Dieselové motory - tipy a triky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: 524 v aut.
Prof: Teď jsem si přečet tvůj příspěvek ještě jednou a všim jsem si, že mi ušlo, že cenu znáš, já myslel, že se ptáš na cenu orientačně... Cena je to super 1 podtržená!!! Auto doporučuju inhned koupit. Nemá-li auto svýho zájemce, nabízím se jako kupec já a to co nejdříve. Kdyby náhodou, ještě jednou kontakt na mě: zadek524@seznam.cz. -
« Re: 524 v aut.
Prof: Tohle auto je sice pěkný, ale už se taky začíná řadit spíš k obstarožním veteránům. Tím mám na mysli, že co se týče ceny je tady velikej rozptyl závislej na stavu a vzhledun auta. Počítej rámcově za tenhle ročník cca 90.000,- za ruinu až 160.000,- za super krasavce ve výbavě. Tak si vyber, do který kategorie tohle auto tak patří... Orientační cena za spíše normální - solidní auto je tak asi 135 tisíc. Chceš kupovat 524??? -
« kouřivost iščo raz
Tak jsem to znovu analyzoval. Některé TDI (dokonce i PD) kouří při plném výkonu celkem dost a jiné zase ne. V čem může být zádrhel? Mně třeba to auto ani nečmoudne. Natočím MPEG drsného rozjezdu jako důkaz a dám ho na web.
Dnes jsem předjížděl Passata TDI PD a ten kouřil solidně. Dával tomu.
Co je špatně? Palivo? Teplota motoru? Vyhoněnost? (to by můj kouřil 2x tolik) :o) -
« Vibrace výfuku u TDI
Prosím o radu zkušeného VWfandu. Mám krátce Passata 95´rok a ozývá se mi v určitých otáčkách výfuk. Slyšel jsem, že je to snad výrobní vada. Osobně si myslím, že je problém v tom, že celej výfuk je ukotvenej až vzadu před prostř. tlumičem a celá dlouhá roura včetně KATu vibruje. Je na to nějakej fígl? Dík za radu. -
« Re: Zmršený téma
Jo jo, ty super motory tdi, cdi, hdi... zatím šlapou k maximální spokojenosti, ale když se to pak začne posírat, bude to na oběšení. Těžko zjistitelný závady v elektronice nebo v softwaru či chyba v různejch jinejch vyfikundacích na těch motorech - to se pak budou sypat korunky... Ještě si budou nešťastní majitelé drbat hlavu, že si pro úsporu radši nekoupili koloběžku. -
« Re: Zmršený téma
Zadek: Jen chvilku počkej, až se ty perfektní motory začnou * :-) Ne, ne, mýlíte se, nikomu nic zlýho nepřeju, jenom jsem si vzpoměl na ty výrazy lidí, např. šťastnejch majitelů Oktávek za bezmála 3/4 mil., kterým to auto v záruce nějak samo o sobě přestalo startovat. Baterkou a žhavičkama to ale nebylo :-) Stejně, až budu bohatej, tak si takový nějaký auto, našlapaný všema možnejma vymoženostma taky pořídím, abych se konečně pořádně svezl. -
« Re: Zmršený téma - 2zadek
No, kdybych chtěl * Oddieho, tak bych řekl, že zmizely k němu ( a hlavně k jeho kámošům na fšechny zahrádky , co v Praze jsou ), ale jinak momentálně je to čéče s herkama asi tak, že se nic kloudného nesere ( klepu na dřevo ). Jinak kdysi uváděné problémy s E30 trvají, jestli nemáš co vozit:motor M42 + elektrika, 323 i celé auto.... -
« Re: to kutil
Jasně větší tabulkovou spotřebu oproti starým 1,9TDI má de-facto (110 kW verzi opomíjím, tam je to vysvětlitelné)jen 1,9TDI 96 kW ve verzi s vyšším točivým momentem - 310 N/m. Dělá to + 0,3 - 0,4l/100km.(rozdíl je patrný u A6) Jinak je to v rozmezí do +0,1l. Praxe může být mírně odlišná, i když já to nepředpokládám. Vlastně ještě ta spousta verzí 1,9 TDi 85kW vykazuje občas výkyv, ale tam hraje roli i hmotnost těch MPV a jejich cx... Údaje vychází z modelu VW Bora, do kterého se montovalo, či montuje snad vše. -
« Re: Bez záruky.
