Dieselové motory - tipy a triky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.00  15:08

    « Re: VM

    Hmmm, o spolupráci s Peugeotem jsem četl taky - před nějakým půl rokem. No fakt je ten, že vlastní TD(i) motory od Fordu jsou dost bída. Např. pro takový auto jako je Mondeo nabízet pouze 1.8TD/66kW, no to je na začátku novýho tisíciletí úplná ostuda. Víceméně všechny ostatní evropský automobilky (a většina japonských taky) jsou na tom o hodně líp.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.00  12:50

    « Re: VM

    Já jsem zase četl, že Ford bude v dieslech spolupracovat s Peugeotem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.00  12:41

    « Re: VM

    Tuším, že v posledním AMR jsem četl, že se chystá spolupráce Forda s Detroit Diesel. Mělo by jít především o dodávky nějakých nových turbodieselů do větších osobních a teréních aut od Forda.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.00  09:04

    « Re: VM

    S tím moderním motorem je to relativní....Do Scorpia se cpou (cpaly) motory VM, což není žádná Olympiáda. Jsou to klasické komůrkáče, navíc s dělenou hlavou, jak u traktorů Zetor...
    Italové. Nicméně se tyto motory VM cpaly od Scorpii, přez Frontery, Chryslery Voyager do spousty dalších aut, aniž se o tom ví. Taky jezdí ve starších Alfách Romeo 33 (tříválce :-), v Jeep Cherokee a pod. Moc se po nich nechtělo šahat, ale cena rozhodla, takže se montovaly hodně. Kvalita je průměrná, nejsou citlivé na zacházení jako např AUDI TDI. Výkony průměrné, spotřeba vyšší, životnost tak akorát. Jinak v rámci objektivity nutno říct, že u VM ka se dělají nafťáky i do letadel a taky to lítá. Takže žádný drek to asi nebude. PTD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.00  13:27

    « Re: VM

    To je zajímavé, že do Scorpia dá Ford celkem moderní motor a jinak tam cpe hrůzu 1,8 D,TD. Neví někdo kdy začnou montovat ty nové Peugeoty?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.00  09:04

    « Re: VM

    Tož to jo, jen jsem chtel nejake info o rozdilu mezi motorem 2,5TD 115PS ze posledniho Scorpia a 2,5 TDi 125PS z tehoz auta. Oba by meli byt "OEM" VM Motori. PTD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.00  13:56

    « Re: VM

    Jednoduché vysvětlení Italové internet moc nevodí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.00  10:37

    « Re: VM

    Diky za odkaz, moc tam toho není a proto mi je divný, že by taková fabrika neměla svoje stránky...PTD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.00  12:27

    « Re: VM

    Nedávno jsem to hledal a nakoned něco našel:


    [odkaz]


    [odkaz]

    . Ale zas tak moc tam toho není.

  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 08.08.00  10:03

    « Re: Citroen 1.9 Diesel

    1,9D nebo i TD od PSA (Peugeot, Citroen) jsou super motory, je to sice "klasický" diesel motor, ale velice spolehlivý a úsporný. Teď ho dokonce montují ve verzi TD 55kW do Suzuki Baleno Combi, v Rusku ho dávali i do dieselové Nivy a vše s nepřímým vstřikem. Nikdy bych ho, ale nechtěl v Citroenu s hydraulikou. Jedině v ZX, nebo v Peugeotech.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.00  08:32

    « Re: Citroen 1.9 Diesel

    To já bych zas do Citroena šel hnedle, ty motory jsou dobrý. Už bych dávno měl XM nebo starý CX, ale odrazuje mě ta hydraulika.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.08.00  16:40

    « Re: Citroen 1.9 Diesel

    Mel ho kolega v TD versi a rupla mu hlava (reference na info@hnmotor.cz), jinak nevim. Neni to to stejne co je v Peugotovi? Obecne bych do toho nesel.PTD
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.08.00  13:18

    « Citroen 1.9 Diesel

    Shanim naky reference na Citroena BX 1.9 Diesel (nebo turbodiesel). Mate nekdo s tema motorama naky zkusenosti - spolehlivost, spotreba, ekonomika provozu (dily, apod.)?
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.08.00  11:11

