Pneumatiky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  15:13

    « Re: to HUFNAGL

    Ze by Civic Type-R?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  14:16

    « Re: Rada

    Já jsem sice taky zvolil ty Pirelli, ale v rozměru, který potřebuji už skoro nic dalšího není. Michelin drahý a Nokian jen v Q. Takže mám po rozmýšlení.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  14:13

    « Re: Rada

    to jewel: z toho co jsem kde sehnal bych se vzhledem k té Vysočině klonil k Pirelli. Na sněhu údajně absolutně nejlepší. Má největší trakci na sněhu, mínus průměrná brzdná dráha na mokru. Dunlop M2 bych nebral. Je to starý model, i když ve své době jeden z nejlepších. Dunlop M3 výborný na vodě a aquaplaning, jinak průměr. Ale třeba je to jinak. Možná, že se někdo ještě vyjádří.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  13:54

    « Užší nebo širší ?

    Budu kupovat na Wagona R+ zimní pneu s rozměrem 165/60 R14 nebo 155/65 R14. Který rozměr je v zimních podmínkách lepší ?(po horách jezdit nebudu). Díky za případné odpovědi
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  13:48

    « Re: to Mitsi 2

    Hufe ty už jsi někdy viděl stejné pneu nabízené jak v W, tak v T?! Pokud jde o zimní tak, tam jsou málokdy stejné dezeny mezi T a H.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  12:33

    « Rada

    Budu kupovat zimní pneu na Fabii. Rozměr 185/60 R14 a rozhoduju se mezi Dunlop SP Wintersport M2 ev. M3 a Pirelli Winter Snowcontrol 190. Zkuste poradit, případně doplňte vlastní zkušenosti. Jsem z Vysočiny, takže sněhu dost, občas hory.
    Dík
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  11:46

    « to Mitsi 2

    A to, že musí být pneu, která se párkrát umístí na čele testu, dobrá, je taky spekulativní. Když totiž vyhraje 225/40R18 W nebo dokonce Y, může stejný běhoun ve 195/50R15 T propadnout a to právě kvůli směsi a konstrukci pláště (bočnice a počet vrstev polyesteru pod kordovou složkou pneu. Toto posledně smiňované hledisko má právě velký vliv na handling. Rychlostní limit (T,H,V,ZR,W,Y) zase ovlivňuje přilnavost za sucha i mokra.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  11:37

    « to Mitsi

    Neoponuješ. Nikdo totiž netvrdí, že jsou všechny testy zmanipulované a že do všech testů dodávají výrobci pozměněné pneu. Jen zde bylo řečeno, že se to stává. ;o)
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  11:36

    « to e-pneu

    Mám škodolibě se tvářící, avšak konstruktivně pojatý dotaz. Pirelli 210 Snowsport 195/50R15 82H nabízí konkurenční Renocar za necelých 2.300,-Kč. Jak to dělá? Sám bych je časem potřeboval. Renocar ale rád nemám a nic u něj kupovat nehodlám. To se nemusíte bát. Jen mě zajímá, zda budete na tuto cenu reagovat...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.10.02  10:58

    « Re: Help

    Dovolím si trochu oponovat. Např. švýcarský TCS nakupuje pneu pro testy zásadně anonymně v běžné obchodní síti a výrobce se hodnocení "svého produktu" dozví až současně se čtenáři (v momentě jejich publikace). Podle toho, co tvrdí TCS (s přihlédnutím k vlastním osobním zkušenostem s TCS tomu nemám důvod nevěřit), lze výsledky testů jednotlivých pneu extrapolovat na pneu stejného profilového čísla a stejné rychlostní kategorie. Jinak je jakékoli srovnávání přinejmenším iluzorní. Přesto si myslím, že pneu umísťující se vždy "na špičce" bude asi dobrá ve všech rozměrech/profilech/rychlostních kategoriích.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.10.02  22:33

