Dieselové motory - tipy a triky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.02  10:24

    « Re: to prof

    Přesně tak. V obou případek mi to rezaví v nejvyšším bodě nad kolem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.02  09:08

    « Re: to prof

    vážně by mě zajímalo, jak se to dělá. Poptej se, čím se to aplikuje a čím se to dá vyčistit. Vím, co to umí - když se čistí friťák, drží to jak hluchej dveře :-(, což by bylo vlastně dobře :-),
    alespoň by to na sebe vydělalo. Do dutin jde nalít kdeco, od drahých po levné, ale tohle mě fakt zaujalo a obsah friťáku cca 3 litry vystačí na auto bohatě. I vzlínavost může být dobrá, ale asi bude lepší za tepla. Vím, že do besedy o dieselech to moc nepatří, ale já mám diesel, tak to není tak mimo mísu.
    Měj se.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.02  15:02

    « Re: to prof

    residents: Určitě se jedná zadní lemy, ne? Ty přední trpí především fordovskou blbou konstrukcí plastových podběhů, ty zadní zase snahou o vytvoření rekordu v počtu dohromady sbodovaných plechů.:-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.02  14:53

    « Re: to prof

    kdo: nazdar, jak žiješ? Stačí aby v každý dutině byla díra, která vytváří ejektorový efekt a ono si to tu srouhanku vytahne samo. Konstruktér bude muset vymýšlet, jak se s těma dírama popasovat, jelikož z minsterstva živ. prostředí přijde pokyn, že to je nutný vyřešit, neboť tak dojde k záchraně ptactva, který by jinak umřelo hladem. Pro zvířátka první poslední, ne? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.02  14:04

    « Re: to prof

    Ford Sierra 1,8 TD kombi r.v. 91
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.02  13:53

    « Re: to prof

    Teda Profe, teď si mě dostal. Věřím tomu, že ten olej bude dobře držet, ale jak se to aplikuje?Samozřejmě se to musí přefiltroval, aby v dutinách nešustila strouhanka. Asi bude potřeba tu "břečku" při aplikaci držet na nějaké vyšší teplotě, aby se zatekla. A jak a čím pak vyčistit pistoli? P.S. Máme v práci velkou jídelnu, tak by se to dalo dát jako zlepšovák. Tady se vystříkávají křídla nekřestansky drahým voskem. Akorát nevím, co by na to řek´ konstruktér.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.02  11:29

    « Re: to prof

    Aha tak nejřív oběd a pak práce :-) No tak to je přímo ideální...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.02  11:25

    « Re: to prof

    residents: U jakýho auta?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.02  11:24

    « Re: to prof

    ace: Jo, ale nejdřív si na něm udělej pár řízků. Ten nepřepálenej by ti mohl zežluknout a pak by to smrdělo :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.02  10:37

    « Re: to prof

    to rbaron: Fakt dobrá rada pro auto v ceně cca 60 tisíc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.02  10:13

    « Re: to prof

    to residents: Totálním zrenovováním a vyvařením kastle, kvalitním pozinkem a novým několikavrstvým lakem. Věc podle velikosti a tvarů auta tak na 50-200 tisíc :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.02  09:02

    « Re: to prof

    No tyhle diskuze miluju, protože se člověk vždy doví nějaké zajímavé figly, které se v praxi těžko zjistí. Fritovací olej. Takže stačí koupit nějaký olej, třeba olivovej, protože pro své auto jen to nejlepší... a vystříkat s ním duniny, to je pohoda. Jinak je pravda, že dostat fritovací olej z něčeho bez použití saponátu je marná snaha prostě ani náhodou... hmm fajk dost dobrý nápad-
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.02  08:35

    « Re: to prof

    To máš pravdu, ale ta pánvička má buď teflonový nebo smaltovaný povlak. Tu naftu mohu potvrdit. Otec vždy vše mastil naftou (nářadí) a nikdy mu nic nezrezavělo. Dokonce tak mastí i lopaty a rýče, což už je dost extrém. A suříkovou červenou základovkou má natřeno skoro všechno. Jinak bych rád věděl nějakou radu, jak se nejlíp zbavit koroze v oblasti lemů blatníků. I lakýrníci mi říkali, že to je marný boj, protože po čase zase objevi v místě přechodu starého a nového laku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.02  19:09

