Dieselové motory - tipy a triky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Nové RZ
Dík Profe, ale nepochopil jsi mne. Nehledám v ničem vědu. Ba právě naopak. Udivuje mně, že je nějakej předpis o přišrubování značky, ale nikde nic o tom jak. Takže normální postup jak ve všem. Další výhoda techto našich předpisů spočívá v tom, že každý policajt v tom může najít zdroj obživy a milovníci diskuzí s příslušníky mají krásné téma.
Mimochodem ta značka je strašná, připadám si jak Rumun. Smál jsem se slovákům, jaký značky si vymysleli, ale ted´ mají lepší než my.
-
« Re: Nové RZ
kampatka: Až ti z toho nadšení z nový SPZ zase zvadne, tak si kup u první pumpy rámeček na SPZ a namontuj ho podle logický ůvahy nad existujícími otvory v nárazníku a na tom rámečku :-))) Nehledej v tom velkou vědu, je normální, že člověk v tomhle státě hledá předpis úplně na všechno :-)). -
« Re: to rbaron
Zadek: Souhlasím, jenom trochu nadzvedávám pokličku, pod níž je podobnejch prasáren spousty. Záměrem je vybídnout k ostražitosti, který v tomhle státě není nikdy dost, ať už se jedná o sbeserióznější subjekt. Už jen kvůli tomu, že nemusí člověk vůbec tušit nic o autech, ale stačí mu jen nahlídnout do manuálu, kolik je náplň oleje s výměnou filtru. Když se dočte o 5a půl litrový náplni, přičemž na faktuře má účtovanejch 6, je potom samozřejmostí, že buď dosane auto přelitý, nebo má pixlu s tím půllitrem strčenou někde v autě na případný dolití. Já vím, jsem až moc velkej idealista. Takhle to nechodí nikde na světě :-))))) Ovšem tam se taky na ten půllitr opravdu dobrýho oleje nemaká skoro půlku denní pracovní doby běžnýho workera :) -
« Re: to rbaron
A pokud je to ještě olej ze sudu, tak pak toho zbyde x. Sám vím, jak v takových servisech mění olej. Mám objem náplně 5,5 litru. Naplnili 4,5 a hned vytáhli měrku a řekli, že už se tam víc nevleze. Tak jsem jim řekl, že jsou pitomci, protože přece musí počkat až to steče a oni, že syntetika steče hned. Nakonec přece jen aspoň půl litr dolili. -
« Re: to rbaron
zadek: Nejedná se o šupáckou značku, ale o šupáckej servis, ne:-)) Pak se tady nějakej majitel nešupáckýho bouráku bude chlubit, že jezdí jedině na Mobil, kterej mu tam nalili v jeho značkovým servisu. Kdyby věděl, jak je blízko, slovo Mobil a Mogul už se moc neliší, ne? :-)) Ach ty Čechy, kam se to jen ubírá? -
« Nové RZ
Zdravím pánové. Předem se omlouvám, že jsem tzv. mimo mísu, ale zajímá mě jedna věc: Je někde nějakej předpis jak má být přišroubovaná, nebo přinýtovaná nová registrační značka? Mám na mysli v kterých místech, kolika šrouby nebo nýty, kolik jich tam má být atd. Právě jsem tuhle novou značku vyfasoval. Je opravdu "krásná" a mám z ní vééélikou radost. Dík za postřehy. -
« Re: Diesel Ford
Nikdy si nekupuj Forda v dieslu, to je katastrofa. Jestli chceš dobrýho diesla, kup si radši Citroen nebo Peugeot. Platíš sice větší růčo, ale vyplatí se to. Svagr si koupil ZX 1,9D z roku 92 a byla to super kára, dokud mu jí neukradli. Jezdil za 5l/100km a v zimě startoval bez plynu na 1. otočení startéru. -
« Re: Diesel Ford
Neviem ako tie novšie diesle od Forda ale ja som mal Oriona 89 1,8 D a šlapal ako hodinky a to som ho mal 4 roky od 125 tis.km do 255 tis.km. Potreboval len bežné veci ako každé normálne auto: nafta (cca.5L/100km), olej (á:10.tis.km), 1x spojka (pri 200.tis.km), 1x predné ložiská (pri 180.tis.km), brzdové kotúče (pri 200.tis.km). Maximálna spokojnosť, tak som zase kúpil Forda Mondeo TD a jazdím. -
« Re: to rbaron
... to záleží podle toho, co tam byl za olej! Pokud tam byla jenom syntetika a naleješ tam minerál nebo polosyntetiku, nemělo by se nic stát. Ale jestli tam byl minerál a neleješ tam plnou syntetiku, tak můžeš uvažovat o výměně motoru, protože syntetika uvolňuje uhlík, a ten ti uvnitř v motoru úplně všechno s prominutím "zasere"!!! Já bych uvažoval mezi dobrým minerálem a polosyntetikou! -
