Pneumatiky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.02  15:59

    « Re: to rbaron

    HUF: Jo, je to ještě E12 podvozek. Jednodušší, tvrdší a míň náchylnej k poruchám než u pozdějších E28 podvozků, ale zase se počítalo s užšíma kolama. Myslím, že 215/235 na osmnáctkách, profil 35 je tak akorát. Ty máš tu výhodu, že máš prachy, já na to budu do jara šetřit jako blb :o) Mimochodem jak se Ti ty Alpina kola líbí?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.02  15:21

    « to Hufnagl

    Díky za radu. Tak nějak jsem to i vnitřně cítil, ale chyběla mi jakási jistota v technickcýh věcech. Ještě jednou díky :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.02  12:25

    « to Patron

    Rozhodně nekupuj, co chceš, ale striktní dodržování technických specifikací výrobce taky není zapotřebí. Jen, pokud nedodržíš tyto rozměry, nemusíš projít STK. Na silnici Ti ale policisté neřeknou nic. Mám to 100x ověřeno v praxi. :o)

    Ve Tvém případě ale zmiňovanou záměnu nedoporučuju, protože 185/65R14 má skoro o 1cm menší poloměr a taky nižší nosnost, než 185/70. Auto by tedy proměřovalo na rychloměru a mělo by méně jisté v ovládání, neboť nosnosti je přizpůsobena i konstrukce kostry pneu. Auto bude víc plavat a pneu bude náchylnější k proražení.

    Být Tebou, koupím 15" disky a jdu do 195/65R15. V současné době je to jeden z nejprodávanějších rozměrů a tomu odpovídá i jeho nízká cena. Navíc 185/70 je hrozný "vysokoprofil". 195/65R15 bude nesporně přínos pro aktivní bezpečnost. Vzhled bude rovněž lepší.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.02  12:16

    « to rbaron

    Pěkné. To je taky maximum, které tam jde dát? Já jsem totiž na limitu možností podběhů i standardního obvodu/poloměru :o), tudíž 18" nepřipadají v úvahu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.10.02  10:17

    « povolené rozměry

    Vážení sikutující, předem se omlouvám, pokud se ptám na něco, co tu již někdy v minulosti někdo řešil, ale projít cca 2600 příspěvků je teda pěkná fuška. Takže bych rád znal Váš názor či zkušenosti s kontrolováním obutí vozu s povolenýmihodnotami v techničáku. V techničáku mám povolené obutí 185/70R14 88H na disku 5.5Jx14ET39 popřípadě ET49, nebo obutí 195/65R15 91H na disku 6Jx15ET49. Zrovna u těch čtrnáctek jsou běžnější 185/65R14. V pneuservisech se k tomu staví všelijak - jedni říkají přesně co je v techničáku, druzí zase kup si co chceš atd. Pora'dte, vyjádřete se prosím...díky :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.02  08:15

    « Re: to rbaron

    HUF: s BMW je to i s kolama stejné. Já si tak nějak nedovedu představit, že bych si tam dal něco jiného než klasický "drátěný" vzor BBS, Alpina kola nebo přinejhorším ypsilony. Samozřejmě, že nejraději s co největším límcem, ten prostě bavorákům sluší. Jsem hlavně rád, že profil 35 je v poho. Protože kola Alpina se v sedmnáctkovém rozměru dělaly hlavně pro E36, která má úplně jiné ET než zbytek bavorského světa. A tak mě asi čeká přišetřit a koupit opravdové KOLO:


    www.alpina.de/bigs/teile/e39/big_e39_18_… />
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.10.02  11:04

    « to rbaron

    Ad kola> Já mám rád klasiku s límcem. Okoukanost je v mém případě pojímána spíš jako plus. Já jsem dlouho vybíral a v užším výběru bylo dost ráfků. Nakonec ale po implantaci na mé vozidlo (ve Photoshopu) volil tyhle.

    Však s BMW je to do jisté míry podobné. Taky je pořád stejné a to na něm mám rád.

