Dieselové motory - tipy a triky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re:Vibrace výfuku u TDI
No známej měl ten samej problém. Prostě při určitých otáčkách do zachrastilo. No a zjistilo se že to bylo katalyckým konvertorem. V jeho případě se stalo udajne tak, že vjel do velké louže a jak se prudce ochladil tak vnitřek popraskal. Měl v to v záruce tak no problemo. Ale pokud je tlumic výfuku OK, tak to může být taky tohle. -
« Re: Vibrace výfuku u TDI
No, jsem zvědavej jak to s těma dovozama opravdu skončí. Jestli bude povolený stáří 8 let, tak mě to udělá velkou radost!! Jinak ještě k tomu výfuku, dělá to na mě dojem, podle toho co píšeš, že se ve vejfuku uvolnila některá přepážka, která v některejch otáčkách drnčí. Je to hodně nepříjemný, ale celkem neřešitelný. Jediná šance je, že opousloucháš jak říká Prof odkud to přesně jde a do tlumiče se dá pořádným kladivem rána, aby se zdeformoval, čímž je šance, že se deformací upevní uvolněná přepážka. -
« Re: Vibrace výfuku u TDI
Mám takovej pocit, že 95ku Passata už nemohu individuálně dovézt a registrovat pro provoz na poz. komunikacích v tomhle Kocourkově. Jak je tedy možný, že tady provozuješ takový "evropský vrak" a obtěžuješ tady občany hlukem? Sorry, kompatka, jenom jsem chtěl poukázat na absurdní nesmyslnost nesmyslů, týkajících se dovozu ojetin, které některá individua drze nazývají zákony. Pokud jseš schopen nasimulovat to drnčení i na stojícím autě, zajeď někam na zvedák, předveď jim to a ať někdo pod autem přesně určí, odkud to vychází. Někdy totiž stačí dobře mířená rána kladivem. Je na to i víc triků, který hlavně šetří tvoji kapsu. -
« Re: tesneni pod hlavou
Pavel: Vraz to do značkovýho Fiatu. Ale dej pozor, aby to byl hodně známej a hodně značkovej Fiat. Máš tam totiž plnou záruku, což má v tomhle případě velkou výhodu, zvlášť když jsi ještě dokonale prubnul vzpěrovou odolnost ojnic. A kde by asi měli opravit Fiata líp, než u Fiata :) -
« Re: Vibrace výfuku u TDI
Jasně, vibrace jsou normální, asi jsem se blbě vyjádřil. Prostě v určitých otáčkách (např. při rozjezdu) se ozývá takovej těžko popsatelnej drnčivej zvuk, kterej jde jednoznačně od výfuku. Do tlumičů jsem bouchal a nejsou vevnitř rozsypaný. Výfuk je origo, všechny gumové silentbloky taky, do kastle se nikde neopírá. Mám podezření na tu pružnou pletenou spojku mezi částí od parohů a zbytkem potrubí, ale na pohled je normální. Podobnej problém má jeden s Golfem taky TDI.. Z Prahy nejsem, ale i tak dík za nabízenou pomoc -
« tesneni pod hlavou
V pondeli mi cestou od rodicu z Moravy odeslo tesneni pod hlavou (laicka diagnoza - doufam, ze to nebude nic horsiho). Tak jsem lechtal plynovy pedal a povedlo se mi dojet do Prahy. Kdyz jsem dnes auto rano chtel odvezt do servisu, tak jsem mel dost zajimavej start. Otocil jsem klickem, motor sebou skubl, ale neotocil se. Podruhy to samy a az napotreti se zacal tocit a nastartoval. Nejspis to byla voda v inkriminovanem valci s porusenim tesnenim, ktera nechtela pustit pist do horni uvrate (?). BTW nemate nekdo prehled o znackach tesneni. Rad bych tam nechal dat neco kvalitniho, protoze tenhle motor (Fiat 1.9TD/66kW) je k propalovani tesneni pod hlavou dost nachylnej. -
« Re: Vibrace výfuku u TDI
Záleží co myslíš vibrujícím výfukem. On totiž každej výfuk vibruje - klepe se s motorem a to je naprosto normální a jinak to ani nejde. Jestli to ale správně domejšlím, vejfuk ti asi špatně drží v některým úchytu nebo je třeba svařovanej nějak křivě a klepe ti do kastle a to je asi ten zvuk, kterej nelahodí tvýmu uchu...
Odkud jsi? Jestli z Prahy, můžu ti být nápomocen v řešení problému. -
« Re: 524 v aut.
