Pneumatiky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.04.03  19:45

    « Re: to xtra, našrot

    ještě: podhustit to chce gumy akorát do sněhu či bahna - tak v takovémto typu "podložky" lépe zabírají, protože víc přilnou k nerovnostem v terénu.


    huf: podhuštěna pneu rozhodně přilne k silnici hůř než přehuštěná - v té důležité dotykové ploše se udělá taková vanička a pak drží převážně jen na bocích.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.04.03  18:43

    « Dotaz na e-pneu.cz

    e-pneu.cz: Právě s otcem listujeme Vaším katalogem. Dneska jsem vyměnil tátovi na BMW 735i (E32) kola, která přišla s naším autem, za zachovalé BMW originály. Se správným ET se teď nebudou mrvit čepy, sjíždět gumy na hraně, tahat za volant a nadměrně ostřikovat boky auta bahnem. Ani nevíte, jakou práci dalo přesvědčit otce, že žvýkavé 15/60 nejsou na léto to pravé ořechové.


    Ale k věci: Jedná se o rozměr 7,5x16 ET26. Hodláme na základě vícero kladných doporučení obout předek do 205/55/16 a zadek do 225/50/16. Jde nám o to, aby gumy vydržely alespoň 40 tis. km, ale aby taky něco snesly v zatáčce, když je třeba. O cenu jde asi vždycky. Přemýšlíme o Bridgestone Potenza RE720, které mají v rozměru 225/50/16 velmi výhodnou cenu. Naposledy jsme od Vás tyhle bridge brali na Voyager a s vlastnostmi pneumatiky byla absolutní spokojenost. Nevíme ale, jak je na tom tato pneumatika s kilometrovým průběhem, protože to bylo na podzim a stačily najet sotva 5 tis. km. Jako další možnost se nám jeví nějaké Continentalky.


    Zkuste nám poradit dobrou gumu. Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.04.03  15:17

    « Re: Huštění na horní hranici tlaků???

    Odpovim v nasi rubrice.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.04.03  15:12

    « Re: Huštění na horní hranici tlaků???

    Campagnolo, ještě se chci zeptat, zda se ti u Agily už změnil zimní čas na letní sám podle RDS, mně tedy ne, ale jel jsem malý kousek po městě, možná to chce projet větší úsek, aby byl člověk blíž vysílači, tak kontrolka však svítí pořád a nic... Zdravím Radek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.04.03  14:10

    « Re: Huštění na horní hranici tlaků???

    Jeste jsem nenapsal, jak se ptas na to "bouchnuti" gumy, tak kazda ma maximalni hustici tlak na bocnici, vetsinou je to 3 -3,5.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.04.03  14:07

    « Re: Huštění na horní hranici tlaků???

    Radku_1, vim presne o jake auto jde. Konkretne na zimu (zimni pneu) hustime na predek 2,1 predek a 2,4 zadek s tim ze ale auto jezdi prevazne v horskem stredisku. Na leto tam ale naopak perem
    2.8 -3.0 predek a 2.6-2.8 zadek. Nutno ale dodat ze mame ABS. To trochu eliminuje tvrdost gumy pri prudkem brzedeni. Jo a toto auto ma nabeh na sjizdeni vnitrnich stran pneu na predni naprave.
    Pokud nejezdis velmi casto plne nalozeny, v tvem pripade vzhledem k absenci ABS bych osobne dal 2.5 predek i zadek.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.04.03  09:56

    « to xtra, našrot

    Nižší tlak vede sice k lepšímu přilnutí pneu k vozovce, ale na druhé straně se deformuje bočnice a tím pádem je horrší odezva na volant. Auto víc "plave".

    Ze svých zkušeností vím, že je blbost foukat kola míň, než píše výrobce. Spíš malinko přidávám. Pokud mám napsané P2.3 a Z2.1, dávám P2.45 a z 2.3Atm.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.03.03  23:10

    « Re: Huštění na horní hranici tlaků???

    xtra: pokud není v pneumatice přesný tlak, jak předepisuje výrobce (což není nikdy), tak má pneu vždycky nižší životnost. Z hlediska jízdních vlastností a spotřeby je ale lepší mít pneumatiku spíš přehuštěnou než podhuštěnou. Ale samozřejmě že v rámci tolerancí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.03  19:17

