Dieselové motory - tipy a triky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.02.02  08:00

    « Re: help me 309 D

    Jestli si dovedu situaci správně představit, tak po nastartování tvůj Peugeot našedle až bíle fest čoudí, motor se silně klepe a poškytává, je to tak? Dělá to jenom studený? Pokud teda jenom studený, doporučuju jako první a nejjednoduší věc zjistit jestli ti funguje předsuvník pro studený starty. Abys věděl, co máš hledat, tak od termostatu ti vede bowden do naftovýho čerpadla a tam hejbe páčkou. Zkus jestli je tohle funkční. Nebo až budeš startovat studený auto, řekni někomu, ať ti tu páčku podrží a uvidíš, jak se to bude chovat...
    Pak už jenom vstřiky, žhavky, vadný naftový čerpadlo nebo netěsnost v palivovém systému a spadlá nafta. Zkus ale nejdřív co jsem psal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.02.02  07:55

    « Re: 524 v aut.

    Prof: Teď jsem si přečet tvůj příspěvek ještě jednou a všim jsem si, že mi ušlo, že cenu znáš, já myslel, že se ptáš na cenu orientačně... Cena je to super 1 podtržená!!! Auto doporučuju inhned koupit. Nemá-li auto svýho zájemce, nabízím se jako kupec já a to co nejdříve. Kdyby náhodou, ještě jednou kontakt na mě: zadek524@seznam.cz.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.02.02  07:52

    « Re: 524 v aut.

    Prof: Tohle auto je sice pěkný, ale už se taky začíná řadit spíš k obstarožním veteránům. Tím mám na mysli, že co se týče ceny je tady velikej rozptyl závislej na stavu a vzhledun auta. Počítej rámcově za tenhle ročník cca 90.000,- za ruinu až 160.000,- za super krasavce ve výbavě. Tak si vyber, do který kategorie tohle auto tak patří... Orientační cena za spíše normální - solidní auto je tak asi 135 tisíc. Chceš kupovat 524???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.02.02  07:15

    « 524 v aut.

    zadek: Jaká je cena 50 tis za 524TD v aut. 1991 s českýma SPZ ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.02.02  00:00

    « Re: kouřivost iščo raz

    Mne to prave vubec nekouri, ani na plnej kotel - jezdim na BIO. VW 1,9D. Jake mate namerene emise kourivosti?
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.02.02  22:52

    « kouřivost iščo raz

    Tak jsem to znovu analyzoval. Některé TDI (dokonce i PD) kouří při plném výkonu celkem dost a jiné zase ne. V čem může být zádrhel? Mně třeba to auto ani nečmoudne. Natočím MPEG drsného rozjezdu jako důkaz a dám ho na web.

    Dnes jsem předjížděl Passata TDI PD a ten kouřil solidně. Dával tomu.

    Co je špatně? Palivo? Teplota motoru? Vyhoněnost? (to by můj kouřil 2x tolik) :o)
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.02.02  21:19

    « Vibrace výfuku u TDI

    Prosím o radu zkušeného VWfandu. Mám krátce Passata 95´rok a ozývá se mi v určitých otáčkách výfuk. Slyšel jsem, že je to snad výrobní vada. Osobně si myslím, že je problém v tom, že celej výfuk je ukotvenej až vzadu před prostř. tlumičem a celá dlouhá roura včetně KATu vibruje. Je na to nějakej fígl? Dík za radu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.02.02  21:08

    « help me 309 D

    potřeboval bych poradit s 1.9 dieslovým motorem od pažouta. Po nastartovani jde hrozně hrbatě, kouří. Vstřiky jsou dělaný, ale nezlepšilo se to. Taky nevím kde a jak seštelovat volnoběh (ovládacím lankem to nejde). Díky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.02.02  21:10

    « Re: Zmršený téma

    zadek: Já ne, já televize nespravuju a nerozumím tomu :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.02.02  13:40

    « Re: Zmršený téma

    Hmm, čeká to teda zase na nás. Takže tady pak budeme mít co řešit...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.02.02  10:03

    « Re: Zmršený téma

    to zadek: musíš si uvědomit, že ti, co na tyhle auta mají, se těch problémů těžko dočkají, pač za 3 roky budou kupovat nový. To čeká na nás, takzv. sprosté lidi k...a.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 07.02.02  09:07

    « Re: Zmršený téma

    Bohužel jsem se smířil s tím, že v téhle republice na nové auto poctivou prací u zaměstnavatele nevydělám i kdybych se po...., takže jezdím s tím co mám. Ono i ty nové vymoženosti zestárnou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.02.02  07:34

