Dieselové motory - tipy a triky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.02.00  13:18

    « Re: Proklatá Sierra 1,8TD to Zadek524

    Proč to nekoupíš venku. Za ty prachy to máš i s kompletní sadou těsnění atd. To nemáš v čem jezdit, že tak spěcháš. Vžďyť máš přece ještě dvě 524.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.02.00  09:01

    « Proklatá Sierra 1,8TD

    Jsem opravdu moc zvědavej, jak se dá ta potvora do kupy. Nová ložiska jsou opravdu problém na toto auto sehnat, nikdo je nemá po celé republice. Jenom ve Fordu a za těžkej peníz. Konkrétně mám na mysli ojniční ložiska pro základní rozměr bez výbrusu. Goetze kroužky taky problém. U Štangla je sice maj v sortimentu, ale budou až za měsíc, cena 2.000 Kč. Musel jsem teda jinam, kde ale stály 4.000 Kč. Co se dá hold dělat, přece nebudu tak dlouho čekat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.02.00  08:32

    « Sierra 1,8TD to residents

    Mechanika mám fakt dobrýho, ale pro tebe je asi trochu z ruky, jsem totiž z Prahy a mechanik sídlí v místě mého bydliště. V Brně jsem kupoval starší písty na inzerát, ale HN motor myslím vůbec není špatnej, ten obchod znám.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 29.02.00  07:37

    « Re: Sierra 1,8TD to residents

    Tip ti mohu dát, ale z OL je to daleko (přes 100km)- Horní Suchá (u Havířova).
    Je to p. Kuchta tel. 069/642 5491, 0603 268 567.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.00  15:19

    « Re: Sierra 1,8TD to Zadek524

    Kde v Brně nakupuješ díly na 1,8 TD? Je to ten HN motor? Není lepší koupit venku u Forda. Já kupoval např. hlavu ve Vídni a přišla na 13 tis., tady za ni chtěli ty svině 35-38 tis. A přitom to byl taky AT (Austauschteil - výměnný díl).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.00  15:13

    « Re: Sierra 1,8TD to oleowr1

    Můžeš mi dát tip na toho mechanika, pokud je z Moravy (cca do 50 km od OL). Zatím, kde jsem byl, tak všechno odflákli. Pořád mi někde teče olej. Když to údajně spraví, tak se 10 tkm nic neděje a pak to zase začne. Teď mám nějak zaházenou hadici od turba. Turbo je přitom cca 10 tkm po GO v Rema turbo Strakonice (fajn borci z ČZ).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.00  08:16

    « Re: Sierra 1,8TD

    Tak už se mi podařilo písty koupit. Udělal jsem si včera výlet kvůli nim do Brna. Sehnal jsem je i s ojnicema po 500 Kč/ks. Klikovku mám naštěstí vpořádku. Jak to mlátilo, byly to totálně vymletý pístní čepy + totálně neseřízené vstřiky. Vřele doporučuju všem, aby si je nechali zkontrolovat a seřídit. Mělo by se to dělat každejch 50000km, ale každej na to kašle, dokud to jede.... Ale u tý Sierry to kvůli vstřikům dopadlo blbě. Písty totálně upálený, upálený žhavky a ty pístní čepy, to určitě vzniklo taky kvůli těm vstřikům, protože motor měl nevyváženej chod.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.02.00  15:56

    « Re: Sierra 1,8TD

    Kvůli dvou pístům a klice prodávat motor? Proč? Udělal bych rovnó GO (a nebo jen částečnou GO - pouze písty, kroužky, šály, kliku a ložiska) a věděl bych, že na tom motoru můžu zajet v pohodě dalších 300.000, než se mi rozpadne karosérie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.02.00  21:41

    « Re: Sierra 1,8TD

    Možná bych zkusil auto zase výhodně prodat - ušetříš si spoustu starostí a peněz.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 25.02.00  07:18

    « Re: Sierra 1,8TD

    Bohužel, zbylé díly si nechal mechanik "na protiúčet".
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.02.00  19:22

    « Končím

    Ahoj naftaři. Tímto se s vámi loučím v této diskuzi. Po 4 měsících, co jsem měl svého prvního "dízláka"(Passat 94), jsem ho zase s nezměrnou radostí prodal. Nenanešel jsem v tomto druhu motoru zalíbení a pokorně jsem se zase vrátil k benzínu - teď už sedlám Renaul Safrane 3,0V6 automat a našel jsem zase radost z jízdy. Mějte se fajn a benzínu ZDAR - zdarzdarzdar :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.02.00  15:18

    « Re: Sierra 1,8TD

    A nezbyly ze starého motoru alespoň nějaké díly? Konkrétně mám špatnou klikovku a upálené dva písty, asi toho motůrek už dost prožil. O těhlech motorech jsem věděl, že jsou problematické. Koupil jsem ale přesto výhodně auto, které startovalo při nula stupních a trochu mlátil motor. Překvapení po rozebrání ale bylo velký a díly - problém. Jestli můžete někdo nabídnout co bych potřeboval, jsem nažhaven uzavřít obchod.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 24.02.00  14:48