    « to xtra

    To je dost složitá otázka. Mnohdy záleží vic na pneumatice (na její konstrukci a směsi), než na rozměru. Každopádně 205-215 je ideál. 195 je málo. 225 je zbytečně moc. Právě jsem nazul 205/40 a zatím se jeví dobře. Už teď ale vím, že příště půjdu zase do 215. To hlavně kvůli vzhledu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.03.03  18:22

    « huf> 195 vs 205 vs 215 vs 225

    hufe ty si uz vyskusal vsetko, aky je rozdiel medzi rozmermi 195 vs 205 vs 215 vs 225? kde je nejaka hranica medzi pozitivami a negativami? ake su medzi nimi najzasadnejsie rozdiely v jazdnych vlastnostiach?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.03  18:18

    « Re: Huštění na horní hranici tlaků???

    v tomto ti najlepsie poradi HUF, ale vseobecne

    spotreba sa snizi
    zivotnost sa zvysi
    volant pojde mierne lahsie
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.03.03  15:12

    « Huštění na horní hranici tlaků???

    Chci se zeptat na názor odborníků, jestli vadí, když hustím pneumatiku u osobáku na horní hranici tlaků, i když nejsem plně naložený (mám třeba interval 2.1-2.4 vpředu a 2.4-2.9 vzadu a hustím na 2.4 a 2.9bar). Já si myslím, že že to akorát může ovlivnit trochu jízdní vlastnosti (tvrdší naladění), trochu se sníží spotřeba, nevím ale, co to dělá s bezpečností kola (jestli není větší pravděpodobnost buchnutí) a se životností pneu. Díky za odpověď, Radek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.03  14:07

    « re CSC2

    teda akorat ta Michelinka mi tam moc nezapada - jinak v sirce 245 uz to musi byt docela zajimavy na vode:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.03  13:42

    « to xjirka

    Měli dost kvalitní konkurenci. Já jsem navíc vždycky říkal, že S03 jsou nejlepší. Každopádně ani jedna z těch pneu není špatná a řadový spotřebitel by těžko shledal nějaké diference.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.03  12:11

    « to HUFNAGL

    no CSC2 byly posledni (odkaz na test je na e-pneu.cz)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.03  11:56

    « to xjirka

    Asi jsem zaspal dobu. Zatím jsem žádný takový test neviděl. Jak to dopadlo?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.03  11:56

    « to Rado

    RE 720 má velmi solidní ochranu ráfku. Teď jsem jednu sadu kupoval kámošovi.

    Falkeny jsem dnes obul na své auto (205/40R17 ZIEX 512) a zatím se jeví dost dobře. Vlastně jsem ani nepostřehl, že už nemám 225/35 P7000.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.03.03  11:00

    « Poznate take nieco?

    Cez vikend som prezul na letne a studoval som, ake letnaky som to vlastne k mojej jazdene Mazde dostal. Su to Bridgestone Regno. Poznate niekto tento typ? Su v poriadku, nie su to nejake extra nepodarene pneu? Dakujem!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.03.03  10:36

    « 15" 195/50

    Jsem rozhodnuty pro B. Potenza RE720. (e-pneu 1903Kč) V testech vychází velmi dobře. Jak jsou na tom s ochranou ráfku, proběhem km? Na e-pneu se objevili FALKENy, znáte to někdo? Díky Rado
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.03.03  01:46

    « CSC2 v testu AMS

    Hufe, co rikas na to, jak dopadly CSC2 v poslednim testu AMS?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.03.03  01:22

    « Re: Polo 1,2

    Na Polo 15" alu + 195/50 R15 pneu stačí bohatě! Hlavně jsou pneu v tomto rozměru za vynikajicí ceny...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.03  00:00

    « Re: Polo 1,2

    ja mam na Pole s tym istym motorom co ty alu 6Jx15, pneu 195/55 R15 - polo sedi ako pribite

    este zaujimavejsi rozmer je 205/45 R16 to uz bude v zakrutach jazdit ako na kolajniciach. Pneu musis vybrat podla penazenky a svojho subjektivneho vyberu, ja by som preferoval nieco ako Dunlop SP Sport 9000 alebo GoodYear F1.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.03.03  13:21

    « Polo 1,2

    Uvažuji o -AL-ráfkách pro POLO 1,2 6V.Představuji si přezutí na 195/50 R15.Jaké ráfky a jaké letní pneu?.Pročítal jsem rady a mám z toho "hokej".Nyní má manželka 165/70 R14 Dunlop/?/,ale při razantnějším projetí zatáčky byly na hraně.Díky za případné rady ;).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.03  20:55

