Dieselové motory - tipy a triky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • 00 Reagovat !

    foto

    15.02.06  08:37

    « Fiat Ducato - žhavení v sání

    Má problém se zimním startem u motoru Fiat Ducato 2,5 TD. Jde o obdobu žhavení jako měla Avie, ale ta to měla jednoduší. Rožhavila se žhavící svíčka, která zároveň ohřála železnou tyčku, ta se prodloužila a otevřela tím ventil s naftou, který odkápl na žhavicí svíčku na které nafta vzplála a tím bylo celé sací potrubí plné teplého vzduchu resp. zplodin. Zároveň se tím tyčka ochladila a zabránilo se tím dalšímu kapání.Princip jednoduchý, funkce víceméně spolehlivá.
    U Fiata jde o obdobný systém, ale řízený elektronikou. První zajímavostí je, že na žhavící svíčce není 12 V, ale podstatně méně, a závisí to na typu motoru. Takže pozor svíčky z rúzných motorů nejsou záměnné. Potom je tam elektrický ventil ve zpátečce nafty, který po chvíli otevře. Asi má také zaručit, že dojde k cákání nafty na svíčku.
    Při menších mrazech se rozsvítí kontrolka žhavení a po chvíli zhasne.
    Domnívám se že se nažhaví jenom žhavící svíčka, která by měla přímo ohřát vzduch.
    Při větších mrazech se po chvíli žhavení rozbliká kontrolka žhavení a v rytmu blikání někde cvaká relátko. Vmém autě se však neděje nic a napětí na žhavící svíčce stále je, na ventilu nikoli, což si myslím, že je chyba. Domnívám se, že v rytmu blikání by se měl otevírat ventil s naftou, a ta by měla cákat na svíčku, ale potřeboval bych svoji teorii potvrdit.
    Také nevím ve kterém momentu mám začít startovat. Patrně v okamžiku, kdy kontrolka bliká. Nebo máte jiný názor? Nemáte někdo aspoň návod k tomu autu, kdy by bylo popsáno, kdy se má začít startovat?
    Díky
    Rambo
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.02.06  09:25

    « Bez nadpisu

    Zadek: k tomu michani zajimava diskuze:
    www.vegetableoildiesel.co.uk
    [odkaz]
    LOL
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.02.06  09:21

    « Bez nadpisu

    Jenom poznatek: Rover 220 TDi po 45000km na bionaftu zadne problemy nepozoruji. po vymene palivoveho filtru tento shledan cistym jako slovo bozi. Dal jsem si tu praci a sundal nadrz - ten samy vysledek, hadice a vsechny spoje taktez bez problemu..
    ;(«
    RabuKate
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.07.05  07:31

    « Re: RE

    Normalne to funguje, asi pred rokem jsem byl prukopnikem tohoto jezdeni, mel jsem tehda na pokusy specielne porizeny auto. Jezdi se vpohode na levny potravinarsky olej, dlouho jsem jezdil na trafoolej, znamej zase jezdi na hydraulickej olej... Proste jakejkoliv olej a mastnota je ve starejch dieselejch bez ujmy pouzitelnej jako palivo.
    Nejmenovanej znamej - to je rekordman, jezdi na potravinovej olej drocku v Praze se starym Mercedesem uz rok a dava 3/4 smesi z obnovitelnych zdroju, jen 1/4 nafty a funguje to vyborne. :D
  • 00 Reagovat !

    foto Adrian77

    Adrian77 20.07.05  23:24

    « RE

    Zkus debatu zde: [odkaz]
    Co se týká tý směsi, co máš v garáži, tak by to za odzkoušení stálo - v tý 105ce. Škoda, že nemáš Trabanta kombi, nebo Fiata Pandu. Pokud by sis zdrbal motor, koupil bych auto i nepojízdný a předělal ho na elektromobil. Ale co se 105 - ta se na to moc nehodí - škoda. :'-( Možná by stálo za vyzkoušení vypálit z něčeho (třeba ze sena) alkohol a vyzkoušet ho jako palivo v benziňáku. Snad se tomu budu v budoucnu věnovat na svých stránkách.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.07.05  22:34

