Pneumatiky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 04.08.02 17:48
« Re: Asymetrické pneu - jak to obout?
prava ani leva neexistuje-opravdu se montuji "proti srsti" dle oznaceni vyrobce-prestoze je to nepochopitelne, jizdni vlastnosti jsou i presto vynikajici-to same plati pro Conti Sport Contact 2, Michelin Pilot Premacy a dalsi...teoreticky voda u 2 pneu neni vytlacovana ven z pneu, ale dovnitr, nicmene v praxi se to neprojevi! -
« Asymetrické pneu - jak to obout?
Ahoj všem, vedli jsme tuhle s kolegou teoretickou diskusi jak se obouvají asymetrické pneu (Conti PremiumContact). Guma má na boku nápisy INSIDE a OUTSIDE což vede na logický závěr jak to udělat. V tom případě ovšem dojde opravdu k asymetrickému efektu a na jedné straně auta bude zákonitě asymterická část dezénu jaksi "proti srsti". To vede k efektu montáže který jsme taky párkrát viděli - kola jsou sice z hlediska asymetrické části dezénu postavena "dobře" ale na jedné straně auta čučí nápis INSIDE což odporuje popisu gumy od výrobce kdy vnější část má auto lépe vést v zatáčce? Nebo existuje "pravá" a "levá" guma? Na pneu z hlediska popisu nic takového není...Díky K. -
« Re: Hloubka vzorku
BTW - prošel jsem skoro celou diskusi na téma pneu, a vypadá to že z těch supersport pneu na tom asi Pilot Sport nakonec budou z životností skoro nejlíp. Ale jeden dotaz - když jsem koncem roku kupoval auto, sháněl jsem se po Pilot Sport A/S. Zdálo se mi to jako rozumný kompromis, měly by to být vysokovýkonný gumy ve stylu XH1, čili i na lehčí zimní podmínky. Měly super hodnocení na tirerack.com. Nechá se to u nás sehnat ? Já je nikde neviděl. Co si myslíte o GY Eagle Vector EV-2 ? To by asi byl jejich ekvivalent. Fakt je že mi třeba XH1 na starým autě docela vyhovaly. Fakt je, že to bylo mnohem slabší auto než co mám teď. -
« Re: Hloubka vzorku
2 e-pneu: díky za info. Až bude zimní katalog. budu se ptát více:-)), nicméně ještě k těm Pilotům. Je fakt že jsem starý auto /Ibiza GTI/ na Michelin XH1 zrušil smykem v zatáččce, kde mi Leon na Pilotech sedí jak pecka v mnohem vyšších rychlostech. Příčítal jsem to ale více podvozku a velikosti kol, než pneumatikám samotným. Ale vlastnosti těch Michelinů jsou takový, že holt radši budu měnit častěji, byť třeba ne na Micheliny ale určitě na stejnou třídu pneumatik. K tomu dotaz - jsou na tom z životností třeba BG RE 720, Dunlop SP SPORT 9000, GY F1, Pirelli P zero Rosso a ostatní gumy podobné kategorie podobně, nebo ty Piloty doplácí na rychlostní kategorii Y, i když mě by třeba V u zmíněných gum stačila? -
"-- skrytý --" 26.07.02 12:50
« Re: jak vybírat pneu
i nejlevnejsi nova pneu je vzdy lepsi nez jeta pneu, protoze nikdy nevite, na cem jezdila, jak dlouho jezdila, kde jezdila, jake ma defekty/poskozeni/vady atd...v rozmeru 185/60 R14 se da relativne levne poridit napr.FIRESTONE F590 FS (1730), FIRESTONE FH-700 FS(1862), FALKEN ZE-502 (1706), nebo nejlevnejsi MARSHAL 719 (1481), pripadne PNEUMANT PN550 (1495) -
"-- skrytý --" 26.07.02 12:39
« Re: Hloubka vzorku
ad zimni pneu: katalog bude v provozu behem srpna
ad letni pneu Michelin: nove pneu maji vetsinou 8-9mm dle vyrobce/dezenu...jinak Pilot Sport jsou ryze vysokorychlostni-sportovni pneu (nejmekci smes) oproti XH1, kt.jsou ryze ekonomicke! na Pilot Sport urcite nenajedete vice jak 30-40tis.-to je ale vykompenzovano vynikajicimi jizdnimi vlastnostmi! -
« jak vybírat pneu
Co mi doporučíte, nechci-li za gumy moc utrácet, ale přitom nutně potřebuju výměnu? Lze místo levnějších nových koupit kvalitnější jeté? Poznám kvalitní, ale jeté pneu jinak než kratší životností? Víc vydrží? Budou se míň ojíždět, zahřívat? Je nějaká přímá spojitost mezi značkou a možností defektu, nebo to výrobci jenom tvrdí?