Jsem někde čet, že systém PD se bude používat pouze u motorů max 4 válců z hlediska velké spotřeby výkonu k samotnému pohonu PD a tak mi néní jasné jestli to mysleli 4 jako konečné číslo, nebo 4 válec max v jedné řadě ??? (tedy 3,4,6,8válec) ten pětiválec a deseti tam nějak nepasuje. -
« Zmršený téma
Kde jsou ty časy, kdy se tady rozebíraly různý problémy. Z tohodle tématu se stalo místo, kde se porovnávaj jenom výkony, točivý momenty apod.... To nemáte nikdo žádnej faktickej problém? Budou se tady furt protřepávat tabulkový hodnoty? Tohle téma jsem měl vždycky rád, ale poslední dobou jsem po nahlídnutí sem pokaždý znechucenej!!! Já vím, tak se nemusím lézt, když se mi to nelíbí... -
« Re: to kutil
Pokud jsi srovnával Focuse osazeného Endurou DI 66kW se zmíněnou Octavií, tak jsi zjevně srovnával nesrovnatelné. Zcela jistě by bylo správné tuto činnost provádět u 1.8 DuraTorq TDCi 85kW - 250Nm/1800ot/min. U Audi je zajímavé to, že opouští osvědčený koncernový model TDI (resp. TDI PD ) a dává se pomalu cestou CR. -
« Re: to kutil
Nejde ani tak o terminologii, spíše o technologii. Každej dělá co umí. VW to skutečně umí, ale astatní se taky snaží BMW,Renault,PSA,Ford. Šlo mi jen o to, že PD jsou po stránce hlučnosti a spotřeby horší než staré TDi. Porovnával jsem Focus 1.8 66kW a Oktavia 81kW a motor ve Fordu byl rozhádaný a hlučný, zatímco Oktávka táhla a seděla. Ten Megane skutečně nestojí za moc, ale třeba Laguna se stejným motorem ale vyšším výkonem 88kW už mluví o něčem jiném. Kdybych si mohl vybrat tak bych si samozřejmě zvolil VW. Třeba tu A4 se 114kW.
:-) -
« Re: diesely
Jezdil jsi s Passatem? Těch 4,5 jsem skutečně s 81kW v Oktávce na trase Praha - Brno zažil. A nebylo to žádné šetření. Proto mne u Passatu 96kW s novější technologií vysoká spotřeba překvapila. Jinak, co se týče motorů od DAS (PSA,Ford) tak už je to taky o něčem jiném. -
« TDI+AUTOMAT
Zdravím všechny v této rubrice a chtěl bych se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s provozem auta Tdi (VW, Audi) s automatickou převodovkou. Jsem skalní příznivec automatu a Passat Tdi 81kw který používá žena se mi taky docela zamlouvá, ale neznám nikoho, kdo by to jezdil s automatem. Díky! -
« Re: to michel
Jen jsem reagoval na porovnávání TDI s jinýma (Ford, Renault) a konstatuji, že je to neporovnatelné. Tdi jsou tu 10let a kde v té době byli ostatní. Vem jen 5 let starej motor od Forda, ověšej ho stavitelnou turbínou, komonrejlem (PD raději ne), nakonec čipem a můžeš si podat ruku s některou z ojnic.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Pak už jenom vstřiky, žhavky, vadný naftový čerpadlo nebo netěsnost v palivovém systému a spadlá nafta. Zkus ale nejdřív co jsem psal.