    « Re: Zmršený téma

    Jo jo, ty super motory tdi, cdi, hdi... zatím šlapou k maximální spokojenosti, ale když se to pak začne posírat, bude to na oběšení. Těžko zjistitelný závady v elektronice nebo v softwaru či chyba v různejch jinejch vyfikundacích na těch motorech - to se pak budou sypat korunky... Ještě si budou nešťastní majitelé drbat hlavu, že si pro úsporu radši nekoupili koloběžku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.02  21:33

    « to prof

    A čím by ses prosím Tě po večerech a nocích bavil? Neměl bys do čeho píchnout (myslím opravy) :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.02  20:41

    « Re: Zmršený téma

    Zadek: Jen chvilku počkej, až se ty perfektní motory začnou * :-) Ne, ne, mýlíte se, nikomu nic zlýho nepřeju, jenom jsem si vzpoměl na ty výrazy lidí, např. šťastnejch majitelů Oktávek za bezmála 3/4 mil., kterým to auto v záruce nějak samo o sobě přestalo startovat. Baterkou a žhavičkama to ale nebylo :-) Stejně, až budu bohatej, tak si takový nějaký auto, našlapaný všema možnejma vymoženostma taky pořídím, abych se konečně pořádně svezl.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.02  17:01

    « Re: to kutil

    Vypadá to, že si hlavně ve městě bere víc při stejným stylu jízdy, ale může to být subjektivní. Jsou tam rozdílné převody a nové motory táhnou víc od spoda.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.02  16:55

    « Re: to kutil

    Bylo to vloni na podzim a TDCi ještě nebylo v ČR. Teď mám TDCi objednané, ale chtějí za to mizerové neskutečné peníze. Za ně bych sehnal Oktávku 4x4 combi 85kW TDi v super výbavě. Řeším Focuse jako náhradu za nepovedené Mondeo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.02.02  15:37

    « Re: Zmršený téma - 2zadek

    Jen počkej, potvoro, Ty jsi věděl že budu pryč a že se nemůžu bránit, viď? Já Ti dám, na všechny zahrádky :))) A kdopak se mi to chystá dodat další dvě herky, co?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.02  13:53

    « Re: Zmršený téma - 2zadek

    No, kdybych chtěl * Oddieho, tak bych řekl, že zmizely k němu ( a hlavně k jeho kámošům na fšechny zahrádky , co v Praze jsou ), ale jinak momentálně je to čéče s herkama asi tak, že se nic kloudného nesere ( klepu na dřevo ). Jinak kdysi uváděné problémy s E30 trvají, jestli nemáš co vozit:motor M42 + elektrika, 323 i celé auto....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.02  13:13

    « Re: to kutil

    no ono je logicke, ze kdyz vyuzivas vyssiho vykonu, bude to papat vic. Pokud budes jezdit +- stejne jako se starym TDI, spotreba by mela taky byt +- stejna.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.02  13:12

    « Re: Zmršený téma

    herky stoji v bazarech (napr. AAA) a nikdo je nekupuje :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.02  12:58

    « Re: to kutil

    Jasně větší tabulkovou spotřebu oproti starým 1,9TDI má de-facto (110 kW verzi opomíjím, tam je to vysvětlitelné)jen 1,9TDI 96 kW ve verzi s vyšším točivým momentem - 310 N/m. Dělá to + 0,3 - 0,4l/100km.(rozdíl je patrný u A6) Jinak je to v rozmezí do +0,1l. Praxe může být mírně odlišná, i když já to nepředpokládám. Vlastně ještě ta spousta verzí 1,9 TDi 85kW vykazuje občas výkyv, ale tam hraje roli i hmotnost těch MPV a jejich cx... Údaje vychází z modelu VW Bora, do kterého se montovalo, či montuje snad vše.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.02  12:06

    « Re: Zmršený téma

    To je zvláštní, kam zmizely všechny herky..?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.02  09:02

    « Re: Zmršený téma

    to mas tezky, kdyz mame vsichni kary s perfektnimam motorama :-))) Jaky problemy bys pak cekal ? :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.02  08:44

    « Re: Bez záruky.