Sorry, možná se ptám blbě, ale dosud jsem měl přísun jetých gum z firemních aut, takže tyhle starosti jsem nikdy neřešil, až teď pramen vyschl.
A ještě: 185/60 R14 - kolik to bude cca stát? -
« Hloubka vzorku
Ahoj,
začínám přemýšlet o zimních pneu /nový auto, část letošní zimy jsem ujel na letních koupených s autem a nic moc/. Takže jako první dotaz na e-pneu, kdy se objeví zimní katalog. Druhý dotaz - nezměřil jsem si vzorel nových pneu a tak ani nevím, jak mi ubývají. Vím že to bývá kolem 8-10ti mm, já dnes, po 10ti tisích km naměřil vpředu cirka 6 a vzadu 7 mm. Možná malinko víc.
Problém je v tom, že pokud nový měly 10 mm, tak mi ty gumy vydrží tak 30 tis, a to by bylo kurevsky málo. A to podstatný, jde o Michelin Pilot Sport 205/55 ZR 16 91Y, čili pěkně drahý potvory /i když suprový/. Na starým autě mi Michelin XH1 185/60 R14 vydržely v pohodě cirka 60 tisíc. Samozřejmě, mám 2x více kobylek, jezdím svižně, ale stejně.... Čekal jsem že těch 50 tisíc udělají. Díky za postřehy. -
"-- skrytý --" 26.07.02 10:50
« to Stakl - Re: 175/60 R14
175/60 R14 obvod 1781mm 100,0%
185/60 R14 obvod 1819mm 102,1%
coz znamena, ze kola budou o chlup vetsi (ale jeste v norme)-nasledek bude takovy, ze auto bude "lenivejsi"-bude se muset drzet vic v otackach, pokud je ale dostatecne silny motor, moc se to neprojevi -
"-- skrytý --" 26.07.02 10:44
« Re: Jaké pneu
vseobecne plati, ze cim vyssi cena, tim kvalitnejsi pneu-PIRELLI jsou velmi kvalitni pneu, ale i ostatni znacky nabizeji "sportovni pneumatiky" -
napr.pro 225/45 R17 lze doporucit jako spickove pneu:
BRIDGESTONE Potenza S-02 Pole position ZR (7470)
BRIDGESTONE Potenza S-03 Pole position Y (7181)
CONTINENTAL Sport Contact 2 Y (5948)
DUNLOP SP Sport 9000 ZR (5899)
GOODYEAR Eagle F1 GS-D2/3 ZR (6570)
MICHELIN Pilot Sport Y/ZR (7916)
PIRELLI P7000 W(7223)
PIRELLI PZERO AS/ROSSO AS Y (7947)
YOKOHAMA AVS Sport Y (7266)
a dalsi...
-
"-- skrytý --" 23.07.02 19:24
« Re: Jaké pneu
Nemuzu si pomoci....Pirelli!!
225/45 R17 PIRELLI P7 91 W 8668 Kc
195/65 R15 PIRELLI P 6000 P 91 H 3790 Kc
PIRELLI P6 91 H 3990 Kc
PIRELLI P7 91 V 4450 Kc
175/50 R13MFS DUNLOP SP SPORT 2000 3498 Kc
Posledni model je kompromisni,ve verzi 175/60 nebo 175/70 je i u Pirelli.Takto je to volba hodne sportovni a celkem dobre sedi.