    « Bionafta

    Stejně mi to nedá se ještě jednou nezeptat: nedávno byl ve zprávách na Nově co do svýho naftovýho Volva (osobák) lije vyfritovanej olej jak píšeš. Může mi někdo objasnit, jak to že mu to jede? Copak vyfritovanej olej hoří? To má nějakej kalorickej výkon? Nebo to normálně ředí s naftou? Radši se zeptám, přece kvůli pár ušetřeným tisícovkám neodrovnám motor...
    A ještě něco: po prohlídce sklepa jsem zjistil, že mám asi 15 litrů speciálu míchanýho s olejem (zbylo z motorek) a nevím co s tím. Můžu to nalít do Š105? Tu odrovnat by tak nevadilo ;-) to bude dost kouřit co? nebo nalít do nádrže tohle a dolít klasickým speciálem, ne? Děkuju za odpověď
  • « 00 Reagovat !

    foto Adrian77

    Adrian77 20.07.05  20:15

    « Re: Bionafta

    C15 měl donedávna tchán ve firmě, a ten motor byl neskutečnej, co všechno vydržel. Používalo se to jako sklenářský auto, kde se ty těžký tabule skla tahaly na bočních nosičích. Já bych se toho nebál. S těmahle starejma dislama jezdí někteří i na různý oleje (vyfritovaný z hospod, slunečnicový...), který v zimě kvůli lepším startům ředí normální naftou.
    Možná by ale neuškodilo tím motorem občas prohnat normální naftu (hlavně v zimě), nebo to míchat v nějakým rozumným poměru v létě bych to mísil 80(bionafta):20(nafta), v zimě 50:50. 8)
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.07.05  16:45

    « Bionafta

    Myslím, že pokud motor jede jako dřív, tak není důvod k panice. Nicméně známý toto (no jo, je lama) řešil okamžitým zastavením a odtažením do servisu. Mám otázku: Můžu do svého Partnera s 1.8 D (takovej konstrukčně dost starej motor-205 a C15 Citroen) tankovat bionaftu? U nás je nafta za 30,- a bionafta za 26,80 a při těch objemech co tankuju (nádrž 65 l) se to celkem pozná. Co vy na to?
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.07.05  16:03

    « Natural místo nafty

    Stala se mi mou blbostí nepříjemná věc. U jedné benzinky v Praze jsem do svého naftového auta (common rail) natankoval omylem natural. Přišel jsem na to asi až po 20km, kdy mi auto začalo cukat. Bylo mi to divné a po dalších 10km jsem znejistěl a nějakou náhodou mě napadlo se podívat na účtenku. Zhrozil jsem se a hned jsem pomalinkou jízdou zajel k nejbližší benzince, kde jsem dotankoval nádrž na plnou - naftou. Cukání pak hned přestalo. Celkem jsem na směs nafty s benzinem (v poměru 1:1) najel pomalou jízdou cca 40km. Poté jsem vždy asi po 100km dotankoval naftu na plnou nádrž. Zatím na motoru nic nepozoruji, ale přesto. Nemáte s tím někdo zkušenost? Co se může stát? Nemám zajet do servisu? Zatím to ale jede jako dřív a bez problémů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.07.05  07:52

    « Re: ad Tempra

    Pavel: Sezenes urcite lepsi :D, je jim muj soucasnej mazel Mercedes 124/300TDT - coz znamena v rozkličování třílitr turbodiesel (sestival) v kombiku. Ma to 147 PS, stary jednoduchy radovy cerpadlo a celkem bezproblemovy provoz...:)
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.06.05  12:08

    « ad Tempra

    Jo jo, pamet mas dobrou. Míval jsem Tempru 1.9TD, ktera mne v zaveru dost zlobila (hl. tesneni pod hlavou). Po par letech teseni jsem si cca v 2002 poridil jetou Mareu WE 2.4JTD a zatim pohoda. Jen mi to (po tuningu) obcas zakouri, ale jinak OK. Masivni vykon, prijemny sportovni zvuk, spotreba okolo 7 litru ... za ty prachy lepsi rodinne kombi se sportovnim srdcem nesezenes :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.06.05  09:32

