nezda se mi pravdepodobne, ze za lepsi motor zaplati zakaznik mene :-(
    Mozna bude to auto prodavano ojeta (predvadeci model) a pak by mohlo byt levnejsi. Ale to u Skodovky taky ziskas slevu...
    Samozrejme: pokud je Octavie nejskaredejsi auto, cos kdy videl, asi si ho nekoupis, ale muzes pockat na facelift (bude uz od cervence), treba se ti pak libit zacne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.00  23:27

    « Re: novy diesel pro Opel Astra

    Hello Sela,
    slysel jsem moc nazoru, ze OPEL neumi diesely.
    Pokud mohu porovnat parametry toho DTI 1.7 (55kW/75k/170Nm) a cenu auta s nim (rikas 410tKc ?) a vedle toho postavim Octavii s motorem TDI 66kW/90k/210Nm a cenou 444900, tak mi prijde, ze za lepsi vybavu (no, neni tam airbag spolujezdce, ale zase mas pal. pocitac a vyhrivane zrcatka) a kvalitnejsi motor das jen o malo vic. Pokud nejsi vysoky, tak zadny problem s mistem na zadnich sedadlech neexistuje, navic mas vetsi kufr, levnejsi servisni prohlidky a nahradni dily. Naopak, u Octavie platis drazsi povinne ruceni (ale nizsi havarijni pojistku), u Opela usetris (mozna) neco na spotrebe (ale OPEL nema zase povoleno pouzivani BIO nafty, Octavie ano).
    Nechci te zrazovat od Astry s novym dieselem. Ale proc riskovat s nevyzkousenym (Astra classic a TD motory mela _velke_ problemy a ja Opelu u dieselu prostre neverim), kdyz je po ruce osvedcena kvalita pri srovnatelnych (a mozna vyhodnejsich) podminkach. Ber to jako namet k zamysleni :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.00  21:53

    « Re: novy diesel pro Opel Astra

    PRO RESIDENTS> diky za ten tip na autobild.de, skoda, ze neumi deutch, ted jsem odsouzeny k veceru stravenemu s online slovnikem :))) PRO COKES> "Nic to však nemění na názoru, že bych šel spíš do 2.0 DTI 16V, je to přeci jen fungl nová konstrukce." - problem je v tom, ze ta porizovaci cena nove 1.7 DTI bude 410000 Kc [z predvadecky], ale 2.0 DTI se v BASE verzi nedela a stoji nepomerne vic - 540000 Kc nova
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.00  16:32

    « Re: novy diesel pro Opel Astra

    No prosím, je tam dokonce i přímej vstřik, to jsem netušil (i když je to loghický, proč by dělali SOHC 16V a bez přímýho vstřiku, že? :-)).

    IMHO ten motor bude vždycky lepší, než nějaká Endura 1.8 od Forda, že?

    Nic to však nemění na názoru, že bych šel spíš do 2.0 DTI 16V, je to přeci jen fungl nová konstrukce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.00  10:50

    « Re: novy diesel pro Opel Astra

    Podívej se na autobild.de do rubriky test. Myslím, ľe tam před měsíce o tom psali.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.02.00  23:38

    « Re: novy diesel pro Opel Astra

    Dostal jsem od vas nekolik odpovedi na tema koupe noveho Opelu Astra a protoze jsou zdejsi clenove trchu mimo misu [nebrat zle, proste se u nas o tom motoru nic nevi, prodejce Oplu nevyjimaje], tak pripojuji par komentaru:
    > RESIDENTS: Za ty prachy si kup raději Oktávku.
    > Ten Isuzu se moc sere.
    Za 410000 srovnatelnou Octavii neporidim. Nic ve zlym, ale osklivejsi auto neznam. A jak muzes prohlasit neco takoveho o motoru, ktery je na trhu 1/2 roku a jeste jen v Nemecku...
    > COKES: BTW o motoru 1.7 DTI 16V jsem tedy ještě > nic neslyšel.
    Info viz. [odkaz]
    > COKES: napasoval na ten starý Isuzák 1.7 TD
    > motor 16 V hlavu (ale bez DTI).
    Asi stezi, je to opravdu DTI...
    P.S. Pokud mate nekdo informace opravdu z prvni ruky, budu Vam vdecny. Cas mam nastesti az do 1/5/2000
    P.P.S. O uvahach to asi neni, to bychom mohli zacit vest na toto tema flame war...
    Predem diky
    Ales
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.02.00  13:18

    « Re: Proklatá Sierra 1,8TD to Zadek524

    Proč to nekoupíš venku. Za ty prachy to máš i s kompletní sadou těsnění atd. To nemáš v čem jezdit, že tak spěcháš. Vžďyť máš přece ještě dvě 524.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.02.00  09:01

    « Proklatá Sierra 1,8TD

    Jsem opravdu moc zvědavej, jak se dá ta potvora do kupy. Nová ložiska jsou opravdu problém na toto auto sehnat, nikdo je nemá po celé republice. Jenom ve Fordu a za těžkej peníz. Konkrétně mám na mysli ojniční ložiska pro základní rozměr bez výbrusu. Goetze kroužky taky problém. U Štangla je sice maj v sortimentu, ale budou až za měsíc, cena 2.000 Kč. Musel jsem teda jinam, kde ale stály 4.000 Kč. Co se dá hold dělat, přece nebudu tak dlouho čekat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.02.00  08:32

    « Sierra 1,8TD to residents

    Mechanika mám fakt dobrýho, ale pro tebe je asi trochu z ruky, jsem totiž z Prahy a mechanik sídlí v místě mého bydliště. V Brně jsem kupoval starší písty na inzerát, ale HN motor myslím vůbec není špatnej, ten obchod znám.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 29.02.00  07:37

    « Re: Sierra 1,8TD to residents

    Tip ti mohu dát, ale z OL je to daleko (přes 100km)- Horní Suchá (u Havířova).
    Je to p. Kuchta tel. 069/642 5491, 0603 268 567.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.00  15:19

    « Re: Sierra 1,8TD to Zadek524

    Kde v Brně nakupuješ díly na 1,8 TD? Je to ten HN motor? Není lepší koupit venku u Forda. Já kupoval např. hlavu ve Vídni a přišla na 13 tis., tady za ni chtěli ty svině 35-38 tis. A přitom to byl taky AT (Austauschteil - výměnný díl).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.00  15:13

    « Re: Sierra 1,8TD to oleowr1

    Můžeš mi dát tip na toho mechanika, pokud je z Moravy (cca do 50 km od OL). Zatím, kde jsem byl, tak všechno odflákli. Pořád mi někde teče olej. Když to údajně spraví, tak se 10 tkm nic neděje a pak to zase začne. Teď mám nějak zaházenou hadici od turba. Turbo je přitom cca 10 tkm po GO v Rema turbo Strakonice (fajn borci z ČZ).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.00  08:16

    « Re: Sierra 1,8TD

    Tak už se mi podařilo písty koupit. Udělal jsem si včera výlet kvůli nim do Brna. Sehnal jsem je i s ojnicema po 500 Kč/ks. Klikovku mám naštěstí vpořádku. Jak to mlátilo, byly to totálně vymletý pístní čepy + totálně neseřízené vstřiky. Vřele doporučuju všem, aby si je nechali zkontrolovat a seřídit. Mělo by se to dělat každejch 50000km, ale každej na to kašle, dokud to jede.... Ale u tý Sierry to kvůli vstřikům dopadlo blbě. Písty totálně upálený, upálený žhavky a ty pístní čepy, to určitě vzniklo taky kvůli těm vstřikům, protože motor měl nevyváženej chod.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…