Na Bavoru ale uz jedine Pirelli.(vlastni zkusenost s 5-kovou radou). -
« Re: Barum vs. ostatni
(Ty) Pokrok dorazil i k nam. Vzhledem k tomu ze jsi se ptal po H hackach, jednalo se o max. predlonskou zimu (00/01). Driv je Barum nedelal. Ja se po nalepkach shanel v zime (98/99) a nikde nebyly. Zajiste je pomalejsi guma nez auto velky handicap. Zvlaste na proschle dalnici. No a stitek na plexiskle kaplicky je taky neesteticky.
Nicmene je to alternativa, rozsireni moznosti a o to tu jde. -
« Re: Barum vs. ostatni
to: campagnolo nevím jak ty(nebo Vy?)ale já se s těmi nálepkami setkal a v poměrně malým, ale dobrým pneuservisu u nás. Chtěl jsem na služební Octávku 2,0 zimní Barumy v "Háčku" a zrovínka je neměli a nabídli mi je v Téčku s tím, že mi vylepí příslušnou nálepku a že to tak dělá více lidí aby nemuseli kupovat na zimu dražší gumy. Slušně jsem je odmítnul s tím, že by mě asi můj šéf vyhodil za to co mu tam lepím na palubku, když to má maximálku 198 km/hod On tak totiž jezdí po dálnici běžně i v zimě když je suchá. -
« Re: Barum vs. ostatni
Je vyhoda mit zimak v H. Ale mnoho vyrobcu aut doporucuje na sva auta M+S v Q. Byt auta jsou mnohem rychlejsi. Nyni se pomalu od Q ustupuje a prechazi na T. Zaroven se vylepuje na kaplicku v zornem poli ridice zluty stitek "max.160km/h".
V nemecku to takto funguje uz nekolik let. V Cechach rychlostni koeficient gumy nikdo moc neresi. Asi ve trech pneuservisech jsem se na dotycne stitky ptal a kluci na me zirali jak tele na novy vrata. Napr. ten allroad ma primo od vyrobce doporuceny gumy 215/65x16 M+S, ale ve W se takovyto zimni rozmer nevyrabi, tudiz by mela prijit ke slovu nalepka...... A k vasemu konkretnimu dotazu: OZ Opera 7,5x16 ET20. Pokud takto objednate, dorazi kola s ET 35, podlozka 15, delsi srouby a vysledek je ET 20. To musi dotycnej koukat, kdyz se na nej z krabice vyvali 4x podlozka. Z nemcu to lezlo jak s chlupaty deky, a italove to pisemne potvrdili, ze to tak je primo na allroada. Dale pak AZEV E 7,5x16 ET. Jestli to resi taky podlozkou nevim, uz jsem mel korespondence dost... -
"-- skrytý --" 18.07.02 14:14
« Re: Barum vs. ostatni
nesmite hned vsechno prekroutit...H je pro takovato auta predpokladam podminkou a Barum H dela jen ve 2 rozmerech pro zimu! naposledy zduraznuji, ze pokud Vam Polaris na takovato auta vyhovuje (i rozmerem), pak nic nenamitam!
ad ALLROAD - to uz jsme preci probirali tady i po mailu, ne? nebo mate nove informace? -
« Re: Barum vs. ostatni
Nepoznal. Jen v cene. Jinak veta, cituji:...mj.POLARIS prave rozmerem 205/60-65 R15 konci...a v "H" se delaji jen 2 rozmery...,chapu asi jako kdyby jste rekl, ze Skodovka modelemem Superb konci svoji nabidku a 6ti valce ma stejne jenom dva.....- tudiz nebrat..... -
"-- skrytý --" 18.07.02 13:24
« Re: Barum vs. ostatni
to campagnolo - neverim, ze jste nepostrehnul rozdil mezi GY UG GW2 a BARUM POLARIS...mj.POLARIS prave rozmerem 205/60-65 R15 konci...a v "H" se delaji jen 2 rozmery...o koncernove strategii by se take dalo hodne hovorit...ale pokud nekomu vyhovuji na Omeze, tak mu to nerozmlouvam! -
« Re: Barum vs. ostatni
Barum doporucuje to co mu Dutschland naridi. Je tu prece pan Continental a jeho ditka Uniroyal a dalsi. Potom ale nechapu, jak se takova pneu 0R 60 205/65x15 H chce vejit na Fabku. Je to hodne i na Octavii. Ta ma 195/65x15, pripadne 205/60x15.
