Pneumatiky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  16:11

    « to petr

    to je skutečné komické, máš bod, když největší * označuje druhé za paranoiky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  16:09

    « to Petr

    "Není shop jako shop, tohle je EUROSHOP" - to jsi vymyslel sám, nebo ti pomáhala maminka?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  15:24

    « to b

    :o))))))

    Už toho nech, nebo se potrhám smíchy.

    Kdyby mi někdo řekl, že se chovám z 1/10 jako Petr, bral bych to jako urážku podobnou "*", "*" nebo "*".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  15:17

    « to huf

    Je to chudák,ale hlavně vychcanec. V AHC je jen pro ty další 3% slevy v epneu,a přeci tam nebude dávat fotku své cukající ochcávky aby ji všichni identifikovali nebo snad svůj vyplesklej 4% rypák.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  14:57

    « to b

    Velmi zajímavé info. Ten Petr je fakt chudák. Dávat na web cizí auto a deklarovat, že je jeho...

    Že já blbec si nedal na svůj web info, že mám Vanquishe (nebo aspoň E39 540i, kterou jsem si mohl dobře vyzkoušet)... ;o)

    On je snad ještě větší chudák, než vypadá...
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  14:48

    « to epneu

    Jeslti mohu poradit, vyserte se na * zákazníka jako je ten Petr. Podívejte se jak to bylo s ATX! Nejenže vás bude zatěžovat stovkama emailů, vyprošovat si všemožný slevy, stejně by to nakonec dopadlo tak, že by pneu ojel napolovinu, a začal je reklamovat po emailu stylem: okamžitě dodejte nové pneu, všechny původní mají házivost - je to prokázáno nezávislými odborníky a i já jsem to proměřil vag-comem. A když by okamžitě neměl novou sadu, vznikl by další web epneu.ec.cz "zkušenosti s nákupem pneumatik po internetu".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  14:42

    « to mex

    Tak to můžeš hned kontaktovat Paju z AHC, protože ten * Petr tam už je pod číslem 276 (www.ahc.cz/clenove.php ?id=276- bez mezery). Navíc, to není jeho auto (respektive maminky), to je ta půjčená 1.8T 4x4 o které tady psal, kterou si vychcaně, předstírajíc zájem, půjčil v zimě od dealera na hory. Jeho, respektive maminky -eurokompjůtr- je červená předokolka 1.8T (HKP 56-84).
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  09:17

    « To Petr

    Ty * zkurvenej, okamzite vypadni z tohohle fora, ty tvoje vyblitky se uz nedaji cist, opovaz se sem jeste jednou napsat, tak vazne sezenu partu negru s letlampama a ti te znasilni tak, jak ti to ani tvuj fotr nikdy neudelal!!!! Forum od ATX jsi kompletne pohrbil, tak se opovaz neco podobnyho udelat jeste tady.
    e-pneu: snazne te prosim aby ses vyvaroval takovych vychcanych zakazniku jako je zminovany Petr, kola a gumy by rozrezal, aby zjistil, jaka mimozemska technologie je stvorila a pak by vam je reklamoval, ze nespnily jeho ocekavani, podivejte se na ATXe jak na tomhle foru dopadl. Nedopustte at se to stane taky vam!!! Drzte se zakazniku jako je Huf. Chci se zeptata, jestl jste Paju z ahc dostatecne obeznamili se situaci okolo Petra, jestli ne, tak staci rict a rad mu to vysvetlim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  08:44

    « to Viados

    Myslím, že hlavní roli v problémech každého zde hraje lidský faktor ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.04.03  08:39

    « to Petr [Opera]

    Ze ty nikoho takoveho neznas, to vubec nic neznamena. Ja takoveho znam a ne jednoho. Ovsem ani ti, co maji na PC jak Win tak Linux, nemilujou reboot do druhyho systemu kvuli jednomu blbe napsanymu webu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.04.03  08:37

    « Re:

    Nevím jaké paranoi, Petriku. Taky jsem si u e-pneu objednával plaste a kola, ale nenapadlo me jak tebe ihned se pidit po slevickach. Ty by sis pro 3% asi nechal i koleno vrtat. To same s ATX - mam taky od nej chip, jenze uz rok na nej jezdim bez problemu. Ty jsi to vzal do ruky jako prekupnik a hned jsi koukal, co z toho pro sebe trhnout.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  08:09

    « to BoB_

    Jen narážka samozřejmě :o)

    Ještě mám stále v živé paměti, jak se tam tehdy snažil propagovat čip ATX, aby měl u Michala slevu... ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  06:23

