Pneumatiky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Bridgestone alebo Uniroyal?
Zdravim vsetkych diskutujucich, vyber mojho letneho pneu pre moju Mazdu 626 uz zacina tlacit, tak vas chcem poprosit o vyriesenie mojej dilemy. Do najuzsieho vyber sa dostali Bridgestone ER70 a Uniroyal Rallye 540. Rozmer je 185/65R15, jazda 90% dialnica, 10% mesto v kazdom pocasi, cca. 1200km tyzdenne. Bridgestony montuje Mazda ako prve obutie, Uniroyaly zase vyhrali vsetky testy, ktore som videl. Cena je skoro rovnaka, rozdiel minimalny v prospech Uniroyalu. Co vybrat? -
« Re: OFFTOPIC> HUF
Pozor, já jsem s rámečky od Milotecu narazil u Leona, nepasovaly. VW, SEAT a AUDI se od škodovky liší více než mezi sebou. Pokud jde i Polo, doporučuji se podívat na www.tachoringe.de. Já to od nich mám na Leonku a vypadá to božsky, kam se na to hrabe Milotec. -
"-- skrytý --" 19.05.03 08:53
« Re: brzdy
Pokud by slo o hmotnost, jsou lehci kola z horcikovych slitin. Tezko je ale zaplatis, proto doporucuji sice hlinikove slitiny, ale kovane. Zejmena kvuli pevnosti a minimalnim deformacim. Ono nakopnout v zatacce kolo je docela nevesele. Totez plati o pneumatice - zazil jsi nekdy prasknuti gumy? Ale jak rikam, tyto veci je nutno resit v zavislosti na kinematice a odpruzeni podvozku, na seriove Octavii TDI je opravdu zbytecne se zabyvat dokonalou kvalitou kol a pneumatik. Jenze dotaz smeroval na auto s ponekud odlisnou konstrukcni filozofii... -
« Re: brzdy
to magic: je nutne si uvedomit, ze ne vsichi povazuji sve vozidlo za modlu a jsou ochotni vydat za lita kola i vice nez 100 000,-. Proste je nutne vedet, ze vetsina litych kol na normalni jezdeni staci. Kdo si dela ze silnicniho provozu RZ-tu, at nakupuje napr. tebou zminene znacky. Holt kazdy posuzuje auto jinak. -
"-- skrytý --" 16.05.03 15:00
« Re: brzdy
Je otazka, co ty si predstavis pod pojmem dobry a spatny brzdy. Alfa ma dobry brzdy ve srovnani se Skodovkou, ale podle meho nazoru specialne dvoulitry a vys jsou v otazce brzd poddimenzovane. To auto ma lespi motor, rizeni a podvozek nez brzdy a ty vyslovene zaostavaji. Netvori s autem harmonicky celek. Urcitym vychodiskem za hodne levny peniz jsou treci soucasti od OMP, desticky a kotouce do 650 °C s velmi dobrou brzdnou charakteristikou (souc. min. 0,35 v celem spektru teplot). Sada prednich + zadnich kotoucu a desticek stoji radove do 20.000 Kc vc. DPH, coz je cena beznych soucasti, ale kvalitativne je OMP nekolik generaci jinde. Delaji brzdy samozrejme i na vetsinu aut od roku 88 (spis na vykonejsi modely a neperou se s Brembem), je nutno vzdy vznest dotaz co je momentalne na sklade a co se musi objednavat. Za ty prachy je OMP naprosta senzace. Potom je dobry vyhodit zadni omezovac, ale to je jen pro zkuseny piloty, to auto uz ma takhle docela "aktivni zadek" a hrozi riziko zablokovani zadnich kol (coz nekdy nemusi byt na skodu). Jinak se potom na vykonejsi modely daji dat ctyrpistkove trmeny Brembo (s nalitkem AR stoji asi 10.000/kus, s nalitkem Lancia asi 14.500/kus). Daji se sehnat v Italii i pouzity za cca 15.000 Kc par. Je tam nutny pouzit vymezovaci vidlicku, protoze ty ctyrpistky maji mensi roztec uchytu nez jednopistky Girling a prstencovy kotouc se usazuje na stred kvuli sousosti. Je to uz drazsi zalezitost, ale potom to brzdi perfektne (jako GTA). To ale spis patri do rubriky Alfa Romeo. Jinak doufam, ze jsme prispevek o tom, ze vsechny kola jsou v podstate stejne pevny pochopil spatne. Lity nebo kovany kolo je vic nez podstatnej rozdil. To, ze na nekterym aute vydrzej i Borbety i nekolik let kulaty zalezi hlavne na odpruzeni; cim vic kolo kopiruje silnici a odpruzeni je tvrdsi, tim vyssi naroky na pneumatiky a kola. To, co na Oktavce vydrzi leta je na Integrale v haji i za nekolik minut ostre jizdy. -
"-- skrytý --" 16.05.03 13:40
« ad kvalita ALESSIO
rozhodně bych bral s rezervou výroky, že Vás někdo odrazuje od výběru kol např.zn.ALESSIO (že jsou měkká) kvalita i složení směsi jsou dnes již v podobné cenové hladině alu ráfků srovnatelná, větší rozdíly jsou pak asi v kvalitě laku...nejde samozřejmě srovnávat "levná" kola např.s BBS/OZ/LORINSER...otázka už pak je, kolik kdo je ochoten vydat peněz za ty nebo ty kola (většinou to bývá v poměru k ceně auta)...a kdybyste vzali v úvahu ve finále ještě hmotnost, pak nezapomínejte také na to, že i v pneumatikách jsou velké hmotnostní rozdíly! -
"-- skrytý --" 16.05.03 13:31
« Re: http://www.e-pneumatiky.cz/
můj osobní názor: Zdravá konkurence je určitě přínosem, ale snaha někoho napodobit/okopírovat (viz adresa/emaily atd.) společně se sloganem "Naleznete-li u konkurence nižší cenu, kontaktujte nás a my po prověření snížíme cenu daného zboží pod úroveň konkurence."...
