Dieselové motory - tipy a triky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.06.00  09:21

    « Re: Octavie TDI

    [odkaz] asi tak v prostředku stránky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.00  15:04

    « Re: Octavie TDI

    Jo a byl jsem s tím na Drag Race 2000, takže na www.dragrace.cz najdeš určitě brzy fotku a video.

    Akorát, že jsem jel proti BMW M3, a to nebyla šance (troufnul bych si ještě tak na 320i nebo 325i)...:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.00  15:01

    « Re: Octavie TDI

    Turbodiesel BMW 325 (E36), úpravy - já jsem spíš pro originální vzhled, takže mám raději úpravy motoru, trochu interiéru a nanejvýš ještě pořádný kola a podvozek.

    Takže je to tmavě šedé, bez spoilerů, kola OZ Exclusive, 225tky Uniroyal Rallye 440, ale pod kapotou je šestiválec, 2498 ccm, turbo, elektronické nepřímé vtřikování nafty.

    Úpravy: čiptuning Kerscher, větší mezichladič z Mercedesa SLK Kompressor, maximální plnící tlak z 0.8 na 1 bar, vzduchový filtr K&N.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.00  18:32

    « Re: Octavie TDI

    to Cokes:Co mas za auto??A jake upravy?
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.06.00  15:17

    « Daň na naftu

    Nafta je braná jako strategická surovina z hlediska národního hospodářství, značné množství jí spotřebovává stát a proto na ní je daň všude v evropě mimo Švýcarska a Slovinska nižší...CH a SLO to tak mají právě s ohledem na životní prostředí, které jim turistikou vydělá ranec. Tam zase mají skutečnou zelenou naftu - 100% vratku spotřební daně pro zemědělce. (ne jak uá nás jen 60%) PTD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.06.00  13:50

    « Re: Octavie TDI

    Jo a ještě, velice vhodné je zabudovat do Oktávky chladič oleje. Samozřejmě to udělají taky.

    Orientační ceny - čip 18000,-, chladič 12000,- vč. montáže.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.06.00  13:48

    « Re: Octavie TDI

    Chiptuning más smysl a je bezpečný, pokud to nebude nějaký analogový mezikus mezi čerpadlo a řídící jednotku (viz nabídka např. [odkaz] - mimochodem dost velkej amatér) za 8-10 tis. Kč, která akorát tak oblbuje původní program a jediné, co dělá, je, že prodlužuje dobu vstřiku a zvětšuje množství vstřikované nafty.

    Chce to kvalitní program od zkušeného tunera (Kerscher, Wetterauer, Digi-Tec), který si za to ovšem nechá zaplatit, a ten program (upravená 3D bitová mapa v jednotce) se nedá do TDI jednotky zabudovat jinak, než výměnou dvou zapájených čipů.

    Fantastické zkušenosti mám v tomto směru s firmou Autokomplex s.r.o. (z Brna), která, ačkoliv myslím není výhradním zástupcem, bude nejspíš dominantním odběratelem čipů od fy Kerscher v ČR a úzce s ní spolupracuje. Tzn. přijedeš, kouknou se, co máš za jednotku, když budou mít program, nahrajou do EPROMky a spolu s antikopírovacím soklem zapájejí namísto původních čipů, když ten program mít nebudou (na TDI jednotky jsou desítky různých programů), zamailují do Německa a za hodinu dostanou program přímo na míru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.06.00  09:58

    « Re: TDi - nedostatkové zboží ?

    to mfilip - obávám se, že stát na naftu žádnou daň neuvalí a bude dále trvat dosavadní nespravedlnost - daň z nafy bude i nadále daleko nižší než z benzinu (viz plánované zvýšení spotřebních daní) - je tomu tak v celé Evropě. Já opravdu necápu proč - proč mají benziňáci doplácet na smradlavý nafťáky?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.06.00  09:45

    « Re: TDi - nedostatkové zboží ?

    S temi diesly to je zajimave. Mam pocit, ze nam stat uvali na naftu nejakou dan, kdyz je tak zadana.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.06.00  07:56

    « Re: TDi - nedostatkové zboží ?

    Diesely obecně nejsou. Ani v ČR ani v D a ani ne v Holandsku, kde jich bylo vždy mrak (sam mam auto od tama) je to divočina. Neni co vozit. Benzin dnes nikdo nechce. A kupovat Passata 2,5TDI za 1.100.000,- je brutální. Tak nevím. Ještě že mám svůj starý "traktor". PTD
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.06.00  16:56

    « TDi - nedostatkové zboží ?