To znamena vyrobit, nedoporucit, vyhodit. No to bych chtel videt obchodni a vyvojove oddeleni z Otrokovic, jak se na tutu hypotezu tvari. Vysledky techto testu jsou dobre, ale v praxi se u normalniho uzivatele projevi maximalne ve vysce zustatku dezenu. Pokud chce clovek v mimoradnych podminkach umocnit sve zimaku, musi je nutne opatrit kovovymi hroty. Netvrdim, ze Barumky je to nejlepsi na svete. Ja rozdil od nejdrazsich pneu ale nepostrehnul. -
"-- skrytý --" 18.07.02 10:45
« Re: Barum vs. ostatni
to campagnolo - Zajimave zkusenosti...ale i sam Barum doporucuje Polaris na spise mensi vozy typu Felice/Fabie...tim samozrejme nerikam, ze jsou spatne, ale pouze to, ze jsou i lepsi-ve finale to potvrzuji i testu ADAC/OAMTC/AMS a dalsi (ja osobne ted jezdim-v zime-na Firestone FW-930 a mohu v klidu rici, ze jsou lepsi nez POLARIS)...samozrejme znacky jako DEBICA/SAVA jsou postaveny jak co do kvality, tak do ceny nize nez BARUM...o protektorech se radsi ani bavit nebudeme! -
« Re: zimni pneu na 185/55 R15
e.pneu.cz z tvé řeči na mne dýchla smrtelná řeč obchodníka nikoliv doporučujícího odborníka. Pokud budu míti třeba Porsche pro manželku a ta s ním více jak 150 po dálnici ani jinde nepojede a dám na něho napoř. Aguily a nebo Bravurisky ve W tak by jsi, mne jako policajt obral o papíry nebo, kdyby jsi potkal mou manželku tak by jsi ji i mne zabil ???? Co ???? Domnívám se, že normální motorista bude obouvat vždycky pneu podle toho jak jezdí a ne podle toho jaký auto má, to dá rozum. Proč se tedy ty Barumy a Matadory dělají ve "W" když jsou takový schity ? Proč tedy nedoporučíš Hufovi na jeho Fábii normální Barum Brilantis se slovy" že na tu jeho Fabii, mu to přece stačí ?" A pokud někdo jezdí ve vytuněným Favoritu a nebo Š 130 ai 110 s motorem o výkonu kolem 100 koní upraveným podvozkem tak mu podle tebe stačí obyčejný gumy např. ty Debicy a nemuže si koupit GY, Pireli, Micheliny apod. aby s takovým autem mohl adehvátně jezdit ? Co ? to je podle tebe hloupost ? Co ? Trochu jsi mne nadzvednul chlape, ale je to jenom můj názor, klidně ho ignoruj. Plně souhlasím s campagnolem. Jezdím nejen na tom na co mám, ale spíše na tom, co potřebuji. Já sám nedám dopustit na zimní Matadory, výborně drží na náledí, na sněhu jsou taky dobrý a hlavně taky vydrží a to prosím všechno vyzkoušeno na Vysočině a ty Polarisky nejsou o moc horší, prostě na normální ježdění to stačí a normální řadový běžný řidič nepozná rozdíl mezi GY a Barum, teda pozná, akorát tak v peněžence. Gumy podle nejvyšší ceny-potažmo někdy domělé kvality, jejíž kvality ani nevyužijí si podle mne si kupují troubové a snobi co neví co s penězi a neví co je pro jejich auto prospěšné a to samé je i s oleji. -
« Re: Barum vs. ostatni
Jeste jedna zkosenost. Jezdil jsem tuto zimu s pujcenym vozem na pneu BG Goodrich zimnich. Na ujetym az zledovatelym snehu to bylo jak po masle. 10min na to jsem si to same misto zkousel s Barumkama. Ty se zahryzli a na rozdil od Goodrichu auto zastavili hned. Vim, ze BFka nejsou zadnej zazrak, ale takovou katastrofu jsem opravdu necekal. Vzorek byl min. 8mm. -
« Re: Barum vs. ostatni
Ano, mel jsem vesmes na vsech autech predtim "znackove" a predevsim drazsi pneu.