    « VM

    Nemáte někdo odkaz na Web italské motorárny VM motori?
    PTD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.08.00  07:10

    « Re: TDI Tuning

    Za chvili si te najde autokomplex.... . Jestli tu jeste kouknes, podivej se do rubriky Autokomplex - Motory ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.07.00  16:19

    « TDI Tuning

    Co se da udelat s VW TDi 66kW a kde, kdo, za kolik to dela? Slysel jsem o chiptuningu, filtrech, chladici oleje a paliva, atd... Existuje to realne, kde, za kolik?
    Jake s tim jsou zkusenosti? Co vykon, spotreba a zivotnost? Jaky je rozdil mezi chiptuningem se zesahem do ridici jednotky a mezi takovym tim konektorem/mezikusem Kompakt2 ?
    Diky za info
    PS: Nejsem tu moc casto, muzete mi pripadnou odpoved poslat na n7110@centrum.cz ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.07.00  16:13

    « TDi tuning

    Co se da udelat s VW TDi 66kW a kde, kdo, za kolik to dela? Slysel jsem o chiptuningu, filtrech, chladici oleje a paliva, atd... Existuje to realne, kde, za kolik?
    Jake s tim jsou zkusenosti? Co vykon, spotreba a zivotnost? Jaky je rozdil mezi chiptuningem se zesahem do ridici jednotky a mezi takovym tim konektorem/mezikusem Kompakt2 ?
    Diky za info
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.07.00  17:25

    « Re: Co Vy na německé osmiválcové turbodiesely?

    Jo, jo 2.5d už asi nějaký pátek existuje, i když jsem to asi zaspal, protože KERSCHER mně dával před týdnem grafy z brzdy od 2.5d. Měřil ho 28.06.2000 a po tuningu má 192,6 PS a 419Nm. Celkem zajímavé hodnoty.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.07.00  16:17

    « Re: Co Vy na německé osmiválcové turbodiesely?

    Jak jsem říkal, ten motor (3.0d) je špičkové konstrukce, jde jen o to vyvinout přes common-rail čerpadlo příslušný vstřikovací tlak (stejný, jako má VW systém čerpadlo-tryska) - což ostatně udělali.

    Předělaný 2.5 tds na 2.5d opravdu už existuje, resp. před "inovací common-railu" má 120 kW, takže je velmi pravděpodobné, že s vylepšeným common-railem ho posadí také na minimálně 132 kW.

    Jinak 2.5 tds se sníženým výkonem 96kW pro Omegu končí - končí smlouva a bude nahrazen nějakým velkým motorem z produkce GM (asi Isuzu, nebo VM Motori - každopádně to nikdo nebude chtít :-)))...)

    Osobně se domnívám, že BMW motor 2.5d není nic jiného, než osvědčené 2.5tds s čtyřiadvacetiventilovou hlavou, common-railem a VTG turbem, alespoň objemem s ním koresponduje (tzn. že není ze "stavebnicové řady" 2.0d, 3.0d a 4.0d), tudíž z něj nic dalšího dělat nebudou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.07.00  12:44

    « Re: Co Vy na německé osmiválcové turbodiesely?

    Myslím, že BMW ke zvýšení výkonu šestiválce 3.0d z 184 na 193 koní (135 -> 142 kW) přistoupilo kvůli "novému" šestiválci Audi 2.5 TDI 132kW, který se svými parametry příliš přiblížil třílitru BMW.

    Jinak, taky jsem před pár měsíci četl, že BMW hodlá svým zákazníkům nabídnout 2.5-litrový šestiválec, coby přímou konkurenci pro výše zmíněný motor Audi. Koneckonců v 2.5-litrových šestiválcích TDS má BMW mnohaletou tradici z éry nepřímého vstřiku (jeden z těchto motorů se ještě dnes licenčně montuje do vozu Opel Omega). Pokud by se tak stalo a BMW mělo 2.5-litrovej řadovej šestiválec, pak by byla reálnější, že z něj vyvinout motor V12 pro sedmikovou řadu - jeho objem by už byl "pouhých" 5 litrů.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…