no, nic moc... -
« Re: Pneu 215/45- R17
magic: Fakt jsou ty brzdy tak špatný? Ty auta se tváří dost dynamicky. Když už mluvíš o tom chlazení brzd, jak je to u klasických BBS? Já du dneska dokonce očistit čelo náby, který dosedá na disk, aby dobře vedlo teplo a bylo zcela rovný. To, že mám zmuchlanej čumák mě tak nesere :o))) -
"-- skrytý --" 13.05.03 13:35
« Re: Pneu 215/45- R17
Neznam ty konkretni kola, ale z drivejsi zkusenosti muzu rict, ze Alfa nedavala na svy auta nijak spatny kola. Hnusny, ale pevny. Ale treba ty petipaprsky na obycejnych Deltach 93-96 byly strasny. S Alesiem mam zkusenosti jen s jednim modelem, tusim, ze se to jmenovalo Competition a byly o.k. ale bylo to to nejdrazsi, co delali. Kovany kvalitni kolo v 17" stava obvykle od cca 7.000,- Kc/kus. Jde taky o to, jak je kolo delany: jestli je schopny tlacit vzduch k brzdam (jemna vicepaprskova kola), nebo jej naopak vysava (limcace). Vyrobne jsou tenke vicepaprsky drazsi, protoze se spatne opracovavaji. Potom jsou tak kolem desitky kousek. U AR je chlazeni brzd dost podstatny, protoze ty brzdy stojej za starou belu. -
« Re: Pneu 215/45- R17
Magic: Co říkáš teda těm kolům co nabízí Alfa na model 147 jako příplatkovou výbavu(tuším supersport) ?Za 34 000 příplatku proti plecháčům se mi to zdá drahý a to na tom budou nějaký hnusný gumy ne ? Za ty prachy můžu mít Alesio i s Bridgestonama S03, ale jde mi o to aby to nebyl *.Dík. -
« Re: Pneu 215/45- R17
Je někde info o tom, jestli je kolo litý nebo kovaný ? Mě třeba odrazovali v mé tuning firmě od značky Alessio, že jsou moc měkký. Nakonec mám na léto DEZENT. Přitom je ale fakt, že jsem dvě zimy odjel právě na Alessio a bez problémů je mám na zimu nadále. -
"-- skrytý --" 12.05.03 09:48
« Re: Pneu 215/45- R17
U ty Alficky pozor na to, ze kola byvaji velmi casto v kontaktu se silnici (coz neni uplne obvykle). Zvlaste u 17" ! Pokud financne muzes, radeji zvol prave Alesia nebo O.Z.Racing, Sparco/Cromodora, Speedline/A. Benzoni, atp. Jsou to poctivy kovany kola, ktery maji velkou pevnost a tuhost a neco vydrzi. Z litych kol jako treba Borbet, Alumex a podobne budes mit po nekolika projetych dirach sice zajimave tvary, ale jezdit na tom nepujde. Takze vlastne nusetris, ale prodelas. -
« Re: to rbaron
HUF: Asi to tak nechám. Na dobových příplatkových "metrických" TRXech 220/40/VR390 uvádějí 2.2 / 2.4 při dvou osobách v autě a 2.4 / 2.8 při plném zatížením čtyřmi osobami a nákladem. Jezdím v naprosté převaze ve dvou, v kufru bývá nejtěžší ručník a plavky :o))) -
"-- skrytý --" 09.05.03 10:07
« to jumpmans - Re: Husteni pneu
rozdíl huštění o 0,2 je v pohodě...samozřejmě, že při vyšším zatížení/při vyšších rychlostech by se mělo hustit více (o kolik, to je těžké říct-asi ne víc jak o 0,5)...stejně tak i zimní pneu je potřeba nahustit na víc...vše je potřeba řešit individuálně-nejlépe podle jízdních vlastností a aby se rovnoměrně opotřebovával vzorek pneu -
« Husteni pneu
taky bych mel konkretni dotaz: 175/70 R13 CEC EP. Auto R19 - doporucene je husteni 1,8 predek, 2,0 zadek. Zda se mi to ale malo a foukam na 2,1-2,2 oboje. Je to ok?