    « Re: Help

    pokusím se alespoň něco trošku vysvětlit:



    co se týká rozdílných hodnocení testů jedné pneumatiky v několika rozměrech-je to způsobeno několika faktory: pneumatiky v jiném rozměru a hlavně jiném rychlostním indexu mohou mít rozdílně jízdní vlastnosti (je to způsobeno hlavně konstrukcí a požadavků, kladených konkrétním autem-hmotností atd.), dále pak výrobci dodávají do testů mnohdy pneumatiky s kapánek jinou směsí, než prodávají koncovým zákazníkům (ale to stává výjimečně), nebo o rok později opravdu výrobce změní kapánek složení směsi a pneu má "kapánek" jiné jízdní vlastnosti-většinou tedy lepší!...a v neposlední řadě, když najdete test v časopise, kde má řekněme nějaká konkrétní značka výrobce pneu dvoustránkovou reklamu za řádově stovky tisíc, pak není možné, aby dopadl test nějak výrazně špatně (to máme bohužel ověřené z interních zdrojů)


    co tedy poradit-jak vybrat nejlépe-většinou platí to, že když se pneu umisťuje na špičce hodnocení ve všech testech, pak je opravdu dobrá! 185/65 R14 je opravdu rozměr, kt.se netestuje-pak nejbližší výsledky mohou mít pneumatiky ve stejném prům.ráfku (tj.14") a ve stejném rychlost.koef.

    doufám, že jsem alespoň trochu poradil:)
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.10.02  15:54

    « Help

    mám takový zajímavý dilema. Na webu i v časopisech je spousta testů pneumatik a mě zajímají teď ty zimní. Chápu, že výsledky se mění podle roku, kdy byly ty které pneu vyvinuty (jinak pneu staršího typu mohou už dnes v testech propadat, dělají se jiné, lepší). Ale proč je takový rozdíl v jednotlivých rozměrech pneu. Pneu, které je v testu třeba 175 R13 velmi dobrá je v rozměru 195 R15 skoro nejhorší a v 205 zase dobrá atd. Čeho se pak mám držet. Zvlášť když v rozměru 185/65 R15 se běžně testy pneu nedělají. Co je pro mne lepší měřítko? Možná by nám to z e-pneu mohli osvětlit. Díky.
    BTW: díky taky e-pneu za konečně fajn nabídku zimáků na jejich webu. Zdá se, že se vyplatilo si počkat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.02  12:05

    « Re: to HUFNAGL

    to vůbec zajímavý, čemu všemu se dneska říká sportovní auto...... Stejně sportovní auta nemají v zásadě žádný smysl. Silnice jsou na to aby se cestovalo bezpečně z místa A do B a na to aby se na nich sportovalo. Sportovní auta patří na sportoviště.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.02  10:25

    « Re: to HUFNAGL

    Ale já nemám Zäfiru OPC! :-) 1 425mm výšky není na sportovní auto až zas tak moc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.02  07:51

    « to Karizma

    Tobě se líbí sportovní MPVčka? ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.10.02  00:00

    « ...

    jooo, Civic Type R muze byt hezke "povozenicko":)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.02  22:52

    « Re: to HUFNAGL

    Fotky nemám, neměl jsem zatím žádný důvod k focení.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.02  21:13

    « to Karizma

    Dnes mi fakt hrabe. To bylo opět pro Tebe... :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.02  19:44

    « to HUFNAGL

    Máš fotky nebo tak něco?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.02  18:24

    « Re: to HUFNAGL

    Neteoretizuju! Zjištěno vážením! CTR = Civic Type R
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.02  17:29

    « to Karizma

    To předchozí bylo Tobě a ne mě :o))) Holt když Ti píšu z univerzitní knihovny a kolem hledá spousta krásných prvaček literaturu, tak jsem pravda mírně rozptýlen :o)) (a ony vlastně také)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.02  17:26

    « to HUFNAGL

    Zase teoretizuješ? BTW, co je to CTR?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.02  16:41

    « Re: široká kola / poloměr rejdu

    to Mitsi: Že se nestydíš, takhle kazit klukům radost z jejich GSI/GTI...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.10.02  16:37

    « široká kola / poloměr rejdu

    Zdravím všechny tunery zamilované do co největších/nejširších kol. Pánové, už jste někdy slyšeli o veličině, která se zove "poloměr rejdu"? A víte vůbec, že použitím výrazně širších kol, která se vám ve většině případů samozřejmě nemohou "vejít dovnitř" (jinými slovy - "lezou ven" z blastníků) obvykle výtazně měníte poloměr rejdu z tzv. negativního na pozitivní a tím současně výrazně měníte jízdní vlastnosti svého vozu? Míním tím samozřejmě "směrem k horšímu", a to především pokud jde o stabilitu a držení stopy v přímém směru jízdy. Co vy na to? Poznámka: Na sprosté reakce nehodlám reagovat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.10.02  00:00