    « Re: to e-pneu

    HUF: Petr shání na pandoře zákazníky pro e-pneu?
    Nebo to byla vtipná narážka na to, jak je sháněl pro ATXe? :-)

    Petr: Já jedu z Linuxu a Windows tu opravdu nemám...
    Maximálně tak druhý prohlížeč -- Mozillu. Jinak
    Jedu z Lynxe... Ale co, ono se to protříbí a ti
    webmasteři, kteří nebudou schopni reagovat na to,
    že jsou lidé (a stále se jejich počet zvyšuje),
    kteří používají alternativu, tak skončí...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  02:16

    « Bez nadpisu

    Viados: příznaky tvé paranoi se také projevily a na podvodníky je i soud krátký, oni se totiž nepodepisují do emailu svým jménem, mají strach (to není na EP, ten se koukám také do emailu raději nepodepisuje).


    Huf: lže, lže a zase lže, proč bych ty demagogu sháněl další kupce kol pro firmu EP? Mimochodem, potvrzuješ, že jsi dostal mou korespondenci s ATX?


    Ty Hufe, kdyš bereš od EP kola za 480000 Kč ročně tak s tím asi více kšeftuješ :-)

  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.03  02:00

    « Re: ad Opera

    neznám člověka, co jede z Linuxu a současně nepoužívá i jakoukoliv verzi Win (tím nechci říci, že takový neexistuje).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.04.03  14:48

    « to harryp

    To já už teď taky ne. Každé se něco povede a něco míň...

    Být Tebou, jdu do P406.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.04.03  14:40

    « Re: to harryp

    Bacha.Petr Tě teď osočí,že se odvoláváš k bohovi... :-))) no my měli lagunu v rodině a v pohodě.Nechci nové auto,řeším bydlení,tak chci něco rozumného,ale levného,moc soukromým autem nenajezdím (mám služební) tak něco jako ten P406,Ford mondeo ap. Nejsem nějak zažraný do nějaké značky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.04.03  14:17

    « CLUB

    E-pneu: když se zmiňuješ o slevách na základě členství, tak by mě zajímalo jak se stanu členem a co mě to bude stát. Budu mít u Vás pak lepší cenu než v kkpneu nebo pneuservis abase.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.04.03  12:53

    « to harryp

    Bůh Tě chraň před Lagunou!!! Měli jsme 2 funglovky. 94 a 97. Větší šmejd byl snad jen ten Megane Coupé IDE...

    Fuj tajbl, renault...

    To vem raději tu 406. Má ji soused (HDI) a je velmi spokojen.

    Ad krám> To vůbec ne. Jen jsem tím chtěl říct, že mé úmysly vůči nim jsou čisté. Petr neovlivní vůbec nic, i kdyby se stavěl na hlavu :o)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.04.03  12:45

    « Re: to e-pneu

    Myslíš,že když se začnou s Petrem dohadovat,že by zavřeli krám?!To snad né... :-))) Nenapsal jsi ten tvůj mail?! (ty auta momentálně jsou P205GTI a 405Break) teď nějak pokoukávám po P406 nebo Laguna Kombi...potřebuji již vetší auto,stejně mám v kombi v půlce kufru audio a nějak jsem si na prostor prostě zvykl,i když svižnější svezení v GTI je pořád dost dobré...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.04.03  12:29

    « to e-pneu

    Souhlasím plně s Viadosem. Být Vámi, držím se od něj stranou. Však Huf Vám dá vydělat za kvartál víc, než Petr za několik let ;o) Navíc, na rozdíl od něj podloudně nesháním další kupce Vašich kol a pneu na pandoře.cz :o)))

    BTW, sumarizaci kauzy ATX versus Petr mám od něj celkem pěkně a nestranně vyvedenou ve formátu doc. Pokud chcete, pošlu.

    Věřte, myslím to s Vámi dobře. Zatím jsem s e-pneu 100% spokojen a tedy chci, abyste fungovali co nejdéle ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.04.03  12:19

    « to e-pneu [to Petr]

    Berte to jen jako přátelskou poznámku: já být vámi, panu Petrovi bych raději nic neprodával. Začne to píděním se slevách (symptomy se již plně projevily) a končí to hádáním se o reklamační podmínky (příznaky se také již projevily), urážky a hrozby soudem. Pokud vám to, pánové z e-pneu, uniklo, doporučuji k pročtení historii fóra "Autokomplex CZ s.r.o. - motory" cca rok zpátky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.04.03  11:51

