Pneumatiky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 24.05.02 07:37
« to campagnolo
"SYSTEM NOPRBLEM" ? - to co znamena, ze jsou dle katalogu kola pro dany vuz doporucena, jsem jiz vysvetlil nize-doufam, ze se to da pochopit...pokud vznikne nejaka debata nad problematickym rozmerem, budeme se snazit zjistit presne informace (od vyrobce/distributora)...nicmene nevidim duvod, abychom kazdy dotaz (radove desitky denne) museli podle Vas konzultovat s vyrobcem v Nemecku (upozornuji, ze nabizime 44 znacek!!!) -
« Re: to campagnolo
Od Rondellu mi prisla negativni odpoved i na dotaz jestli se tam daji dat kola jimi na jejich Webu pro Allroada doporucena. Jedna se o 17ky.
Hallo,
leider nein, auch 69 nicht,
mfg, MVS
Na otazku "oficialniho rekneme doporuceni vyrobce" potrebuji znat odpoved ANO, NE.
System pokus omyl se da praktikovat, kdyz mi ke garazi privezete vytipovany sortiment a muzeme zkouset co se tam vleze. Pokud jste ale nemeli jistotu hned od zacatku, nemeli jste nabizet system NOPROBLEM a zeptat se v Nemecku hned nazacatku. No jsem zvedav co tom nakonec pujde, jestli vubec.
-
« to e-pneu
Klid. Alcar nemá zdaleka tak obsáhlý sortiment, jako Vy a ceny, to už je úplně jiná. Od té doby, co jste Vy, tak nemám ohledne volby dodavatele pneu + al. disků, o čem přemýšlet.
BTW, je ta CSC2 195/40R16 RF? Je to myslím solidní tunungový rozměr na Fabii i Clio, ale pokud není RF, tak neunese váhu TDI. O to mi jde. -
"-- skrytý --" 22.05.02 14:03
« to campagnolo
1) termin "oficialni schvaleni" je pomerne zavadejici - vsichni vyrobci alu rafku davaji pouze doporuceni (dle TUV) pro dany typ auta, ovsem nikdo Vam nezaruci, zda jste si nevybral spatny rozmer alu rafku (resp.rozmer, kt.se Vam nevejde do blatniku)...samozrejme ze jsou i konkretni modely, kt.se dodavaji do prvovyroby, ale ty bohuzel temer nikdy nejsou k dispozici v sekundarnim prodeji (pouze u ofic.distributora znacky za x-nasoubnou cenu jako nahradni dil)
2) pokud si dobre vzpominam, rec byla o RONDELL-www.rondell.de (nikoliv o RONAL) -
« To E-Pneu
Vazene E-pneu, toto je odpoved od Ronalu z nemecka. Zkuste mi to nejak rozumne vysvetlit. Bud strilite od pasu vy, nebo Nemci. "Sehr geehrter Herr XXX,
leider haben wir für das gewünschte Fahrzeug keine Räder im Programm.
Bitte senden Sie bei einer Rückantwort immer diesen Anhang mit.
Mit freundlichen Grüßen
RONAL GmbH
i.A. Silke Kreischer"
-
"-- skrytý --" 22.05.02 07:50
« Re: to campagnolo - Re: Otazka pro e-pneu
neni mozne, ze jste nemohl najit RONDELL v aplikacnim katalogu (musite zajet az uplne dolu, pripadne dat "reload/obnovit", aby se vam nacetla cela stranka)...dle [odkaz] nebo [odkaz] si muzete vyzkouset, jak vybrany design vypada primo na aute (totozne s AUDI A6)...dale dle www.ronal.de (po kliknuti na "designcenter") si po vybrani muzete zobrazit (primo na AUDI Allroad) doporucene rafky, kt.na Vas automobil 100% pasuji! -
« Re: to campagnolo - Re: Otazka pro e-pneu
Dekuji za odpoved. V dane rozteci mi vase stranky zadne Rondelly vubec nevygenerovaly. Pokud chci
16´ky a normalni je sirka 7.5, pak vychazim z ET pro 17´, kde je k teto sirce schvaleno ET 25.
Takze by to mohla byt kola 7.5x16 s ET 25. Mate takova? Pokud je et vyssi 30,35,40 etc, leze rafek dovnitr. Zarucite mi ze rafky s takovymto et nebude drhnout o pneuhydraulicke (siroke) tlumici jednotky? Ktery z vasich vyrobku ma primo certifikaci na Audi Allroad? -
"-- skrytý --" 21.05.02 13:51
« to campagnolo - Re: Otazka pro e-pneu
alu trafky vhodne pro AUDI jsou zde:
[odkaz]
jinak dle ET u vyrobcem doporucenych rozmeru je jasne, ze uvazuje pouziti sirsich rafku s vyssim ET a tim padem dosazeni stejne "vzdaloenosti od blatniku"...proto doporucujeme samozrejme i rozmery 7x16 7,5x16 7x17 7,5x17 8x17 - vyber je znacny - obzvlaste velmi hezke jsou rafky RONDELL 64 a 76 , kt.jsou podobne orig.AUDI
-
« Otazka pro e-pneu
Jaky rafek z vaseho sortimenu a za jakou cenu mi nabidnete na Audi Allroad 2.7 Biturbo.