    « Re: to prof

    To je pravda, nicméně jsem neviděl ještě rezavou mastnou pánvičku, na který se smažili třeba i slanečci a nebo jiný slaný dobroty. To je těžko říct, jedině se to musí zkusit. Vím, že kluci to aplikujou hojně a ke spokojenosti zákazníků, protože je to v porovnání s Tectylem za facku a funguje to stejně. BTW: Taky jsem někde slyšel, že nafta obsahuje síru a tedy že není vhodná pro antikorozní ochranu čehokoliv. Zase ale na druhou stranu každý dieselový auto může být shnilý jak chce, ale v okolí nalévacího hrdla a všude, kam ta nafta zateče je zdravý, jako po vyjetí z fabriky. Ona teorie je jedna věc a praktický ůčinky věc druhá. Já se toho upotřebenýho fritovacího oleje nebojím a klidně to namastím. Myslím ale, že už jsme pár příspěvků mimo téma a chtělo by to vyhrabat v archivu nějakou protikorozní ochranu, nebo tak něco.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.02  17:10

    « Re: to prof

    residents: hmmmm, taky věcná připomínka. Trochu se nám to zamotává. Řekl bych, že to může hrát dost roli.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.02  16:25

    « Re: to prof

    A co sůl co se dostane do oleje. To mi říkej, že to kastli nevadí. Nevím jak ty, ale pokud dělám třeba řízky, tak se solí před smažením...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.05.02  15:04

    « Re: to prof

    No, jen to zkuste, když se to osvědčí, taky to převezmu :)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.02  14:56

    « Re: to prof

    Tak to nevím, jak dlouho to drží, nicméně to prý má výhodu v tom, že prej to ztuhne podobně jako fermež. Musím to taky na nějakým svým pořádně načnutým pekáči zkusit. Jinak pokud na mastnou pánev nekápneš trochu nějakýho odmašťovadla, tak to dolů neumeješ, leda párou a to ještě ne na 100pro. A já teda dutiny párou nevyplachuju :-)).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.02  14:08

    « Re: to prof

    Hmm, tak to musím doma ohlídat, aby nikdo náhodou ve friťáku nedělal třeba grundle nebo kalamáry a pak bude olej OK. Nebo, že bych se rozšoupnul a použil čerstvej olej? Nebo je nutno, aby byl pořádně přepálenej, smradlavej a zasviněnej? Je lepší normální, slunečnicovej nebo olivovej olej? :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.02  13:31

    « Re: to prof

    Tys to teda myslel vážně. Tak to beru zpět, ale já to posuzoval podle toho, co cítím při fritování doma já. A to si nějakej přepálenej tuk doma líbit nenechám.
    Ale jestli to fakt funguje, pak klobouk dolů před vynalézavostí. Jak dlouho takové ošetření vydrží? Zdá se mi (zase mě klidně odstřel pořádným argumentem :-)), že to z toho plechu třeba v horkým letním počasí musí rychle dolů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.02  18:52

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    zadek: Můj kámoš to dodává jednomu klempířovi, kterej to má vyzkoušený. Jen si zkus do takovýho oleje ponořit kus plechu (i nenabarvenýho), nechat ho přes noc oschnout a ráno ho zkus umýt vodou. Kecy o smradu jsou zábavný, ale záleží na tom, z jaký kuchyně to máš :-))) Nevšiml jsem si, že by bylo v takovým autě něco cítit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.02  14:33

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Tak to není nic pro mě - fandu dobré kuchyně a nepřítele takových zhovadilostí jako je fast food. Tak to ještě vyjezdit jako palivo, ale cítit to přes tapecírung, to bych se musel poblít.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.02  13:51

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    :-DDD Jestli máš rád permanentní "vůni" McDonald's a smažených specialit, tak tam ten olej z friťáku klidně nastříkej. Ale nejdřív si k němu čichni a představ si to cítit furt...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.02  12:01

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Prof: S tím vyjeťákem z friťáku to myslíš vážně? Se totiž chystám vystříkat dveře olejem z rozprašovače, ale tenhle olej mě teda nenapadnul. Chci tam dát nějakej olej ve flašce o kterým vůbec nevím co je zač...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.02  10:18