    « Re: ad Opera

    Ten, kdo jede z Linuxu, většinou MSIE v záloze nemá. Tím nechci říct, že já jedu z Linuxu ... ale dělám www stránky. S JavaScriptem jsou jen problémy. A pokud jsou některé sekce webu přístupné výhradně pomocí menu v JavaScriptu, je to špatně udělaný web. Měla by tam být vždy možnost, klidně i méně hezká a méně elegantní, pro ty, kteří JavaSript nechtějí nebo nemohou používat, nebo pouze nemají jeho nestandardní impementaci a la MSIE.
    Tady na auto.cz to neplatí, protože QuickMenu jen zdvojuje horní navigaci funkční i v NN4.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.04.03  09:02

    « to BoB_

    :)

    to snad neee...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.04.03  06:38

    « Re: to Petr

    Koukam ze se Petr zacal zajimat o dalsi "obor" :-)
    Po chiptuningu a po konstrukcni strance motoru se
    dal na pneumatiky a rafky... To zas bude dalsi
    forum v haji :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.04.03  00:00

    « to Petr

    Vážený pane Petr, nejsem si zcela jist Vaším "záměrem v členství" v klubu AHC, jehož členům poskytujeme slevy...proto ponechám oprávněnost členství (a případné slevy) na zvážení adminovi klubu AHC (Pajovi)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.03  23:57

    « to Petr

    ad vhodnost předmětu plnění k určitému účelu použití > toto je předpokládám naprosto jasné - např.když si zákazník koupí 20" kola na Octavii a nebude je mít zapsané v TP a od technické ho vyhodí, případně způsobí dopravní nehodu a použití těchto kol bude s tímto nějak souviset, pak přece nemůže dodavatel nést žádnou zodpovědnost! dalo by se uvést i více příkladů (i opačných, kdy se použije menší kolo atd.)...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.03  22:57

    « Re: to harryp

    Je to možné...no vzhledem k tomu,že jsem přezul ze zimáků a tam používám nějaké Barumy (moc v zimě s tímto autem nejezdím a když tak jen krátké cesty) a hluk je lepčejší :-) S vodou mohu souhlasit,stabilitou taky.Jinak i s dodavatelem...což je e-pneu :-))) a rád se posléze zase obrátím. (nějak se rýsuje P406,zatím to přítelkyně nějak nezkousla :-( )
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.03  22:53

    « Re: to harryp

    je možné,že je to blbě,fakt jsem matně vzpomínal.Napiš mi prosím tvůj mail.Možná bych spíše řekl,že je to nakonec 6,5,ráno se na to mrknu,teď už se mi nějak nechce ven :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.03  22:01

    « Re: to Huf,

    Huf: Co jsi uvedl jsem citoval, shrnu-li tvrdil jsi, že se RS od 110kW liší mmj. o VTG turbo, což jsem zpochybnil, stejně jako úrověň toho časopisu, ano, teď jsi to dementoval, že jsi se spletl, to beru. Že se ty turba liší výstupem jsem uvedl já a nikoliv ty, a to před cca 1/2 rokem a nedávno poslal fotky.


    Pokud jde o rozchod kol, tak ten já počítám od osy kola (tj. od osy ráfku) a z toho plyne, že jej lze změnit s ET a pokud jde o vystrčení kola z ráfku, tak v příspěvku číslo 3295 nevidím chybu (stanovisko není důvod měnit jako ty s VTG), díky že jsi Hufe napsal že tomu nerozumím, ještě že tě tu máme a všechno tu zasvěceně vysvětlíš. Já toho tolik nesjedu.


    Pokud je v č.3295 nějaká blbost, dejte vědět.
    Dodavatel neodpovídá za vhodnost předmětu plnění k určitému účelu použití a za možnost použití odběratelem (např. neodpovídající rychlostní kategorie, nosnost, rozměr pneu, a pod.). Garantované vlastnosti zboží plně závisí na specifikacích uváděných přímo výrobcem.


    ... a tak to musím trochu ověřit. Tím to myslím můžeme uzavřít.


    A k EP - máte i plechové ráfky? Nebo jen v zimě?

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.03  21:57

    « to harryp

    také předpokládám, že jde o ráfek 7x15, neboť 7,5x15 se vyrábí poměrně málo...Bridge RE720 jsou perfektní na vodě, mají též skvělou směrovou stabilitu, ale hlučnost je poměrně dost vysoká!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.03  20:47

    « to harryp

    Nejlíp uděláš, když se na ty mé kola mrkneš na mém webu www.sweb.cz/hufnagl - tam je jedna fotka, která to velmi dobře vystihuje.

    Jinak, 7,5x15" je na 195/50 celkem dost. Určitě nemáš jen 7x15? Ta pneu musí být taky dost zkosená.