    « ZIMA

    tak uz je na webu kompletní ceník zimních pneu!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.09.02  21:38

    « Re: to HUFNAGL

    „Neodpružené hmoty bych být Tebou nezmiňoval, neboť neznáš jednotlivé váhy a jen teoretizuješ.“ Ano, neznám konkrétní váhy Tvých předešlých a současných kol, ale mám to ověřené na obdobných kolech, takže mi netvrď, že ráfek o rozměru 8Jx17 (šířku jsem zhruba odvodil z šířky pneu) s pneu 225/35 je stejně těžký jako ráfek 6,5Jx16 s pneu 205/45. Ty Tvoje zpaušalizované výroky o teorii zkoušej na někoho jiného. Samozřejmě, že taková kola mají svá opodstatnění, ale u poněkud jiných aut.
    BTW, jezdím v CTR, takže v Tvém případě bych o nějakých dietních tuctovkách pomlčel a vedl tady diskusi jen o spotřebě nafty svého vozu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.09.02  10:00

    « to Karizma

    No, zní to, jako bys měl nějaký psychický problém. :o)

    Ke kolům asi takhle... Víš prd, tak o tom pořád nemluv. Působíš na mně dost nevzdělaně v oboru, takže jsou mi Tvé připomínky jen k smíchu. Vyjmenoval jsi 2 věci, které lze považovat za malé nevýhody. Valivý odpor a aquaplaning. Neodpružené hmoty bych být Tebou nezmiňoval, neboť neznáš jednotlivé váhy a jen teoretizuješ. Opomněl jsi ale uvést hlavní výhody, které však jistě víš, jen se Ti nehodily do krámu.

    sečteno a podtrženo, evidentně Ti s podobnou úpravou chybí základní zkušenosti a proto se na Tebe ani za Tvůj hloupý příspěvek nemůžu zlobit. ;o)

    BTW, zapomněl jsem, v čem jezdíš. Můžeš mi to připomenout? Nejak si ty dietní tuctovky neumím zapamatovat ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.09.02  21:33

    « Re: to HUFNAGL

    ad kola: normálmí kola? Ale ne na auto velikosti Fabie. VĚTŠÍ NEODPRUŽENÁ HMOTA, vyšší valivý odpor, aquaplaning, vyjeté koleje – všechny zápory s tím související.

    ad proměření aut: nemám potřebu s Tebou soutěžit, protože závodit s Fabií je pod mou důstojnost a hlavě bych tím urazil své auto a potažmo i celou automobilku.

  • 00 Reagovat !

    foto

    28.09.02  20:57

    « scháním jednu pneu na OFFROAD

    Panstvo, jestli se Vám v rohu garáže válí nevyužitá nová pneu Dunlop Grantrek TG4 255/70R15 108Q, tak mi prosím dejte vědět na mail LORDSITH@SEZNAM.CZ. Díky moc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  23:16

    « to impact a Cleaner

    Vůbec nejbezpečnější je zůstat doma v posteli (a nevykonávat u toho žádnou cyklickou činnost) ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  23:13

    « Re: Kola-oprava

    a taky je ale zjisteno, ze z hlediska bezpecnosti je ve meste nejlepsi rychlost 20 km/h... tak si vyber...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.09.02  21:34

    « to "a" a "karizma"

    to se nám to tu zase "zvrhlo":(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  17:12

    « to a

    Čím to je, že Tvůj poslední příspěvek má o tolik vyšší úroveň, než většína ostatních? ;o)

    OK, dej se dohromady, přestaň dávat volný průchod svým mindrákům a začni myslet pozitivně. Zkus zenbudhismus nebo třeba jógu :o)))

    Burane...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  17:10

    « to FUHnágl

    Promiň. Tentokrát se vmísil můj nejpoužívanější režim - ZAMINDRÁKOVANÝ DEMENTEK.