dale by mne zajimalo, jak je to pri vyssich rychlostech - nad 150. Je potreba foukat vice nebo ne?
-
"-- skrytý --" 09.05.03 01:44
« to rbaron
co se týká huštění pneu, tak nezáleží jen na rozměru pneu a hmotnosti vozu, ale i na konstrukci kostry pneu (např.když je měkčí bočnice, pak je třeba víc hustit, aby auto "neplavalo")...nejlepší je pak asi experimentovat (ovšem v rozumných mezích!) -
"-- skrytý --" 09.05.03 01:41
« ad ET
na stránkách už ET bohužel nenajdete-přešlo se na jiný systém vyhledávání, kde nelze zobrazit ET...proto pokud máte spec.požadavky, aby kolo šlo víc ven z blatníku, pak pošlete dotaz na "objednavky"...pokud nejste žádní "tuneři", pak Vás tato hodnota nemusí vůbec zajímat-stačí když vyberete poždovaný vůz a vyhledají se Vám vhodná kola -
"-- skrytý --" 09.05.03 01:37
« to 02
ve finále snad ani není potřeba pochopit, co přesně znamená ET, stačí jen to (jak píše Huf), že čím je ET menší, tím víc kolo poleze ven z blatníku
v praxi to pak znamená, že u 16" alu je nejčastější šířka ráfku 7,5" a hodnoty ET se pohybují většinou mezi 35-30 (při ET 35 i 30 bude kolo pořád v blatníku, rozdíl bude pak jen takový, že kolo s ET30 bude o 5mm blíž k okraji bletníku) -
« Re: to 02
HUF: Na kolik hustíš kola? Já zrovna přemýšlím, jaký by bylo optimální huštění pro mý auto, 1500 kg těžký, předek 205/55ZR16 zadek 225/50ZR16, oboje ContiSportContact. Teď mám předek i zadek napumpovanej plynem na 2,5 atmosféry a s jízdníma vlastnostma celkem spokojenost, jen přemýšlím, jestli to nemůže být ještě o něco lepší. -
« to 02
Já už od e-pneu nakoupil tak 10 sad pneu a 4 sady alu kol. Možná víc. Klidně jim věř.
ET: Představ si osu kola, ale ne tu, podel které se otáčí, ale tu na ní kolmou. Tam je střed ráfku. Pokud je dosedací plocha kola k náboji (kotouči) na této ose, pak je ET = 0. Pokud je tato dosedací plocha blíže k venkovní straně kola (k paprskům), ET se zvýší. Například ET 35 znamená, že od středu ráfku je dosedací plocha vzdálená 35mm směrem ven. Menší hodnota ET = kolo leze víc ven a naopak větší ET = kolo je víc utopené v podběhu. ET je údaj relativní, záleží i na šířce kola. Například u 7" šířky kola bude ET 35 o půl palce víc dovnitř, než u 8". -
"-- skrytý --" 08.05.03 23:41
« Re: to 02
Jo, díky, už jsem to tu jednou řešil. Můžeš mi poradit s tím ET, přiznám se že několikrát jsem to četl a nijak zvlášť nepochopil. Tak nevím zda najdu odvahu si něco koupit přes web, ale nejspíš v pneuservise přímo. Ceny nejsou výhodné, ale co dělat ? Jinak, asi určitě půjdu do 16" x 7-7.5" .Pavel
-
"-- skrytý --" 08.05.03 13:16
« to Rikki - Re: Můžu věřit testům?
jak už jsem několikrát psal - z tesů se dá usuzovat min.to, že když se pneu umístí na dobré pozici (nemusí být vždy první-mnohdy jsou mezi 1.-4.místem min.rozdíly/mnohdy ryze subjektivní) v několika na sobě nezávislých testech, pak bude určitě velmi dobrá...
