Dieselové motory - tipy a triky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.02  14:56

    « Re: to prof

    Tak to nevím, jak dlouho to drží, nicméně to prý má výhodu v tom, že prej to ztuhne podobně jako fermež. Musím to taky na nějakým svým pořádně načnutým pekáči zkusit. Jinak pokud na mastnou pánev nekápneš trochu nějakýho odmašťovadla, tak to dolů neumeješ, leda párou a to ještě ne na 100pro. A já teda dutiny párou nevyplachuju :-)).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.02  14:08

    « Re: to prof

    Hmm, tak to musím doma ohlídat, aby nikdo náhodou ve friťáku nedělal třeba grundle nebo kalamáry a pak bude olej OK. Nebo, že bych se rozšoupnul a použil čerstvej olej? Nebo je nutno, aby byl pořádně přepálenej, smradlavej a zasviněnej? Je lepší normální, slunečnicovej nebo olivovej olej? :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.02  13:31

    « Re: to prof

    Tys to teda myslel vážně. Tak to beru zpět, ale já to posuzoval podle toho, co cítím při fritování doma já. A to si nějakej přepálenej tuk doma líbit nenechám.
    Ale jestli to fakt funguje, pak klobouk dolů před vynalézavostí. Jak dlouho takové ošetření vydrží? Zdá se mi (zase mě klidně odstřel pořádným argumentem :-)), že to z toho plechu třeba v horkým letním počasí musí rychle dolů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.02  18:52

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    zadek: Můj kámoš to dodává jednomu klempířovi, kterej to má vyzkoušený. Jen si zkus do takovýho oleje ponořit kus plechu (i nenabarvenýho), nechat ho přes noc oschnout a ráno ho zkus umýt vodou. Kecy o smradu jsou zábavný, ale záleží na tom, z jaký kuchyně to máš :-))) Nevšiml jsem si, že by bylo v takovým autě něco cítit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.02  14:33

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Tak to není nic pro mě - fandu dobré kuchyně a nepřítele takových zhovadilostí jako je fast food. Tak to ještě vyjezdit jako palivo, ale cítit to přes tapecírung, to bych se musel poblít.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.02  13:51

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    :-DDD Jestli máš rád permanentní "vůni" McDonald's a smažených specialit, tak tam ten olej z friťáku klidně nastříkej. Ale nejdřív si k němu čichni a představ si to cítit furt...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.02  12:01

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Prof: S tím vyjeťákem z friťáku to myslíš vážně? Se totiž chystám vystříkat dveře olejem z rozprašovače, ale tenhle olej mě teda nenapadnul. Chci tam dát nějakej olej ve flašce o kterým vůbec nevím co je zač...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.02  10:18

    « Re: nafťák Honda

    Tak jsem se nemýlil, opravdu 74 kW a 220 Mn,více dnes na news.auto.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.02  08:47

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    res.: tak to bych zase řekl, že absence koroze u tak starýho Laurela je tak trochu zázrak :-) I když můj známej má Taunuse 12m v původním laku, kterej taky není shnilej a když jsem se ho ptal, jak to dělá, tak mi odpověděl: "Používám mastnotu ve všech formách." To auto je nakonzervovaný snad vším, od vzeliny A00 až po použitej olej z fritézy (což je, mimochodem, super přípravek do dutin) :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.02  15:29

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Dost jsem hleděl, že na to jak je ten Laurel starý - asi 84, tak ani stopa koroze. To u svojí Sierry 91 nemohu říct (lemy blatníků, dveře).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.02  14:19

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    res.: To netuším, ale typuju si cca 85 PS, což znamená u šestiválce při správné údržbě a objemu 2,8 relativní nezničitelnost. Je to základ motoru pro Patrola. Jnak morálně je to auto "out", ale pro individualisty je to ideální.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.05.02  09:10

    « Test v Autotipu

    Co říkáte na ten test tuším v Autotipu. To jsem hleděl, že ten Hyunday je jen tříválec.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.05.02  11:05

    « Re: nafťák Honda

    Tak to nezní špatně. Škoda, že Škoda nedává do Fabie nějakou 1,8 se stejným výkonem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.05.02  12:40

    « Re: nafťák Honda

    Že prý 74 kW, 220 Mn. Ideál pro český trh ??
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.05.02  12:17

    « nafťák Honda

    Nevíte někdo podrobnosti o tom novém dieslu od Hondy. Tuším to je 1,7.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.05.02  08:51