Na Omeze GY UG GW2 (UG 6ky jeste nebyly), pote tam byly Michelin Alpin a jeste jedny co se uz nevyrabi. Dale jsem jezdil na GY UG 4 (ty byly hlucny 175/65x14). Na jedny Vectre byly zimni Pirelli. Vsechny zde zminene pneu byly nove a jedny z nejdrazsich. Pak jsem na jedne Vectre zkusil Barumky. Vsichni mi to rozmlouvali. Nejvice vsak ti co sami jezdili na Debicach, Savach a nejvetsi radilove byli ti co jezdili na pneu z OBI a OBNOVY. Pro zajimavost uvadim, ze se pohybuji kazdy vikend ve Spindlu a tam nasolene silnice nejsou. Zadnou zmenu k horsimu jsem u tech Barumek oproti "znackovym" pneu nezpozoroval. Rychlost opotrebeni je shodna. Po mem vzoru to zkusili a dalsi tri lide, co to nemaji zapotrebi (Audi A6, Passat V6, BMW 5) a jejichz auta by si zaslouzila "lepsi" pneu. Ani jeden nelituje a u Barumek zustali. U zimaku nejde u znacku, ale o hloubku dezenu. V momente, kdy se sjedou na 50%, jsou na vyhozeni. Na techto vozech vydrzi tyto gumy 2 sezony. To si radeji koupim kazdy 2 roky novy Barumky nez Micheliny. Z vlastni zkusenosti tvrdim, ze znackove pneu jsou v nasich podminkach spise otazka prestize, nez opodstatneni. -
"-- skrytý --" 17.07.02 15:53
« Re: zimni pneu na 185/55 R15
Prekvapuje mne, jak nekdo muze na Omegu MV6, pripadne na Vectru 2.5V6 obout pneu Barum Polaris...nerikam ze jsou spatne, ale myslim, ze tato auta si zaslouzi lepsi! V opacnem pripade je hloupost, aby si nekdo na Favorita/120ku porizoval GY UG6, ne?! -
« Re: zimni pneu na 185/55 R15
Tutu vlastnost jsem nepozoroval na zadnem aute co meli obute Barumky OR 60 Polaris: Omega MV6 205/65x15 H,
Vectra 2.0 16V 195/65x15 T, Vectra 2.5 V6 195/65x15 H a Peugeot 206 1.1 175/65x14 Q s dirama na hreby. Pro zajimavost jsem dlouho jezdil s Audi 80 na OR 54 POLAR 175/70x14Q a krome toho ze pravidelne hucely ve 120, jsem zadne neprijemnosti ani citlivost na cokoli a hlucnost nepozoroval. Mozna rozmer 185/55x15 se chova jinak. -
"-- skrytý --" 17.07.02 10:48
« Re: zimni pneu na 185/55 R15
Barum Polaris sice nejsou úplně špatné gumy, ale mají jednu velmi nepříjemnou vlastnost: způsobují mimořádnou citlivost na boční vítr a vyjeté koleje na vozovce. Při jízdě si připadáte jako když jedete "po kladině", z níž můžete každou chvíli spadnout. Jinými slovy, pokud jedete rovně, byť v kolejích, a zrovna nefouká boční vítr, vše je OK. Pokud ovšem potřebujete změnit jízdní pruh přes vyjeté koleje, auto jakoby "přeskočí" z jednoho pruhu do druhého, přičemž pohyb vozu je v těchto chvílích takřka nekontolovatelný volantem. Auto je navíc až příliš citlivé na sebemenší pohyb volantu, což nebývá vždy příjemné. Původně jsem se domníval, že jde o vlastnost vozu, s nímž jsem právě jel, ale když se tři různé značky vozů chovaly na těchto pneumatikách stejně, přičetl jsem to vlivu výhradně pneumatik (se dvěma z těchto vozů jsem pak měl možnost svézt se na letních gumách, a jejich chování již bylo zcela korektní). -
"-- skrytý --" 16.07.02 13:15
« Re: to Lubos1 - Re: trasenie volantu
jestli problem zustal i po vymene jinych kol, kt.na jinem aute funguji OK, pak tedy bude problem na naprave a v tomto Vam bohuzel neporadim-to by pak mel zvladnout znackovy servis-v pripade, ze zavadu neodstrani, muzete reklamovat cely vuz! vice Vam asi poradi v rubrice Peugeot 307... -
Lubos.1 16.07.02 13:08
« Re: to Lubos1 - Re: trasenie volantu
to e-pneu.cz>
To som uz vyskusal. Pozical som si ine kolesa a problem tam bol stale. Robilo mi to aj na mojich plechovych diskoch aj na alu. Na naprave nenasli nic neobvykle.
