Dieselové motory - tipy a triky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)
No právě - jednou si viděl jednu takovou Tatru (u zbylých 99 % je všechno jinak). (Na druhou stranu Tatra jako jediný výrobce na světě plní EURO3 s mechanickým čerpadlem, což je obzvlášť u vzduchem chlazeného motoru dost zajímavý) -
« Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)
RB: Musím ti oponovat. Viděl jsem Tatru 815, naloženou fůrou hlíny, kterou ten šofér utahoval tak, že se málem zastavila. Nezakouřila ani v nejmenším, z výfuku se jen tetelil horký vzduch, ovšem průzračně čistý. Ani když jí ulevil, přeřadil a pořádně jí zas naložil. Nic, jako by to nebyl ani výfuk, ale nějakej výdech z plynovýho topení. -
« VW - litrový vůz
To Prof: Ne že by mě takovýhle auto v současnosti osobně příliš zajímalo, zastávám názor již dávno vyřčenej: Objem ani počet válců ničím nenahradíš...
Ale takovýhle hračky jako tohle autíčko mě vždycky zajímaly. Kdyby to bylo cenově dostupný, klidně bych si to sranda auto pořídil - na to popojíždění po Praze by mi bohatě stačilo a kdyby to žralo ve městě 2 litry, bylo by to zajímavý! Věřím, že během pár let se takovýhle auta rozšířej a nebudou to žádní exoti a nikdo se jim nebude divit. Jejich pořizovací cena se ale musí ještě hodně posunout, řekl bych, že tak minimálně desetinásobný snížení jejich pořizovačky by mohlo potenciální kupce motivovat, jinak je to zabitej projekt. -
« Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)
Cleaner: Víš, ono za to nikdo nemůže, že ti tvůj zážehák chlastá, že to nestačíš platit. Musíš ale někdy přijít k opravdovýmu dieselu, kterej nemá s těma starejma krámama nic společnýho a věř mi, že bys se zavázanejma očima hledal výfuk po čichu marně. Zas to nesmíš tak přehánět. Ono čipnout se dá i benzín a to se pak jedná o úplně jiný smrady. Domluvme se na tom, že starý sráče, co sotva dejchají, nemají na silnici co dělat, ne? Co ty na to takhle při pátku? A každej by si měl šáhnout do svědomí, až zas bude fedrovat kotel odpadkama... -
« Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)
Ty si myslíš, že diesel co žere 5 litrů ve městě je smraďoch?! Jinak s těmi Aviemi, Karosami, starými Tatrami naprosto souhlasím. Ze všeho nejhorší jsou Avie. Stačí malý kopeček a už se začínají škrábat skoro na jedničku za hrozného smradu. -
« Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)
to Viados: No tak se koukni, co tu jezdí za chcípáky. Karosy, jenom do ní kopnout a všechny plechy vopadaj, motor hulí jak sestřelený letadlo, Avie to samý, Liazky jakbysmet. Vždyť to je humus. Ale když to jde u osobáků, asi ty technický vypadaj u náklaďáků stejně.
Ale je to humus, brajgl, tetovanej mišmaš. -
« Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)
Snad nejvíc smradu, ale působí autobusy MHD - a to se to ještě dotuje, aby to bylo levnější a jezdilo jich ještě víc - to teda vážně nechápu. (na druhou stranu je to asi lepší než aby měla každá socka co jezdí sockou vlastní diezlovej pekáč - to by byl teprve nářez. -
« Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)
to Cleaner: No, nejde to ať je to jakejkolif bahňák. Buď si zavřu oběh vzduchu do auta a za chvíli se stejně udusím nebo spíš přiškrtím kobyly a musím před něj co nejrychlejc. A je úplně jedno, jestli je novej nebo starej. Ten starej jenom víc rachtá. -
« Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)
To je úplně jasný čím to je. 1. smradem z dieslů (nejhorší jsou italský a francouzský osobáky a dodávky a náklaďáky všeho druhu, 2. smradem z dvoutaktů (jeden takovej kripl messenger na babetě toho nasmrdí nejmíň za padesát normálních aut). -
« Re: litrovy auto od VW
Tak jsem v Blesku četl poměrně dlouhej článek o tomhle autě i s fotečkou a celkem se mi to zalíbilo. Jenom pro upřesnění, alespoň co si pamatuju: objem 299ccm, krouťák něco kolem 15Nm, spotřeba na trase asi 250km při průměrný rychlosti 75km/h 0,89 l/100km. Má to common rail, a pozor, není to turbo, ale atmosférák! Maximálka 120km/h, je to dvoumístný vozítko pro dva sedící za sebou, chluběj se ohromnou bezpečností pro cestující, má to ABS, převodovka nějakej automat nebo co - šestikvalt (tomu jsem moc nerozuměl). Ale to úplně nejdůležitější, až to přijde do výroby, pořizovací cena prej nebude nižší než 40.000 Eur!!!!!!!! Tím to hasne, to je lepší si koupit Passata v nej nej výbavě...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!