    Ad pohodlí> Fabka je kvalitní (kupodivu fakt jo!), takže nehrká. Komfort na českým způsobem opravené cestě je ale nízký. Ne ale o tolik, o kolik by vetšina lidí od spojení sportovního podvozku a 225/35R17 čekala. De fakto každý, koho svezu, se diví, že to zase tak nepohodlné není. Volvo S80 je ale rozhodně pohodlnější :o)))
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.10.02  19:59

    « HufGumy

    HUF: Jak jsi na tom na 17" s pohodlím? Dá se to ještě snést nebo už opravdu drkotáš a v palubce se Ti ozývá každej drobák? Jinak to fabce sluší, ale asi bych vybíral jiný kola, tyhle jsou už dost okoukaný.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.10.02  16:28

    « Stáří pneumatiky

    Díky za názory k těm rozměrům pneu v testech. Otázka k zamyšlení. V jednom letáku od Dunlopu jsem četl, že " ... nová M3 nesplnila při premieře očekávání ale to nenechalo Dunlop v klidu. Jak ukazuje přepracovaná verze M3 i dílčí neúspěch může přivést na svět výrobek, který nenalezne konkurenta ..." tedy ,že Dunlop M3 testované někdy předtím byly vylepšeny a nyní zabodovali v testu lépe (v testu AMS 21/2001). Otázka zní: jak v prodeji poznat tu "novější" či "starší" verzi? Asi zase otázka pro E-pneu. Od jakého data výroby vyraženého na pneu jsou ty nové? Nebo jen neumím číst a chtěli říci že novější je M3 a starší M2? Pak ale nevím, proč M2-jku nepřestanou prodávat? Teoreticky pokud se smí prodávat pneu do stáří 4roky od data výroby, může si každý klidně koupit něco co už není "in". (možná obdobná situace je i u jiných značek).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.10.02  16:02

    « to Cleaner

    Evidentně ne... ;o)

    Je průvodním jevem hloupých, že si myslí, že všemu rozumí :o)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.10.02  14:25

    « Re: to Cleaner

    ím..........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.10.02  14:24

    « Re: to Cleaner

    jsem sice skromný, ale přesto - rozumým všemu a tedy i autům....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.10.02  14:21

    « to Cleaner

    Jsi hloupý, když si myslíš takové kraviny. Úzká pneu je dobrá do čerstvého sněhu a na břečku. Na ujetý sníh, led a mokro je lepší pneu širší. To je asi ale nad Tvé chápaní ;o)

    BTW, čemu vlastně rozumíš, když ne autům? ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.10.02  14:19

    « Re:

    cleaner: už ti někdo prozradil, že rozdíl mezi letní a zimní pneu je nejen v rozměru?
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.10.02  14:15

    « Bez nadpisu

    Víte že výhodou úzkých pneu je že jsou svělé i v zimě. Moje letní 155/80 R13 se do sněhu tak skvěle zaříznou, že je nemusím měnit za zimní.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.10.02  13:02

    « Nove Michelin Alpin A2

    Ma uz nekdo prakticke zkusenosti s Michelin Alpin A2? Ted to vyhralo v testu 195/65/R15 i tusim v R14. Vyplati se dat 2x vetsi cenu za pneu (napr. oproti Pirelli). I kdyz ma 2x delsi zivotnost ?


    PS: E-pneu je v poho, na Bridg. RE720 od nich mam uz najeto kolem 20.000km a vzorek stale 6mm!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.10.02  08:00

    « to rezidents

    Tak teď dobře čti: ;o)

    Bridgestone Potenza RE 720 (T/W)

    Bridgestone Turanza ER 30 (H/Y)

    Pirelli P 6000 Powergy (T/W)

    Pirelli P6000 (T/Y)

    ... a spousta dalších


    Tak co, máš ještě chuť se se mnou hádat o pneumatikách? :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.10.02  07:12

    « Re: to rezidents

    V T/W ne, H/W těžko, H/V ano.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.10.02  00:00

    « to stanleypaul

    V pohodě. Nejsi TUKAN. ;o) Rozumíš tomu dobře. Ještě velmi podobný rozměr je obvyklý 195/65R15. Rozhodně se drž průměru ráfku a + - 1cm šířky, + - 5% profil a stejného rychlostního limitu (směs). Pokud ne, ber informace ne jako nepravdivé, ale jako ne zcela odpovídající.