    « Re: prvni japonsky ... to Rbaron

    Ale nezastávám se Fáčka, jen prostě chci říct, že na 1,3 benzín to auto zas tak slabý neni.
    No jo 524TD na starýho diesela dovede celkem věci... A jak maj sklopenej vejfuk k silnici - taky dovedou po ní dělat krásný černý čáry...:-)). Když jsem měl svýho předchozího Bawora a rval jsem ho na trojku přes 120, tak i v týhle rychlosti nechával za sebou na silnici jemnej pruh! To lítaly brikety!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.05.02  11:01

    « Blow-off na TDI

    Zdravím, máte někdo zkušenost s Blow-off ventilem na TDI ? Díky za info
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.05.02  07:21

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Občas vidím v PV a okolí Nissana Laurela 2,8D a řekl bych, že to musí být držák na úrovni starých MB 200, jelikož s ním ještě za komoušů jezdili místní kolotočáři Berousci a jezdí dodnes. Mimochodem jaké má výkonové parametry. Interiér má i na dnešní poměry dost prostorný a pohodlný.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.05.02  08:01

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    cokes: Mám tady na tuhle "Micinu" papíry. Nevíte o něčem na díly? Nebo je někdo nechcete?(3tis.Kč) Kdybych sehnal opravdu pěknýho Dies. Laurela s automatem, tak bych je na něj plácnul :).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.05.02  07:58

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    rb: Na 1,6ku mi nešahej. Není to žádný dělo, ale problémovej tenhle motor určitě nebyl. Troufám si říct, že byl tm nejspolehlivějším, co tehdy jezdilo. Zato jeho nástupce 1,8 se katastrofálně vyznamenal :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.05.02  07:56

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    residents: Tos určitě měl :-) I když neznám toho Galanta. Jenom jsem se jaksi nesetkal s tak často vysypaným galanťáckým motorem, zato Sier a Escortů bylo až příliš. A stále je.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.04.02  20:03

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Jo bylo to r.v. 1983, 2347 obsah, OHC, bylo to šíleně hranatý a mělo to obrovský zadní lampy. Myslím, že tenhle typ se dělal od 1980-1984.
    [odkaz]

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.04.02  16:56

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    to Cokes: Vážně ve třiaosmdesátým? :-O
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.04.02  16:49

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Dtto. pamatuji, že tatík vlastnil někdy kolem roku 1988 dvě Mitsubishi Galant 2.3 TD, r.v. 1983. To bylo dobrý dělo. Intercooler, dva vyvažovací hřídele...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.04.02  16:12

    « Re: prvni japonsky ... to Rbaron

    to zadek524: Zrovna 524TD E28 umí tak hezky pokládat * k silnici, jak se tam sype kvalt za kvaltem... myslel jsem, že to máš rád a ty tu zatím obhajuješ fáčko. No nazdar. Já bych rád předjel i v rychlostech nad 60 km/h.


    to Jiri: To bohužel prokáže až čas. Vždycky se ten novej Fordův diesel zdál lepší a když se na něm něco najelo, zjistilo se, že je to pořád stejný :o/
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.04.02  15:35

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    rbaron> Fordovy TDCi uz snad utrpenim nejsou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.04.02  15:29

    « Re: prvni japonsky ... to Rbaron

    Nemůžeš ale srovnávat diesely a benzíny! Kam prosimtě pořád spěcháš, že potřebuješ takovou rychlost? Mě Favorit zas tak hrozně línej nepřipadá, 46kW není zas tak málo, když to srovnám s velkou rodinou motorů 1,4i v běžnejch evropskejch autech z první poloviny '90 let, není ten škaredej českej hranáč na tom s výkonem tak špatně...
    Jezdím sice Baworem 524td, ale i když jezdím občas třeba s Escortem 1,6D, nic si nestěžuju, výkonově mi to stačí...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.04.02  15:13

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    to residents: To vyjde nastejno, Fordovský diesely a turbodiesely byly, jsou a zřejmě i budou utrpením.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.04.02  13:56

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Dodnes uvažuji jestli jsem před 8 lety neměl jít místo do Sierry 1,8 TD raději do Galanta 1,8 TD.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.04.02  16:44

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    to zadek524: ...a to je dost málo, ne? :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.04.02  10:56