    BTW, co máš vůbec za auto?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.03  20:23

    « Re: to Petr

    Hufe a jak to s těmi koly máš Ty? Já jestli si to dobře pamatuji tak mám 7.5x15 a na tom 195/50 R15 pořád ještě RE720,které se mi líbí nejen tím " ochranným rantlem" ale taky tím,že mi na vodě připadají skoro jako na suchu :-)) nevím zda je to jen pocit,ale něměl jsem zatím v žádné vodě sebemenší problém,kdežto s předchozíma pneu ano.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.03  17:26

    « to Petr

    ještě k těm úzkým pneu na širokých ráfcích (často označované tuningové "Áčko") > předpokládám, že je to naprosto pochopitelné již z příspěvků, co jsem psal dříve-když je pneu širší, pak jde hlavně o komfort (v zatáčkách pak ovšem auto plave), když je pneu na stejném ráfku užší, pak jde hlavně o jízdní vlastnosti-stabilitu (v zatáčkách sedí auto jako přibité), když chcete kompromis, zvolíte přibližně střed (viz tabulka doporuč.šířek ráfku pro dané rozměry pneu)



    a pokud je pořád ještě něco nejasné, pak radši napište mail, abychom tady zbytečně nezatěžovali forum
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.03  17:20

    « ad diskuse

    a uvítal bych, kdyby se tady nikdo do nikoho nenavážel (Petr/Huf apod.)...pak by toto diskusní forum asi ztratilo smysl
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.03  17:19

    « ad Opera #3

    Nebojte, nějak na tom zapracujeme!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.03  17:18

    « to Petr

    ad šířka ráfku > tak už tedy nevím, o co Vám jde-samozřejmě, že na šířce nezáleží, když porovnáváte ráfky se stejnou šířkou!?!

    nebo snad chcete naznačit, že když bude stejná šířka ráfku jako šířka pneu, tak na šířce ráfku nezáleží, ale záleží na šířce pneu? to je ale snad logické...to je to samé, když řeknete, že nezáleží na šířce pneu, ale na šířce ráfků, ale nesmíte zase zapomenout na původní předpoklad...myslím, že ale vysvětlováním těchto naprosto logicky jasných věcí nic neřešíme!!!


    ad kvalitě Borbetů a jiných ráfků > to Vám přece již psal kolega do mailu!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.03  17:06

    « to Petr

    Ad RS> Uvedl jsem, co psalo AR a poté jsem uvedl, co jsem zjistil přímo na motoru v praxi (že je stejné s 110kW a bez VTG).

    Ad kola> Možná, že bychom měli převést řeč ne na pneu, ale ráfky. Jsou stříbrné, lesklé (zatímco pneu jsou černé a matné) a pokud na nich máš stejné pneu a ET, tak širší ráfek bude víc venku a každý si toho hned všimne ;o) => Přestože bude stejný rozchod, kola budou víc ven.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.03  15:44

    « http://sound-tuning.borec.cz/images/RS2.jpg

    Pěkné, takovouto galerii byste mohli udělat na svém webu, s přesným odkazem na ryp pneu/ráfku (vaši zákaznící, jistě se někteří rádi pochlubí).


    [odkaz]
    zde je dobře vidět, že ráfek z kola nepřesahuje, ani kolo nijak zvlášť nevyčuhuje, tipuji to na ET38 (samozřejmě jak bylo řečeno, šířka ráfku nerozhoduje, protože ráfek je užší, než pneu! - je to tak správně epneu?)

  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.03  15:37

    « Re: to EP

    Děkuji za vám odkazy, to jsem vskutku netušil, že toto někdo má, mohu se tedy po 5-té přeptat, jaký to má účel vyjma nějakého pseudo-estetického, tj, zda to jede lépe nebo co?





    Pokud jde o flame ohledně šířek, dovoluji si opakovaně upozornit, že již v mém prvním!!! příspěvku č. 3295 na toto téma jsem zmínil, že šíře ráfku není podstatná za toho předpokladu, kdy je ráfek užší, než pneu. Je tento výrok v pořádku nebo není?

  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.03  15:29

    « Re: to Huf a VTG

    Huf napsal: "Nemyslím si, že se změnou SW u 110kW dá nahradit turbo s proměnou geometrií nebo proměnné časování sacích ventilů. :o) Automobilrevue 3/03 - test Octavie RS combi. V ČR není kvalitnější časák, co se technických věcí týče. Místo ztrapňování se na MC bys občas měl číst i tištěné časopisy. Pomáhá to udržet si ucelený přehled ;o)"


    Nakonec se Hufe ukázalo, že skvělý Automobilrevue se mýlil, a pravdu jsem měl já ale to nijak nebrání tvým výpadům :-)

  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.03  15:27

    « Re: to Petr

    Huf: "Klidně si věř tomu, že na šířce ráfku nezáleží. Bude to tak možná lepší :o)))"


    Milý Hufe, nepsal jsem od počátku, že na šířce ráfku nezáleží za předpokladu, že ráfek je užší, než pneu (tak by to mělo být)? Že bys četl jen počátek vět? Zkus dpovědět ANO/NE. Kdo je tu pak ignorant?

