Dieselové motory - tipy a triky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Diesel do 1850ccm
nikdy jsem nejel ani s TDCi ani s TDI-PD od VW ani s zadnym jinym dieselem. Do tyhle rubriky pisu jen tak ze sportu, abych mel co nejvic prispevku (viz TOP20). A nemaje co delat, tak si vymejslim a pisu tu uplny kidy jako vzdycky. Prekvapuje te to ?
Jo jinak, srovnavat se da vsecko, ale srovnani hrusek s jabkama neni zrovna eklhaftni. Stejna otazka - jel jsi s tim Focusem a jel jsi s Borou TDI 150k ? A jak se ti to srovnavalo ? -
« Re: Diesel do 1850ccm
Správně jsi profe poznamenal svou nevědomost: v Mondeu New Edge je 2.0 commonrail, který je u Fordu nová věc, s "legendární " 1.8TD+intercooler nemá krom paliva nic společné a s 1.9TDIPD od VW myslím srovnatelný je.Je jinak naladěný a převodovka má odlišně odstupňované kvalty, takže subjektivně působí jako trochu línější, ale nové Mondeo je taky těžší než Pašík.Jinak souhlasím se zadkem, pod 2.0 litry nemá smysl momentálně hledat dobrý diesel ( vč. 1.9, samozřejmě ). -
« Re: Diesel do 1850ccm
myslis ktery z TDI-PD motoru ? Ten nejslabsi z Fabie 74kW, ten starsi z Passata 85kW/285Nm, nebo ty aktualni PD 96kW a 110kW/310Nm ? A ktery HDI s nema chces srovnavat ?
Jestli jsi jezdil s Golfem III TDI 66kW/200 Nm, tak ten je porad s prehledem na urovni 2.0HDI 66kW z Peugeotu 206/306/406 ... a pritom je vyvojove starsi o cca 7 roku, nema vysokotlake vstrikovani atd.....
S TDI-PD koncernu VW se daji srovnavat CR motory Mercedesu a BMW, jinak asi celkem nic .... -
« Re: Diesel do 1850ccm
smudla: Pokud se dává taky do Mondea, tak si ten novej 1,8 TDCI dobře prohlídni, až ho budou zase někdy v řezu vystavovat na nějaký výstavě. Jestli ten má něco společnýho se starým 18 D, tak jsem asi špatně koukal. Ovšem jestli je to ještě nějakej jinej motor, tak se omlouvám, moc tyhle hračky neregistruju. :-( -
« Re: Diesel do 1850ccm
focusacky TDDi je proti TDI koncernu VW o nicem. Jestli se ten novej, vykonnejsi jmenuje TDCi, tak tento novej "zazrak", dosahuje urovne zhruba Di-TD v Mazde a Mitsubishi, s TDI-PD motory VW se to porad neda srovnat ... ale jinak se s tim da jezdit, to jako jo. Jen to nelze povazovat za "spicku" nebo "nejlepsi motor" -
« Re: Diesel do 1850ccm
Ten Peugeot 1,8TD taky nevyniká extrémní spolehlivostí. Myslím, že by se na tom pov. ručení nemělo zas až tolik škudlit. Lepší je koupit větší objem, kterej se odvděčí větší spolehlivostí. Ověřeně jsou největší držáky Mercedesy 200D. Od starýho žraloka, přes piáno ke MB190 nebo 124 a dál ty CDi... Pokud chceš větší auto, doporučuju aspoň toho dvoulitra. Jinak z těch menších objemů se tu zapomělo na velice spolehlivou dieselovou Toyotu 1,8D. -
« Re: Diesel do 1850ccm
Nejlepší podle mě asi ted ta 1.4HDI od Peugeota nebo 0.6 TDi od Mercedesa (SMART) a nejhorší asi 1.8TD od Forda. Nicméně můj názor. Jestli chceš nějaký ojetý auto což vylučuje Peugeotí 1.4HDI tak co takhle 1.7 od Opela ? Sice zadny zazrak, ale spolehlivost normalni. A jeste tusim ze Peugeot daval do 106 taky nejaky maloobjemovy diesel že by 1.5 ??? ale nejsem si jit jestli to byla přesně 1.5 ale rozhodně to bylo pod 1.850 -
« Re: Oblíbená značka oleje? to Šmudla
Škoda, snad příště....dostal jsem se totiž k 318 v kombíku od Rieger tuning, no prostě krasavec. jedinou chybku to má, chtělo by to nový motor. 5 Bavora ropáka sháním, ale kombajna.....potřebuju nějakou náhradu za Mondeo, zdá se mi že stavba rodinného domku tomu autu neudělala pronikavě dobře a taky už mám na něm najeto něco málo přes 300tkm, takže to chce změnu. -
« Re: Oblíbená značka oleje? to Šmudla
Já jsem si to myslel, že bys chtěl něco kolem toho BMW E30. Bohužel na to ale nic nemám. Pár těch E30 jsem před časem taky měl, ale teď nic. Díly na to taky nevedu. Mám, ale prakticky cokoliv na MB 190 2.0D, BMW524TD E28 a Kadeta GSi 2.016V (Calibra). Též doklady, ale ty radši ani nenabízím, je to za tržní ceny. -
« Re: Oblíbená značka oleje? to Šmudla
Problém tkví v tom, že na krabici s ND pro aftermarket může být napsáno co chce, většinou to je stejně jedna firma. S těma tlumičema máš pravdu, já dávám Sachsy, pokud někdo nemá moc peněz tak plynokapaliny Gabriely nejsou až tak zlé.. Po ceníkách se mrknu, jenom prosím o nějakou reakci na ty bavorácké věci.... -
« Re: Oblíbená značka oleje? to Šmudla
A ty máš k dispozici jejich ceníky? Nikde na stránkách nic nemaj. Akorát se mi zdá, že nabízej výrobky outsideřích firem. Třeba tlumiče Al-ko, stojej za prd, ale Gabriely jsou ještě o 100% horší... Alespoň podle mě. Couriera asi koupím celýho - je to '95 v zoufalým stavu, za 60 tis, ale jede. S tím se něco vymyslí a zbydou hodně mladý papíry. -
« Re: Oblíbená značka oleje? to Šmudla
Ahoj Šmudlo, ta polosyntetika za 70,- se mi zdá velice zajímavá. Dej mi prosimtě na ně nějakej odkaz. To máš v kanystru nebo v sudu? Kolik dělá normální cena vč. DPH? Tak jsem koukal do Kazanova roomu, můžu říct jenom to, že jsem hrozně rád, že jsem se taky nezbláznil do super nadupanech benzíňáků.... Apropo, nevěděl bys o šikovnech dokladech na Ford Courier 1,8D. Mám na to jeden kousek, r.v.'92. -
« Re: Oblíbená značka oleje?
Kupuju to po 20-ti litrových barelech, které jsou modré. Litr vychází na necelou 100,- za litr u 10W40, což je myslím dostačující pro turbomotory typu 1.8TD od Fordu. U 5W40 jsem s cenou někde u 200-250 zalitr, záleží na množství. Nižší cena platí opět pro barel. Do strojoven typu Felda aj. leju Delphi Prestone polosyntetiku za nějakých 70Kč za litr, je to i se slevou na fitry Purolator. Kdyby někdo bádal nad dodavatelem, tak jsme systemizovaní jako Meteor servis. Meteor je podobná síť jako třeba Kelly, jenom je s nima tady ve Zlíně lepší domluva.Zadku, mrkni prosím do Kazanova roomu o VR6, je to ke konci MC, díkes.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!