    « Re: Ráfky

    Ne, to není vtip - nepotřebuju je na auto, ale musí být jako na auto (dělají se např. na rally na sněhu atp., ale nevím kdo je dělá).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.03.03  08:29

    « Re: Ráfky

    :o)))))

    Pokus o vtip?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.03.03  23:57

    « Ráfky

    Nevíte náhodou někdo, jestli nějaká firma vyrábí ráfky např. o rozměru 4-5x17? Docela bych takové potřeboval (prostě 17tky na maximálně cca 175tku pneumatiku).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.03.03  16:10

    « Re: to Mitsi

    To se mi ale ulevilo! PS: Nic ve zlém, občas je přece třeba zažertovat...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.03.03  15:51

    « to Mitsi

    Ale vystačí. Možná proto mám již zakoupenu náhradní sadu pneu v rozměru 205/40R17W RF :o)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.03.03  12:16

    « Pneu na Mitsubishi Lancer EVO VII

    Vzkaz pro Hufa: "Myšák" EVO VII "vystačí" s 235/45/ZR17 (Yokohama - typ jsem si nezapamatoval). Jak to, že Tvoje Fabka "nevystačí" s něčím "banálnějším", než na čem ji máš (v létě) obutou?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.03.03  11:25

    « Re: Goodyear alebo Dunlop?

    Aquaplaning je silny argument. Rozdiel oproti Dunlopom je cca. 200Sk/kus (55 vs. 60EUR za kus), takze v podstate zanedbatelne. Objednam mu teda Goodyeary. Este raz dakujem!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.03.03  11:08

    « Re: Goodyear alebo Dunlop?

    není zač - Ventury jsou jedny z nejlepších na vodě (aquaplaning)!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.03.03  11:02

    « Re: Goodyear alebo Dunlop?

    Dakujem za cennu radu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.03.03  10:58

    « Re: Goodyear alebo Dunlop?

    GY Ventura je o kategorii výše - tzn.doporučuji GY!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.03.03  10:56

    « to TAN - 205/55 R16

    copak jste potřeboval? mohu ještě s něčím poradit?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.03.03  10:53

    « Re: Goodyear alebo Dunlop?

    ... alebo este Fulda Carat Attiro?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.03.03  10:50

    « to Stavros

    S0-3 opravdu ubývají dost rychle, ostatně jako všechny sportovní pneumatiky (možná tak Michelin je na tom trochu líp, ale na úkor jízdních vlastností)!...20tis.odpovídá opravdu hodně silnému autu...vše záleží na tom, jak budete jezdit (brzdit/rozjezdy atd.)
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.03.03  10:49

    « Goodyear alebo Dunlop?

    Kamarat sa prave rozhoduje o kupi letnakov v rozmere 187/70R14H. V najuzsom vybere sa ocitli Goodyear Ventura a Dunlop SP300E. Ktore by ste mu odporucili?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.03.03  08:42

    « Re: to TAN - 205/55 R16

    to e-pneu: jestli jsem to dobre pochopil tak Bridge. Potenza / ktere mam / nebudou s kilometrovym vykonem nic moc? Kolik tak mam pocitat? Znamy ma MB ML AMG a ma tam rozmer 295/35/R19 no a vydrzi tak 20 tis. km. Ja jenom doufam kdyz ma moje auto vykon co jeho motorek ke steracum tak to bude aspon 40 tis., ne? Muj rozmer je 215/45/17.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.03.03  17:23

    « Re: to TAN - 205/55 R16

    Ještě jednou děkuji za radu!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.03.03  16:54

    « Re: to TAN - 205/55 R16

    anebo ještě jedna varianta-volit trošku "levnější" pneu a častěji přezouvat (při zachování kvalitních jízdních vlastností)-CONTINENTAL Premium Contact, FIRESTONE SZ-40 a možná ještě PIRELLI P6000 Powergy, SEMPERIT Direction Sport...nemohu si pomoci, ale opět jako nej.variantu (kompromis) bych navrhoval právě CONTINENTAL Premium Contact...reference Vám ostatně může potvrdit "Huf"
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.03.03  16:44

