Dieselové motory - tipy a triky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: 205D
Hele, oddie, kolik to je "pár šupů" za ten filtr? Já jsem ho jednou pro kohosi objednával a docela jsem čuměl, jak hodně "šupů" ta molitanová houba stojí oproti klasice. Taky jsem kroutil hlavou a říkal jsem si, že to by nebyli frantíci, aby i takový věci, jako vložku vzduchovýho filtru řešili zase úplně jinak, než jak je to v tomto století zvykem u ostatních výrobců :-))) jo, a víte taky, že Pežoťáci i Citroeny mají předepsanej naprosto speciální olej do mechanický převodovky? Voni jsou fakt buď ulítlí a nebo permanentně nalitý tím jejich vínem, řekl bych, že obojí :-) -
« Re: 205D
Jo,taky na to koukam, ma to byt na 1000km! Na 100km by to bylo docela drsny..:-).Jinak motor je pretesnej,takze se to ztraci asi do spalovani(kam jinam?) a castecne taky do toho fitru,coz bych chtel odstranit.Ale jak rikam,jinak motor startuje a slape hezky, takze si nestezuju....jo a rozvody jsem vymenil.CZus. -
« Re: 205D
Jo, zapoměl jsem v předchozím příspěvku. Tobě to žere 0,15l oleje/ 100km? Není to na 1000km??? Naše P205D na 10.000km nesežere olej vůbec žádnej. Najeto má asi 107.000km, nebo teprv 106.000? :-)) Je to takovej ležák, nejsou lidi... Nikdo s ní nepotřebuje jezdit, je to jenom takovej záložák. -
"-- skrytý --" 01.11.01 11:19
« Re: 205D
Sundat a vyčistit to jde, ale je to dost opruz, je tam málo místa. Já bych se na to vyprd. Jinak ten filtr neperu, ale rovnou měnim - stojí pár šupů, a je celkem dobrý ho stříknout i mezi výměnama. 200tis na tenhle motor je v pohodě, dej pozor akorát na rozvody. -
« Re: 205D
Ahoj a diky za rady, skocim si pro ten sprej a neco s tim provedu. Na krabicku jsem sice koukal, ale toho navodu jsem si nevsiml....navody totiz ctu, az kdyz vsechno selhalo...:-)).A k ty nadobce-koukal jsem ze jde sundat, takze ji asi zkusim sundat a vycistit.Pujde to? Ten motor netusim kolik ma nalitano,protoze je meneny,ale tusim ze kolem tech 200kkm to bude...,ale beha hezky,spotreba oleje je asi 0.15 l/100km,coz je asi v normalu... Hezky den. -
« Re: 205D
No, hlavně pokud je už ta molitanová vložka "opotřebená", tak ji vyper nebo rovnou kup novou. Měl jsem kdysi 205 s tímhle motorem: Ta nádoba měla být určena ke srážení oleje z výparů od odvětrání kliky, u jetých aut ( okolo 250tkm ) už to příliš nefunguje, hlavně kvůli usazeným kalům. -
« 205D
Ahoj,kdyz tady tak slysim o tom spinavem filtru....mam Peugota 205D,1.8 a kdyz jsem ho koupil,menil jsem vzsechny naplne,vcetne fitru.Ted jsem Koukal na vzduch.filtr a docela jem se vydesil,jak byl v miste vyusteni hadice vydechu motoru zaolejovany.Nevim jestli znate tenhle motor,je to tam delany ze vsechny hadice jsou svedeny do nejake "nadoby" kterou prochazi merka oleje a teprve tam odsad vede hadice do vzduch. filtru.Predpokladam,ze ta nadoba slouzi k oddelovani oleje,ale nejak to moc nefunguje,nebo to spatne chapu... Poradite, co s tim?! Diky a pekny den. -
« Díky
Díky za připomínky a rady... v podstatě jste mne uklidnili. To auto jsem nekupoval kvuli pohodli, s opravama celkem nemam problem. Šlo mi o to, levně jezdit do práce, což Seat zatím splňuje. s tím zaseklým vstřikem to zní reálně, ještě je před zimou nechám všechny přeměřit. Co se týče K&N filtru, jeden mám doma i se speciálním filtrovým olejem. S těmahle, možná až přihlouple jednoduchýma otázkama, jsem se na vás obrátil, protože tohle auto je vůbec první diesel, kterej vlastním, takže v tom mám zatím trochu hokej. Doufám ale, že si svoje odslouží.
Jinak je to teda 1,7D. Motor má objem myslím 1712 ccm, ale u Seatu to asi značili jako 1.8. Motor by měl být stejnej, jako u Ritma.
Takže ještě jednou díky a jak se zase něco pořádně zaťuká, hned jsem tady :)) Petr