Prof: Teď jsem si přečet tvůj příspěvek ještě jednou a všim jsem si, že mi ušlo, že cenu znáš, já myslel, že se ptáš na cenu orientačně... Cena je to super 1 podtržená!!! Auto doporučuju inhned koupit. Neni-li kupec pro auto, tak dej vědět, šel bych do něj. -
« Re: help me 309 D
Jestli si dovedu situaci správně představit, tak po nastartování tvůj Peugeot našedle až bíle fest čoudí, motor se silně klepe a poškytává, je to tak? Dělá to jenom studený? Pokud teda jenom studený, doporučuju jako první a nejjednoduší věc zjistit jestli ti funguje předsuvník pro studený starty. Abys věděl, co máš hledat, tak od termostatu ti vede bowden do naftovýho čerpadla a tam hejbe páčkou. Zkus jestli je tohle funkční. Nebo až budeš startovat studený auto, řekni někomu, ať ti tu páčku podrží a uvidíš, jak se to bude chovat...
Pak už jenom vstřiky, žhavky, vadný naftový čerpadlo nebo netěsnost v palivovém systému a spadlá nafta. Zkus ale nejdřív co jsem psal. -
« Re: 524 v aut.
Prof: Teď jsem si přečet tvůj příspěvek ještě jednou a všim jsem si, že mi ušlo, že cenu znáš, já myslel, že se ptáš na cenu orientačně... Cena je to super 1 podtržená!!! Auto doporučuju inhned koupit. Nemá-li auto svýho zájemce, nabízím se jako kupec já a to co nejdříve. Kdyby náhodou, ještě jednou kontakt na mě: zadek524@seznam.cz. -
« Re: 524 v aut.
Prof: Tohle auto je sice pěkný, ale už se taky začíná řadit spíš k obstarožním veteránům. Tím mám na mysli, že co se týče ceny je tady velikej rozptyl závislej na stavu a vzhledun auta. Počítej rámcově za tenhle ročník cca 90.000,- za ruinu až 160.000,- za super krasavce ve výbavě. Tak si vyber, do který kategorie tohle auto tak patří... Orientační cena za spíše normální - solidní auto je tak asi 135 tisíc. Chceš kupovat 524??? -
« kouřivost iščo raz
Tak jsem to znovu analyzoval. Některé TDI (dokonce i PD) kouří při plném výkonu celkem dost a jiné zase ne. V čem může být zádrhel? Mně třeba to auto ani nečmoudne. Natočím MPEG drsného rozjezdu jako důkaz a dám ho na web.
Dnes jsem předjížděl Passata TDI PD a ten kouřil solidně. Dával tomu.
Co je špatně? Palivo? Teplota motoru? Vyhoněnost? (to by můj kouřil 2x tolik) :o) -
« Vibrace výfuku u TDI
Prosím o radu zkušeného VWfandu. Mám krátce Passata 95´rok a ozývá se mi v určitých otáčkách výfuk. Slyšel jsem, že je to snad výrobní vada. Osobně si myslím, že je problém v tom, že celej výfuk je ukotvenej až vzadu před prostř. tlumičem a celá dlouhá roura včetně KATu vibruje. Je na to nějakej fígl? Dík za radu. -
« Re: Zmršený téma
Jo jo, ty super motory tdi, cdi, hdi... zatím šlapou k maximální spokojenosti, ale když se to pak začne posírat, bude to na oběšení. Těžko zjistitelný závady v elektronice nebo v softwaru či chyba v různejch jinejch vyfikundacích na těch motorech - to se pak budou sypat korunky... Ještě si budou nešťastní majitelé drbat hlavu, že si pro úsporu radši nekoupili koloběžku. -
« Re: Zmršený téma
Zadek: Jen chvilku počkej, až se ty perfektní motory začnou * :-) Ne, ne, mýlíte se, nikomu nic zlýho nepřeju, jenom jsem si vzpoměl na ty výrazy lidí, např. šťastnejch majitelů Oktávek za bezmála 3/4 mil., kterým to auto v záruce nějak samo o sobě přestalo startovat. Baterkou a žhavičkama to ale nebylo :-) Stejně, až budu bohatej, tak si takový nějaký auto, našlapaný všema možnejma vymoženostma taky pořídím, abych se konečně pořádně svezl. -
« Re: Zmršený téma - 2zadek
No, kdybych chtěl * Oddieho, tak bych řekl, že zmizely k němu ( a hlavně k jeho kámošům na fšechny zahrádky , co v Praze jsou ), ale jinak momentálně je to čéče s herkama asi tak, že se nic kloudného nesere ( klepu na dřevo ). Jinak kdysi uváděné problémy s E30 trvají, jestli nemáš co vozit:motor M42 + elektrika, 323 i celé auto.... -
« Re: to kutil
Jasně větší tabulkovou spotřebu oproti starým 1,9TDI má de-facto (110 kW verzi opomíjím, tam je to vysvětlitelné)jen 1,9TDI 96 kW ve verzi s vyšším točivým momentem - 310 N/m. Dělá to + 0,3 - 0,4l/100km.(rozdíl je patrný u A6) Jinak je to v rozmezí do +0,1l. Praxe může být mírně odlišná, i když já to nepředpokládám. Vlastně ještě ta spousta verzí 1,9 TDi 85kW vykazuje občas výkyv, ale tam hraje roli i hmotnost těch MPV a jejich cx... Údaje vychází z modelu VW Bora, do kterého se montovalo, či montuje snad vše.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!