Dieselové motory - tipy a triky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Piskani
Je to klinovej remen, nazhavenim se unavi baterka a alternator je plne zatizenej a prikluzuje. Po chvili se dobije, proto to da pokoj. Snadno si to overis zapnutim vseho co je na elektriku hned po startu a piskani by melo byt delsi. Nebo varianta 2 - remen prejet obyc kridou a bude prokluzovat potichu. Pokud ne je treba hledat jinde. -
« Vsem
Netankujte 30. dubna 2000 ! ! !
Přečtěte si prosím tuto zprávu a předejte ji dále, mohla by se z ní stát geniální akce, pokud budou všichni spolupracovat!
Toto je protestní akce proti stále stoupajícím cenám pohonných hmot!
Neustále stoupající ceny pohonných hmot, získávají pomalu zastrašující rozměry.
Je nejvyšší čas na reakci postižených.
Celosvětově stoupají ceny pohonných hmot neakceptovatelným způsobem, I když jsou miliony barelů v zásobě. Nyní se rozhodli ropní producenti snížit svou produkci o dva miliony barelů denně, aby vyhnali ceny uměle nahoru.
Všichni postižení jsou nutně vyzváni k protitahu.
Rozhodující den je 30. dubna 2000.
Pokud tento dne nebude nikde tankováno, nemůže si trh této skutečnosti nepovšimnout.
Musíme si povšimnout toho, že máme moc; měli bysme ji jen použít. Dnešní moderní komunikační prostředky umožňují informovat o této akci ve velice krátké době obrovské množství lidí.
Tankujte před, nebo po 30. dubnu 2000, ale:
NETANKUJTE 30. DUBNA 2000 ŽÁDNÉ POHONNÉ HMOTY!!!
Tato akce je nutná proto, aby pár miliónů lidí ukázalo ropným multimiliardářům, že se jím přejídá neustálé placení čím dál více peněz za pohonné hmoty a mají toho tak akorát po krk.
Spolupracujte!!! Předávejte tuto zprávu dále!!! Pošlete tuto informaci svým přátelům a známým. Pomožte udělat z 30. dubna 2000 nezapomenutelný den!
Děkuji
----------------------------------------… /> Originál této zprávy byl doručen z Německa, kde se plánuje úplně stejná akce ve stejný den. (a určitě nezůstane jenom u Německa...)
---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG ([odkaz]
Verze: 6.0.121 / Virová báze: 58 - datum vydání: 31.1.2000
----------------------------------------… /> -
« Re: Pre SELA / pro KORZICAN
Tu Corsu stale mam, ale je to benzin 1,2i. Je to slabounkej motor, musi se hodne tocit, ale na Prahu je vykon tak akorat. Stejne jezdim 80% po Praze. Jinak to na Prahu vubec vhodny neni. Ma to maly kola 165/70 R13, po 40000 Km odesly predni tlumice, po 50000 Km mam na 45% zadni tlumice. Jinak je zcela O.K., ale na nervy mi jde predevsim hodne hlasite vetrani. Na takhle male prditko to nadherne sedi a hlavne brzdi. Narodil od felicie se predek ani na mokru neutrhne a nejede to jako sanky, ale zabori se do zeme a jen zadek ma tendenci trochu tancit. Jinak to jde pryc hlavne proto, ze jde 3 Dv. a mame malyho kluka, porad lezem do zadu a to je dost na palici... -
« Re: Prosím - kdo víte, poraďte
Vymenou palivoveho filtru urcite nic nezkazis. To, ze to chcipne hned po nastartovani je divny. Problem bych videl v cerpadle nebo ve spadavani nafty skulinkou nekde v hadickach nebo nedotazenej naftovej filtr, ale ta spotřeba? Taky bych se podival na vzduchovej filtr, jestli by nebylo vhodné ho vyměnit, může bejt zalepenej nečistotama a propouští málo vzduchu. Nechat taky zkontrolovat vstřiky, správně by se to mělo kontrolovat každejch 50000km. Další možnost je, že se vibracema motoru uvolnily šrouby naftového čerpadla a pootočilo se, tím se změnil předvstřik paliva a následky se projevují tvými problémy. -
"-- skrytý --" 09.03.00 11:01
« Re: Prosím - kdo víte, poraďte
Brzdy jsem zkoušel - zkušenosti z favorita :-)).
Pneumatiky mam stejné, trasu jezdím neustále stejnou. Zvuky jsou normální. Jedinou změnou je to chcípnutí těsně po nastartování stud. motoru.
Uvažoval jsem jestli není přiucpaná nějaká tryska - ale jak to poznat aniž bych musel auto dávat do servisu?
Uvažoval jsem i nad palivovým filtrem, je už tam dost dlouho, ale ten by snad spotřebu nezvýšil. -
« Re: Prosím - kdo víte, poraďte
A motor se chová normálně? Starty, zvuk, tah při jízdě....? Neblokuje trochu třeba některé kolo? Po jízdě je zkus ošahat, jestli neni některý rozžhavený a nepřibrzďuje. Neměnil jsi třeba taky pneumatiky. Nízkoprofilové za nějaký větší? Ujedeš ve skutečnosti stejně ale na tachometru ti to napočítá o hodně míň, lehce si to můžeš spočítat. Taky si přičti, že je zima a mě osobně žere auto po městě v zimě při krátkejch jízdách minimálně o 2 litry víc.