Je mozne, ze cele serie pneumatik boli zle, ale je to dost nepravdepodobne, lebo podobne problemy maju aj P307 s napr. pneu Continental.
Neviem, preco tam chcu davat Micheliny. -
"-- skrytý --" 16.07.02 13:00
« to Lubos1 - Re: trasenie volantu
treseni volantu muze zpusobit jak rafek (v pripade alu se toto resi stredicimi krouzky), tak pneumatika (od kostry az po dezen-nemusi to byt videt pouhym okem), tak i spatnym obutim/vyvazenim...tento problem bych prioritne ale resil tak, ze bych si u dealera (servisu) zapujcil jina kola-pak by bylo vylouceno, zda se nejedna o problem na naprave... -
"-- skrytý --" 16.07.02 12:55
« to Viados - Re: Michelin Energy XH1 195/60 R15 88H
o slevach tu bylo receno jiz mnoho-otazka je, co povazovat za doporucenou cenu (zda takovou castku, kt.doporucuje dovozce/distributor/prodejce?)...nehlede na to, ze MICHELIN (nejenom) take nekdy dela vyprodejove akce (neprodejne stare modely/lezaky), takze kazdy uvadi doporucenou cenu jakou chce...chci jenom uvest opet na pravou miru: na "e-pneu.cz" se prodavaji nove pneu/alu primo od distributora za zvyhodnenou cenu (diky tomu, ze jsme vynechali velkoobchod a maloobchod a zbozi jde tak primo k Vam) -
Lubos.1 16.07.02 08:47
« trasenie volantu
Zdravim! Rad by som si overil jednu vec. Uz dlhsi cas mam problemy s trasenim volantu pri rychlostiach okolo 130 km/h. Je to dost vyrazne. Mam Peugeot 307. Kolesa boli prevazovane, menene, robena geometria, kontrolovana naprava, poloosi, klby atd. Vymenili mi predne brzdove kotuce s platnickami. Vlastne vsetko v spolupraci s importerom a vyrobcom. Mam obute pneu Dunlop Sport 300 E. Vyrobca momentalne doporucil, ze aby sa mi kupili nejake Micheliny (Peugeot 307 sa s nimi k nam nedovaza) a prezulo sa to. Je mozne, ze bola nejaka vadna seria pneumatik.
Podla Vasich skusenosti, je mozne, aby trasenie volantu (fakt vyrazne a viditelne) bolo sposobene chybnou (novou) pneumatikou? Mate s tym niekto skusenosti? Dik. -
« Re: Octavia 195/65 R15 91V
No ja nevim, mam Premium Contact 205/60/15 na Passatu kombiku a za rok jsou v *. Pred tim jsem mel Firestone, to bylo jeste horsi. Ty Conti vydrzely cca 20000 km. Pritom zimni gumy mam uz 3 sezony, maji cca 30000 a dle servisu jeste sezonu vydrzej. Takze ta zivotnost jen v ridici neni.
Co se tyce hlucnosti, nemohu porovnat, spotreba mi sla nahoru, ale pred tim tam byly 195/65/15. Jizdni vlastnosti jsou dobry, ale nejsem zadny zavodnik. Spis potrebuju, aby ty gumy byly jisty a mely dobry brzdny vlastnosti. S tim jsem byl spokojen.
Nyní přezouvám na Goodyear Eagle NCT5, tak jsem zvedav jaka bude odezva. Reakce je stejna jako na ostatni, nekdo je vynasi do nebe, jiny krci rameny, ze jsou lepsi gumy.