    « to TAN - 205/55 R16

    zvolit kompromis mezi jízdními vlastnostmi a km výkonem je velmi těžké - ve Vašem případě (VW Passat) bych ale vynechal ekonomické pneu (typu Br.Turanza/Dunlop2000) a pokud jde o km výkon, tak i japonské značky (Bridgestone, Firestone, Toyo)...ostatně jak jsem Vám říkal do telefonu...zkuste ještě kouknout na testy ADAC/OAMTC a vybrat nejlépe umístěné pneu, kt.mají nejmenší opotřebení (Ver-
    schleiß)...Conti Sport Contact je výběhový model (staré technologie)-nahradil jej model Conti Sport Contact 2 (ryze sportovní pneu-bohužel s nízkým km výkonem)...jako zajímavá se jeví i pneu Dunlop SP Sport 01, ale je to novinka, takže s ní zatím nikdo nemá zkušenosti (pouze testy)...s poměrně nízkým opotřebením vychází většinou Michelin (bohužel dost často špatně hodnocení v testech) a Pirelli (nesportovní dezény, tzn.ne P Zera)...relativně nízké opotřebení má také Dunlop SP9000 a nejhůř na tom není ani Conti Premium Contact (u těchto pneu je už ale kladen větší důraz na jízdní vlastnosti)...tzn.když vyberete pneu ze střední kategorie (ne ekonomické, ne sportovní), tak budete spokojen
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.03.03  16:26

    « e-pneu

    psal jsem vám níže.TAN
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.03.03  16:12

    « Re: Ruzna sirka pneu na voze

    zaleží na jakém voze, např.BMW/Mercedes/Porsche a jiní toto právě kombinují...základem by měl být ale o tomto záznam v TP!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.03.03  15:47

    « na Octávku

    tak jsem vybral pro svou 4x4 Bidgestone B330 EVO RF. Hufe máš nějaké info o těchto pneu? Preference jsou jasné ticho a aspoň 40kkm. Dík
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.03.03  14:15

    « Re: nové testy letních pneu pro rok 2003

    Dobrý den,volal jsem vám na oběd.205/55R16 letní!-Continental premium contact -Dunlop SP sport 9000 ??A proč né třeba Dunlop 8000 nebo Conti sport contact?Je to horší než vybírat auto,aspoň pro mě.Jestli si uděláte na mě čas,tak děkuji za radu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.03.03  12:13

    « Ruzna sirka pneu na voze

    Mohu legalne pouzivat na predni naprave jinou sirku pneu nez na zadni ? Nemohu nikde najit vyhlasku, ktera toto resi. Diky
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.03.03  11:41

    « nové testy letních pneu pro rok 2003

    nové testy letních pneu pro rok 2003 od renom.testerů: ADAC, ÖAMTC, AutoBild, AutoCar, Auto Motor und Sport najdete na našich stránkách v "novinkách" hned na úvodní straně
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.03.03  07:59

    « Re: CPC versus P6000Powergy

    Asi jo...je to Opel Vectra 85kW
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.03.03  07:49

    « Re: CPC versus P6000Powergy

    to Patron: kasli na to vem ty Pirrelky. Kdyz nemas na aute 250 PS tak ten rozdil stejne nepoznas. V tomto balonovitem /od Hufa prejaty vyraz/ rozmeru to je skoro jedno. Bude to asi na Octavku, ne? Bude to plavat tak jako tak. Nemyslim to nejak zle, ale taky mam nejakou v praci¨.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.03.03  07:24

    « CPC versus P6000Powergy

    Tak jsem v pasti :-( Nemůžu se rozhodnout. Pro 195/65/R15 91H(V) mezi CPC či P6000Powergy. Podařilo se mi sehnat Pirelly za 2300,- s DPH kus a CPC za 3100,- s DPH kus. Jediné co mne brzdí je ono tvrzení, že CPC jdou rychle pryč díky "bionice". Hufe pleaseee co bys volil???? Díky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.03  17:55

    « Re: to huf

    no to je jasne, ale myslel som rozdiel v jazdnych vlastnostiach
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.03  12:32

    « to xtra

    Jaký? Mě zkoušíš? To je přece evidentní. 185/55 bude lehce balónovitější a to je na zimu good. Trochu užší a nepatrně vyšší.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.03.03  18:15

    « Pirelli 6000

    Jaký je Váš názor na Pirelli 6000 - 195/55/15 ?Kolik vydrží km ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.03.03  17:58

    « to huf>

    hufe aky bude rozdiel v zime medzi 195/50 R15 a 185/55 R15? Ja som tiez uvazoval ze kupim tie 185/55 R15 zatial som zimne nekupoval.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.03.03  16:44

    « Re: zavazi

    kdo.:Díky za tip, vím kde to je, jezdím často okolo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.03.03  12:12

    « to bluedream

    Jo, to je ono. Problém je v tom, že každá pneu ji má jinak silnou. Všeobecně vzato, japonské gumy ho mají větší. Bridgestone, Falken, Toyo..