« Re: to rbaron
to ace2: Tak teď už můžu mluvit o "mojí" šestřipětce. Ta má taky najeto 177tkm a jde jako hodinky. Akorát se kolem mě strašně liší názor lidí na to, jestli tam mám teď nalejt synťák nebo minerál. Já bych byl pro synťák, ale jednak je ho šest a půl litru (chladič oleje) a za druhý není zrovna levnej. Jinak to jede přímo KUREVSKY! Pokaždý, když jsem z toho auta vylezl, klepaly se mi kolena. Ale koupil jsem ho dneska :o) asi si časem "zvyknu". -
« Re: Diesel Ford
xcom99: Velmi stručně řečeno: Vyser se na to. Vznětovej motor 1,8 je nejhorší, co můžeš u Forda potkat. Zlepšilo se to až bůh ví kdy. Nepraskají vačky, ale jdou do háje ozubený řemeny. Vačku následně přerazí ventil, kterej dostane pecku od pístu. Když máš štěstí, tak jí to rozporcuje i na 3 kusy. Hlavu pak můžeš taky vyhodit. Je to katastrofa, kterou firma Deutz, která ty motory pro Forda dělá, moc nezvládla. Přitom ty starý 1,6ky jsou naopak to nejspolehlivější, co existuje.
-
« Re: to rbaron
Nehádejte se. On Zadek jenom neví přesně, co to bylo za auto. Pro některý lidi je každá hranatá kára buď Chevrolet nebo Cadillac. Nebylo to ani jedno ani druhý, ale Lincoln Continental Mark VII, do kterýho se fakt origoš jeden čas mordoval 524TD. Jenomže ten motor nebyl zrovna odolnej americkýmu intelektu, tak se to moc nechytlo. Ono v Evropě 524TD taky nepožívá zrovna moc dobrý pověsti, pokud s ním nezacházíš, jako s nemluvnětem. -
« Re: to rbaron
Hmm oficiálně těžko. Jedině že si to spletl s Omegou, neb co vím tak ta 2.5 je od BMW. A jak asi všuchni víme tak se Omega jmenuje ve statech Cadillac Catera, ale nikdy se do ni diesel nemontoval. Jen 3.0 V6. Takže to muselo být absolutní desinformování. Nehledě na to, že Amíci těžko budou jezdit na naftu. Když se za:
a) nedá na každé benzínce koupit
b) je stejně drahá jako benzín
c) spotřeba je ve Statech irelevantní
No protože v 80. se používal dieselovej jen 5.7 V8 a pro velký uspěch a zájem byl s ostudou stažen a pak jen a jen benzín až k dnešní dokonalosti v podobě Northstaru. -
« Re: to rbaron
Vždyť už jsem ti Ace2 jednou říkal ať si to nebereš a ty ses rozčílil... Že tě to dovede rozčílit? Prostě se rozkřiklo, že jsou tyhle motory dobrý a že dovedou i s Cadilacem solidně zacvičit, tak se to tam prostě montovalo...
Neviděl jsem to vyjíždět z fabriky, ale ten člověk mi to tenkrát chladnokrevně tvrdil a nevím, proč by mi kecal...? Byl to starší seriózní člověk oblečenej v kvalitním oblečení a nikoliv ušmudlanej montérkáč, kterej to tam po večerech nabastlil. -
« Re: to rbaron
No moment. Jak diesel a Cadillac, jak z fabriky ? jedinnej diesel který se do Cadillacu daval byl 5.7 V8 Diesel a ten dopadl, jak dopadl... Ale že bych zaregistroval že by svého vinikajícího Northstaru daval diesel, to mě pobavilo :-) Spis to nejakej Standa prehodil, i kdyz si nedokazu predstavit, jak ho vubec usadil, tak aby fungoval s dalsim co v aute je. No to je jedno. Sice nemám nic proti věhlasu BMW a jeho motorum. Budiz. Ale prznit Cadillaca 2.4 a jeste k tomu dieselem.... :( -
« Re: to rbaron
Moje současná 524TD má najeto 180.000km, o čemž tvrdím, že ten motor je fungláč. Matčinej Bavor má skoro 300 a je taky jak novej. Super starty a ani nezakouřej...
Můj předchozí Bawor měl najeto několikanásobně víc než můj současnej drak a motor zdaleka nebyl po smrti, ještě jsem ho prodal a dneska ten starouš ku spokojenosti nového majitele pohání nějakej Cadilac. Koukal jsem jako vrána, když jsem se dozvěděl do čeho to chce. Prej je to originál výroba a má takový 2.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!