-
"-- skrytý --" 14.07.02 23:44
« Re: zimni pneu na 185/55 R15
Viados: Tak to by me taky zajimalo, jestli ma 5ky nebo 6ky. Podle tech testu by to mely byt 6ky, ktere maji takovou vydrz, ale cert vi, chce to zkusenosti nekoho z praxe. Mimochodem v jakem rozmeru jsi mel Ty ty UG5 ? Urcite muze hrat velkou roli rozmer a profilove cislo. -
"-- skrytý --" 14.07.02 23:36
« Re: zimni pneu na 185/55 R15
Prosim te, jaky Ultra Gripy presne to byly? Neverim tem 60 tkm. Ja mel UG5 a po 20 tkm mam na nich vzorek 4mm. Coz je pro zimni rozumnej limit. A to nejezdim jako Huf. Jako letni mam Micheliny XH1, na nich mam 55 tkm a do 4 mm jeste odhadem 15-20 tkm vydrzej ... Ale ty zimni se sjizdeji pekelne rychle (v porovnani s letnima). -
"-- skrytý --" 13.07.02 22:34
« Barum Bravuris
Tak jsem koupil nové čtyři Bravurisy (neodolal jsem pokušení, že za levnější cenu prý jsou podstatně lepší než Bravury, co tam byly původně) - první dojmy jsou takové, že jsou o mocmoc tišší, ale trochu plavou, i když jsou správně nahuštěné. Uvidím jestli se to zlepší, až se trochu zajedou. -
"-- skrytý --" 12.07.02 21:07
« Re: zimni pneu na 185/55 R15
rbaron: Vic jak 60? to je slusny :-) Takze i na suchu a na vode byly vyborny? Conti je spis na dobry na suchu a vode, UG podle testu zase excelentni na snehu a ledu, oba by meli mit dobrou vydrz, takze tech 60k by se mi rozhodne zamlouvalo, to bych mel na 4-5 let jezdeni :-) Je pravda, ze u tech Goodyearek byl o neco lepsi i valivy odpor. Taky se mi zamlouvaj. -
"-- skrytý --" 10.07.02 15:58
« zimni pneu na 185/55 R15
Tak koukam, jake by se nechaly sehnat gumy na zimu v rozmeru 185/55 R15 a v Contintalkach vidim pouze TS790 (780 a nizsi tenhle rozmer nemaji :-( ) a ty jsou tedy dost drahe, anebo taky koukam na Uniroyal MS plus 55, ktere jsou o neco levnejsi :-) Jake gumy by jste doporucili na zimu v tomhle rozmeru? Ja na ty Uniroyaly nemam zadne reference. Vicemene by ty gumy byly pouzivane na dalnici a do mesta, vyjimecne okrsky, ale neplanuju zadne stabilni jezdeni v horskych terenech :-) Dik P.S> je to na Clio -
"-- skrytý --" 09.07.02 21:59
« to impact
jiste-pokusime se o lepsi specifikaci konkretniho modelu vozu...do vyhledavani samozrejme pripravujeme dalsi polozky jako "znacka alu", "setridit podle"...s konkretnim dotazem na konkretni automobil/rafek se pak jiz muzete samozreme obratit primo na nas! (mail/tel) -
"-- skrytý --" 09.07.02 21:56
« konkretni rozmer
takoveto specialitky (ruzny podvozek apod.) budeme samozrejme resit individualne mailem/telefonem...v tomto bych nevidel takovy problem!...vzdy na vypisu vyhledavani na prvnim radku je uveden typ vozu + cely rozmer (pocet der/roztec der/stred) -
« Re: web / Java
Diky za rychlou odpoved, presne tohle jsem potreboval vedet. Trochu me to znaceni zmatlo, protoze jsem zvykly na znacenim podle Skody (tedy verze L, LS s rozteci sroubu kol 98mm a verze LX, GLX s rozteci sroubu 100mm bez rozdilu jestli je to pickup, kombi nebo normalni verze - za predpokladu, ze vsechna kola v nabidce jsou s nosnosti 410kg/kolo aby sla bez problemu i na kombi/pickup)
Snad jeste par vytek (jo ja vim ze uz jsem asi otravny, ale jeste vydrzte :-) ), ten Favorit 785 Forman II je na tech strankach oznacen jako I; navic to znaceni je (aspon u me v exploreru) zprava useknute, takze v tom roletovem menu je videt jen dvakrat "Favorit 785 FO" a dal nic... az podrobnejsim zkoumanim zdrojoveho kodu stranky vyjde najevo ktery je ktery.