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Nejsem fanatik, prostě jenom sleduju auta kolem sebe a vidím jaký jsou s nima problémy a naopak. Pak ještě servisu Nissana Suny 1,7D '87, najeto to má asi 250.000km a je to motoricky naprosto špičkový, hulí to úplně minimálně, žere to do 5 litrů a jede to přinejmenším jako ten opěvovanej hbitej Favorit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.04.02  08:24

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    to rbaron: Možná na tom něco bude, ale možnost svezení se tatínkovým komprexem oproti passat 1.6D je taky jako nebe a dudy. Když je komprex lenoch, tak nechcu vidět jak letí to íčko.. Věřím tomu že to může být dobrej mazec, ale na druhou stranu jsem asi před dvěma měsíci viděl v novinách přesně takovou mazdu rozpůlenou o strom. Totálně. Minulej rok jsme měli 2.0TD Cromu,a ta oproti 2.0i vůbec neztrácela, a spotřeba byla téměř poloviční (ověřeno v alpách 4 lodě na střeše.. Japonec bude asi trochu něco jinýho než talián:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.04.02  21:47

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    to david_d: No, tenhle komprex, to je teda bída. Má asi osmdesát koní a je to lenoch k pohledání. Dvoulitrovej benzín 136 koní je v týhle mazdě optimální motor. Velice slušná spotřeba a velice svižná jízda. Když ho srovnám s třepajícím se a prdícím komprexem, je to nebe a dudy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.04.02  21:41

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Ja bych na stary japonsky diesely neplival.Znamej ma starou 323 v naftě (docela vzácná). Otec 626 2.0 comprex, který se nám v bazaru docela často objevují,podle mého velice sympatická autíčka. Navíc comprex se mi zdá lepší než klasický turbo (subjektivní pocit-bere od nižších otáček(?)) Myslím že japonci to maj vychytaný, ale běda jak se na tom něco většího podělá..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.04.02  20:07

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Jo dneska jsem se kryl za nějakou Corolou :((( Fakt zážitek :-( Rok nevím byla to taková ta verze co má zadní světla do špičky. Odhadem 93-94 rok
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.04.02  18:40

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    to zadek524: Ty jsi asi opravdu dýzlovej fanatik, zadku. Vždyť tyhle starý japonský auta s dýzlem předjíždí i Favorit jako by se nechumelilo. Jejich vočouzenou SPZku tu radši ani nebudeme vytahovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.04.02  16:18

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Myslím, že ani starý japonský diesely nebyly špatný. Nedávno jsem se svezl starou Toyotou Corollou 1,8D, ročník asi '88, auto totálně olítaný a v rozkladu, ale motor táhnul jak ďábel, ani jsem nechtěl věřit, že je to jenom 1,8D!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.04.02  16:16

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    Elektromobil jako vozidlo do města příliš neuznávám, když už, tak auto s hybridním pohonem. Jde o to, že v zimě si člověk potřebuju v autě topit, což jde v elektromobilu asi dost sotva, ale co hlavně: Auto musí bejt pořád v pohotovosti, i když budu mít absolutního dieselovýho chcípáka a budu z nějakýho důvodu muset náhle někam jet, mám záruku, že nebudu mít problém s palivem a dojedu, ale elektromobil si odjede jenom to svoje a končím!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.04.02  12:09

    « prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Zda se japonci se cini - par let pote, co zacali nabizet v osobnich autech turbodiesely (vicemene jen kvuli evrospkym zakaznikum) uz jsou na spickovych vykonovych parametrech. Ted prave probehla v tisku zprava, ze pro novou Mazdu 6 bude k dispozici i dvoulitrovy TD se 100 kW. Kdyz to takhle pozenou dal, tak se mame na co tesit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.04.02  17:15

    « Re: Špatný vzduch ve městě (hlavně v Praze)

    Residents: Já vím, sám jsem na to čučel jak pako a nevěřil jsem svým očím. Navíc takový čuně šofér se taky nevidí často. On jel, když to začalo vadnout, tak to přecvaknul půlkou, ovšem pozdě. Kdyby řadil ještě níž, tak to auto už zastaví, tak prostě ten kvalt držel tak dlouho, že se mi to připadalo, jako ve zpomaleným filmu. Ty jednotlivý "vzněty" šlo skoro počítat. Ale je fakt, že to chudák Tatra "vzala" a šofér ušetřil jedno z miliónu přešaltrování :-)). Chtě nechtě, musel jsem v duchu uznale pokývat hlavou, jelikož tohle si jen tak nějakej motor líbit nenechá.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…