Dieselové motory - tipy a triky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.06.02  07:06

    « Re: horko - intercooler

    jo, mozny to je. Uz pri venkovni teplote kolem nuly jsem jel s Michalem ATX, zapli jsme do dg zasuvky pocitac a sledovali za jizdy teplotu vzduchu za IC. Uz rpi techto teplotach to bylo docela zajimave, myslim, ze pri pouziti vykonu to pod 40 stupnu neslo....
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.06.02  21:45

    « horko - intercooler

    nazdarek, muzu to tu breaknout malym dotazem>
    je mozny ze pri tech teplotach co ted vladnou 30 a vice se vzduch v intercooler nestiha chladit a tohle DiTD pak trochu vic kouri? neco podobneho jsem pozoroval vloni v italii pri teplotach 34-36C a ted znovu, nemate nekdo podobnou zkusenost? dik
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.02  09:51

    « Re: rozvodový řemen na BMW 324D

    Tím myslím oficiální označení toho talíře, kterej je pod řemenicí serva a klimy. Říkají tomu tak. Použil jsem ten název, protože setrvačník je vzádu, tak abych neplet strany. Mám tam na Tebe další dotaz.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.02  08:00

    « Re: rozvodový řemen na BMW 324D

    Jsem ti už odpovídal v rubrice, kterou jsi založil aniž bych četl zde... Nerozumím, čemu říkáš tlumič kmitů? Je ale fakt, že to v BMW nijak zázračně nevymysleli, vždycky jsem při výměně rozvoďáku trochu nervozní...
    Třeba Peugeot 1,8 - 1,9 diesel, tam je to něco jinýho, zajistíš si kliku, čerpadlo i vačku a je to naprosto bez problémů, to udělá i malý dítě! Možná líp než dospělej, protože je tam málo místa a přeci jen má asi menší ruce...:-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.06.02  08:55

    « Re: rozvodový řemen na BMW 324D

    Zadek 524. Díky za radu. Řemen jsem ve zdraví vyměnil, ale zaujala mě jedna věc. Když jsem to odstrojil, nenašel jsem na kolech vačky a čerpadla žádné značky. Udělal jsem si je sice křídou, ale aby tam nic nebylo, žádná ryska, tečka, zbroušenej zub - prostě nic a to ani na bloku mi příjde divný. Nelze pak prověřit, zda to nebylo o zub. Asi ne, ale je to divný. Jak se to potom seřizuje?
    Nevíš? Tu značku na krytu jsem viděl, ale ta patří k tlumiči kmitů (zřejmě označení HU u prvního válce, ale když sundáš tlumič s nábojem, máš sice nastavenou kliku, ale co vačka a čerpadlo? Snad jsem se do toho teď moc nezamotal. Třeba na Pajeru byl na každém kole důlčík a na bloku takový trojhraný prst ke každému kolu a tím se daly seřídit všechny kola. Nepříjde mi, že by to takový výrobce neměl nějak ošetřený. Měj se.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.06.02  07:41

    « Re: Nové CDI, HDI....a vůbec nový auta

    RB: Rozumíš tomu dobře :-) Ale nejedná se "jen" o tu zajímavou věc. Je i spousty jiných zajímavých věcí, který člověku dokážou udělat radost. Je fakt, že se něčím za nima člověk musí dopravit, že ano? :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.06.02  22:11

    « Re: Nové CDI, HDI....a vůbec nový auta

    to prof: Myslíš tu zajímavou věc, o který jsme debatovali asi před dvěma měsíci mejlem? To chápu, ale rozumím tomu dobře, že v americkejch autech budeš jezdit i nadále, ale budeš mít nanejvejš dvě a už to prostě tak "nežereš"?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.06.02  19:26