    Pro zajímnavost, Hi-tech pneu Conti TS 790 ve V je na sněhu horší, než H. Nelze mít vše.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.10.02  00:00

    « to jewel

    když Dunlop, tak určitě M3 (rozdíl v ceně je jen cca 80Kč/kus)...jinak Pirelli (Snowsport) by měly být lepší, i když jak v čem...jak už jsem několikrát psal, není pneumatika, která by excelovala v úplně všech vlastnostech!...nebál bych se ale ani BRIDGESTONE Blizzak LM-18, CONTINENTAL WinterContact TS780, GOODYEAR Ultra Grip 6, YOKOHAMA AVS Winter...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.10.02  00:00

    « to dant - Re: Užší nebo širší ?

    na zimu je nejlepší dát orig.rozměr dle TP-na sněhu/břečce jsou sice lepší užši, ale na suchu/vodě zase širší-chce to rozumný komporomis!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.10.02  00:00

    « to stanleypaul - Re: Help

    podobné vlastnosti budou mít pneu s co nejbližšími parametry cca v pořadí: ráfek-série-šířka...tzn.k 185/65 R15 T budou nejblíže 195/65 R15 T
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  23:54

    « to rezidents

    Možná jsem to dovedl do extrému, ale myslím, že bych takový případ našel. Když ne v T/W, tak v H/W na 100%.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  23:52

    « to e-pneu

    Já Renocar rád nemám. Jsou to hudlaři, protože někdy prodávají za rádoby snížené ceny (teď nemyslím 210 Snow) staré pneu s DOTem udávájící r.v. 96-97 (v roce 2002!). Na vlastní oči jsem to viděl u nich na prodejně v Brně a dost mě to znechutilo.

    Ta Pirelli 210 Snowsport 195/50R15 je za 2295Kč v novém Autosport tuningu 10/2002 (str. 60 spolu s P5000).

    P.S.: Na nových kolech se jezdí jedna báseň. Jízda, která by na předešlých kolech znamenala extrém je nyní pohodovka s velkou rezervou. A navíc ten vzhled...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  23:46

    « to radek_1 ad zločinost v internetových obchodech

    Neboj. Od E-pneu jsem bral již 4 sady pneu a jednu sadu liťáků. Vždy naprostá spokojenost. Viz www.sweb.cz/hufnagl - tam v sekci vozy -> hufova fabia nově i jsou vyfoceny.

    => Mohu jen doporučit!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.10.02  23:42

    « korekce "akční ceny"

    tak už je vše napraveno:

    Pirelli W Snowsport 195/50 R15 H nabízíme již se 40% slevou, tj.za 2.455Kč/kus


    pokud budu srovnávat další ceny ve stejném rozměru, pak:

    Fulda 2866(renocar)/2533(e-pneu)

    Firestone 3029/2663

    Dunlop M2 3178/3095

    Dunlop M3 3285/3095

    GY GW2 3571/3194

    GY GW3 3682/3476

    Michelin Alpin 3965/3902

    Conti 790 4275/3634

    bude-li jakákoliv další připomínka, rádi na ni zareagujeme...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.10.02  23:22

    « to Huf

    Hufe, Renocar je nabízí, pokud správně čtu, na webu za 2.488Kč/kus a má je označené jako speciální akce (červeně) - to Renocar sem tam dělá, že vybere nějaký produkty, na kt.dá akční cenu (je to většinou výprodej nebo že vezme hodně velké množství na sklad a pak to proadává pomalu za nákup s tím, že zisk má o mnoho větší na ostatním zboží) - nicméně na takovéto akcičky určitě v nejbližší době určitě zareagujeme - cena bude nižší, než v Renocaru!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  18:58

    « Re: E-pneu?

    to radek_1: e-pneu naprosto bez problému, zatím jedna zakázka, teď se chystáme koupit zimní gumy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  18:12

    « Re: E-pneu?

    e-pneu? JSOU V POHO. ASI PŘED PUL ROKEM JSEM OBJEDNAL ELEKTRONY, DO 14 DNU PŘIŠLY NA DOBÍRKU A V POHO. TEĎ SE CHYSTÁM OBJEDNAT ZIMÁČE.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  16:45