    Naopak Pirelli ji má velmi pěknou, ale téměř nefunkční.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.03  11:08

    « Re: Rozmer rafku

    ochrana rafku, myslis tym to, ze ak tie bravurisy 195/50 R15 co tam mam precnievaju okraj 7J rafku 1-2cm, je to ochrana rafku... alebo ta pneu musi mat este nieco navyse?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.03.03  20:58

    « Re: Rozmer rafku

    Tak tak. Čím širší ráfek, tím líp (s rozumem).

    Já mám na zimu 6x15" a 195/50R15. Je to málo. Jelikož ale příští zimu koupím 185/55R15, je mi to fuk. Osobně bych to na tu 195/50 viděl tak na 6,5-7". Ovšem lépe s ochranou ráfku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.03.03  17:47

    « Re: Rozmer rafku

    tabulka doporučených šířek ráfku dle rozměru pneu je na našem webu v technické podpoře!


    pro 195/50 R15 je doporučený ráfek šířky 5,5"-7,0" (čím širší je ráfek, tím se pneu méně převaluje v zatáčkách na ráfku=lépe drží stopu)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.03.03  17:28

    « Re: Rozmer rafku

    jv4: davas na leto 195? ja ich uz mam a je to fakt rozdiel, drzi to ako pribite oproti 185.. tie 195/50 R15 som dal na rafky 7Jx15, vraj sirka 7 je uplne OK a 195 s tym drzia omnoho lepsie ako s uzsimi..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.03.03  08:16

    « Re: zavazi

    Sioux: doplnění: je to v Úvalech vlevo hned vedle hlavní na Kolín.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.03.03  08:13

    « Re: zavazi

    Sioux: Já jezdím do Úval u Prahy do Pneu-Černý. Nechci dělat reklamu, ale sou fakt dobrý, pečlivý a vcelku levní a velmi zdvořilí. Je to táta se synem. Viz: pneucerny.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.03.03  23:27

    « Re: pneu na 13

    Zkus nové Conti CEC3. Nebudou špatné.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.03.03  11:30

    « pneu na 13" rafky

    Ahoj,
    jake pneu poradite v rozmeru 175/70R13? je to na rafek 13"x5,5J
    Uvazoval jsem o Pirreli p3000 energy, CEC EP nebo Nokian NRT2.
    Jde mi o to, aby drzely trosku lip jak barum brilantis, byly tiche a zaroven vydrzely aspon 30kkm.
    Jezdim celkem slusne, zadne zavodeni.
    diky moc
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.03.03  09:21

    « Rozmer rafku

    Jaky je idealni sirka rafku pro 195 pneu? Neni 7" prilis siroke?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.03.03  15:59

    « Re: zavazi

    Tzv. original rafky z lehke slitiny (dodavane z fabriky spolu s vozidlem) obvykle maji "limce" ("cesky" rantly - tomu snad rozumi kazdy) prizpusobene montazi "beznych" zavazi. Ve fabrice ovsem pouzivaji zasadne zavazi se specialni povrchovou upravou, aby nedochazelo ke vzniku chemickeho clanku a v dusledku toho i korozi rafku v miste montaze zavazi. Takto upravena "bezna" zavazi ovsem vetsina pneuservisu nema. Uz proto (pominu-li) esteticke hledisko je treba pouzit lepenych zavazi tzv. "dovnitr" disku. Takoveto vyvazovani je ale pomerne narocne na peclivost a cas servisaka: v pripade chyby nelze jednou odlepene zavazi pouzit znovu; vetsi nevyvazenosti je treba resit pootocenim pneu vuci disku (treba i nekolikerym), zasadne neni mozne vyvazovat na vyvazovacce, ktera neumi indikovat nevyvazenost "v rameni"; vyvazovat by se melo ne na "tradicnich" plus minus 5g, ale na plus minus 1g, tj. v ramci "citlivejsiho" rozsahu vyvazovacky atd. atd. Dobre namontovat pneu na lite rafky a zejmena je pak dobre vyvazit vyzaduje opravdu kus remeslneho fortele a trpelivosti. Prave zde hrozi "zpraseni" (prinejmensim rafku) od nejakeho fusera. Zadny tip v Praze a okoli bohuzel nemam, sam jsem hledal pomerne dlouho nekoho v regionu JM a dovolim si tvrdit, ze skutecnych odborniku na praci s litymi disky je v oboru pneuservisaku opravdu jako safranu!
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.03.03  14:40