    Jsem někde čet, že systém PD se bude používat pouze u motorů max 4 válců z hlediska velké spotřeby výkonu k samotnému pohonu PD a tak mi néní jasné jestli to mysleli 4 jako konečné číslo, nebo 4 válec max v jedné řadě ??? (tedy 3,4,6,8válec) ten pětiválec a deseti tam nějak nepasuje.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.02.02  08:26

    « Zmršený téma

    Kde jsou ty časy, kdy se tady rozebíraly různý problémy. Z tohodle tématu se stalo místo, kde se porovnávaj jenom výkony, točivý momenty apod.... To nemáte nikdo žádnej faktickej problém? Budou se tady furt protřepávat tabulkový hodnoty? Tohle téma jsem měl vždycky rád, ale poslední dobou jsem po nahlídnutí sem pokaždý znechucenej!!! Já vím, tak se nemusím lézt, když se mi to nelíbí...
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.02.02  08:02

    « diesel power

    Ale jinak samozřejmě souhlasím s Hufem, momentálně těžko hledat konkurenci bavorákům
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.02  08:02

    « Re: to kutil

    Pokud jsi srovnával Focuse osazeného Endurou DI 66kW se zmíněnou Octavií, tak jsi zjevně srovnával nesrovnatelné. Zcela jistě by bylo správné tuto činnost provádět u 1.8 DuraTorq TDCi 85kW - 250Nm/1800ot/min. U Audi je zajímavé to, že opouští osvědčený koncernový model TDI (resp. TDI PD ) a dává se pomalu cestou CR.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.02.02  23:02

    « to kutil

    BMW byh směle předřadil před VW. Výkon a kultivovanost 320d 330d 530d 740d je nekonečná ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.02.02  22:58

    « Re: to kutil

    Nejde ani tak o terminologii, spíše o technologii. Každej dělá co umí. VW to skutečně umí, ale astatní se taky snaží BMW,Renault,PSA,Ford. Šlo mi jen o to, že PD jsou po stránce hlučnosti a spotřeby horší než staré TDi. Porovnával jsem Focus 1.8 66kW a Oktavia 81kW a motor ve Fordu byl rozhádaný a hlučný, zatímco Oktávka táhla a seděla. Ten Megane skutečně nestojí za moc, ale třeba Laguna se stejným motorem ale vyšším výkonem 88kW už mluví o něčem jiném. Kdybych si mohl vybrat tak bych si samozřejmě zvolil VW. Třeba tu A4 se 114kW.
    :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.02.02  22:48

    « Re: diesely

    Jezdil jsi s Passatem? Těch 4,5 jsem skutečně s 81kW v Oktávce na trase Praha - Brno zažil. A nebylo to žádné šetření. Proto mne u Passatu 96kW s novější technologií vysoká spotřeba překvapila. Jinak, co se týče motorů od DAS (PSA,Ford) tak už je to taky o něčem jiném.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.02.02  22:43

    « Re: to kutil

    A jezdil jsi s Passatem TDI?
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.02.02  12:33

    « TDI+AUTOMAT

    Zdravím všechny v této rubrice a chtěl bych se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s provozem auta Tdi (VW, Audi) s automatickou převodovkou. Jsem skalní příznivec automatu a Passat Tdi 81kw který používá žena se mi taky docela zamlouvá, ale neznám nikoho, kdo by to jezdil s automatem. Díky!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.02.02  11:40

    « Re: to michel

    Jen jsem reagoval na porovnávání TDI s jinýma (Ford, Renault) a konstatuji, že je to neporovnatelné. Tdi jsou tu 10let a kde v té době byli ostatní. Vem jen 5 let starej motor od Forda, ověšej ho stavitelnou turbínou, komonrejlem (PD raději ne), nakonec čipem a můžeš si podat ruku s některou z ojnic.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.02.02  08:29

    « Re: to michel

    hmmm to uz muze zrychlovat pri seslapnuti plynu i v rychlosti kolem 180 km/h :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.02.02  02:10

    « to michel

    Já se bavil o sériovém provedení! TDI 96kW s ABT chipem 114kW... Já mám na tento motor odbržděný KERSCHER chip na 118,5kW a 402Nm za 21.000,- s DPH...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.02.02  22:14

    « to michel

    Tak se nauč vyjadřovat. 1.9TDI 114kW skutečně neexistuje. Tunerské mutace se udávají extra. V zažité terminologii figurují jen 1,9TDI 55, 66, 74, 81, 85, 96, 110kW. To je jako napsat "Octavia RS 154kW". Jistě že ten výkon má, ale je to RS 132kW + čip.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.02.02  21:25

    « Re: to michel

    Ale přečti si muj příspěvek pořádně, já nikde nepíšu, že je to seriový. Pánové jen trochu ladili 96KW, až naladili 114. Jen se mi líbilo to slovo neexistuje. Jo a ten ABT jí taky velmi sluší. Ale abych tě uklidnil, to auto mi pane neříká.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.02.02  14:49

    « to plancius

    Zajímavé...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.02.02  14:47

    « to michel

    A chceš snad tvrdit, že máš v A4 pod kapotou sériový čtyřválec 1.9 TDI 114kW? Vsadíme se?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…