    « Re: Help

    Tak nevím ale mám z toho ještě větší maglajs v hlavě. Něco jsem pochopil, ale ze všech tří stran (mitsi, E-pneu a Huf) mi připadají informace navzájem různé. A proto ještě jednou. Co je nejdůležitější z hlediska blízkosti v testech? šířka pneu, profilové číslo, průměr ráfku nebo rychlostní index? Myslel jsem si že u mých 185/65 R15 88T bude nejblíš 195/60 R15. Rozumím tomu dobře nebo je pravda někde jinde? (A sorry jestli si někteří skalní myslí že se ptám jako tukan, nerad bych aby ta diskuze zase sklouzla někam jinam). Díky.
    To radek1: Ozvi se mi na email stanislavpaul@seznam.cz
  • 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 03.10.02  15:52

    « e-pneu.cz

    Zaujimal by ma Vas nazor na nove Michellin Alpin A2 v rozmere 195/65/15. Dik.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  15:51

    « Re: E-pneu?

    Jo Otec si nechal poslat pneu a v pohodě :-) včera je dal na auto.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  15:30

    « E-pneu?

    Mám trochu obavy, zda nejsou ti e-pneu.cz zločinci, dá se jim věřit, že nepošlou nějaký *, máte s nimi někdo zkušenosti, jaké? Nabízí mi Uniroyal 155/65/14 za cca 1663Kč a ráfky za 1220Kč, zdá se mi to být dobrá cena, co vy na to? Podle testů se mi zdá být Uniroyal dobrá značka, vychází i líp než Michelin. Díky za odpověď Radek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  15:15

    « Re: to HUFNAGL

    Toho meho predchoziho prispevku si nevsimejte, nejak jsem zapomnel,ze jsem listoval prispevky dozadu a odpovidam na neco co uz je pasé...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  15:13

    « Re: to HUFNAGL

    Ze by Civic Type-R?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  14:16

    « Re: Rada

    Já jsem sice taky zvolil ty Pirelli, ale v rozměru, který potřebuji už skoro nic dalšího není. Michelin drahý a Nokian jen v Q. Takže mám po rozmýšlení.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  14:13

    « Re: Rada

    to jewel: z toho co jsem kde sehnal bych se vzhledem k té Vysočině klonil k Pirelli. Na sněhu údajně absolutně nejlepší. Má největší trakci na sněhu, mínus průměrná brzdná dráha na mokru. Dunlop M2 bych nebral. Je to starý model, i když ve své době jeden z nejlepších. Dunlop M3 výborný na vodě a aquaplaning, jinak průměr. Ale třeba je to jinak. Možná, že se někdo ještě vyjádří.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  13:54

    « Užší nebo širší ?

    Budu kupovat na Wagona R+ zimní pneu s rozměrem 165/60 R14 nebo 155/65 R14. Který rozměr je v zimních podmínkách lepší ?(po horách jezdit nebudu). Díky za případné odpovědi
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  13:48

    « Re: to Mitsi 2

    Hufe ty už jsi někdy viděl stejné pneu nabízené jak v W, tak v T?! Pokud jde o zimní tak, tam jsou málokdy stejné dezeny mezi T a H.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  12:33

    « Rada

    Budu kupovat zimní pneu na Fabii. Rozměr 185/60 R14 a rozhoduju se mezi Dunlop SP Wintersport M2 ev. M3 a Pirelli Winter Snowcontrol 190. Zkuste poradit, případně doplňte vlastní zkušenosti. Jsem z Vysočiny, takže sněhu dost, občas hory.
    Dík
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  11:46

    « to Mitsi 2

    A to, že musí být pneu, která se párkrát umístí na čele testu, dobrá, je taky spekulativní. Když totiž vyhraje 225/40R18 W nebo dokonce Y, může stejný běhoun ve 195/50R15 T propadnout a to právě kvůli směsi a konstrukci pláště (bočnice a počet vrstev polyesteru pod kordovou složkou pneu. Toto posledně smiňované hledisko má právě velký vliv na handling. Rychlostní limit (T,H,V,ZR,W,Y) zase ovlivňuje přilnavost za sucha i mokra.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  11:37

    « to Mitsi

    Neoponuješ. Nikdo totiž netvrdí, že jsou všechny testy zmanipulované a že do všech testů dodávají výrobci pozměněné pneu. Jen zde bylo řečeno, že se to stává. ;o)
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  11:36