    « Re: Sierra 1,8TD

    Motor 1,8TD se shání velice těžko. Stalo se mi něco podobného. Původní majitel se dušoval, že je po GO. Motor vydržel něco přes 20 tis.km, šlapal dobře, neměl ani velkou spotřebu, nežral olej, neklepal. Loni na dovolené mi ale ulítla šálka na ojnici, ojnice prorazila blok. Mám celkem dobrého mechanika, který mi řek, že na šálky se musí po rozebrání dávat vždy nové šrouby (i na hlavu) a dotahovat momenťákem, na čemž určitě ušetřili. Sehnal mi a přizpůsobil motor z Mondea (viz. rubrika Ford Sierra). Teď je to v pohodě.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.02.00  12:36

    « Sierra 1,8TD

    Ahoj naftaři. Skočil jsem na zaručeně výhodnou nabídku při koupi Sierry 1,8TD se špatným motorem. Mám teď s ním velký problém. Jestli náhodou někdo můžete nabídnout celý motor, nebo polomotor, nebo alespoň díly motoru k opravě, ozvěte se prosím na 0603/411333, díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.02.00  11:10

    « Re: Poradte prosim..

    Mám P 405 TD. Podobný problém jsem měl nebo mám také. Když jsem jel ke křižovatce, sundal jsem nohu z plynu, zak než jsem přeřadil na nižší rychlost - chcíplo to. Když jsem to nastartoval a nechal na volnoběh, tak to po chvíli začalo jít nepravidelně a po minutě nebo dvou to chcíplo. Už jsem přišel na to, že je to zavzdušňováním přívodu paliva. Zatím jsem se nedostal k tomu, že bych to opravil, ale je to někde mezi nádrží a pal. filtrem (patrně předehřívač paliva). Mě dočasně pomohlo, že jsem natankoval plnou nádrž -> v palivovém potrubí pak není takový podtlak a nepřisává to vzduch. Nejlepší řešení je zjistit kde to ten vzduch přisává. To zda je to skutečně zavzdušňováním přívodu paliva se nejlépe zjistí tak, že přívodní hadici k čerpadlu odpojíš od pal. filtru, doplníš jí opatrně naftou a ponoříš rychle do připravené nádoby s naftou (já používám 2l flašku od Coly, abych viděl že nafta je čistá). To lze ale provést pouze na místě. Když to bude v pořádku, vyzkoušej hadici s flaškou před pal. filtrem. Když i to bude v pořádku, je to jako u mně někde mezi filtrem a nádrží.
    U Peugeotu zlobí často ruční pumpička na filtru - nový držák stojí 4000, ale stejně spolehlivý Bosch se dá sehnat za 1200 Kč. Další místo, kde to u Peugeotu často přisává je předehřívání paliva mezi nádrží a filtrem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.02.00  07:25

    « Poradte prosim..

    Motor Peugeot 1,9 mi zacal z nicoho nic kapat pri prudkom ubrati plynu (ako keby sa dusil). Ked uberam pomaly, nestane sa to. Doteraz som pri rozbiehani vobec nemusel pridavat plyn - islo to aj plne nalozene na volnobeh, teraz musim pridat, inac dochne. Pri vyssich otackach (cca od 1200)
    uz taha normalne, ziaden ubytok vykonu. Robi to nezavisle od teploty motora. Pritom palivovy i vzduchovy filter su v podstate nove (nejakych
    7000 km). Pokusil som sa to trosku napravit nastavenim volnobehu na cerpadle - motor uz tak nedochne ale aj tak sa bez plynu nerozbehnem.
    Dakujem za vsetky napady ci pripomienky.
    Oddany priaznivec vynalezu R. Diesla.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.02.00  13:24

    « Re: novy diesel pro Opel Astra

    Jezdil jsem v Astře vzor 1998 1,7td. byla nová a motor vydrľel 20.000,-km. Pak klekl. V servise mi kamoą servisák povídá: Isuzu, tak co chceą. Pry moc ąpatný motory....Pak uľ jsem Astrou nejezdil..PTD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.02.00  19:58

    « Re: novy diesel pro Opel Astra

    Sakra teď mne napadlo, že vlastně Opel už ten DI 16V nenabízí a místo toho napasoval na ten starý Isuzák 1.7 TD motor 16 V hlavu (ale bez DTI). No ono to technicky jde docela snadno (pořád je tam jeden vačkový hřídel uprostřed).

    To bych si radši koupil 2.0 DTI...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.02.00  19:22

    « Re: novy diesel pro Opel Astra

    No proti Oktávce se v Astře člověk nemusí moc mačkat, místa je v ní dost. BTW o motoru 1.7 DTI 16V jsem tedy ještě nic neslyšel. A pochybuju, že by to byl Isuzu.

    Co vím, tak u nás se prodávají Astry DI 16V (60 kw) a DTI 16V (74 kw) a ten motor je dělaný v Ruesselheimu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.02.00  15:27

    « Re: novy diesel pro Opel Astra

    Za ty prachy si kup raději Oktávku. Ten Isuzu se moc sere.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…