    Slibuji, že se to víckrát nestane. Moc se omlouvám velkomožnému patriciovi HUFovi. Ó já plebej, co se mnou jen bude??? Žádám trest!!! Žádám ten nejvyšší trest!!! Já žádám trest smrti!!! Oh...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  17:06

    « to Karizma

    Proč? Normální rozměr. A k té dýchavičnosti... Tak se sejděme a můžeme to proměřit (nejen na rovinkách) ;o)


    :o)))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  15:50

    « Re: ad DUNLOP M2/M3

    Díky za názor, už se těším na ty ceny!! Dají se domluvit nějaký výhody (přezutí zdarma, atd.)? když tak se můžem domluvit na mailu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  12:20

    « to FUHnágl

    Ty režimy naserou. Sakra. :-P

    Ty HUFe, poslyš, kdy už si k Těm pneumatikám pořídíš pořádný auto, který jezdí na slušný palivo a ne na brikety?? Nebo už taťkovi došly peníze? :-)) To je teda ale pech, takhle živořit a jezdit v takové plečce... :-)))

  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  11:36

    « Re: to Karizma

    A já být Tebou tak si na takové dýchavičné městské vozítko typu Fabia TDI takový kola ani nedávám. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  11:11

    « Re: Kola-oprava

    Víte, že ideální rychlost mimo město je 85.8 km/h?
    Je to vědecky zjištěno.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  11:11

    « to Karizma

    Já být Tebou, tak pokud něčemu nerozumím, tak o tom nemluvím ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  11:09

    « Re: Kola-oprava

    ...na vyblbnutí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  11:07

    « Kola

    Hufe, proč si kupuješ takové ráfky, když je následně znehodnotíš dnes už výběhovýma pneumatikama? Já být na Tvém místě tak si původní kola nechám na běžné ježdění a na druhou sadu ráfků obuju Dunlop SP Super Sport Race nebo P ZERO Corsa, které bych měl vyloženě na vyblnutí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  10:17

    « to a

    V pohodě. Chápu, že odpad nemůže být vždy OK. :o)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  10:16

    « to FUHnágl

    Promiň. Byl jsem omylem přeplý do módu *. Už jsem zpět v režimu CHUDÁČEK, tak se omlouvám a prosím za odpuštění!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  10:02

    « to FUHnágl

    Ty máš frmol?? Snad nepracuješ?! :-D To jsi nás tedy všechny dobře pobavil... Fronta u Tvého papínka na kapesné se prodlužuje?? :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  08:36

    « Bez nadpisu

    ... no přeci jak se za jízdy otáčejí ty úžasné 225/35ZR17 82Y gumy...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.09.02  23:02

    « to rbaron

    Jo. Časem. Snad za pár dní. Mám teď celkem frmol. A videa? Co na nich má být? ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.09.02  22:31

    « Re: to e-pneu

    HUF: Kdy budou fotky na webu? Udělej nějaký videa, ještě jsem fabii neviděl :o)
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.09.02  22:05

    « to e-pneu

    Tak už mám kola na autě. Vypadá to božsky a hlavně, jezdí to božsky!!! Vlastnosti motokáry hadra. Jediné mínus je mírně vyšší hlučnost. To je ale nic proti úžasným pocitům nadvlády nad vozem, o drsném vzhledu ani nemluvě.

    Takže děkuju a těším se na další spolupráci.

    BTW, nějak rychle jsem si na to zvykl (včetně vzezření). O to bolestivější bude přechod na zimní 185/55R15... :o(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.09.02  11:17

    « to e-pneu

    Chybami se člověk učí :o)))

    Jen škoda, že k pochopení tak triviálních věcí je zapotřebí tolik zmuchlaného plechu, nedej bože i lidí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.09.02  23:15

    « jaké pneu

    dost lidí říká, že nepotřebuje nic moc "extra", ale často zapomínají na BEZPEČNOST (o tom by se dalo diskutovat dlouhosáhle:)...


    např.řada lidí podceňuje zimní pneu až do té doby, dokud to někde neubrzdí a nenapálí to do někoho, nebo jim to kapánek uklouzne v zatáčce a hezky vyletí mimo silnici-takových případů známe...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.09.02  20:33

    « Re: to e-pneu

    Já vím, že tenhle rozměr na 330 je blbost. Chtěl jsem jenom tím říct, že 155/80 R13 bude rozměr pro velmi nenáročné řidiče, tzn. rychlý průjezdy zátačkou asi s tímhle nepůjdou. Teď někdo namítne, že nepotřebuje jezdit rychle. Já to beru, ale je blbost, aby to někdo považoval za ideální pneu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.09.02  11:47