    « to e-pneu

    Mám škodolibě se tvářící, avšak konstruktivně pojatý dotaz. Pirelli 210 Snowsport 195/50R15 82H nabízí konkurenční Renocar za necelých 2.300,-Kč. Jak to dělá? Sám bych je časem potřeboval. Renocar ale rád nemám a nic u něj kupovat nehodlám. To se nemusíte bát. Jen mě zajímá, zda budete na tuto cenu reagovat...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.10.02  10:58

    « Re: Help

    Dovolím si trochu oponovat. Např. švýcarský TCS nakupuje pneu pro testy zásadně anonymně v běžné obchodní síti a výrobce se hodnocení "svého produktu" dozví až současně se čtenáři (v momentě jejich publikace). Podle toho, co tvrdí TCS (s přihlédnutím k vlastním osobním zkušenostem s TCS tomu nemám důvod nevěřit), lze výsledky testů jednotlivých pneu extrapolovat na pneu stejného profilového čísla a stejné rychlostní kategorie. Jinak je jakékoli srovnávání přinejmenším iluzorní. Přesto si myslím, že pneu umísťující se vždy "na špičce" bude asi dobrá ve všech rozměrech/profilech/rychlostních kategoriích.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.10.02  22:33

    « Re: Help

    pokusím se alespoň něco trošku vysvětlit:



    co se týká rozdílných hodnocení testů jedné pneumatiky v několika rozměrech-je to způsobeno několika faktory: pneumatiky v jiném rozměru a hlavně jiném rychlostním indexu mohou mít rozdílně jízdní vlastnosti (je to způsobeno hlavně konstrukcí a požadavků, kladených konkrétním autem-hmotností atd.), dále pak výrobci dodávají do testů mnohdy pneumatiky s kapánek jinou směsí, než prodávají koncovým zákazníkům (ale to stává výjimečně), nebo o rok později opravdu výrobce změní kapánek složení směsi a pneu má "kapánek" jiné jízdní vlastnosti-většinou tedy lepší!...a v neposlední řadě, když najdete test v časopise, kde má řekněme nějaká konkrétní značka výrobce pneu dvoustránkovou reklamu za řádově stovky tisíc, pak není možné, aby dopadl test nějak výrazně špatně (to máme bohužel ověřené z interních zdrojů)


    co tedy poradit-jak vybrat nejlépe-většinou platí to, že když se pneu umisťuje na špičce hodnocení ve všech testech, pak je opravdu dobrá! 185/65 R14 je opravdu rozměr, kt.se netestuje-pak nejbližší výsledky mohou mít pneumatiky ve stejném prům.ráfku (tj.14") a ve stejném rychlost.koef.

    doufám, že jsem alespoň trochu poradil:)
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.10.02  15:54

    « Help

    mám takový zajímavý dilema. Na webu i v časopisech je spousta testů pneumatik a mě zajímají teď ty zimní. Chápu, že výsledky se mění podle roku, kdy byly ty které pneu vyvinuty (jinak pneu staršího typu mohou už dnes v testech propadat, dělají se jiné, lepší). Ale proč je takový rozdíl v jednotlivých rozměrech pneu. Pneu, které je v testu třeba 175 R13 velmi dobrá je v rozměru 195 R15 skoro nejhorší a v 205 zase dobrá atd. Čeho se pak mám držet. Zvlášť když v rozměru 185/65 R15 se běžně testy pneu nedělají. Co je pro mne lepší měřítko? Možná by nám to z e-pneu mohli osvětlit. Díky.
    BTW: díky taky e-pneu za konečně fajn nabídku zimáků na jejich webu. Zdá se, že se vyplatilo si počkat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.02  12:05

    « Re: to HUFNAGL

    to vůbec zajímavý, čemu všemu se dneska říká sportovní auto...... Stejně sportovní auta nemají v zásadě žádný smysl. Silnice jsou na to aby se cestovalo bezpečně z místa A do B a na to aby se na nich sportovalo. Sportovní auta patří na sportoviště.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.02  10:25

    « Re: to HUFNAGL

    Ale já nemám Zäfiru OPC! :-) 1 425mm výšky není na sportovní auto až zas tak moc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.02  07:51

