Pneumatiky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: CPC versus P6000Powergy
to Patron: kasli na to vem ty Pirrelky. Kdyz nemas na aute 250 PS tak ten rozdil stejne nepoznas. V tomto balonovitem /od Hufa prejaty vyraz/ rozmeru to je skoro jedno. Bude to asi na Octavku, ne? Bude to plavat tak jako tak. Nemyslim to nejak zle, ale taky mam nejakou v praci¨. -
« CPC versus P6000Powergy
Tak jsem v pasti :-( Nemůžu se rozhodnout. Pro 195/65/R15 91H(V) mezi CPC či P6000Powergy. Podařilo se mi sehnat Pirelly za 2300,- s DPH kus a CPC za 3100,- s DPH kus. Jediné co mne brzdí je ono tvrzení, že CPC jdou rychle pryč díky "bionice". Hufe pleaseee co bys volil???? Díky -
« pneu na 13" rafky
Ahoj,
jake pneu poradite v rozmeru 175/70R13? je to na rafek 13"x5,5J
Uvazoval jsem o Pirreli p3000 energy, CEC EP nebo Nokian NRT2.
Jde mi o to, aby drzely trosku lip jak barum brilantis, byly tiche a zaroven vydrzely aspon 30kkm.
Jezdim celkem slusne, zadne zavodeni.
diky moc -
"-- skrytý --" 18.03.03 15:59
« Re: zavazi
Tzv. original rafky z lehke slitiny (dodavane z fabriky spolu s vozidlem) obvykle maji "limce" ("cesky" rantly - tomu snad rozumi kazdy) prizpusobene montazi "beznych" zavazi. Ve fabrice ovsem pouzivaji zasadne zavazi se specialni povrchovou upravou, aby nedochazelo ke vzniku chemickeho clanku a v dusledku toho i korozi rafku v miste montaze zavazi. Takto upravena "bezna" zavazi ovsem vetsina pneuservisu nema. Uz proto (pominu-li) esteticke hledisko je treba pouzit lepenych zavazi tzv. "dovnitr" disku. Takoveto vyvazovani je ale pomerne narocne na peclivost a cas servisaka: v pripade chyby nelze jednou odlepene zavazi pouzit znovu; vetsi nevyvazenosti je treba resit pootocenim pneu vuci disku (treba i nekolikerym), zasadne neni mozne vyvazovat na vyvazovacce, ktera neumi indikovat nevyvazenost "v rameni"; vyvazovat by se melo ne na "tradicnich" plus minus 5g, ale na plus minus 1g, tj. v ramci "citlivejsiho" rozsahu vyvazovacky atd. atd. Dobre namontovat pneu na lite rafky a zejmena je pak dobre vyvazit vyzaduje opravdu kus remeslneho fortele a trpelivosti. Prave zde hrozi "zpraseni" (prinejmensim rafku) od nejakeho fusera. Zadny tip v Praze a okoli bohuzel nemam, sam jsem hledal pomerne dlouho nekoho v regionu JM a dovolim si tvrdit, ze skutecnych odborniku na praci s litymi disky je v oboru pneuservisaku opravdu jako safranu! -
« to xjirka
SZ40 už se nedělají. F1 GSD3 je novinka. Neznám, ale přesto bych si byl celkem jist, že bude super. Toyo za málo peněz (podle rozměru - někdy ano, někdy ne) nadprůměr muziky. Falken (znám ZIEX 512, ne FK 451) za ještě míň peněz ještě víc muziky, než Toyo. Toyo dopadla dobře v testu Gutefahrt, ale já odobně bych je ze svých zkušeností moc neglorifikoval. Je sice 100x lepší než Bravury, ale pořád to není CSC2 nebo tak. -
« Re: to xtra
OK ale este mi neda jedna teoreticka otazka. Znizim tlak z 3.0 na 2.3 tym padom bude guma maksia, bude mat lepsiu prilnavost k vozovke na strane druhej ked vbehnem do nejakej jamy (ktorych je u nas po zime ako maku) tak je vacsie riziko poskodenia alu disku nie? -
« to huf
motor mam v tomto Pole 1.2 40kW
vcera som to bol akurat zmerat na benzinke a urcite viem ze to tam meria dobre, pretoze tam chodim aj s druhym Polom TDi a vzdy bez problemov