    « Bez nadpisu

    2 RabuKate: Tak jsem zacal cist od zacatku, precetl jsem par prispevku a nemuzu dal...vsude se pocita s cenou nafty 16,50... a to jsou prilis bolestne vzpominky...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.06.05  13:05

    « Bez nadpisu

    PTD, jestli teda dobře pamatuju, už kdy dávno pořídil nějakou Felicii či co, a zématu se nějak vytratil. Příspěvek od něj jsem neviděl ani nepamatuju. Co ty, jestli mě paměť neklame, měl jsi kdysi TD Tempru?
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.06.05  12:11

    « čau dědkové

    Kde se asi potuluje PTD, duchovní otec tohoto tématu? Zakládal ho v minulém století - L.P. 1998 :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.06.05  13:12

    « Re: Re: Sem stary hovadko

    No jo, dědkové se slejzaj >:D Tak co, jdem číst, co jsme sem plácali před 4-5 lety, nebo jak? ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.06.05  12:30

    « Re: Re: Sem stary hovadko

    Toz vitej mezi nas - rekl bych nejlepsi a nejzajimavejsi tema celeho fora...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.06.05  09:18

    « Re: Sem stary hovadko

    Máš recht. Táto téma patrí aj medzi moje obľúbené čítanie, aj keď ten môj starý diesel mi riadne žerie nervy. Nebyť tej spotreby, už je dávno v šrote.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.06.05  20:35

    « Sem stary hovadko

    a tak toto zajimave forum vytahuju ze zumpy, protoze je skoda pokud to jeste nekdo jako ja neprecetl poctive cele... hlavne prvnich 300 prizpevku, ty jsou skutecne velmi hodnotne.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.11.04  23:32

    « Renault

    víte koupil jsem si renault nový,a řeknu vám není to v renaultu jako fabrice a výrobku ale v renaultu jako práce s lidmy kteří renault v servisech reprezentují,prostě je nevychovává,jaj se mají chovat za peníze které jim nosíme a těch chtějí žít tedy až na jeden servis v Brně jmenuje se opor//////y,je to nejspíš majitelem.Ale v autoservisu v Hradci Králové jsem chtěl něco spravit a ten technik mi pořád vysvětloval něco od stolu,(věštil!!!!)když jsem ho požádal aby si vzal diagnostiku a šel do vozu a byl konkrétní tvrdil že nemá čas a chtěl mně objednat za měsíc a ani nevěděl na co!A ve finále ho trhnul jeden garážista který se vyznal v elektronice a celou věc konkrétně vysvětlil a opravil,na počkání!!!Asi toho víc udělá než oni!Zkrátka přístup lidí v Renaultu je divný,Když jsem měl Octaávii a jezdil do škodovky do auto janák tak se technici chovali naprosto profesionálně,asi škodovka těm lidem dává víc do těla.
    že by u renaultu platilo socialisticky pracovat,kapitalisticky žít!co na tom že je auto v záruce,rozčilovat se týden,ne radši zaplatím někomu kdo tomu rozumí!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.11.04  18:31

    « Re: Re: Re: Problém s dCi vyřešen

    pánové, tak to tady tak čtu a nedá mi to reagovat. prostě nedá. myslím, že můžeš být rád, že ti tam dali nový motor, ale říct takovu *, že kvůli centimetru přesahování plastové tabulky pod spz je nedostatečně účinné chlazení, protože vzniknou turbulence- to ne, to může říct jen ... je vidět, že naprosto jasně nevěděli kudy kam a myslím, že by bylo lepší kdyby řekli, že neví co s tím, a tedy v záruce raději vymění motor. bylo by to férovější. takhle bych jim odborníkům nesvěřil ani koloběžku, hlavně po záruce-:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.11.04  20:50

    « Bez nadpisu

    2 Ritz :Ty se nepoučíš nevím co jsi měl v tej V40(předpokládám diesla) a koupíš zase francouzkou sra...u
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.11.04  18:46