-
« RedBaron
Díky. Jenom je třeba si uvědomit, že byly dva typy šestkové řady. Jedna se vyráběla od 1976 do 1981 (tu vlastním) s podvozkem pětkové řady E12 a druhá se vyráběla 1982-1988 s podvozkem pětkové řady E28. Na každou pasují v extrému trochu jiná kola. Zatímco na tu novější jdou dozadu až 285ky, tak na tu starší asi max. 255, myslím, že i přípustná ET jsou jiná.
Jinak sestavu přípustných kol pro daný automobil bych uvítal po řádku s tím, že by v záhlaví šlo seřadit ráfky např. podle ceny apod. -
"-- skrytý --" 08.07.02 22:36
« Re: web / Java
ad Java: prave, ze plno lidi si stezovalo na neprehlednost, proto jsme to vyresili takto-rozhodne toto neni uplna finalni verze, takze doufam, ze se casem vse "vypiluje" k maximalni spokojenosti vsech...
korektnost databaze a presne oznaceni (aut-rozmeru) se neustale modifikuje...pokud si s necim nebudete vedet rady, napiste mail a pokusime se Vam vse zodpovedet
ad Favorit-v tomto zadna hadanka neni: Favorit/Favorit 785 Forman/Favorit pickup - maji stejny rozmer (4/98/58,6) a FAVORIT 785 Forman II - ma rozmer (4/100/57,1) -
« Re: web / Java
no tak me to treba chodi a to dokonce v IE 5.5 - po technicke strance no problem, ale po strance obsahove... zkousel jsem hledani rafku na skodovky, a oznaceni jednotlivych modelu je dost zavadejici... treba Felicia I/II se jeste da pochopit (pred/po faceliftu) ale Favorit/Favorit 785 Forman/Favorit 785 Forman I/Favorit pickup to ma byt jako hadanka nebo co? deleni podle rv by v tomto pripade asi bylo lepsi -
« Re: web / Java
to e-pneu.cz: Ale chodí. Jenom Vám Explorer toleruje některé nepřesnosti v syntaxech. S 99.9 % stránek problém nemám, setkávám se s tím výhradně v Čechách.
Hlavně jsem chtěl říci, že jsem si na Vašich stránkách vážil té staré dobré HTMLovské jednoduchosti a to je teď pryč. Jinak jsem našel zajímavý jednoduchý excelový soubor pro zachování rozměru kola. Ten by na Vašich stránkách neměl chybět. Hodně lidí si totiž pořizuje kola, která naprosto rozhodí nejen rychloměr a tacho, ale také jízdní vlastnosti. -
"-- skrytý --" 08.07.02 13:04
« web / Java
bohuzel ani na "opera", ani na "netscape" Java nechodi - za to bohuzel nemohu:( - alespon pro napomoc jsem zaradil odkazy na uvodni stranku dolu - myslim, ze clovek se ale dnes bez "IE" neobejde (viz, jak se jiz zminovalo "www.skoda-auto.cz" a dalsi) -
"-- skrytý --" 08.07.02 13:01
« doporuceni Octavia 195/65 R15 91V
mysilim, ze v tomto pripade neni o cem uvazovat-jednoznacne ContiPremiumContact (co se tyka vydrze, tak ta zavisi predevsim na jizdnim stylu-brzdeni, akceleraci atd...pri beznem provozu by mohly vydrzet cca 40-50tis.km)...pokud rozmer 205/60 R15 nemate v TP, tak se tim ani nezabyvejte-tuto variantu bych doporucoval pouze pri pouziti alu rafku 7x15...zimni pneu budou v nabidce behem leta, takze prosim mejte chvilku strpeni -
« Re: Trošku námětů k webu
2 ambit> Tak jestli myslíš to menu nahoře, tak to mi na škodováckém webu (kde je stejným stylem) trvalo dost dlouho, než jsem přišel na to, že nemůžu kliknout na nápis, ale že se musí ukazovat na tu část volného pole vpravo. Jinak mám taky IE 6.0. Tom B.