Dieselové motory - tipy a triky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.12.01  08:17

    « Re: Diesel do 1850ccm

    DP> mas recht, jako vzdycky. Promin, ja tomu vubec nerozumim. VW 1.9 TDI-PD 150k je motor sice prodavany seriove fabrikou, ale rozhodne vyhoneny chipem. Marketing zavelel, a tak se to prodava. Jen mne jeste prosim pouc, jaky byl ten duvod, ze VW nabizi k vyberu u 1.9TDI-PD varianty 74kW, 85kW, 96kW, 110kW a PSA koncern u 2.0 HDI pouze 66kW a 80 kW ? Zrejme nerozumim marketingu
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.12.01  07:40

    « Hufe, ty jsi prostě vůl:

    Tak za prvé, TDdi má 90koní ale pak je ještě TCdi a to má 115koní. Jsi vůl, nic nevíš, ničemu nerozumíš, jenom každýho poučuješ, ale v hlavě máš kulový, snad možná jenom přečipovanou Fabii, ale jinak kulový a ještě něco ty smrkáči, 3.0D je dobrej motor, ale jenom ve své kategorii, chtěl bych tě vidět, jako ho chceš srovnávat třeba s tím níže jmenovaným Duramaxem??? 3.0D možná stačí na nějakou ubohou X5-ku, ale chtěl bych tě vidět, jak ho dáváš do Suburbana. A ještě něco, příště, až budeš chtít někoho poučovat, tak si laskavě najdi někoho jiného, nebo si to TDI-čko snad sám zkonstruoval??? ;o)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.12.01  01:15

    « to all

    Hm, no možná bych doporučoval si to či ono auto s tím či oním motorem projet, podebatovat se šťastným majitelem, podebatovat po servisech a potom házet rozumy...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.01  22:29

    « Re: Diesel do 1850ccm

    Jiri> Tak tomu říkám odzbrojení šmudly. Smekám.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.01  22:28

    « Re: Diesel do 1850ccm

    DP> Buď rád, že dnes nemám (a už nikdy mít zde nebudu) arogantní náladu Ti něco vysvětlovat. Tak snad jen - víš toho o TDI (a dieselech všeobecně) pramálo. Howhg.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.01  22:26

    « Re: Diesel do 1850ccm

    šmudla> Ad BMW - ale tak to je. Nic lepšího naftového zatím na planetě zemi nevyrobili ;o)

    Ad krajan - jsem to já.

    Ad 1.5 "TDCi" Renault - neexistuje - je to dCi a v našich krajích se prodává pouze bez intercooleru ve verzi 65PS a to je ubohost sama. Sekačka na trávu má totiž taky nižší spotřebu, než TDI a přednost bych ji kvůli tomu nedal ;o)

    AD Ford Focus "TDCi" - je to TDdi a má 90PS a 200NM. To je výsměch. Jiný Focus nafťák se u nás 2 roky neprodává.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.01  20:09

    « Re: Diesel do 1850ccm

    A potom, co říkáte na novej Duramax 6.6L? Ptám se jenom pro případ, kdyby se tu někdo objevil a začal vychvalovat VW V10 5.0L TDI-PD!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.01  20:04

    « Re: Diesel do 1850ccm

    fija: 80kW a 110kW, to není otázka motoru, ale chipu, potažmo marketingové strategie výrobce (v některých zemích a v Evropě je jich většina se neplatí daň a pojistné podle "kubíku" ale výkonu ;o))) A pak, rád bych pomlčel o spolehlivosti TDI-ček, máme doma jedno 81kW a můžu ti říct, že není zas tak o co stát a když se tenhle obstarožní dědeček smíchá s novým systémem vstřikování a ještě se "přečipuje" na 110kW, nemůže z toho vzniknout nic dobrýho! Francouzský auta jsou v Evropě nejlepší - poměr kvalita / cena!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.01  18:47

    « Re: Diesel do 1850ccm

    smudla: Nojo, člověk nemůže znát všechno :-) Mě zajímá něco jinýho, tak mi tady uniká dost věcí..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.01  17:27

    « Re: Diesel do 1850 ccm

    to Jiri: Ted aby to byla jeste pravda ... (srovnani s BMW 3.0d je preci jen silny kafe).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.01  16:50