    « to Karizma

    Tobě se líbí sportovní MPVčka? ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.10.02  00:00

    « ...

    jooo, Civic Type R muze byt hezke "povozenicko":)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.02  22:52

    « Re: to HUFNAGL

    Fotky nemám, neměl jsem zatím žádný důvod k focení.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.02  21:13

    « to Karizma

    Dnes mi fakt hrabe. To bylo opět pro Tebe... :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.02  19:44

    « to HUFNAGL

    Máš fotky nebo tak něco?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.02  18:24

    « Re: to HUFNAGL

    Neteoretizuju! Zjištěno vážením! CTR = Civic Type R
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.02  17:29

    « to Karizma

    To předchozí bylo Tobě a ne mě :o))) Holt když Ti píšu z univerzitní knihovny a kolem hledá spousta krásných prvaček literaturu, tak jsem pravda mírně rozptýlen :o)) (a ony vlastně také)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.02  17:26

    « to HUFNAGL

    Zase teoretizuješ? BTW, co je to CTR?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.02  16:41

    « Re: široká kola / poloměr rejdu

    to Mitsi: Že se nestydíš, takhle kazit klukům radost z jejich GSI/GTI...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.10.02  16:37

    « široká kola / poloměr rejdu

    Zdravím všechny tunery zamilované do co největších/nejširších kol. Pánové, už jste někdy slyšeli o veličině, která se zove "poloměr rejdu"? A víte vůbec, že použitím výrazně širších kol, která se vám ve většině případů samozřejmě nemohou "vejít dovnitř" (jinými slovy - "lezou ven" z blastníků) obvykle výtazně měníte poloměr rejdu z tzv. negativního na pozitivní a tím současně výrazně měníte jízdní vlastnosti svého vozu? Míním tím samozřejmě "směrem k horšímu", a to především pokud jde o stabilitu a držení stopy v přímém směru jízdy. Co vy na to? Poznámka: Na sprosté reakce nehodlám reagovat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.10.02  00:00

    « ZIMA

    tak uz je na webu kompletní ceník zimních pneu!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.09.02  21:38

    « Re: to HUFNAGL

    „Neodpružené hmoty bych být Tebou nezmiňoval, neboť neznáš jednotlivé váhy a jen teoretizuješ.“ Ano, neznám konkrétní váhy Tvých předešlých a současných kol, ale mám to ověřené na obdobných kolech, takže mi netvrď, že ráfek o rozměru 8Jx17 (šířku jsem zhruba odvodil z šířky pneu) s pneu 225/35 je stejně těžký jako ráfek 6,5Jx16 s pneu 205/45. Ty Tvoje zpaušalizované výroky o teorii zkoušej na někoho jiného. Samozřejmě, že taková kola mají svá opodstatnění, ale u poněkud jiných aut.
    BTW, jezdím v CTR, takže v Tvém případě bych o nějakých dietních tuctovkách pomlčel a vedl tady diskusi jen o spotřebě nafty svého vozu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.09.02  10:00

    « to Karizma

    No, zní to, jako bys měl nějaký psychický problém. :o)

    Ke kolům asi takhle... Víš prd, tak o tom pořád nemluv. Působíš na mně dost nevzdělaně v oboru, takže jsou mi Tvé připomínky jen k smíchu. Vyjmenoval jsi 2 věci, které lze považovat za malé nevýhody. Valivý odpor a aquaplaning. Neodpružené hmoty bych být Tebou nezmiňoval, neboť neznáš jednotlivé váhy a jen teoretizuješ. Opomněl jsi ale uvést hlavní výhody, které však jistě víš, jen se Ti nehodily do krámu.

    sečteno a podtrženo, evidentně Ti s podobnou úpravou chybí základní zkušenosti a proto se na Tebe ani za Tvůj hloupý příspěvek nemůžu zlobit. ;o)

    BTW, zapomněl jsem, v čem jezdíš. Můžeš mi to připomenout? Nejak si ty dietní tuctovky neumím zapamatovat ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.09.02  21:33

    « Re: to HUFNAGL

    ad kola: normálmí kola? Ale ne na auto velikosti Fabie. VĚTŠÍ NEODPRUŽENÁ HMOTA, vyšší valivý odpor, aquaplaning, vyjeté koleje – všechny zápory s tím související.

    ad proměření aut: nemám potřebu s Tebou soutěžit, protože závodit s Fabií je pod mou důstojnost a hlavě bych tím urazil své auto a potažmo i celou automobilku.