mam to sfunknut alebo ako? ten motor je zas oproti TDi velmi lahky, takze by som to mohol mat snad nahustene rovnako predok aj zadok. -
"-- skrytý --" 12.03.03 18:21
« novinky
tak přibylo několik odkazů na nové testy letních pneumatik pro rok 2003 - ADAC, OAMTC, AUTOBILD, AUTOCAR
nabízíme nové značky alu ráfků - ALESSIO, PROLINE, AEZ, ENZO, DOTZ
připravujeme též "lehký update" webu pro rychlejší načítání a snazší orientaci (snad již koncem března) -
"-- skrytý --" 12.03.03 10:47
« Re: AL ráfky
Zrejme to xces dat na fabiu... ja som kupil alu 7Jx15, tie drzia spolu s predpisanymi pneu 195/50R15 omnoho lepsie ako uzsie 6Jx15. ET co mas uvedene v TP plati pre plechace, moje alu maju ET 35mm, zrejme ine ET ani nezozenies na 15" alu pre fabiu.. dalsie rozmery pre fabiu su 5x100. pozri si aplikacnu tabulku na www.e-pneu.cz -
« AL ráfky
Poradí mi někdo s volbou AL ráfků? Jezdím na plecháčích, pneu 185/60 R14. Chtěl bych osadit 15´. TP říká že 5,5Jx15 45mm, 6Jx15 45mm. A nyní dotaz. Jaké pneu - tedy rozměr? Kde sehnat starší Al ráfky a na co si dát při koupi pozor, co ověřit apod. ??? Už jsem hledal v inzerátech ale nevím jak je specifikovaná rozteč mezi dírami?
Děkuji -
« to xjirka
CSC2 měl na laurinovi tata. Já jezdil na SP9000 a navíc v jiném rozměru. Nemůžu srovnávat. A lepší nejsou. Snad jen Bridgestone Potenza S03-PP. Podle toho v této kategorii moc nevymyslíš. Vem CSC2 a budeš spokojen. Vem SP9000 a budeš taky spokojen.
BTW, teď jsme v 225/45R17 obouvali kámošovi oktávku na Falken ZIEX 512 a jsou vzhledem k ceně velmi překvapivě dobré. Sám jsem si je koupil do zásoby na Fabku. -
« to HUF
Chtěl jsem tě poprosit o srovnání (předpokládám, že jsi jezdil s oběmi)-která má jaké klady/zápory-jak je to třebas s km výdrží-ta CSC2 bude asi ubývat rychleji, že? případně, zda tě napadají lepší pneumatiky-v podobné ceně jsou ale jen Firestone SZ40, Falken 451 a Pirelli P6000, což předpokládám nebude lepší neš níže zmiňované? -
« Alu+pneu
Vyplati se 16" 205/45 oproti 195/50 alu+pneu na fabii? Je tam poznat kvalitativni skok, kdyz je cenovy skok celkem vyrazny (zejmena u pneu)? Jake je treba ET pro fabii - 16" ET35? A jake pneu, prip. rafky, byste pro 16" rozmer doporucili (s ohledem na vykon/cena)? Diky..
-
« Mohu rozumně jezdit
na dvou typuch zimních pneu?Jsem ještě totiž nestačil přezou zimní,ale budu ještě muset.Mám dvě zimní pneu skoro nejeté cca 1000Km,ale druhé dvě bych bych asi koupil nějaké jiné..nevím,ale co to bude na cestě v reálu dělat..poraďte pls.
Mám rozměr 195/50 R15... -
« Krátké srovnání
Rozměr: 195/50R15 82H
Bridgestone Blizaak LM-22 versus ContiWinterContact TS790
Sníh čerstvý: Jednoznačně lepší TS790
Sníh ujetý: TS790 opět vede
Rozbředlý sníh (po chemickém posypu): TS790 do třetice lepší
Mokrá vozovka - teplota pod nulou (po chemickém posypu): Srovnatelné
Mokrá vozovka - teplota nad nulou: LM-22 lehce vede.
Suchá vozovka: LM-22 jednoznačně lepší v odezvě na volant. Přilnavost pneu obdobná (možná u TS 790 o trochu lepší). Oproti výsledkům testů je LM-22 o poznání "letnější" (řidíč ani neví, že jede na zimních).
TS 790 je velmi citlivá na vyjeté koleje, zatím co LM-22 je vůči nim téměř imuní. TS 790 má měkkou bočnci. Je pohodlnější. LM-22 má v bočnici 2 vrstvy kordů. Méně komfortu (hlavně na kostkách a dirách), leč lepší jízdní vlastnosti.
Třeba to někomu k něčemu bude. ;o)