    « zavazi

    má nekdo zkusenosti s vyvažováním liťáků? jaký závaží? lepený? nemá někdo tip na dobrý pneuservis v Praze kde dokáží vyvážit kola jen se zavažím na zadní straně? dík
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.03.03  11:42

    « Re: to patron

    tak díky za tipy :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.03.03  22:20

    « to patron

    SP Sport 200 už je stará a výběhová. V globálu asi neuděláš osudovou chybu, ale CPC je prostě fakt dobrá. Včera jsem je dal na tatova Laurina 20V turbo. Trochu jsem to projel a můžu říct, že drží super. Na 205/55R16W až moc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.03.03  19:56

    « Re: to novak

    Jak tak projíždím e-obchody, co takhle NOKIAN NRVi, nebo DUNLOP SP Sport 200 nebo PIRELLI P6000, a nebo raději zůstat u CPC???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.03.03  19:19

    « Re: to novak

    fajn, takže CPC je guma v podstatě dobrá, tichá, cenově dostupná. Kdyby však v rozhodovacích podmínkách byl i kilometrový výkon gumy tak by volbou bylo co?? Pirelli, Michelin??? Nebo snad nová Matadorka MP42? :-))) Díky za tipy :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.03.03  14:18

    « to novak

    Právě jsem obouval tatovo auto (taky nezávodník, tíchá pneu, ale bez nároku na výdrž) a volil jsem CPC v rozměru 205/55R16W
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.03  12:29

    « Re: CPC ???

    mám taky takové info. Hufe, prosím poraď obutí na Octávku pro nezávodníka. Požadavek: tichá pneu s vysokým km výkonem. Díky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.03.03  10:42

    « CPC ???

    nemáte zkušenosti s kilometrovým výkonem CPC??? v pneuservisech říkali, že díky rozšiřování přítlaku gumy při brždění enormně rychle gumy odcházejí :-( jak to vlastně s nimi je? nerad bych si pořizoval něco, co by po 20 tis. šlo do kytek :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.03.03  21:49

    « to xjirka

    SZ40 už se nedělají. F1 GSD3 je novinka. Neznám, ale přesto bych si byl celkem jist, že bude super. Toyo za málo peněz (podle rozměru - někdy ano, někdy ne) nadprůměr muziky. Falken (znám ZIEX 512, ne FK 451) za ještě míň peněz ještě víc muziky, než Toyo. Toyo dopadla dobře v testu Gutefahrt, ale já odobně bych je ze svých zkušeností moc neglorifikoval. Je sice 100x lepší než Bravury, ale pořád to není CSC2 nebo tak.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.03.03  21:45

    « to xtra

    Přilnavost bude lepší, odezva na volant (podle typu pneu) mírně horší, riziko průrazu o jámu stále minimální. Spíš měkčí pneu lépe vytlumí ráz a nepoškodíš alu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.03.03  19:04

    « to HUF

    anebo co trebas jeste GY Eagle F1 GSD3, TOYO Proxes T1-S, FALKEN 451 nebo FIRESTONE SZ40?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.03.03  15:57

    « Re: to xtra

    Ta tabulka huštění je aspoň 3 roky stará...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.03.03  15:03

    « to xtra

    tabulka pro doporucene husteni pneu je tady:

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.03.03  14:09

    « Re: to xtra

    OK ale este mi neda jedna teoreticka otazka. Znizim tlak z 3.0 na 2.3 tym padom bude guma maksia, bude mat lepsiu prilnavost k vozovke na strane druhej ked vbehnem do nejakej jamy (ktorych je u nas po zime ako maku) tak je vacsie riziko poskodenia alu disku nie?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…