Dieselové motory - tipy a triky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.04.02  16:49

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Dtto. pamatuji, že tatík vlastnil někdy kolem roku 1988 dvě Mitsubishi Galant 2.3 TD, r.v. 1983. To bylo dobrý dělo. Intercooler, dva vyvažovací hřídele...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.04.02  16:12

    « Re: prvni japonsky ... to Rbaron

    to zadek524: Zrovna 524TD E28 umí tak hezky pokládat * k silnici, jak se tam sype kvalt za kvaltem... myslel jsem, že to máš rád a ty tu zatím obhajuješ fáčko. No nazdar. Já bych rád předjel i v rychlostech nad 60 km/h.


    to Jiri: To bohužel prokáže až čas. Vždycky se ten novej Fordův diesel zdál lepší a když se na něm něco najelo, zjistilo se, že je to pořád stejný :o/
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.04.02  15:35

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    rbaron> Fordovy TDCi uz snad utrpenim nejsou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.04.02  15:29

    « Re: prvni japonsky ... to Rbaron

    Nemůžeš ale srovnávat diesely a benzíny! Kam prosimtě pořád spěcháš, že potřebuješ takovou rychlost? Mě Favorit zas tak hrozně línej nepřipadá, 46kW není zas tak málo, když to srovnám s velkou rodinou motorů 1,4i v běžnejch evropskejch autech z první poloviny '90 let, není ten škaredej českej hranáč na tom s výkonem tak špatně...
    Jezdím sice Baworem 524td, ale i když jezdím občas třeba s Escortem 1,6D, nic si nestěžuju, výkonově mi to stačí...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.04.02  15:13

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    to residents: To vyjde nastejno, Fordovský diesely a turbodiesely byly, jsou a zřejmě i budou utrpením.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.04.02  13:56

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Dodnes uvažuji jestli jsem před 8 lety neměl jít místo do Sierry 1,8 TD raději do Galanta 1,8 TD.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.04.02  16:44

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    to zadek524: ...a to je dost málo, ne? :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.04.02  10:56

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Nejsem fanatik, prostě jenom sleduju auta kolem sebe a vidím jaký jsou s nima problémy a naopak. Pak ještě servisu Nissana Suny 1,7D '87, najeto to má asi 250.000km a je to motoricky naprosto špičkový, hulí to úplně minimálně, žere to do 5 litrů a jede to přinejmenším jako ten opěvovanej hbitej Favorit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.04.02  08:24

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    to rbaron: Možná na tom něco bude, ale možnost svezení se tatínkovým komprexem oproti passat 1.6D je taky jako nebe a dudy. Když je komprex lenoch, tak nechcu vidět jak letí to íčko.. Věřím tomu že to může být dobrej mazec, ale na druhou stranu jsem asi před dvěma měsíci viděl v novinách přesně takovou mazdu rozpůlenou o strom. Totálně. Minulej rok jsme měli 2.0TD Cromu,a ta oproti 2.0i vůbec neztrácela, a spotřeba byla téměř poloviční (ověřeno v alpách 4 lodě na střeše.. Japonec bude asi trochu něco jinýho než talián:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.04.02  21:47

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    to david_d: No, tenhle komprex, to je teda bída. Má asi osmdesát koní a je to lenoch k pohledání. Dvoulitrovej benzín 136 koní je v týhle mazdě optimální motor. Velice slušná spotřeba a velice svižná jízda. Když ho srovnám s třepajícím se a prdícím komprexem, je to nebe a dudy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.04.02  21:41

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Ja bych na stary japonsky diesely neplival.Znamej ma starou 323 v naftě (docela vzácná). Otec 626 2.0 comprex, který se nám v bazaru docela často objevují,podle mého velice sympatická autíčka. Navíc comprex se mi zdá lepší než klasický turbo (subjektivní pocit-bere od nižších otáček(?)) Myslím že japonci to maj vychytaný, ale běda jak se na tom něco většího podělá..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.04.02  20:07

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Jo dneska jsem se kryl za nějakou Corolou :((( Fakt zážitek :-( Rok nevím byla to taková ta verze co má zadní světla do špičky. Odhadem 93-94 rok
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.04.02  18:40

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    to zadek524: Ty jsi asi opravdu dýzlovej fanatik, zadku. Vždyť tyhle starý japonský auta s dýzlem předjíždí i Favorit jako by se nechumelilo. Jejich vočouzenou SPZku tu radši ani nebudeme vytahovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.04.02  16:18