  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.03  15:20

    « Re: ad Opera

    To je obecná mystifikace, protože Opera se defaultně identifikuje jako Internet Explorer (z důvodu kompatibility se stránkami, které cokoliv jiného než IE vykopnou hned) a proto si webmasteři myslí, že nikdo nic jiného než IE nepoužívá, vsadím se, že IE máte ve statistice více než 85%, leč skutečnost je jiná, sám používám i Operu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.03  10:49

    « ad Opera #2

    ono totiž tady to levé menu (quick menu) na www.auto.cz taky nefunguje...zkusíme ale vymyslet pro lidi, kt.používají Operu, něco snadného
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.03  10:44

    « ad Opera

    pracujeme na tom-na stránky přichází ale jen asi 0,1% lidí pomocí Opery, tak doufám, že to zas tak hrozné není-určitě má každý "v záloze" IE, ne?:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.03  10:17

    « to Petr

    extrém, jak "úzké" pneu mohou být na širokém ráfku je vidět např.zde:

    [odkaz]

    [odkaz]

    [odkaz]

    [odkaz]

    [odkaz]



    takto např.vypadají kola 8,5x18+pneu 225/40 R18 na Octavii


    [odkaz]

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.03  09:56

    « to Petr

    koukám, že jste se do tohoto absolutně zamotal-zkuste se znova mrknout do technické podpory a pořádně si prohlédnout obrázek...parametr "a" značí to, jak poleze ráfek (kolo) ven z blatníku...např.je jasné, že kola při stejném ET budou mít osu ráfku na stejném místě, ale okraj ráfku při rozdílně šířce už bude jinde (podle šířky ráfku má pak stejná pneu při průřezu jiný profil-od písmene "V" až po "A")! a je jasné, že pneu bude sahat až do kraje ráfku (pro zjištění toho, aby kolo-ať už ráfek nebo pneu, nedrhlo o blatník, se musí uvažovat prioritně rozměr-šírka ráfku)...samozřejmě je doporučené dodržet pro daný rozměr pneu vhodnou šířku ráfku (viz.tabulka v tech.podpoře nebo u někt.výrobců pneu-pro 205/40 R17 je to opravdu 7,0"-8,0", krajní hodnoty znamenají různé priority: komfort/jizdí vlastnosti, nejlepší je tedy asi kompromis, tedy střed)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.03  06:59

    « to Petr

    BTW, dost jsi mně zklamal. Myslel jsem, že jsi chytřejší. Takhle to vypadá, že jsi ignorant (z mého pohledu, když vím to, o čem Ty jen spekuluješ). Nemá cenu s Tebou ztrácet čas. Klidně si věř tomu, že na šířce ráfku nezáleží. Bude to tak možná lepší :o)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.03  06:54

    « to Petr

    Neumíš číst. VTG u 132kW jsem dementoval už několikrát. Škoda, že si to nedovedeš zapamatovat ;o)

    A Tvé teoretizování s pneu? 0% zkušeností. Každá pneu je jiná. Kalkulace je orientační.

    => O pneu nevíš skoro nic ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.03  00:00

    « Re: to Petr

    Jasně polopravdy :-) Kdo si dá širší ráfky než pneu, to jsou marginální fakta (8" je stále menší než 205mm, navíc je to vnější rozměr, u pneu je to myslím jen běhoun)? Nepovažuji za normální, aby ráfek přečníval z obrysu pneumatiky. Neplatí to samé i u nízkoprofilových pneu (nevím)?


    Mě stačí podívat se na Tirecalc a když se tam šíře ráfku nezadává a přesto to spočte změny rozchodu tak nevím, zda jsem blbec já, ty nebo autor toho algoritmu? :-))

  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.03  00:00

    « Re: to ráfky

    Úzkoprofily jsem moc neuvažoval, jednak nejsou schválené a druhak si nejsem jist, zda kola schvalují výrobci pneu nebo vozidel? Ale není v kolizi co jsem uvedl, tj. že teoreticky lze 205mm pneu obout na 8" (203mm - vnější šířka), ale na 8,5" (216mm) už by to byla notně blbost u i nízkého profilu... Tam a to se přiznám smysl nevím (že by to lépe sedělo na sněhu atp.?). Nejsem extra odborník na pneu a myslím, že na to o tom vím víc než dost (než leckterý odborník), i to, že nelze pominout diference různých modelů-není všechno stejné.


