Dieselové motory - tipy a triky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Diesel do 1850ccm
nikdy jsem nejel ani s TDCi ani s TDI-PD od VW ani s zadnym jinym dieselem. Do tyhle rubriky pisu jen tak ze sportu, abych mel co nejvic prispevku (viz TOP20). A nemaje co delat, tak si vymejslim a pisu tu uplny kidy jako vzdycky. Prekvapuje te to ?
Jo jinak, srovnavat se da vsecko, ale srovnani hrusek s jabkama neni zrovna eklhaftni. Stejna otazka - jel jsi s tim Focusem a jel jsi s Borou TDI 150k ? A jak se ti to srovnavalo ? -
« Re: Diesel do 1850ccm
Správně jsi profe poznamenal svou nevědomost: v Mondeu New Edge je 2.0 commonrail, který je u Fordu nová věc, s "legendární " 1.8TD+intercooler nemá krom paliva nic společné a s 1.9TDIPD od VW myslím srovnatelný je.Je jinak naladěný a převodovka má odlišně odstupňované kvalty, takže subjektivně působí jako trochu línější, ale nové Mondeo je taky těžší než Pašík.Jinak souhlasím se zadkem, pod 2.0 litry nemá smysl momentálně hledat dobrý diesel ( vč. 1.9, samozřejmě ). -
« Re: Diesel do 1850ccm
myslis ktery z TDI-PD motoru ? Ten nejslabsi z Fabie 74kW, ten starsi z Passata 85kW/285Nm, nebo ty aktualni PD 96kW a 110kW/310Nm ? A ktery HDI s nema chces srovnavat ?
Jestli jsi jezdil s Golfem III TDI 66kW/200 Nm, tak ten je porad s prehledem na urovni 2.0HDI 66kW z Peugeotu 206/306/406 ... a pritom je vyvojove starsi o cca 7 roku, nema vysokotlake vstrikovani atd.....
S TDI-PD koncernu VW se daji srovnavat CR motory Mercedesu a BMW, jinak asi celkem nic .... -
« Re: Diesel do 1850ccm
smudla: Pokud se dává taky do Mondea, tak si ten novej 1,8 TDCI dobře prohlídni, až ho budou zase někdy v řezu vystavovat na nějaký výstavě. Jestli ten má něco společnýho se starým 18 D, tak jsem asi špatně koukal. Ovšem jestli je to ještě nějakej jinej motor, tak se omlouvám, moc tyhle hračky neregistruju. :-( -
« Re: Diesel do 1850ccm
focusacky TDDi je proti TDI koncernu VW o nicem. Jestli se ten novej, vykonnejsi jmenuje TDCi, tak tento novej "zazrak", dosahuje urovne zhruba Di-TD v Mazde a Mitsubishi, s TDI-PD motory VW se to porad neda srovnat ... ale jinak se s tim da jezdit, to jako jo. Jen to nelze povazovat za "spicku" nebo "nejlepsi motor" -
« Re: Diesel do 1850ccm
Ten Peugeot 1,8TD taky nevyniká extrémní spolehlivostí. Myslím, že by se na tom pov. ručení nemělo zas až tolik škudlit. Lepší je koupit větší objem, kterej se odvděčí větší spolehlivostí. Ověřeně jsou největší držáky Mercedesy 200D. Od starýho žraloka, přes piáno ke MB190 nebo 124 a dál ty CDi... Pokud chceš větší auto, doporučuju aspoň toho dvoulitra. Jinak z těch menších objemů se tu zapomělo na velice spolehlivou dieselovou Toyotu 1,8D.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!