    « Re: Diesel do 1850 ccm

    {vynatek z posledniho testu Focusu TDCi v Autoexpressu; uvazte pri porovnavani take obsah 1753 ccm)
    The Dagenham-built four-cylinder is essentially the existing TDdi's Endura engine, but fitted with an advanced common-rail fuel injection system. The result is an increase from 90bhp to 115bhp, and an impressive 250Nm of torque at 1,850rpm.
    On the road, the Duratorq unit feels lively to drive, revving cleanly up to its 4,700rpm limit with a sensitivity to throttle inputs that shames many of its petrol-burning rivals. The Focus also has an added advantage in the form of Transient Overboost, which increases available torque to 280Nm during hard acceleration.
    For the record, the TDCi will dash from 0-60mph in 10.6 seconds - a second slower than the Golf TDI PD130. But the Ford suffers from significantly less turbo lag than the Volkswagen and distributes its power over a wider range, making it the more usable of the two cars in real world conditions. Fuel economy and exhaust emissions are also exemplary, with the newcomer returning 51.4mpg on the combined cycle and producing 145g of C02 per kilometre.
    What really impresses you about the new unit, though, is how smooth it feels. The dreaded diesel 'knock' has been eliminated, and it's nearly impossible to detect the engine is not a petrol unit from inside the cabin. There isn't a trace of vibration through the steering wheel or pedals either, putting it on a par with BMW's acclaimed 330d in terms of overall refinement.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.01  16:33

    « Re: Diesel do 1850ccm

    Smudlo, rekl bych, ze k te mlze sam prispivas. U focuse smesujes starsi TDdi (66 kW) s novym TDCi (85 kW), ktery je venku v prodeji teprve nekolik mesicu (pouze s vybavou GHIA). TDCi vychazi z TDdi doplneneho o common rail 2. generace (Delphi). Dosavadni dvoulitrovy diesel v novem mondeu (85 kW) nema jeste common rail. Nejnovejsi dvoulitrovy diesel pro mondeo odpovidajici TDCi u focusu ma vykon 96 kW.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.01  16:06

    « Re: Diesel do 1850ccm

    vubec si nevidim do huby a nevim, o cem mluvim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.01  15:48

    « Re: Diesel do 1850ccm

    Hoši,hoši, děláte mlhu, která dost chabě zastírá vaši nevědomost!TDCi se prodává od uvedení Focusu na trh, což je, pokud mě pamět neklame 2 roky + - nějaký měsíc. TDI má esa v rukávu? a jaké? 1.5TDCi v Cliu je spotřebou a pružností přece lepší - dokonce až o 0.5 l /100km ve smíšeném provozu. Onen superdiesel od Fordu (2.0HDI) se taky neprodává týden, nové Mondeo tady taky 1.5 roku minimálně máme. Jediné co Fordu vytýkám, je absence 6-ti kvaltu ve spojení s touto jednotkou. Poslední postřeh - u diesela je výkon veskrze mylný, lépe řečeno orientační údaj, mnohem důležitější je točivý výkon a jeho křivka - průběh. A tento parametr HDI s overboostem určitě dostává na světový standart moderních TD.Pokud je nick Huf onen starý známý Hufnágl můj krajan, tak ten postřeh o BMW byl z mé strany dobře mířený - čekal jsem reakci, hehe.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.01  14:29

    « Re: Diesel do 1850ccm

    to Huf: Já nic nesrovnávám. Jenom mne zajímá, jestli když někdo něco s něčím srovnává, jestli o tom také má nějaké informace, které mají nějakou hodnotu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.01  14:25

    « Re: Diesel do 1850ccm

    tomcat> Je rozdíl srovnávat novinky notabene ještě nejsoucí v prodeji a osvědčené a nějakou dobu používané motory s výbornou reputací. Až bude ten superdiesel Ford nějakou dobu v prodeji, můžem se o tom bavit. Zatím má TDI všechna esa v rukávu, snad kromě hlučnosti. Výkonem a spořebou jsou ale dosud nepřekonány.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.01  14:18

    « Re: Diesel do 1850ccm

    to fija: Většinou se ptám, když se chci něco dozvědět. V tomto případě jsem se chtěl dozvědět, jestli pro tvrzení "s TDI-PD motory VW se to porad neda srovnat" máš nějaké argumenty. Zatím jsem slyšel o novém TDCi motoru od Fordu s technologií Common Rail že to má být moderní diesel s vemi tichým a kultivovaným chodem a solidním výkonem a tak mně zajímalo, jestli o tom máš nějaké konkrétní informace, nebo jestli jenom tak blafeš.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.01  14:08

    « Re: Diesel do 1850ccm

    srovnavat srovnatelne - to je prece co delam ! spickovym 1.9 TDI-PD je varianta 110kW, spickovym 2.0 HDI je varianta myslim 80kW, ne ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.01  14:04

    « Re: Diesel do 1850ccm

    tak co se ptas "Proč se TDCi nedá srovna s TDI-PD od VW" ? Smysl te otazky mi pak unika, pokud jsi z dieselem nejel ....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.01  12:22

    « Re: Diesel do 1850ccm

    Mně se zase líbí Bora. Fokus je takový rádoby pěkný, ale spíš levně vypadající.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…