    « Re: Nové CDI, HDI....a vůbec nový auta

    rb: ale ne že by mě nebavily. Jenom jsem zjistil, že když se něčemu věnuješ až příliš vážně, potom ti často unikne, že na světě existuje i spousty jiných, velmi zajímavých věcí. No to sis mě s někým musel splést, nemyslím, že bych měl na automobily zas až tak ostře vyhraněný názor :).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.06.02  11:08

    « Re: Re: HDi

    Jiri> kdyz jedes po ty dalnici jen z Brna do Olomouce, tak se to da docela vpohode. Je fakt, ze do Prahy se to uz neda, to uz ta cesta trva pridlho. Koneckoncu, jizda nemusi byt jen o adrenalinu, muze by i o kochani se krajinkou :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.06.02  11:06

    « Re: HDi

    spotreba pri teto jizde byla myslim 6,3 litru. Coz porad jeste ujde. Ale treba vcera jsem po ceste ze Zdaru do Rosic zajel 2,6 l/100km (vzdalenost 72km, prumer 64km/h) ... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.06.02  16:17

    « Re: Nové CDI, HDI....a vůbec nový auta

    to prof: Tebe už ameriky definitivně přestaly bavit? To byl jen takovej výstřelek ve Tvým životě? Před čtvrt rokem jsem myslel, že by ses za ně málem i pral :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.06.02  23:01

    « Re: Nové CDI, HDI....a vůbec nový auta

    kdo: No, trochu jsem tam psal, co jsem vdl. Pomalu to opouštím, chtl bych se dát jiným smrem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.06.02  23:00

    « Re: pístní kroužky

    zadek: To nic, já jenom kdyby náhodou. Zatím se s tím přemísťuju, dokud nedodělám džípa.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.06.02  13:24

    « Re: HDi

    U fiji to byla vyjimka potvrzujici pravidlo. Vzdyt pise, ze jinak jezdi po dalnici kolem stovky (to si neumim vubec predstavit).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.06.02  13:05

    « Re: HDi

    fija, fija, čo to čítam, jeden fija tu jazdieval systémom economy run a toto je spoveď niekoho iného? Čo na to spotreba? To mi pripadá ako prestúpiť na inú vieru :}>
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.02  15:02

    « Re: rozvodový řemen na BMW 324D

    Zadnej výraznej zádrhel tady nečeká. Lze zajistit rozvodový kolo čerpadla a setrvačník (kousek pod startérem), docela to pomůže a máš pak klid na duši. Než shodíš starej řemen, tak si radši udělej ještě nějaký značky... Ve finále je pro kontrolu ryska na krytu rozvoďáku, tak to pak ještě zkontroluj a pořádně protoč klíčem než zastartuješ!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.02  11:29