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Myslím, že ani starý japonský diesely nebyly špatný. Nedávno jsem se svezl starou Toyotou Corollou 1,8D, ročník asi '88, auto totálně olítaný a v rozkladu, ale motor táhnul jak ďábel, ani jsem nechtěl věřit, že je to jenom 1,8D!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.04.02  16:16

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    Elektromobil jako vozidlo do města příliš neuznávám, když už, tak auto s hybridním pohonem. Jde o to, že v zimě si člověk potřebuju v autě topit, což jde v elektromobilu asi dost sotva, ale co hlavně: Auto musí bejt pořád v pohotovosti, i když budu mít absolutního dieselovýho chcípáka a budu z nějakýho důvodu muset náhle někam jet, mám záruku, že nebudu mít problém s palivem a dojedu, ale elektromobil si odjede jenom to svoje a končím!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.04.02  12:09

    « prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Zda se japonci se cini - par let pote, co zacali nabizet v osobnich autech turbodiesely (vicemene jen kvuli evrospkym zakaznikum) uz jsou na spickovych vykonovych parametrech. Ted prave probehla v tisku zprava, ze pro novou Mazdu 6 bude k dispozici i dvoulitrovy TD se 100 kW. Kdyz to takhle pozenou dal, tak se mame na co tesit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.04.02  17:15

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    Residents: Já vím, sám jsem na to čučel jak pako a nevěřil jsem svým očím. Navíc takový čuně šofér se taky nevidí často. On jel, když to začalo vadnout, tak to přecvaknul půlkou, ovšem pozdě. Kdyby řadil ještě níž, tak to auto už zastaví, tak prostě ten kvalt držel tak dlouho, že se mi to připadalo, jako ve zpomaleným filmu. Ty jednotlivý "vzněty" šlo skoro počítat. Ale je fakt, že to chudák Tatra "vzala" a šofér ušetřil jedno z miliónu přešaltrování :-)). Chtě nechtě, musel jsem v duchu uznale pokývat hlavou, jelikož tohle si jen tak nějakej motor líbit nenechá.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.04.02  17:10

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    Clean: Jo, slyšel jsem, že ty motory dotahly hodně k dokonalosti. Škoda jen, že už nemají ten Ruskej trh (kde by ovšem bylo zase EuroIII na h...)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.04.02  12:25

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    No právě - jednou si viděl jednu takovou Tatru (u zbylých 99 % je všechno jinak). (Na druhou stranu Tatra jako jediný výrobce na světě plní EURO3 s mechanickým čerpadlem, což je obzvlášť u vzduchem chlazeného motoru dost zajímavý)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.04.02  10:26

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    To prof: tak to je dost světlá výjimka. Asi to měl ve vzorném stavu nebo to byla funglovka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.02  20:25

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    RB: Musím ti oponovat. Viděl jsem Tatru 815, naloženou fůrou hlíny, kterou ten šofér utahoval tak, že se málem zastavila. Nezakouřila ani v nejmenším, z výfuku se jen tetelil horký vzduch, ovšem průzračně čistý. Ani když jí ulevil, přeřadil a pořádně jí zas naložil. Nic, jako by to nebyl ani výfuk, ale nějakej výdech z plynovýho topení.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.02  20:21

    « Re: VW - litrový vůz

    zadek: než takovej vůz, tak na to drandění po městě bych považoval za rozumnou variantu elektromobil. Dojezd 100km bohatě stačí a nemusí se do něj nic bryndat. Když mrňous, tak elektrickej.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.04.02  08:09

    « VW - litrový vůz

    To Prof: Ne že by mě takovýhle auto v současnosti osobně příliš zajímalo, zastávám názor již dávno vyřčenej: Objem ani počet válců ničím nenahradíš...
    Ale takovýhle hračky jako tohle autíčko mě vždycky zajímaly. Kdyby to bylo cenově dostupný, klidně bych si to sranda auto pořídil - na to popojíždění po Praze by mi bohatě stačilo a kdyby to žralo ve městě 2 litry, bylo by to zajímavý! Věřím, že během pár let se takovýhle auta rozšířej a nebudou to žádní exoti a nikdo se jim nebude divit. Jejich pořizovací cena se ale musí ještě hodně posunout, řekl bych, že tak minimálně desetinásobný snížení jejich pořizovačky by mohlo potenciální kupce motivovat, jinak je to zabitej projekt.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.04.02  07:58

