Dieselové motory - tipy a triky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« to taxi
1. Existuje takové zařízení, nicméně u diesela není tento problém tak žhavý jako u benzinových motorů.
2. Hm, V70 TDI (AUDI motor), doplň chiptuning. 174PS a 330Nm, 21.250,- s DPH a montáží. Zárůka 12 měsíců motor+převodovka+řídící jednotka.
P.S. Alespoň se ta sedmdesátka bude trochu hýbat... -
« to pavel kr5 part 2
A s tou větou ohledně špaget a ústřic jsem narážel na fakt, že Němci si jdou na ruku a troufám si myslet, že BOSCH dodává záměrně lepší software německým firmám než ostatním, protože německé auto s německou elektronikou jede subjektivně mnohem lépe než neněmecké auto s německou elektronikou. -
« to pavel kr5
Pozor, já neutočím na žádná auta, já je beru taková jaká jsou. Jen nebudu lhát a řeknu tvrdou realitu. Víš, jel jsem v mnoha autech, vím kolik váží, vím kolik mají kW a vím jak reálně jedou, vím jaké zvuky či pazvuky se z nich linou, hovořil jsem se spotou majitelů různých aut, atd. Nejsem subjektivně zaujatý k jedné dané značce, ani netrpím předsudky pramenící v 2 sv. vílce, atd. -
"-- skrytý --" 11.07.01 20:34
« Olej po 30.000 km ?
Mám teď Opel Astra 2.0 DTI, r.v. 2001. První prohlídka (a tedy i výměna oleje)
je naplánovaná až po 30.000 km. Zdá se mi to docela dost, když obvyklá doba okolo 15.000 km.
Mají to některá jiná auta také tak dlouhé? Jakou s tím případně máte zkušenost? -
« Re: 320d atd.
BMW 320d/100kWmají rotační vstřikovací čerpadlo (elektronicky řízeným, naturlich :-))) . Co mělo od začátku CR, byl šestiválec 3.0d/135kW (později i 142kW) a osmiválec 4.0d/180kW.
Když už jsme u to common-railu, tak nevím jak Vy, ale já ještě nepotkal dost dobrý český termín pro tento systém (namátkou si vzpomínám na jeden: společná tlaková lišta). To u pumpe-duse je to o dost lepší - mimo dost používaného, ale dle mého nic moc termínu "čerpadlo-tryska" je tady termín "sdružené vstřikovače". BTW pokud se nemýlím, tak tento druh vstřikování není úplným vynálezem VW, ale předtím se už používal u velkých motorů pro náklaďáky apod (?).
Co se týče wolffa, coby eventuálního zákazníka ATX, tak myslím, že není na světě (na MC) jen wolff, i když má velký výkon coby italofil&germanobijec. Wolff je sice nejvíc slyšet (vidět), ale výroky typu "francouzi a italové ... můžou jen hloupě koukat" se můžou dotknout mnoha méně viditelných příznivců/majitelů vozů této provenience. Kdyby člověk zkusil search slov jako JTD, HDI, dCi apod., tak by tady jistě objevil řadu majitelů těchto vozů, jako stvořených pro tuning (pokud se nemýlím, tak všechny tyhle motory používají vstřikovací techniku Bosh). A to nemluvím o početných majitelích starších turbodieselů, kteří můžou zainvestovat alespoň do KN filtru apod. No ale jinak je mi do toho houby, jakou Michal volí "marketingovou strategii". Co by mě spíš zajímalo, kde k té svojí averzi vůči Italům a Francouzům v poslední době přišel. Vzhledem k jeho zde zřejmě nejrozsáhlejším zkušenostem s moderními turbodiesely, by to mohlo být zajímavé.
-
« Re: to pavel kr5
to ATX: Docela mě u Tebe překvapují útoky na italský a francouzský auta (ať už tady nebo v zábavném pořadu "Wolffova a Hufnáglova diskuze" nebo jinde). U člověka živícího se tuningem bych čekal víc nezaujatosti a diplomacie. Byť tvoří majitelé francouzkých a italských aut zřejmě jen malou část potenciálních klientů (ve srovnání s TDI & spol.), tak je určitě škoda je štvát takovými výroky a přicházet tak o potenciální zákazníky (?).