    « Re: HDi

    menil jsem uz naftovy filtr, ale ne sam, takze nevim, co v nem bylo/nebylo. Ale pac na bio jezdim vlastne od novoty, co jsem to auto jako nove koupil, tak pohoda a nebojim se. Je teda fakt, ze Skodovka doporucuje vymenu naft. filtru po 60tkm, ale pri provozu na bio po 30tkm. Filtr stoji 1500 ... :-((( no to je jedno, to neni zas tak hrozne. Palivovy trakt za mne doufam cisti bio, ale chystam se tam nalit i neco jako velfobin, byt by tam voda byt nemela - ale rikam si, ze tim zkazit nic nemuzu :-)
    No a prumer kolem 170km/h jsem udelal za ty dva a pul roku, co to auto mam, jen 2x. Bylo to na dalnici Brno-Praha a Brno-Olomouc, nemel jsem z jizdy vubec radost, ale holt jsem spechal, protoze jsem se zpozdil v Brne a musel jsem byt v X hodin nekde jinde. Jinak ale jezdivam i na dalnicich kolem te stovky, cili zas takovy strelec nejsem. Jen se, kdyz jezdim pomalu, snazim cucet do zrcatek a kdyz vidim, ze nekdo jede, tak pri predjizdeni zrychlim tak, at ho nedonutim brzdit, pripadne uberu a pockam, az prejede. Kdyz jedu sam rychle, tak poznavam, kolik v autech jezdi, zrcatka maji na ozdobu a necucej do nich - asi maji co delat, aby s vytrestenyma ocima a nalepeni na celnim skle sledovali provoz pred sebou. Zvlast nemam rad trubky, co vjedou do leveho pruhu 150m pred autem, ktere jede o 10km/h pomaleji, kdyz jsou 100m za autem, dojedu je, celou dobu na ne blikam, davam blinkr ... no a oni v poklidu jedou 20s v levym, pak teda jako uhnou (nezmenenou rychlosti) do pravyho a zurive blikaji, troubi, tukaji si na celo atd a porad stejnou rychlosti vjedou do levyho a teprve to auto predjedou .... fakt ! No ale holt jsou i pripady, ktery opravdu dojedou celejch 150m a ani po predjeti se moc nemaji k tomu uhnuti .... Jedine, co mne omlouva, ze v predvidatelnych situacich vim, co si muzu dovolit, prece jen drobny trenink z motokar je znat ... urcite mne nekdo odsoudi, ze jsem taky , kdyz jezdim tak rychle, no ale ruku na srdce, to fakt nikdo neporusil predpisy ? Rychlost je podle mne mnohem mene nebezpecna, nez predjizdeni ve meste pres zebry, dvojitou plnou v protismeru, jizda na cervenou ... zasadne se snazim nepodjizdet (i kdyz jednou-dvakrat se uz taky stalo) a byt kleju, tak se drzim v levem za zdrzovacem - bojim se, ze vjedo do pravyho tesne prede mnou, kdybych chtel podjet. Jo a nejhorsi svinarnu mi udelal jeden chobot, ktery, kdyz jsem ho zacal predjizdet, tak pridal. Zacatek, nez se uhnul, byl tak ve 110 km/h, ja byl o chloupek (asi 10cm za sekundu) rychlejsi, ve finale jsme tam meli oba kolem 185km/h a dojeli jsme Felicii v pravym, ktera jela asi 120. No a hnup, ktery mel v tu chvili cumak na urovni myho stredovyho sloupku mezi dverma, to proste vzal doleva, do mne. Tim mne fakt dostal, levy kola jsem mel snad uz na trave, nez * pochopil, ze brzdit nebudu (byl jsem v aute sam, on tam mel zenu a dite v detsky sedacce) tak zabrzdil, za kufrem hodil mysku, maval rukama, troubil, blikal a jel dal co to slo. No ujel jsem mu, byt jsem puvodne tech 200 drzet nechtel, chtel jsem jet 130 ....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.02  08:40

    « Re: HDi

    fija: No, tak teda priemer nad 170 kmh to je už pekná palba. To ja chcem ešte vnímať aj krajinu okolo a s tým rýchlym autom som mal na mysli kategóriu cestovný voz a nie športové náradie. Ale aj tak by ma zaujímalo, či nejako pravidelne čistíš palivový trakt, keď jazdíš na Bio. Vidím, že to Bio máš zmáknuté aj cez alergie (autorita:-)
    Ja si totiž nikdy nie som istý, čo mám v nádrži, na čo jazdím. A už sa tu popísalo dosť o želatínach a sajrajtoch, u mňa zatiaľ nič také.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.06.02  13:08

    « Re: Nové CDI, HDI....a vůbec nový auta

    Prof:Díky za tip. Tebe jsem se ptal proto, že jsem četl pár odkazů na Tebe. Tvojí doménou, jak jsem vypozoroval, budou asi US cars.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.06.02  13:07

