Dieselové motory - tipy a triky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Libovec
Nevím co je na americký kvalitě pověstný, pravda musel jsem v 170 tis vyměnit tlumiče, ale co se týče jízdních vlastnotí tak ty u Saratogy záviděl i majitel stejně starého BMW 325. Pak mu byl ukraden... a ja jezdil dal v klimatizovanem voze a poslouhal CD... Jinak to ticho v autě bylo příkladné. Při 200km/h jsem měl nějakých 4000 tis otáček. Na trojku to jelo 190. A to vše při výrazném Volvo designu. Rád na něj vzpomínám. -
« Re: Libovec
A nebo, tohle auto jsem přesně měl. A tedy ti můžu potvrdit, že za málo peněz hodně muziky. To auto je velmi pohodlné, tiché a 150km/h no problemo, spotřeba 10Highway 13 City
Chrysler Saratoga 1993, 3,0 V6 , 4 st. automat
sedan,červená metalíza, maximální výbava včetně kůže! vynikající stav,interiér jako nový, 192 000 poctivých km, 70 000 Kč -
« Re: Libovec
Prof: Sice to není diesel, ale co tohle:
Chrysler Stratus 2,0 l , r.v. 1999, výbava LE - klasický základ: 2 x airbag, elektrika - zrcátka+ okna, klimatizace, centrál, radio + tape, posilovač, imobilizér, ... + ABS, 15´´litá aluminiová kola, metalíza, Cena nového auta: 850.000,-, Garance končí v 5/2002, Emise: 5/2003, Ujeto 45.000 km, Právě po garanční prohlídce, další až v 60.000 km. Cena: 380.000,- Kč -
« Libovec
Tak zasvětím nezasvěcené do tajuplnosti tohoto slůvka: Libovcem je v našich krajích (a hlavně a z hlavně mezi lidma, kde se často pohybuju) nazývány obzvláště zachovalý a pěkný auta. Neřek bych, že jsou diesel auta nějak extra pohodlnější než benzíny, co to teď Profe proháníš za stroj? -
« Re: BMW 525TDS
Zadek: Nebudu to brát. Nezdá se mi to. Má to nějakej mlaďák, kterej prej musí ještě přemordovat nějaký sedačky, nakonec z něj vylezlo, že to byl taxík a že to má novej modrej lak. Nesnáším přelakovaný auta. Když si představím, že je někdo znovu celý odstrojil a zase sešrouboval, je mi z toho nanic. Navíc taxík. Ani by mě nevadil, pokud vím, že je ze skopčárny a že byl koupenej po nějakým šrámu. Alespoň je jistý, že se neprodával kvůli tomu, že byl dojetej, ale že byl žuchnutej. Jinak jsem si celý TDS rozmyslel. Na můj vkus to všechno stojí těžký peníze, cena frčí rapidně dolů, je to jeden krám vedle druhýho různě dobastlený po bouračkách nebo jinejch kouzlech, navíc nejsem žádnej skalní vyznavač BMW. Potřebuju obyčejný auto, kterým nikoho nebudu dráždit a který mi přitom poskytne to, co po autě požaduju. Nepotřebuju žádnou raketu se zrychlením na stovku pod 8, ale aby to tak 150 dokázalo držet. Chci, aby v tom bylo místo a aby to neskákalo jak koza. Nemůžu si pomoct, ale za prachy, který jsem ochotnej do toho dát mi vychází Scorpio TD s Indenorem. VM Motori je neštěstí. Jediný, co mě vadí, že se to nedělalo v automatu. Jezdím teď s takovou vránou, není to turbo, zrychluje to asi tak za půl minuty na 80, ale překvapilo mě, jakej je obrovskej rozdíl v pohodlí mezi benzinovýma a diesel verzema. Ten diesel je fakt pohodlnej, v benzínu je to hrkáč, že si připadám, jako o dvě třídy níž. Je fakt, že tam jsou nízkoprofilový 15ky205ky. Na tom dieselu taky, ale užší, ani nevím kolik. Ten rozdíl je ale obrovskej, úplně jiný auto. Jestli je to tím, že je ten motor těžší? Ale i ten zadek mi připadá měkčí. -
« Re: Turbo BMW
oddie:já že někde pomlouvám diesely? To ses určitě překouk. Jo, ten americkej 5,7 V8, ten se opravdu nepovedl a už ho do smrti nechci vidět (leda v kontejneru na odpad) Třikrát mi to stačilo. Jestli je to manuál, nevím, ale brát to nebudu. Rozmyslel jsem si to. -
« Re: Turbo BMW
to fija: říkal mi to kamarád co dělal u jednoho velkého prodejce Škoda. Už tam sice nedělá, ale kontakty zůstaly. Samotná čerpadla nevím, říkal mi jen o kompletních motorech. Vím, že ještě prodávali kompletní 1,3 MPI do filcky včetně spojky a čerpadla za 10 litrů, což byla taky skvělá cena. To se pak nevyplatí vůbec se obtěžovat GO a tunit můžeš dle libosti. Škodovka prostě nechtěla mít prachy v ND, tak to občas redukuje. -
« Turbo BMW
Dobrý den pánové. Mám problém. Vlastním BMW 524 td z r. 85 a odešlo mi turbo. Nemáte někdo náhodou jedno v garáži, nebo nevíto o nějakém, které by bylo k sehnání za rozumnou cenu ? Zatím jsem sehnal všechno kolem 10 000,- a to se mi zdá trochu moc. Díky Honza 0732 942056 -
« Re: Nové RZ
kampatka: No tak to jsem neměl ani číst. Fakt, ten odpor k *, co si vymýšlí hovadiny se ve mně vždycky zase zdvojnásobí. Ale pokud by to někoho fakt trápilo a chtěl mít značky přišroubovaný, je to jednoduchý jak facka. Už jsme to kdysi na něčem praktikovali, ale nevzpomínám si na čem. Stačí uříznout šroubům pouze hlavu a tu pak po zabroušení do hladka kamkoliv na tu SPZ nalepit kapkou vteřinovýho lepidla. Jsme přeci v Čechách, ne? :-))))
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!