Upresnujici info: 5/112, 57,1,
Moznost 1. 6,5x16 ET 16, Moznost 2. 7,5x17 ET 25. Potrebuju 16ky.
Ve vasem sortimentu na toto auto nic neni.
Uvedene hodnoty jsou tovarni.
Predem diky za odpoved. -
"-- skrytý --" 20.05.02 22:10
« Pneu na tezky vuz, MPV ...
Mozna to zni hloupe, ale neni mi jasne, co to znamena, kdyz nekdo inzeruje, ze (volne interpretovano) "pneumatiky byly specialne vyvinuty pro MPV" (Pirelli P6) ci ze "pneu je urcena pro tezke vozy jejichz ridici se nechteji vzdat zazitku rychleho prujezdu zatackou" (Avon ZV-1). Doposud jsem se domnival, ze rozhoduje index dovoleneho zatizeni a hotovo! Ozve se mi nekdo, kdo s tim ma osobni zkusenosti a muze srovnat vlastnosti ruznych pneu prave na MPV. Nerad bych se dopustil fatalni chyby pri vyberu: napr. jsem byl varovan pred koupi Conti Premium Contact na vuz kategorie MPV! Takze to zatim odkladam - to, ze se clovek spletl pri vyberu pneu, je mu totiz pripominano kdykoli vozem jede, a to po dobu peknych par (desitek) tisic km... -
« Re: chránič disků RE 720 to: e-pneu.cz
...sem si to,uvědomil pane barone a proto jsem dotaz upřesnil a zopakoval, teda...jsem to zopakoval....no aco, tak sem se upsal, no a co....každej nemůže bej pořád nejchytřejší....nejsu huf... a vůbec, nerýpej nebo budeš za chvíli jako on. Ládínek -
"-- skrytý --" 18.05.02 07:58
« to Gyngy - Re: Dunlop SP 3000 MFS
s hlucnosti je na tom asi nejhure RE720 (smerovy dezen)...pokud toto vadi, pak bych volil Conti Premium Contact...
jako velmi zajimava varinata muze byt levnejsi Firestone SZ-40 (podobne vlastnosti jako koncernova RE720)...a mozna by se jeste dala uvazovat GY Eagle Ventura -
« Dunlop SP 3000 MFS
Chcel by som kupit na 15 kolesa nejake plaste ... rozmer je jasny 205/50/15 len newiem sa rozhodnut medzi Dunlop SP 3000 MFS - Bridgestone RE720 - Continental Premium Contact .
Dik za radu ... re720 maju ochranu rafika ako aj Dunlopky ... newiete ako je to s hlucnostou ?
-
"-- skrytý --" 17.05.02 15:11
« ET - co to je?
to e-pneu: Mohu se zeptat, co je to to ET? ze je to Einpresstiefe a ze je to udaj v mm, to uz vim:-), pri snaze prelozit my vylejza cosi jako "hloubka vylisku"(??), ale tezko hledam vyznam v praxi, kde a co to je. Od zastoupeni Renaulta mi napsali, ze na Clio ma byt bud 6.0 J 15-43 anebo ve 14kach 6.0 J 14-43(36) nebo 5.5 J 14-43(36). Predpokladam, ze to ET jsou ta dve cisla v zavorce, shodne 36. Co nevim, co znamena za udaj tech 43?? Stahnul jsem si specifikaci k nejakym Ronalum a maji tu od jedne 14ky dve varianty s ET 38 a 30. Rozdil mezi nima je take v tom, ze Zentrierringwerkstoff je u 30ky hlinik, kdezto u 38ky Kunststoff(umela hmota?) Takze mam dotaz, jestli bych si mohl teoreticky vybrat oboji, jestli tech 38 a 30 oproti 36 neni nic proti nicemu a co ta volba hlinik/hmota, o co tam jde? Moc diky .. verim, ze to bude zajimat i ostatni dostat se do te terminologie, pojmu a cisel nutnych pri nakupu rafku :)) -
« Re: TOYO
Na byvalém autě jsem je měl v rozměru 205/55/15 a byly fakt dobré. Za sucha držely, boční stabilita byla moc dobrá, pěkně tvrdé, žádné papuče. Za mokra ani moc nevím, byly to už dost sjeté, takže to šlo rychle do aquaplaningu. Rozhodně to jsou dobré, tuším japonské gumy, o kterých se moc nemluví, všichni pořád opěvují Bridge, Michelly apod. -
« Re: zimne pneu
Mám podobnou zkušenost. Jeli jsme na zimní terenní projížďku, mí kámoši měli Ladu Nivu a Kia Sportage obě së zimními pneu já Jeep Cherokee a univerzální pneu. Na prvním kopci jsem skončil. Hned nato jsem si koupil velmi brutální OFF-ROAD pneu Kumho a ten kopec jsem pak vyjel velmi lehce, takže si myslím, že na pneu záleží daleko nejvíce. Jeep měl 4x4, uzávěrky, redukci, 190 koní (v zimě ujel na 55 litrovou nádrž asi 250 km) a já jsem se díval jak Niva vyjela kopec pod kterým jsem zůstal stát. Takže tak. -
« Re: zimne pneu
Ono taky zimní pneu není všelék. Když jsem měl ještě BMW (tedy motor vpředu a RWD), tak jsem v zimě taky nevyjel nic, dokud jsem nedal do kufru 2 pytle s pískem.