    « rozvodový řemen na BMW 324D

    To Zadek 524 + kdokoliv.
    Chystám se o víkendu vyměnit rozvodový řemen na E30ce diesel - plasťáku. Dělal jsem to už na jiným autě, takže něco vím, ale prosím o radu, zda u tohoto modelu není nějaký zádrhel proti standardu. Pokud znáte nějaký fígl, budu rád za radu. Např: co musím sundat a co ne, co dřív a co potom, jak moc ho napnout, na co dát pozor atd. Prosím do zítřka, v pátek budu mimo (fyzicky):-)).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.06.02  12:53

    « Re: Nové CDI, HDI....a vůbec nový auta

    Díky za tip. Tebe jsem se ptal proto, že jsem četl pár odkazů na Tebe. Tvojí doménou, jak jsem vypozoroval, budou asi US cars.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.06.02  09:11

    « Re: pístní kroužky

    Prof: O nikom, komu by se tvoje Scorpio hodilo bohužel nevím...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.06.02  07:34

    « Re: HDi

    souhlasim, ze tuning by se hodil, pak by to mohlo jet o neco rychleji. Ale ani svou octavii nepovazuju za RYCHLE auto, usporne a pro mne i vyborne je, ale rychle ne ... prumer nad 170 km/h se s tim ani na dalnici moc neda udelat, zrychleni ze stovky na 200 trva prilis dlouho :-); i kdyz teda udela tech zhruba 210 (no ma taky mensi celni odpor) ... jo taky je po tuningu u ATX a mam K&N kit ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.06.02  06:49

    « Re: pístní kroužky

    cleaner: To víš, přírodní zákony a jim podřízený životní cyklus nezměníš, i kdyby ses na hlavu stavěl. V dávnověku měly sociálky hubený a nemocný koně, dneska to jsou udejchaný pekáče. Díky našim zákonodárcům a jejich rádcům z SDA, kteří mají nasráno v palicích, nelze situaci takovýho sociálně slabšího občana řešit jednodenním výletem k sousedům, kde by si přesedl do mnohem ekologičtěji provozovatelného samohybu a frčel s ním domů k tvý bezbřehý radosti. Jinak, pokud ti to ještě nedošlo, tak pár utahanejch pekáčů je menší zlo, než jedny pořádně naložený krbový kamna. Zaměř teda svoji aktivitu do malinko jiný oblasti, tam se tutově chytneš, neboť, jak předpokládám, určitě doma topíš plynem nebo elektrikou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.06.02  06:36

    « Re: Nové CDI, HDI....a vůbec nový auta

    kdo: Tak to ti,
    lov
    e, nepovím, to opravdu netuším. Od týhle zna
    ky jsem jenom jedenkrát, kdysi dávno, dával dohromady motor u prastarý 325, u který se njakej skop
    ák rozhodl, že se podívá dovnitY, jak to tam vypadá :-). Nco by snad vdl Zadek 524.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.02  17:03

    « Re: pístní kroužky

    Lidi jako vy nezaslouží slitování.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.02  13:06

    « Re: HDi

    PICASSO - čo chceš vedieť? Ja mám Xsaru HDI po tuningu ATX. Tak isto vozím psov a z toho dôvodu mi vyhovuje, ako hovorí ATX, že je to trochu gumové, t.j. má to plynulejší nábeh akcelerácie. Pre Picasso by som ten tuning považoval za must. Na aute som mal problém so spojkou, čo ale bola výrobná vada, ktorú riešili na viacerých Xsarách aj Picassách. Parametre môjho auta po meraní na motorovej brzde som nedávno napísal do šuplíku ATX, tak sa mrkni. Riešil som tiež nasávanie vzduchu, hríb KD, čo je trochu problém vzhľadom na málo miesta pod kapotou. Motor je tichý, kľudný s príjemným mohutným nárastom záťahu, čo si vychutnávam hlavne v tiahlych kopcoch. O spotrebe nepíšem, lebo ju nesledujem, v zásade to žerie málo, asi sedia údaje výrobcu. Auto bude mať pomaly dva roky a je to výborný rýchly, úsporný cestovný voz.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.02  08:23