    Btw Hufe, trváš na VTG turbu o Oct.RS nebo ne? :-o

  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.03  23:39

    « to Petr

    Jo, a neporovnávej šířky ráfků pro 205/55 a 205/40. Pokud jsi tyto pneu někdy viděl vedle sebe (nejlépe bez ráfku), nemusím vysvětlovat proč.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.03  23:37

    « povolené rozměry

    A přesně proto bude mé příští auto mít minimálně 18" v techničáku ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.03  23:36

    « to Petr

    Stále se motáš v kruhu, nechápeš základní věci a říkáš polopravdy. A demagogie? Já na ni jezdím ;o) Však se mrkni na www.

    A když už budeš v tom grabování teoretických znalostí, tak někteří výrobci (například Falken) mají velmi pěkně zpracované specifikace pneu. Jsou tam rozsahy použitelných ráfků, obvody, šířky... Dočteš se, že na ZIEX 512 205/40R17 jsou schválené 7-8" a optimální je 7,5".

    Tím končím tuto debatu. Nemám proti sobě člověka, který by stál za další námahu. Nemůžeš mně ničím obohatit. Nevíš nic a stále se držíš své chabé teorie ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.03  23:14

    « Re: to ráfky

    Nebuďme demagogové, 8" s pneu 205 je nesmysl a dop. max. 7,5" je přece v pohodě!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.03  23:12

    « Re: to EPNEU větší rozchod ano či ne?

    By mě zajímalo, zda se jízdně pozná větší rozchod, v tomto případě o 24mm oproti sérii, Huf píše ve smyslu že to nemá žádný vliv (nic to nevylepší), což se mi nezdá... Co na to EPneu? O nic nejde, sériové Š*k*o*d*a ráfky stojí stejně jako borbet a i kvalita bude stejná -co do pevnosti. Extrémně větší by znamenalo větší páku a zablácené auto a vyčuhování z blatníku, ne-li drhnutí.


    Já bych do nepovoleného rozměru nešel (tj. 205/55R16) a myslím že Š. jiné nepovolí (proč také).

  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.03  23:09

    « Re: to ráfky

    Teoreticky... ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.03  23:02

    « Re: to ráfky

    I při použití 8Jx16 ráfku s pneu 205/55R16 by (teoreticky) neměla jít pneu do toho "lichoběžníku" a tedy vybočit z normy, protože 8" je stále menší nežli šíře 205mm. Ovšem použití 8J na 205 pneu je nevhodné, není-liž pravda?


    Tak tohle EPneu uvažoval, kombinaci nepovolených (podle mě i nesmyslných) rozměrů? Já uvažoval _normální_rozměry_ a tedy ráfek < šíře pneu - a toto jsem i zřetelně uvedl a tam platí co jsem napsal, není podstatná šíře ráfku pro určení zapadnutí do blatníku viz TIRECALC.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.03  22:49

    « Re: to Petr

    Proboha a jakej člověk si dá širší ráfek než má pneu? Já bych na pneu 205 (šíře 20,5cm) ráfek širší než 7,5J (to jest 19cm) rozhodně nedával a ani to není povolené a uniká mi i smysl toho. Je tu někdo, kdo by to takto dal (hlaste se) a má to nějaký smysl (který já neznám) dát si širší ráfek než pneu (to jest pneu 205 si dát na ráfek 8,5J - máte fiotku jak by toto vypadalo?)?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.03  21:49

    « to Petr

    Sám jsi to napsal. 205ka má šířku minimálně 205mm. A když dáš širší ráfek, tak i stejná pneu vytvoří v průmětu tolik u tunerů oblíbený lichoběžník. Kolo leze víc ven a elhle, ta šířka ráfku fakt měla vliv... Vy zíráte, my zírame! :o)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.03  21:25

    « to Petr

    Hm... Prostě to nechápeš.

    Já už se s pneumatikama natestoval dost. Vím jak to je a mám teorii mockrát ověřenou v praxi. Chápu, že teoretikovi se to asi nemusí líbit ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.03  21:11

    « Re: to EPNEU ! ?

    Pardon, ten Borbet má 7.5J16, avšak to dokazuje že šířka ráfku tu VŮBEC nerozhoduje o vystrčení kola, ostatně do TIRECALC se šířka ALU také nikam nezadává. Připomínám, že se tady řeší umístění celého kola, ne jen ráfku.