Tedy jednak záleží na rozložení váhy v autě a samozřejmě na řidiči. Co vyjedu já určitě nevyjede moje mladá, protože zatím nemá cit a jenom se zahrabe (naposledy až po nápravu .. :-)). Teprve za tyhle atributy bych zařadil kvalitu pneu a vzorku v zimě při vyjíždění zasněženého kopce. -
« Re: zimne pneu
Prakticka skusenost z posledneho Silvestra:
Ja mam Matador MP56, kamaratka MP58 a kamarat Dunlop M3. Ja s kamaratkou sme k chate vysli uplne v pohode, kamarata s Dunlopami sme museli tlacit.
Jazdil som aj s MP58 a uplna pohoda aj pri vysokych rychlostiach (>120 na snehu). -
"-- skrytý --" 14.05.02 07:15
« to kingpin
doporucoval bych radeji rozmer 205/55 R16 z duvodu lepsi stability (v zatackach) a vubec-lepsich jizdnich vlastnosti...co se tyka Conti x Bridge, tak (jak psal Huf) jsou obe spicka=oboji dobra volba, pokud mohu posoudit co do prodejnosti, tak jednoznacne vevodi RE720 (i kvuli cene) a v neposledni rade-chranic rafku je opravdu velmi dobry! -
« Re: to kingpin
No a já Ti rozhážu.Kolega si koupil CPC a není spokojen a já RE720 v rozměru 195/50 R15 a jsem nadmíru spokojený.Jsou tiché,parádně drží směr a měly by více vydržet než CPC...to ale ještě nevím.A mají krásný a taky funkční cca 1cm ochranu ráfku...nad tím slintali i v pneuservisu. -
« to kingpin
To si musíš poradit sám. Váháš mezi špičkou v daném segmentu, takže chybu tak jak tak neuděláš.
Možná, že bych v tomto případě volil CPC, neboť je vyrobena novější technologíí (7 dílná forma a ne mnohodílná), čímž pádem je celkově přesnější (menší házivost a hlučnost). V testech dopadly obě výtečně, ale když jsem se na ně v reálu díval, tak CPC má v kvalitě výroby nad RE720 navrch. -
« Re: Tak mi konečně
Mam ich asi mesiac (186/60 R14) a zatial je to uplne super. Su trocha hlucnejsie ako moje stare Bridgestony, ale na ceste drzia ako pribite. Mam taku jednu testovaciu zakrutu, kde som na starych bridgestonoch a zimnych matador MP 56 (na jar, v teple) isiel 80 km/h, na RE720 sa mi podarilo vyse 90 km/h bez toho aby som vyletel :-) -
"-- skrytý --" 07.05.02 12:57
« E-pneu - zimni pneu na Clio
Zdravim ..
premyslim, jako obuti zvolit na zimu na Nove Clio II. Letnaky by mely byt na Alu 15" 185/55, s plechaci se Clio dodava standardne na 14" 175/65. Muj dotaz zni, jestli je na takove male a lehke auto na zimu vhodnejsi rozmer 175/55 na 15" nebo 175/65 na 14" plechacis? Nebo bys dal jeste jine doporuceni? Jedna se mi o dobre a jiste jizdni vlastnosti na mokru a snehu. Mohl bys jeste doplnit, jaky rozmer (sirku) pak ma ten disk v pripade 14 a 15" plechace? Asi bych se rozhodoval mezi Continetalkama a Goodyearem. Rad si necham od Tebe poradit :)
Mas nekde mimo web nejake foto nabizenych plechacu, resp. k nim poklic? Jestli by to slo, posli mi to prosim vcetne nabidky obuti celych 4 kol na zimu na adresu: clio-extreme@volny.cz
Moc diky.. Ajvn