    « Re: Nové CDI, HDI....a vůbec nový auta

    Sorry. 2321 bylo na Profa.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.02  08:15

    « Re: Nové CDI, HDI....a vůbec nový auta

    Doufám, že vydrží, žena s ním denně jezdí. Předpokládám, že stárnul pomalu a že takovej už stejně je nějakou dobu. jen jsem to nevěděl. I když všichni známe zákon schválnosti. Apropó - víte, proč tento zákon tak spolehlivě funguje? Protože to je jedinej zákon, na kterej se naši poslanci nedostali.:-))))) Ale vážně. Profe pokus se, prosím, podumat, vím, že máš zkušenosti, co k výměně potřebuji. Když jsem ho měnil na Pajeru, vystačil jsem s normálním nářadím (gola a pod.), akorát navíc stahovák na řemenici na klice. Tady je navíc nějakej tlumič vibrací, či co.Ale snad je upevněnej taky jen tím centršroubem. Samozřejmě odstrojit předek a půl motoru okolo.
    Měj se.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.02  07:59

    « Re: Nové CDI, HDI....a vubec nový auta

    Je to bavor 30-ka. Dík za podporu, hned jsem klidnější.:-((
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.02  07:12

    « Re: HDi

    kolega ho ma v Berlingu. Ten 2.0 HDi. Jezdit se s tim da, je to srovnatelny motor s VW 1.9TDI 66kW. Jak prubehem kroutaku, tak vykonove. Jen ma "hladsi chod", pac to je CR. Nebal bych se toho, ze pet az deset roku ta elektronika vydrzet musi ... ale nepocitej, ze s tim motorem v Picassu budes lamat rychlostni rekordy - u 175 km/h koncis, prece jen, Berlingo i Picassa maji velky celni odpor (no holt velky auta :-))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.02  22:52

    « Re: Nové CDI, HDI....a vůbec nový auta

    kdo: Tak na tvým míst bych to nejenže nezkoušel jezdit do víkendu, ale ani bych to nezkoušel startovat. Je to fakt zákeYný a pokud se jedná o diesel, tak i v tom horším pYípad finan
    n nákladný (pokud to není Transit :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.02  20:56

    « Re: HDi

    To prof: no ne žy by Sierra nebyla sexy kočka i po těch letech, ale 2 dospěláci + 2 děti + pes + fůra batožin. No nevím. Mě osobně Picasso očarovalo a moc se na něj těším. Co se týká té elektroniky, je to těžký. V dnešní době to platí o všech autech co jsou na trhu. Včera recenzovali na DSF nějakýho bavoráka. Nevím co to bylo zač páč mě bavoráky nikdy k srdci nepřirostl, ale naprosto jsem nechápal, co všechno alektrika, čipy, integráče aspol. ovládá. To už není auto, to byl UFO. Ale přesto, copak tu fakt není nikdo kdo má toho HDi 2.0 66kW? Ach joo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.02  16:43

    « Re: Nové CDI, HDI....a vubec nový auta

    Mercedes to ale není, že? Tam řemen není. Vzhledem k Murphyho zákonům, bych to tak jednoznačně neviděl, že vydrží. ,,Může-li se něco pokazit, pokazí se to.A když, tak v nejnevhodnější chvíli"
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.02  14:00