    « TD Omega

    Tak situace, co se týče dříve zmiňovaného nepravidelného volnoběhu, je už (snad) OK. Žádné náznaky vynechávání. STP na vyčistění pal. soustavy funguje. Hlavně to neříkat nahlas - věci se pak většinou pos.rou!
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.11.04  14:02

    « Bez nadpisu

    IMHO je to strasna kravina....
    chladic oleje... to by me ani ve snu nenapadlo.... turbulence... >:D
    no ja bych rekl ze mistri z firmy s pichou ve znaku uz nevedeli jak dal a zakaznik byl tak durazny ze mu radeji vymenili motor a vymysleli si ramecek SPZ... 8)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.11.04  18:02

    « Bez nadpisu

    Fakt divný důvod.Sice ti co ho navrhovali, tak asi líp než my ví, jak velký má otvor být.Ale:protože se vše "lehce"předimenzovává, tak takhle malé překrytí asi problém nezpůsobilo.Není to auto F1 přece.Spíš se uvnitř něco odporoučelo a nebylo to přehřátím.Přece, jezdíme v horku v kolonách, popojíždění ve městě, zalpá klima,světla atd.Motor dostává "nakládačku". Musí vydržet a drží.Pominu-li staré škodovky a známý parní oblak... Podle mne lžou.Nicméně je dobrý, že tam dají nový motor. Blahopřeji. S chalpama v práci probírali a závěr mířil ke zdvihátkům. Že by se do nich dostával přehřátý olej? Já nevím...Škoda že se to už nezjistí.Na web to asi nedají. :?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.11.04  10:31

    « Re: Re: Problém s dCi vyřešen

    Presne jak rika Rob, neverim, ze by kvuli nedostatecnemu chlazeni odesel motor. Jen proto, ze vzduch tam necirkuluje s takovou intenzitou, jak puvodne vyrobce zamyslel....
    Pro zajimavost, drive jsem mel hodne BMW524TD, ty maji chladic oleje. U mnohych exemplaru byl chladic oleje zaslepen - hadice vedouci do nej byla rovnou stocena zpatky a nahrazovala okruh chlazeni. Mnohe z tech aut denne tahalo prepravniky s autama, takze dostavalo nejvetsi zahul, jakej to dostat mohlo a motor neodesel... Takze je mi nejaka turbulence a cele vysvetleni hodne divny, spis je to pitoma vymluva!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.11.04  18:36

    « Re: Problém s dCi vyřešen

    ricz: Až se mi nechce věřit, že problém je pouze v tomto malém zasahování plast. štítku do otvoru. Turbulentní prodění se samozřejmě na hraně vytvoří, ale ten otvor snad není tak malý, aby to ovlivnilo celkové proudění tak, že chlazení bude nedostatečné v takové míře, že odejde motor. To by snad musel motor pracovat stále na plný výkon a za vysoké teploty okolí, nebo mazán nedostatečně výkonným olejem. Pravda ale je, že Espace neznám, tudíž teď pouze uvažuji dle uvedených okolností.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.11.04  18:26

    « TD

    zadek524 + RedBaron: Nechtěl jsem vyvolat nějakou bouřlivou diskuzi mezi vámi na téma, zda je tento motor dobrý, či nikoliv. Samozřejmě, že čím složitější zařízení, tím větší možnost, že se to po..... Uvidím časem, jak budu (nebo nebudu) spokojen. Zatím nežehrám - hlavně se pohodlně vozím a ne až tak za moc.
  • « 00 Reagovat !

    foto ricz73

    ricz73 08.11.04  18:03

    « Re: Re: Problém s dCi vyřešen

    To si nemyslím - Espace je podle mě perfektní auto a jsem s ním naprosto spokojenej. Tohle je sice hustý, ale naštěstí to dobře dopadlo :-)
    Předtím jsem měl Volvo V40 a přechod z Volva do Espace je jako ze 120 do Superbu (a fakt nemyslim BMW120)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.11.04  17:03

    « Re: Problém s dCi vyřešen

    a z toho plyne: obloukem se vyhni renaultu
  • « 00 Reagovat !