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    No nevím, celá tahle debata je trochu přitažená za vlasy... Kamarád má starou Avii, ale ta je vpohodě, sice smrdí jak ďábel, ale je nalakovaná na žluto, takže ta je podle Cleanera asi vpořádku...:-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.02  22:37

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    Když se tam s manuálem nechá čtyřka pořádně zakuckat a plyn na podlaze, hulí i ty nejnovější diesely. Ale na srazu budeš Impalou, že jo?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.02  21:04

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    Tak to bys toho moc neviděl. Ten computer tam udržuje kázeň, až se mi to zdá někdy přehnaný. Neviděl jsem to zahulit. Je fakt, že od volantu na výfuk nevidim :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  16:51

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    to prof: No, když tomu dáš za uši, určitě se z toho ta kladenská kostka taky vyhrne, rád bych ten oblak viděl :o) ten je i za novým BMW o čtvrtinovým obsahu B-D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  16:49

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    RB: Ale je tu řeč o smradu :-)) Je fakt, že tyhle nesmrděj, jenom tý páry je z nich o chloupek víc:-) Jenom ty - podle Cleanera - socky, by z jejich žízně moc radosti neměly :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  16:13

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    to prof: To bych se divil, protože stejně jako si skoro žádnej šílenec takovýhle kafe nedává, tak nikdo tady nejezdí V10 7.3 TDI a podobnými monstrózními generátory "železničních" točivých momentů :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  16:08

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    RB: Tak to jsem nepochopil :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  15:36

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    To je pravda, s diesely, se kterými jezdí prof, je to tak trochu jiné, hodně silné kafíčko do půlitru a s vodou půl napůl :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  15:00

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    Cleaner: Víš, ono za to nikdo nemůže, že ti tvůj zážehák chlastá, že to nestačíš platit. Musíš ale někdy přijít k opravdovýmu dieselu, kterej nemá s těma starejma krámama nic společnýho a věř mi, že bys se zavázanejma očima hledal výfuk po čichu marně. Zas to nesmíš tak přehánět. Ono čipnout se dá i benzín a to se pak jedná o úplně jiný smrady. Domluvme se na tom, že starý sráče, co sotva dejchají, nemají na silnici co dělat, ne? Co ty na to takhle při pátku? A každej by si měl šáhnout do svědomí, až zas bude fedrovat kotel odpadkama...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  13:50

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    no to já nevím kolik žere, ale pro něco si to lidi kupujou, takže předpokládám, že i ti smraďoši asi žerou málo, jinak by s tím snad nikdo nejezdil. Nebo jo?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  13:45

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    Ty si myslíš, že diesel co žere 5 litrů ve městě je smraďoch?! Jinak s těmi Aviemi, Karosami, starými Tatrami naprosto souhlasím. Ze všeho nejhorší jsou Avie. Stačí malý kopeček a už se začínají škrábat skoro na jedničku za hrozného smradu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  13:32

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    100 % souhlas - je to hrůza jak dákožou bejt některý lidi bezohledný a doslova otravují ostatní. (co na tom, že ten za mnou se dusí, já mám laciné autíčko se spotřebou 5l/100km - že Odie
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  13:19

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    to Viados: No tak se koukni, co tu jezdí za chcípáky. Karosy, jenom do ní kopnout a všechny plechy vopadaj, motor hulí jak sestřelený letadlo, Avie to samý, Liazky jakbysmet. Vždyť to je humus. Ale když to jde u osobáků, asi ty technický vypadaj u náklaďáků stejně.

    Ale je to humus, brajgl, tetovanej mišmaš.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  13:11

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    to oddie - Sám seš magůrek, co si nevidí ani na špičku nosu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.04.02  13:07

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    Viados: na to ani nemá cenu reagovat, je to jenom nějakej provokatérskej magůrek, vždycky sem jen vybleje nějakou perlu a zkouší, jestli se to tu začne hádat...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  12:44

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    A nejhorší jsou starý modrý Avie - zajímavý je, že všechny mají zelenou známku - to teda vážně nechápu co jim můžou na emisích naměřit - beztak je to ale banda korupčníků.........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.02  12:30

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    1. nefňukám, 2. nemumlám, 3. ahoj
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…