    « Re: Nové CDI, HDI....a vůbec nový auta

    Já mam tuhle opičárnu na 4. (ze šesti) válci a taky jsem musel dát novou. Jednou se celá jednotka zbláznila, motor tloukl, jak když si v něm zapoměl kladivo. Pod plynem byl dobrej, ale na volnoběh mi to připadalo, že by raději točil kontra. Zajel jsem do jednoho diesel-servisu, tam do toho kouk, řek, to je samej drát, s tím nic neudělám. Proto jsem pak volal do Bosche v Praze, říkám to tomu technikovi a víte co mi řekl? Prej ať zkusím odpojit akumulátor a tím plusem zašktat o plech. Něco jako update. Měl jsem bobky, ale ono to fakt pomohlo. Akorát ten vstřik jsem musel vyměnit.
    Teď mě polejvá horko, protože níže jsem se dočetl o souvislostech výkonu s rozvodovým řemenem a tak mě napadlo se na něj podívat. Auto má 240.000, já najel 85.000 a řemen jsem neměnil :-((. Jestli někdo předtím nevím. Po obvodě jsou z vnější strany podélné drážky a jsou popraskané tak po 5ti mm. Hanba mi. Kdyby ten motor měl ruce, to by bylo facek. Hádejte co jdu odpoledne koupit. Doufám, že ten starej přežije do víkendu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.06.02  23:34

    « Re: Nové CDI, HDI....a vůbec nový auta

    prof: Jo, je to ten šmejd s jedním drátkem. Mám ho na 3. válci (mám druhou generaci Sprinti) Když to bylo posraný, tak auto vůbec nejelo. Motor totálně nešel vytočit. Někdy jsou tyhle heletronický nesmysly pěkně zákeřný. Když to vidím aji u svýho pašáka, kolik tam těch všelijakých čidel je, mám s toho husí kůžu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.06.02  21:26

    « Re: HDi

    Lubo, 2 roky je tak dlouhá doba, že ti to asi nikdo nepoví. Zvlášť, když se jedná o auto, který zrovna patří mezi ty, kde nevíš dne ani hodiny, kdy se zastaví, díky jeho elektronickýmu managementu, kterej se stará o čistej vzduch bez ztráty dynamiky. Je to nová věc, měla by bejt dobrá. Měla by... Když mluvíš o tahounu s nízkou spotřebou, vybaví se mi vždycky Sierra 2,3 Diesel, ale to asi nebude to pravý, viď? :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.06.02  21:20

    « Re: Nové CDI, HDI....a vůbec nový auta

    kampatka: To myslíš tu mrchu na jednom vstřiku? Na tom mě zaujalo to, že u jednoho motoru to bylo na 1. válci a u druhýho na 3. Jinak ty motory byly stejný, jeden byl nějakej novější. Jak říkám, já mam z toho "hi-tech"u husí kůži už od dob, kdy jsem si bláhově myslel, že takovej počítač z bouračky vezmu do skopčárny do servisu, kde ho napíchnou na nějakej tester a prohlásí buď "gut" nebo "kaput". Když jsem viděl, že prošel dílnu, vykostil tam počítač z jinýho stejnýho auta, vrazil tam ten můj, auto chytlo, prohlásil "gut" a zas to vrátil zpátky, tak jsem začal něco tušit, zvlášť, když mi to pak jinde všichni potvrdili, že to dělají stejně. Jo, když to maká, umí to skoro zázraky, když se to posere, je skoro zázrak, když se to podaří spravit :-(.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.06.02  12:19

    « HDi

    Minule jsem vznesl dotaz na motor HDi 2.0 66kW. Bohužel ste mi moc nepomohli v mám rozhodování. Myslel jsem, že mi dáte pár kladných či záporných reakcí abych mohl svým selským rozumem vydedukovat, zde je či není tento motor dost dobrý na to, abych mkěl či neměl strach, že se mi po 2 letech budou zdát noční můry z jeho existence. Nejde mi o závodění. Potřebuju tahouna s nízkou spotřebou. Poradíte?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.06.02  23:22

    « Re: Nové CDI, HDI....a vůbec nový auta

    prof: s tím Sprinterem: Nedoporučoval bych ani tlakový mytí motoru někým, kdo to nezná. Po jednom takovým ,,odborným" umytí mi odešel řídící vstřik - ten co z něho vede ten drátek. Origo díl koštuje kolem 20000.-! Ještě že existujou bouračky.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…