    « Re: nafťák Honda

    Tak jsem se nemýlil, opravdu 74 kW a 220 Mn,více dnes na news.auto.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.02  08:47

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    res.: tak to bych zase řekl, že absence koroze u tak starýho Laurela je tak trochu zázrak :-) I když můj známej má Taunuse 12m v původním laku, kterej taky není shnilej a když jsem se ho ptal, jak to dělá, tak mi odpověděl: "Používám mastnotu ve všech formách." To auto je nakonzervovaný snad vším, od vzeliny A00 až po použitej olej z fritézy (což je, mimochodem, super přípravek do dutin) :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.02  15:29

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Dost jsem hleděl, že na to jak je ten Laurel starý - asi 84, tak ani stopa koroze. To u svojí Sierry 91 nemohu říct (lemy blatníků, dveře).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.05.02  14:19

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    res.: To netuším, ale typuju si cca 85 PS, což znamená u šestiválce při správné údržbě a objemu 2,8 relativní nezničitelnost. Je to základ motoru pro Patrola. Jnak morálně je to auto "out", ale pro individualisty je to ideální.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.05.02  09:10

    « Test v Autotipu

    Co říkáte na ten test tuším v Autotipu. To jsem hleděl, že ten Hyunday je jen tříválec.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.05.02  11:05

    « Re: nafťák Honda

    Tak to nezní špatně. Škoda, že Škoda nedává do Fabie nějakou 1,8 se stejným výkonem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.05.02  12:40

    « Re: nafťák Honda

    Že prý 74 kW, 220 Mn. Ideál pro český trh ??
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.05.02  12:17

    « nafťák Honda

    Nevíte někdo podrobnosti o tom novém dieslu od Hondy. Tuším to je 1,7.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.05.02  08:51

    « Re: prvni japonsky ... to Rbaron

    Ale nezastávám se Fáčka, jen prostě chci říct, že na 1,3 benzín to auto zas tak slabý neni.
    No jo 524TD na starýho diesela dovede celkem věci... A jak maj sklopenej vejfuk k silnici - taky dovedou po ní dělat krásný černý čáry...:-)). Když jsem měl svýho předchozího Bawora a rval jsem ho na trojku přes 120, tak i v týhle rychlosti nechával za sebou na silnici jemnej pruh! To lítaly brikety!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.05.02  11:01

    « Blow-off na TDI

    Zdravím, máte někdo zkušenost s Blow-off ventilem na TDI ? Díky za info
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.05.02  07:21

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Občas vidím v PV a okolí Nissana Laurela 2,8D a řekl bych, že to musí být držák na úrovni starých MB 200, jelikož s ním ještě za komoušů jezdili místní kolotočáři Berousci a jezdí dodnes. Mimochodem jaké má výkonové parametry. Interiér má i na dnešní poměry dost prostorný a pohodlný.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.05.02  08:01

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    cokes: Mám tady na tuhle "Micinu" papíry. Nevíte o něčem na díly? Nebo je někdo nechcete?(3tis.Kč) Kdybych sehnal opravdu pěknýho Dies. Laurela s automatem, tak bych je na něj plácnul :).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.05.02  07:58

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    rb: Na 1,6ku mi nešahej. Není to žádný dělo, ale problémovej tenhle motor určitě nebyl. Troufám si říct, že byl tm nejspolehlivějším, co tehdy jezdilo. Zato jeho nástupce 1,8 se katastrofálně vyznamenal :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.05.02  07:56

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    residents: Tos určitě měl :-) I když neznám toho Galanta. Jenom jsem se jaksi nesetkal s tak často vysypaným galanťáckým motorem, zato Sier a Escortů bylo až příliš. A stále je.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.04.02  20:03

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    Jo bylo to r.v. 1983, 2347 obsah, OHC, bylo to šíleně hranatý a mělo to obrovský zadní lampy. Myslím, že tenhle typ se dělal od 1980-1984.
    [odkaz]

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.04.02  16:56

    « Re: prvni japonsky dvoulitr (TD) se 100 kW

    to Cokes: Vážně ve třiaosmdesátým? :-O
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…