    foto ricz73

    ricz73 08.11.04  16:18

    « Problém s dCi vyřešen

    Tak a je to tady.
    Pokud si chcete tenhle příspěvek přečíst, doporučuji pevně se posadit do křesla a dobře se držet :-)
    Výsledkem čtrnáctidenního zkoumání tajuplného klepání u motoru 3,0 DCI v Renaultu Espace IV je ZÁRUČNÍ (díky, Bože a Renaulte) VÝMĚNA CELÉHO MOTORU.
    Jistě vás všechny strašně zajímá, jaká že podlá a záludná příčina tu hroznou závadu způsobila. Byl to prosím PLASTOVÝ RÁMEČEK POD SPZ NA PŘEDNÍM NÁRAZNÍKU.
    Údajně se hned za ním nachází chladič oleje a rámeček asi o 1 cm přesahuje do nasávacího otvoru. Prý při jízdě vytváří turbulence a olej se nedostatečně chladí.
    Když jsem se na to náhodou ptal jednoho chlápka u Amose na Chodově, tak to věděl. Zajímavý je, že auto u nich bylo nejmíň 5x v servisu a nikdo si toho nevšiml :-(
    Toš tak. Díky všem za rady!
    Ricz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.11.04  15:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: olej ve vodě

    RedBaron: Ten TDS motor neni spatnej, dyt jsem v zaveru psal, ze bych i do nej eventuelne sel... Jenom takhle: Ten motor ma bezny problemy vubec co po mechanicky strance preplnovany motor muze mit a za druhe je tam navic uz prokleta elektronika, ktera muze potrapit...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.11.04  10:47

    « Re: Re: Re: Re: olej ve vodě

    zadek524: Ne, protiřečit si nechci. Nechci ale pořád slyšet, jak ten motor někdo démonizuje co do sravosti, když s ním mnozí mají nalítáno přes půl míle a jezdí dál. Pro mě je to motor jako každej jinej. Věci, co se na dýzlu prostě musí měnit nebo měnit častěji oproti benzínu, je fakt. To, že pětka je těžkej tank a nemůže jezdit za 5 litrů jako Polo s SDI je fakt, kterej někdo jen nerad kouše. Já osobně bych do dieselu nešel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.11.04  19:15

    « Re: Re: po dlouhé době...

    Aha, takže oni spravují systémem pokus-omyl a stále nic. Tomu je třeba udělat přítrž, protože dodrbou i to, co funguje. Třeba je to uvalený, ale: existují soudní znalci v oboru, nebo přijít s právníkem, nebo pozvat si na ně nějaké "Občanské joudo", MF Dnes atd.Novináři pasou po "krmivu". Pokud se ti v tom budou ještě chvilku vrtat, bude to nakonec totální * a tragédie. Přece je problém a proč argumentovat dalšími x-vozy? Budou si mlet to své, že je to OK, že je to normální atd.Známe to... Tudy cesta nevede. Je třeba přitvrdit. Někteří jsou hodně odolní a myslí si, že zákazník je někdo, s kým si mohou...ne,ne,ne! Změna servisu by už asi problém nevyřešila.Pálkovali by to jeden na druhého.Občanský zákoník-tudy vede cesta.
  • « 00 Reagovat !

    foto ricz73

    ricz73 06.11.04  17:28

    « Re: po dlouhé době...

    Díky za povzbuzení. Problém je v tom, že ono to dělá pořád, ať je motor studený nebo teplý. Prostě to jednou začalo a už to nepřestane. Podle informací, které mám, zatím nikdo neví, co s tím je. Prozkoušeli vstřiky, měřili kompresi ve válcích a já nevim co eště, furt to rozebíraj a skládaj podle toho kdy si to kterej borec přijede poslechnout. Ve středu to bude už 14 dnů.
    Tím vodpálkováním myslím, že když jim řeknu, že motor je šmejd, tak mě pošlou do háje. Když jim ale řeknu, že znám dalších x lidí se stejným motorem, který mají podobnej problém, už to bude vypadat jako problém motoru a ne můj.
    Podobnej příklad: u Amose v Praze na CHodově jsem reklamoval klepající střešní okno - prostě v tom při jízdě po čemkoliv kromě supernovýho hladkýho finišéru něco kovově drnčí. Poprvé to opravili tak, že střecha nešla pořádně otevřít a vydávala tak strašný zvuky, že i majitelé trabantů se na mě dívali s opovržením. Podruhý to trošku poštelovali, ale klepání nepřestalo. Tak mi řekli, že je to slabá stránka všech Espaců a že s tim víc neudělaj. No a teď mám pučenýho Espace od Renaultu ČR, kterej to okno má taky a hádej co? Můžeš ho honit po pražskejch kostkách, vymetat s nim ty největší díry a ani klepnutí! Sem fsteklej jak pes.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.11.04  17:17