    Zkuste si to ostatně sami:
    [odkaz]


    Jestli někdo píše, že šíře ráfku změní i šíři pneu, tak to neberu, beru, že 205 má šíři min. 205 milimetrů.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.03  20:58

    « Re: to EPNEU ! ?

    takže když to shrnu, tak záleží hlavně na šířce ráfku! tzn.šířka ráfku není lhostejná! ET pak určuje v jaké vzdálenosti od osy kola (tj.polovina šířky ráfku!) se nachácí dosedací plocha ráfku (otvory pro šrouby)
    Hufa opravovat z ničeho nemusíš-napsal to dobře-pro někoho možná snad méně pochopitelně?...

    Tak to tedy vezměne prakticky, mějme tedy

    A] 205/55R16 na ráfku Škoda 6.5Jx16ET42 a

    B] 205/55R16 na ráfku Borbet 7.0x16ET30


    Jaký bude rozdíl ve vystrčení z blatníku? 12mm (=rozdíl ET), šířka tu přece ráfku nehraje žádnou roli, protože se předpokládá, že šířka pneu bude vždy větší než šířka ráfku!


    Bavíme se tady o vystrčení kola a ne vystrčení ráfku, ne? Za kolo beru ráfek + pneu, z toho okraj a to bude přece vždy pneu, tzn. že šířka ráfku je irelevantní.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.03  20:27

    « Re: to Petr

    e-pneu: Stále mi Vaše stránky nechodí s prohlížečem Opera (v aktuální verzi 7.10). Už jsem na to jednou upozorňoval. Děkuji.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.03  20:26

    « about ET - slepé střevo ;o) ... *

    Ničemu to ale nevadí. Naopak v porovnání s ráfkem 7x17" pneu jistěji drží a ani se nehne (viz základy mechaniky). Jen musím dávat strašně moc bacha na patníky a i na šikmé najíždění na vyvýšeniny.

    BTW, pneu 205/40R17 je na ráfku 8x17" asi o 5mm nižší, než na 7x17". Nikdy dřív jsem si to neuvědomil, ale je to jasné a logické.


    * ... přeložit do angličtiny (taková malá slovní hříčka) :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.03  20:20

    « about ET

    Petr asi nepochopil, že šířka ráfku mění i šířku pneu (do jisté míry i styčnou plochu).

    Navíc, jak ale správně nastínil, k jistému rozměru ráfku je adekvátní jistá šířka pneu, takže to ze sebou úzce souvisí.

    Rozhodně bych šířku ráfku nezanedbával. Není nic horšího, než široká pneu přetékající přes úzký ráfek. Já to v současné době přehnal opačným způsobem. Mám na 8x17" pneu 205/40 a je moc moc úzká. Příště dám 215 nebo 225.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.04.03  20:20

    « to Petr

    Hufa opravovat z ničeho nemusíš-napsal to dobře-pro někoho možná snad méně pochopitelně?...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.04.03  20:18

    « to Petr

    takže když to shrnu, tak záleží hlavně na šířce ráfku! tzn.šířka ráfku není lhostejná! ET pak určuje v jaké vzdálenosti od osy kola (tj.polovina šířky ráfku!) se nachácí dosedací plocha ráfku (otvory pro šrouby)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.04.03  20:05

    « to Petr

    [odkaz]



    tento obrázek vysvětluje vše: o tom, jak bude kolo "koukat" ven z blatníku rozhodují na ráfku parametry-šířka+ET a samozřejmě pneumatika...v obrázku jsou i červeně naznačené vzdálenosti, označené písmeny "a", "b"-ty si pak můžete snadno spočítat kliknutím na odkaz:



    NEW - výpočet hodnot alternativních rozměrů alu ráfků



    umístěný vedle obrázku (pro "a" platí-čím je větší, tím leze kolo víc ven z blatníku)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.04.03  19:28

    « Re: to Huf

    O tom jak bude kolo posazeno (zastrčeno do blatníku) rozhoduje ET + šířka pneu a nic jiného (jestli jde o 7J16 nebo 8J16 ráfek je lhostejno).


    To za předpokladu, že z profilu pneumatiky nebude ven vyčuhovat ráfek, to by přece neměl, ne? A také by se o každý obrubník obrousil :-)


    Huf - relativní nevím, ale je to počítáno od OSY ráfku (a ne od jeho okraje), kdyžtak se klidně oprav anebo mrkni na TIRECALC. Ta škodovácká a ten Borbert, rozdíl je 12mm!

