Dieselové motory - tipy a triky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.07.01  22:27

    « to taxi

    Chvilku jej nech brblat akorát když přijedeš z Prahy do Brna za hodinu. Jinak jej můžeš klidně hned vypnout.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.07.01  21:34

    « Re: to taxi

    :) mozna casem, takze neni problem vypnout motor po 5-30Km hned po zastaveni, nebo mam chvilku pockat?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.07.01  14:09

    « to taxi

    1. Existuje takové zařízení, nicméně u diesela není tento problém tak žhavý jako u benzinových motorů.
    2. Hm, V70 TDI (AUDI motor), doplň chiptuning. 174PS a 330Nm, 21.250,- s DPH a montáží. Zárůka 12 měsíců motor+převodovka+řídící jednotka.
    P.S. Alespoň se ta sedmdesátka bude trochu hýbat...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.07.01  14:04

    « to pavel kr5 part 2

    A s tou větou ohledně špaget a ústřic jsem narážel na fakt, že Němci si jdou na ruku a troufám si myslet, že BOSCH dodává záměrně lepší software německým firmám než ostatním, protože německé auto s německou elektronikou jede subjektivně mnohem lépe než neněmecké auto s německou elektronikou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.07.01  11:19

    « Re: 320d atd.

    Jo, máš pravdu, teď se koukám do BMW ETK a jsou tam klasický přímovstřiky... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.07.01  10:07

    « Re: to pavel kr5

    to je krasne diplomaticke. Kdybych mel Octavku na chip, urcite bychom se poznali.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.07.01  19:36

    « Re: Olej po 30.000 km ?

    me u Volva V70 TDI udelali prohlidku uz po 11tis.Km misto 15tis Km, dalsi je na 30tis.Km, cekas po delsi jizde nez se zchladi turbo? Chtelo by to nejaky obvod s casovacem aby se to vyplo samo.. existuje neco takoveho?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.07.01  13:57

    « to pavel kr5

    Pozor, já neutočím na žádná auta, já je beru taková jaká jsou. Jen nebudu lhát a řeknu tvrdou realitu. Víš, jel jsem v mnoha autech, vím kolik váží, vím kolik mají kW a vím jak reálně jedou, vím jaké zvuky či pazvuky se z nich linou, hovořil jsem se spotou majitelů různých aut, atd. Nejsem subjektivně zaujatý k jedné dané značce, ani netrpím předsudky pramenící v 2 sv. vílce, atd.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.07.01  20:34

    « Olej po 30.000 km ?

    Mám teď Opel Astra 2.0 DTI, r.v. 2001. První prohlídka (a tedy i výměna oleje)
    je naplánovaná až po 30.000 km. Zdá se mi to docela dost, když obvyklá doba okolo 15.000 km.
    Mají to některá jiná auta také tak dlouhé? Jakou s tím případně máte zkušenost?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.01  17:23

    « Re: to zadek524

    Objevil jsem nádhernej IC, který je v Iveco Turbo Daily (2.8 obsah). Vývody má, zdá se, kompatibilní jako BMW M52S/D25. Ještě zjistím přesné rozměry a za 4500,- od Auto Kelly - no nekupte to.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.01  15:43

    « Re: 320d atd.

    BMW 320d/100kWmají rotační vstřikovací čerpadlo (elektronicky řízeným, naturlich :-))) . Co mělo od začátku CR, byl šestiválec 3.0d/135kW (později i 142kW) a osmiválec 4.0d/180kW.


    Když už jsme u to common-railu, tak nevím jak Vy, ale já ještě nepotkal dost dobrý český termín pro tento systém (namátkou si vzpomínám na jeden: společná tlaková lišta). To u pumpe-duse je to o dost lepší - mimo dost používaného, ale dle mého nic moc termínu "čerpadlo-tryska" je tady termín "sdružené vstřikovače". BTW pokud se nemýlím, tak tento druh vstřikování není úplným vynálezem VW, ale předtím se už používal u velkých motorů pro náklaďáky apod (?).


    Co se týče wolffa, coby eventuálního zákazníka ATX, tak myslím, že není na světě (na MC) jen wolff, i když má velký výkon coby italofil&germanobijec. Wolff je sice nejvíc slyšet (vidět), ale výroky typu "francouzi a italové ... můžou jen hloupě koukat" se můžou dotknout mnoha méně viditelných příznivců/majitelů vozů této provenience. Kdyby člověk zkusil search slov jako JTD, HDI, dCi apod., tak by tady jistě objevil řadu majitelů těchto vozů, jako stvořených pro tuning (pokud se nemýlím, tak všechny tyhle motory používají vstřikovací techniku Bosh). A to nemluvím o početných majitelích starších turbodieselů, kteří můžou zainvestovat alespoň do KN filtru apod. No ale jinak je mi do toho houby, jakou Michal volí "marketingovou strategii". Co by mě spíš zajímalo, kde k té svojí averzi vůči Italům a Francouzům v poslední době přišel. Vzhledem k jeho zde zřejmě nejrozsáhlejším zkušenostem s moderními turbodiesely, by to mohlo být zajímavé.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.01  14:14

    « Re: to pavel kr5

    Myslíš, že takovej wolff je potencionálním zákazníkem pro ATX? :-)... řekl bych že zdaleka ne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.01  14:11

    « Re: "facelift" dieselového klenotu (BMW 2.0d)

    320d mělo common-rail i předtím. Teď dostal jen novější verzi s větším vstřikovacím tlakem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.01  12:41

    « Re: to pavel kr5

    Pavel> To bys musel znát Michala osobně. On ani zaujatý není. Pouze má své názory a myslím, že nejsou od věci (nejen na auta). Naopak myslím, že jeho slova mají váhu. Proto mně těší, že se v názorech na konfekční italy a francouze (některé) zhodnem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.01  12:00

    « Re: to pavel kr5

    to ATX: Docela mě u Tebe překvapují útoky na italský a francouzský auta (ať už tady nebo v zábavném pořadu "Wolffova a Hufnáglova diskuze" nebo jinde). U člověka živícího se tuningem bych čekal víc nezaujatosti a diplomacie. Byť tvoří majitelé francouzkých a italských aut zřejmě jen malou část potenciálních klientů (ve srovnání s TDI & spol.), tak je určitě škoda je štvát takovými výroky a přicházet tak o potenciální zákazníky (?).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.01  10:50

    « Re: to ATX

    BRNO
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.01  10:30

    « Re: to ATX

    kde? P.S.jsem ze Zlína
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.01  10:07

    « Re: to ATX

    Nutné ne, ale lepší by to bylo 100%.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.07.01  07:17

    « to ATX

    Ty ,ale není hezké, že tak mluvíš....chichichi. Ne teď vážně: když do Sierry prásknu intercooler, je nutné ještě přeseřídit např. turbo atd.?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  21:53

    « to pavel kr5

    Stejně jsou ti Němci domluvení a dělají krok-sun-krok společně, aby ti Francouzi a Italové mohli tak akorát jíst ústřice a špagety a hloupě koukat...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…