    Vážení
    Slyšel jsem, že z autosalónů Škoda, Seat, VW zmizely auta s motory TDi a nejsou k dostání ani na počkání. Co je na tom pravdy ? Jsou prý na ně poradníky jako za starých casů na žigulíky :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.06.00  13:37

    « Re: diesel moto

    No kdyz stoji kdejaka pitoma padesátka kolem 50 tis., tak se nediv.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.06.00  08:02

    « Re: diesel moto

    Tuhletu motorku - krasavici jsem podrobně študoval v loňském českém Motokatalogu a velmi mě zaujala. Je to asi třístovka nebo čtyřstovka - jednoválec, maximální rychlost to má asi 90km/h. Vyniká velkým akčním rádiusem, protože má nádrž asi na 15 litrů, dojezd má tedy přes 1000km na nádrž. Sestrojili to z úspornejch důvodů z ňákýho stacionárního motoru původně pro jiné účely. Motorka tedy vypadá trochu staromódně, ale cena přepočítaná v Kč mě ohromila, nevím už přesně, ale dělalo to přes sto tisíc Kč.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.06.00  23:23

    « Re: diesel moto

    Mam takovy pocit, ze Einfield (indie) vyrabi dieselovy motorky dotedka. Dokonce je v nemeckym katalogu motorek a videl jsem test na DSF nebo tam nekde. Je to takovej trakturek a vypada skoro jako kyvacka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.06.00  23:21

    « Re: Octavie TDI

    myslim, ze jsi udelal dobre, ze jsi koupil tu slabsi verzi TDI. Pokud budes pouzivat kvalitni olej, nebudes ho tocit do vysokych otacek (nad tri a pul tisice), tak ti ten motor vydrzi az do smrti. Je to fakt drzak. My ho meli v passatu, ktery je tezsi, jezdil jako taxi po Praze a bez problemu 340000km. Pak jsme ho prodali. Myslim, ze vydrzi mnohem vic jak pul melounu. A malo to zere. A ma to prijemnejsi zatah od spodu nez ten silnejsi. (myslim ten silnejsi s tim cervenym "i" (110k), protoze toho s cervenym "di" (115k)jsme jeste nemeli)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.06.00  09:47

    « Re: vw polo classic

    Zkontroluj všechny silenbloky motoru, zda některý není prasklý. pokud si nebudeš jistý, můžeš motor i nadzvednout (mírně).
    Prasklý silenblok vyměň.
    Prasklý silenblok dokáže udělat z tichého plížidla lesní traktor.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.06.00  15:07

    « Octavie TDI

    Zdravim vsechny "Dieselaky". Mam otazky. Protoze mam slabost pro TD a TDi motory, ale nikdy jsem nemel dost prostredku na nakup takoveho vozu, tak jsem si az ted pred cca pulrokem, kdy jsem rozjel docela slusne podnikani v IS pro internet, vzal na leasing skodu Octavii 1.9TDI SLX sedan 66kw/90k.
    Zatim jsem s motorem vice nez velice spokojen a protoze jezdim sam (max. blondyna na prednim sedadle:-) ), nevadi mi ani znama bolest z oktavky s mistem vzadu. Otazka zni :
    1. Ma smysl tuning na 115k (slysel jsem od kohosi, ze to muze propalovat pisty) ?
    2. Je cenovy rozdil mezi 81kw a 66kw variantou TDi motoru neadekvatni, jak jsem slysel (cca 60 tis.) ?
    3. Jake mohou byt problemy s vyse zminovanym VW koncernovym motorem 1.9TDi. Jsou u techto motoru take nejake zaporne vlastnosti ?
    Jeste doplnuji, ze mam zatim najeto asi 14 000 km
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.06.00  12:46

    « Re: diesel moto

    O te motorce jsem cetl ve Svetu motoru. Objem nadrze je presne dimenzovan na prejeti nejakeho indickeho pohori, kudy vede nejaka "frekventovana " cesta spojujici sever s jihem, bez tankovani.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.06.00  11:43

    « Re: diesel moto

    Stale ji vyrabi tusim nekde v Indii. Velice casto na ni byva test (oni to stale matlaji a opakuj) na DSF v Mottoradmagazinu. Spotreva 1.5l/100km, vzhledove hruza.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.06.00  14:40

    « Re: Jezdit na fritovací olej

    V článku jsou popsány tři uživatelé: jeden jezdí s MB200D r.v. 89 na na čistý rostlinný olej, který kupuje v Aldi za 1,09 DM, další má VW Golf r.v. 86 a za zadními sedačkami má speciální 100 litrovou nádrž na starý fritovací olej a dále zařízení na jeho ohřev, aby měl potřebnou viskozitu. Z čehož byli policajti dost hotoví, když to zjistili. Dále je tam Porsche 911 předělané na čistý rostlinný olej, kdy místo původního vzduchem chlazeného šestiválce je tam TDi z Golfa. Úprava včetně TÜV stála 4 tis. DM. U všeho jsou fotky. Dále je tam popsána možnost, kterou zjistili v nějakém výzkumáku, kdy za pomocí mléčného kvašení bude možné získat palivo z tuku z mléka. Vzhledem k x tunám tuku, který končí v kanálu nebo neprodejném máslu je to celkem hudba budoucnosti.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…