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.04.03  01:26

    « to sRniesko

    ad pneu> min.1,6mm dle předpisu (vyhlášky), pro zimní pneu se pak doporučuje alespoň 4mm...nová pneu má 8-9mm (těch 9mm mají jen některé-většinou zimní)...neviděl jsem však ještě, že by někdo v bazaru prodával auto na nových pneu!?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.04.03  01:12

    « to Petr

    ad záruka> na alu se poskytuje (poskytují všichni) standardní záruka 24 měsíců a to na výrobní vady a na vady materiálu...nicméně pokud dojde k poškození nevhodným použitím/zacházením (např.vletím do kanálu, kde mi bouchne pneumatika a z ráfku bude šiška, tak potom záruku nelze uznat-to je snad pochopitelné-toto samozřejmě platí u jakéhokoliv jiného výrobku)


    ad ET> všechny informace ohledně ET a vypočítávání jsou v technické podpoře-pokud není jasná nějaká konkrétní věc, vysvětlíme!
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.04.03  00:00

    « kvalita obutí

    nazdar vespolek, kupuju jetý auto, o pneumatikách nevim vůbec nic, kde bych na internetu našel, jak má být vzorek hluboký. Můžu nějak přitlačit prodávajícího ke zdi, pokud zjistím, že auto co mi prodává má jen zimní pneu (nebo letní-to jsem ještě nezjistil) a že mají velmi sjetý vzorek? tak na nějakých 20%, si myslím. třeba nadávat mu, co mi to prodává za rakev a tak. Plánuju zítra si vzít metr a šupleru a jít do bazarů zkusmo přeměřovat vzorky (abych v tom kde jsem vybral auto pak působil dost svetacky a zkušeně). Kolik by tak mohl slevit z ceny?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.04.03  22:00

    « Re: to našrot

    Ale jasně - mě jen šlo o to, jak jsou postavené priority při jízdě na nějakém povrchu. Mimochodem, po ČR se pohybuje spousta exotů, které na "slickách" (ne z výroby) jezdí...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.03  10:55

    « to Petr

    Ad Borbety> Možná je to tak. Osobně jme měli Borbety na Laguně a pohoda. Jen povrchová úprava byla slabší.

    Já mám ale v kolech jasno. Na mém příštím budou OZ Superlergera 8,5x19" ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.03  10:54

    « to Petr

    Na 205/55 R16 dobrých jízdních vlastností při originálním podvozku nikdy nedocílíš ;o)

    BTW, ET není absolutní hodnota, alébrž relativní. Je odvislé od šířky kola. To bys ale měl věděl. Prostě ET 30 u 7x16 bude o 1/2palce vic dovnitř, než na 8x16". Chápeš?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.03  01:13

    « Re: Borbety?

    Z EP napsali ve smyslu, že Borbet má normální složení jako ostatní ALU a že názor na měkkost Borbet je dán tím, že se jich prodávaly hlavně dříve kvanta (a to mám ověřeno i z jiných PS) a měl je tedy kdekdo. myslím že Borbet nerovná se implicitně špatné kolo, co myslíte Vy? Líbil se mi dle parametrů - ET30 (na 16"), nechci aby to bylo moc zapadlé do blatníku (ET42 - sériovka) nebo moc vylezlé (ET25) - stříká. Co vy na to? A pneu Conti SC2, i když se prý víc sjíždějí, preferuji dobré jízdní vlastnosti
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.04.03  17:37

    « Re: kovane alu

    Ako sa daju rozpoznat kovane alu disky od tych obycajnych? Su vizualne odlisne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.04.03  23:02

    « to našrot

    Jak jsem napsal. Pokud je povrch mokrý, ale nestojí na něm voda, je to otázka směsi. Na pneumatikách splňujících vyhlášku nějaký ten vzorek vždycky je, tak sem netahej slicky.

    Porovnej si na mokru novou Bravuru s např. SP Sport 9000 nebo CSC2 sjetou na mosty a zjistíš, že přes to všechno ta ojetá kvalitní pneu zastaví dřív (i když ve srovnání se svou neojetou sestrou vzhledem k nižší poddajnosti menší tloušťky běhounu jistě později). Zjistíš, že ani plný vzorek Bravury nic nezachrání a i zánovní pneu na mokrém asfaltu klouže jako dobrá zimní na lehce ujetém sněhu (s jen mírnou nadsázkou).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.04.03  22:35

    « Re: to našrot

    huf: tak jeď na slickách na mokru... Diametrální rozdíl ve směsi se ti projeví akorát při přejezdech sucho-mokro a naopak - aby se ti projevila kvalita směsi, musíš nejdřív odvést vodu z dotykové plochy, aby ses pneumatikou dostal na povrch, kterým můžeš přenášet síly z kol. Pak je důležitá směs, ale až po vzorku.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…