    « po dlouhé době...

    ritz : Jak vodpálkujou?Pokud je to po záruce, tak snad chtějí kšeft, pokud v záruce(asi jo,ne?), tak trvej na svém.Když to dělá studené,roste to s otáčkama, nic jiného to být nemůže.Taky by mohl ventil potkat píst.A jseš namydlený.Musíš jít za svým. My v práci koupili Fabii a máme docela dobrého kluka, který ve volnu dělá auta, nám to neva...Ten do ní sed a říká:špatná převodovka-ložiska.Prostě to slyšel, my ne.Tak do prodejny, je to v záruce, servis že vše OK. Tak za týden znovu.Už důrazně.Oni,že musejí přijet technici z automobilky. No tak přijeli a byla to ta ložiska! Už jsou tam týden nová.Třeba někoho znáš, kdo se v tom trochu vyzná, vem ho s sebou, žádné emoce,nic sprostě,v pohodičce,ale důsledně a necouvat.Hele, mně na Laguně se u studené v plném rejdu ozývalo lupnutí, u teplého nic. Tak tam zajel,nechali 2 h stát venku, hoši, pojďte si poslechnout a zrovna jsem jim řek, že stabilizátor.Rozpojili,nechali stát a nic=ticho.Tak jsme se dohodli, že je to ono, za 2 dny byl nový a je klid.Tady teoreticky o nic nešlo. U motoru to můžeš dobře pohnojit.Jsou to hajzlíci všichni, je fuk, jestli japonec, francouz, škodovka.Podle nich je vždy vše v normě. Nedát se odbýt a trvat na svém.Zlom vaz,sice to člověka deptá dohadovt se, ale jsou to naše prachy, tak ať se snažej :!:
  • « 00 Reagovat !

    foto ricz73

    ricz73 06.11.04  14:16

    « Re: po dlouhe dobe...

    Večer jsem normálně přijel domů, nic jsem nepozoroval. Ráno jsem nastartoval a začalo to cvakat. Zkusil jsem schválně motor vypnout a znova nastartovat, ale od té doby už to dělalo furt.
    Btw díky za tip s těmi hydraulickými blabla cotovlastněje. V pondělí by se měl na auto dojet podívat přímo specialista z Renaultu, tak uvidíme. Spíš by mě zajímalo, jestli má někdo podobné zkušenosti, protože když je člověk sám, tak ho vodpálkujou, kdežto když se stejná věc objeví na víc autech, už se to řeší úplně jinak.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.11.04  11:01

    « Re: Re: Re: Motor 3,0 dCi

    Frekvence klepani vadneho hydrostelu je samozrejme primo umerna otackam motoru!
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.11.04  09:19

    « po dlouhe dobe...

    Ahoj chlapaci... uz sem tu zase dlouho nebyl...
    Popis jak se ti to stalo, jestli najednou, nebo po delsim stani, pri jizde...
    Mozna bude lepsi resit pricinu nez dusledek...
  • « 00 Reagovat !

    foto ricz73

    ricz73 05.11.04  11:05

    « Re: Re: Motor 3,0 dCi

    No problém je v tom, že ono to klepe pořád. Navíc se to klepání zrychluje s otáčkama motoru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.11.04  08:11

    « Re: Motor 3,0 dCi

    Co takhle hydraulická zdvihátka?Když to klepe studené po nakopnutí.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…