  • 00 Reagovat !

    foto

    28.09.02  20:57

    « scháním jednu pneu na OFFROAD

    Panstvo, jestli se Vám v rohu garáže válí nevyužitá nová pneu Dunlop Grantrek TG4 255/70R15 108Q, tak mi prosím dejte vědět na mail LORDSITH@SEZNAM.CZ. Díky moc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  23:16

    « to impact a Cleaner

    Vůbec nejbezpečnější je zůstat doma v posteli (a nevykonávat u toho žádnou cyklickou činnost) ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  23:13

    « Re: Kola-oprava

    a taky je ale zjisteno, ze z hlediska bezpecnosti je ve meste nejlepsi rychlost 20 km/h... tak si vyber...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.09.02  21:34

    « to "a" a "karizma"

    to se nám to tu zase "zvrhlo":(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  17:12

    « to a

    Čím to je, že Tvůj poslední příspěvek má o tolik vyšší úroveň, než většína ostatních? ;o)

    OK, dej se dohromady, přestaň dávat volný průchod svým mindrákům a začni myslet pozitivně. Zkus zenbudhismus nebo třeba jógu :o)))

    Burane...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  17:10

    « to FUHnágl

    Promiň. Tentokrát se vmísil můj nejpoužívanější režim - ZAMINDRÁKOVANÝ DEMENTEK.

    Slibuji, že se to víckrát nestane. Moc se omlouvám velkomožnému patriciovi HUFovi. Ó já plebej, co se mnou jen bude??? Žádám trest!!! Žádám ten nejvyšší trest!!! Já žádám trest smrti!!! Oh...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  17:06

    « to Karizma

    Proč? Normální rozměr. A k té dýchavičnosti... Tak se sejděme a můžeme to proměřit (nejen na rovinkách) ;o)


    :o)))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  15:50

    « Re: ad DUNLOP M2/M3

    Díky za názor, už se těším na ty ceny!! Dají se domluvit nějaký výhody (přezutí zdarma, atd.)? když tak se můžem domluvit na mailu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  12:20

    « to FUHnágl

    Ty režimy naserou. Sakra. :-P

    Ty HUFe, poslyš, kdy už si k Těm pneumatikám pořídíš pořádný auto, který jezdí na slušný palivo a ne na brikety?? Nebo už taťkovi došly peníze? :-)) To je teda ale pech, takhle živořit a jezdit v takové plečce... :-)))

  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  11:36

    « Re: to Karizma

    A já být Tebou tak si na takové dýchavičné městské vozítko typu Fabia TDI takový kola ani nedávám. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  11:11

    « Re: Kola-oprava

    Víte, že ideální rychlost mimo město je 85.8 km/h?
    Je to vědecky zjištěno.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  11:11

    « to Karizma

    Já být Tebou, tak pokud něčemu nerozumím, tak o tom nemluvím ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  11:09

    « Re: Kola-oprava

    ...na vyblbnutí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  11:07

    « Kola

    Hufe, proč si kupuješ takové ráfky, když je následně znehodnotíš dnes už výběhovýma pneumatikama? Já být na Tvém místě tak si původní kola nechám na běžné ježdění a na druhou sadu ráfků obuju Dunlop SP Super Sport Race nebo P ZERO Corsa, které bych měl vyloženě na vyblnutí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  10:17

    « to a

    V pohodě. Chápu, že odpad nemůže být vždy OK. :o)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  10:16

    « to FUHnágl

    Promiň. Byl jsem omylem přeplý do módu *. Už jsem zpět v režimu CHUDÁČEK, tak se omlouvám a prosím za odpuštění!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  10:02

    « to FUHnágl

    Ty máš frmol?? Snad nepracuješ?! :-D To jsi nás tedy všechny dobře pobavil... Fronta u Tvého papínka na kapesné se prodlužuje?? :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  08:36

    « Bez nadpisu

    ... no přeci jak se za jízdy otáčejí ty úžasné 225/35ZR17 82Y gumy...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…