    « Re: to e-pneu

    155/80 R13 na BMW 330 - Hmm, tak to by byla dobrá performance......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.09.02  20:53

    « ad DUNLOP M2/M3

    tak informace k Dunlop SP Sport M2/M3-měly by být naprosto bez problémů-patří k těm lepším (i v testech)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.09.02  20:47

    « to stanleypaul - Re: zimní 185/65/R15

    Firestone FW-930 jsou vinikající na mokru-poměr cena/výkon je velmi dobrý-ceny na e-pneu.cz budou do konce tohoto týdne-určitě velmi zajímavé!
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.09.02  12:42

    « zimní 185/65/R15

    Nebo si myslíte, že budou lepší Dunlop Wintersport M3 i po těch neustálých úpravách? Jak je to u Firestonek a u Dunlopu s kilometrovou výdrží? Dík.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.09.02  11:46

    « zimní 185/65/R15

    Já vím, že se to tady teď pořád přetřásá (ale od toho tohle diskusní fórum snad je, ne?). Takže rychle a konkrétně: chci koupit zimáky, ale ne moc draho. Zaujali mne Firestonky FW930. Váhal jsem o Klebrech, ale nenašel jsem zatím žádné ohlasy na ten nový desén Krisalp HP. A ostatní jsou už dražší(UG6, Blizzak LM-18, Dunlop Winter Sport M3 i ty Nokiany) a zdá se že ne zas tak suprový (za svou cenu). Co Vy na to, co byste radil? jít či nejít do firestonek v tomhle rozměru? Jinak v zimě jezdím jen po Praze a občas na Vysočinu, takže kola na rolbu taky nepotřebuju. Dík za ohlasy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.09.02  10:08

    « Fulda

    Mate nekdo osobni (nemyslim tedy vysledky testu) zkusenosti s letnimi pneu Fulda v rozmeru 195/60/R15?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.09.02  22:43

    « to hlaska - Re: Dotaz

    na vodu je nejlepší vždy směrová pneu-175/70 R13 T-např. Goodyear UG6, Bridgestone LM18, Dunlop Winter Sport M3 a další...(ceny budou na webu do konce září)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.09.02  20:34

    « to BMW330i

    :o)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.09.02  18:35

    « Re: to e-pneu

    Je vidět, že asi nejseš moc dobrej řidič. Já zvládám zasněžený vozovky se svým bavoráčkem bez problémů. A podotýkám, že určitě nepatřím mezi pomalejší řidiče.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.09.02  18:30

    « Re: to hlaska - Re: Dotaz

    Většinou na suchu nebo mokru a asi 20% jízd na sněhu, takže bych spíše preferoval chování pneu na mokru a suchu. Samozřejmě ale abych také vyjel nějaký ten zasněžený kopec.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.09.02  22:10

    « to hlaska - Re: Dotaz

    každá pneu je lepší v něčem jiném, proto je lepší specifikovat, co přesněji požadujete od pneu-někdo jezdí jen v horách na sněhu, někdo jen v Praze v břečce a na vodě...mezi velmi dobré pneu patří v tomto rozměru např.Bridgestone Blizzak LM 18, Conti Winter Contact TS780, Firestone FW 930, Pirelli W 160 Direzionale, Uniroyal MS Plus 5, a další
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.09.02  21:27

    « to mirok - Re: Conti TS790 vs Semperit Sport Grip

    přesně tak, jak píše Huf-to je ale patrné už z testů (ale také i z ceny)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.09.02  16:54

    « Re: to e-pneu

    Na jednu stranu je nesmysl divit se, že má někdo na autě 155tky na 13tkách gumách, na starý R5tce jsem kdysi míval 145 i 135 (obojí alternativní rozměry) a jezdilo to tak jak mělo.

    Na stranu druhou je nesmysl montovat na bávo nějaký 155tky, jelikož tam nepatří. Na 330i se montují zimáky nejvýš 185/70/15 a to když vezmete na suchu zatáčku, tak ji málem svlíknete (nerozumím proč by měly být extrémně horší než klasických zimních 205/60/15). :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.09.02  16:27

    « to BMW330i

    Ty že máš BMW? Humor...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.09.02  15:42

    « Re: to e-pneu

    no ono na kazdyho bavora musis peclive vybirat pneu a stejne pak napadne snih a zadni nahon te spolehlive omota okolo prvni lucerny co uvidis...

    jinak uzky pneu jsou na zimu perfektni...

  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.09.02  12:19

    « Re: to e-pneu

    Tenhle rozměr bych nedal na auto ani náhodou. Ty snad jezdíš maximálně osmdesátkou? Mám bavoráka, kterej má perfektní jízdní vlastnosti, ale s takovýma pneumatikma by mě to bylo k ničemu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.09.02  12:11

    « Dotaz

    Doporučte mi prosím zimní obutí na 175/70 R13. Jedná se mi vynikající jízdní vlastnosti. Takže ne žádný Toya nebo podobný šmejdy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.09.02  11:59

    « to mirok

    Jasně, že TS790! Máme je na Octavii a měl jsem je i na Fabii a Meganu Coupé. Fakt solidní pneu. Semperit pro ni není konkurence. To spíš Pirelli 210 Snowsport nebo GoodYear UG6. I v této společnosti bych stejně asi zvolil to Conti.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.09.02  22:45

    « Conti TS790 vs Semperit Sport Grip

    Som nuteny zakupit na dve auta (Honda Stream, Honda Accord) sady zimnych pneu 195/65 R15H a 195/60 R15H. Rozhodujem sa medzi vyssie uvedenymi ContiTS790 a Semperit Sport Grip. Obe maju dobre vysledky v testoch... Mate niekto osobnu skusenost, pripadne radu do coho ist?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.09.02  21:12

    « Re: Dotaz

    Je velmi těžké specifikovat, jaká pneu má ochranu ráfku, protože u některých pneu je toto až od jistého rozměru...konkrétně Toyo Proxes T1-S má ochranu ráfku ve všech rozměrech, naproti tomu v rozměru 205/40 R17 bude jen velmi málo pneu, kt.tuto ochranu ráfku mít nebudou...jinak v angl.se ochrana ráfku označuje jako "rim guard" nebo "rim protector", kdyby to náhodou někdo hledal na stránkách výrobce...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.09.02  12:54

    « RE: to Jiri

    Diky Hufe.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.02  12:14

    « to Jiri

    Nemá. V tomto rozměru ho bude mít leda RE720.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.02  12:11

    « to meda

    Z e-pneu to moc nepoznáš. Je lepší se mrknout na stránky výrobce (viz odkaz) a tam v technických specifikacích nebo ve výrobní škále to jistě bude. T1-S ve Tvém rozměru ho zcela jistě mít bude.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.02  10:48

    « Re: to Cleaner - Re: to e-pneu

    Proč by se měly svlékat? a proč by to mělo plavat? Jednou mě kámoš vez nějakém vytuněném pekáči s tvrdym podvozkem a snad 40% gumama - na pražský dlažbě to byl opravdu zážitek - Děkuju nechci.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 20.09.02  09:36

    « Re: to Lubos1 - Re: Dunlop alebo GY?

    Jedna sa o 195/65 15".

    Su s nimi nejake problemy?

    A co Dunlop M2?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.09.02  09:21

    « RE: Dotaz

    Ma ochranu rafku Continental Premium Conatct (195/60 R15)?
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.09.02  08:51

    « Dotaz

    Pro e-pneua nebo pro Hufa - jak se pozna , ze ma pneu ochranu rafku? Myslim, jak se to pozna treba v katalogu ne e-pneu.cz. A dal - chtel bych dat na auto pneu TOYO PROXES T1-S 205/40R17 - maji ochranu rafku nebo ne? A jeste jeden - funguje ochrana rafku na kazdem rafku (kdyz maji ruzne patky)? Nebo i ten rafek musi byt specialni?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.09.02  22:58

    « to Cleaner - Re: to e-pneu

    155/80 R13 je opravdu strašný rozměr i pro komfortní jízdu-předpokládám, že v zatáčkách se pneu téměř svlékají z ráfků nebo alespoň auto krásně plave! nicméně pro některá auta ("ala nakupní taška") je to opravdu standardní rozměr...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…