nezapomínat také na to, jaký se testuje rozměr a jaký druh/typ pneumatik (např.v rozměru 185/60 R14 těžko najdete pneu sportovní kategorie a tak se "může" stát, že i první umístěná "ekonomická" pneu v tomto rozměru bude horší než průměrná "sportovní" pneumatika např.v rozměru 195/50 R15...např.pro Fabii atd...a tím nemyslím pouze vlastnosti přímo závislé na rozměru) -
"-- skrytý --" 08.05.03 12:41
« to allwarez - Re: Chranic rafku
chránič ráfku je výstupek na bočnici pneumatiky, kt.má chránit ráfek jednak před odlétajícími kamínky a jednak před odrbáním ráfku např.o obrubník (to je v praxi trošku mylné, protože když najedete nešetrně na obrubník, tak Vás opravdu nic nezachrání)
detailní obrázek najdete např.zde:
[odkaz]%20Pcr%20Summ… -
"-- skrytý --" 07.05.03 21:48
« Re: to 02
Moc d2kuji ya radz Va3e a "hufa". Až teď jsem se dostal na net ..., tak mám trochu chaoz. :-)))
Netuším však zda se ten to rozměr vleze v pohodě aniš by kdekoli drhl do oktávky (rozměr disku 7"-7.5"). Jinak SuperBy jsou obuty na Dunlopech.Pavel
-
« Re: Můžu věřit testům?
Díky za zkušenost. Já je potřebuju pro Ochcávku (20V) a protože ty testy dělali Němci, předpokládám, že použili auto se stejným podvozkem (Golf, A4). Mám tam originál Firestone Firehawk, tak předpokládám, že horší trefu udělat nemůžu... :-) Jen se u těch testů divím, že nejlepší byly značky, které jsou u jiných rozměrů a rychlostí sotva průměrné a třeba Michelin vyhořel (kdysi mi ze Žigula udělal ovladatelné auto :-)). -
"-- skrytý --" 06.05.03 11:20
« Re: Můžu věřit testům?
Mimochodem mam osobni zkusenost s pneumatikou Uniroyal Rallye 540; vuz Lancia Delta HF Integrale. Zaver: zadarmo drahy gumy. Na vsech pneumatikach Continental Group (Uniroyal, Barum, Continental) je to auto nestabilni, nedotacivy jako prase a v desti totalne neovladatelny. Pirelli P6000, Michelin Pilot SX a Brigestone RE 720 mi vychazeji jako velice dobre pneumatiky. Takze zavery testu jsou jedna vec, vlastni zkusenost druha. Je presto mozne, ze na Fabii budes s Conti vysostne spokojen. -
"-- skrytý --" 06.05.03 10:39
« Re: Můžu věřit testům?
Kup si, co chceš, co se Ti líbí a na co máš (nic ve zlém). To, zda jsi chyboval, či se naopak strefil do černého, se dozvíš, až se na na těch gumách a právě na tom svém autě svezeš! Je to něco jako loterie: přijedeš do pneuservisu s jedním autem a po přezutí se Ti může stát, že odjedeš s úplně jiným autem (lepším, ale třeba i mnohem horším). Ta chyba při volbě pneu je pak ovšem na hodně dlouhou dobu, resp. na hodně najetých kilometrů. Nevím totiž o pneuservisu, který by gumy vyměnil jen proto, že zákazníkovi nevyhovují. Výsledky testů a praktické zkušenosti ostatních (pokud možno s pneu stejných rozměrů a na stejném typu vozu) jsou samozřejmě důležitým vodítkem při výběru. Jen pozor na rady typu: "Tohle Ti stačí, já jsem s nimi také spokojen..."! -
« Můžu věřit testům?
V testech s odkazama na e-pneu vyšly nejlépe v rozměru 195/65 R15 V pneu Fulda Carat Attiro a Uniroyal Rallye 540. Ve zdejších příspěvcích je ovšem nikdo nezmiňuje, ani nedoporučuje. Je tedy možné těmto testům věřit a uvedené značky pneu v klidu koupit? -
"-- skrytý --" 04.05.03 23:25
« news
po aktualizaci databáze je již nyní v nabídce 409 modelů alu ráfků (nové značky : ALESSIO, PROLINE, AEZ, ENZO, DOTZ, MILLE MIGLIA) a 149 modelů pneumatik pro osobní vozy (nové modely: Dunlop SP Sport 01, Pirelli P Zero Nero, Conti Eco Contact3, Firestone SZ-80, TZ200, Goodyear Eagle F1 GSD3, Semperit Speed Comfort, Bridgestone RE050, B330EVO, Yokohama AVS V550 a další)! -
"-- skrytý --" 04.05.03 23:19
« to 02
pro rozměr 205/55 R16 jsou doporučené šíře ráfku 5,5"-7,5" (čím užší ráfek, tím pak auto víc "plave" a alu ráfek pak úplně ztrácí smysl), tzn.také doporučuji 7"-7,5"
co se týká pneu do prvovýroby, tak se u většiny "spotřebních" aut dodávají ty "nejlevnější/nejekonomičtější" pneumatiky, neboť dle jisté "strategie" by se vyšší cena pneumatik negativně promítla do finální-celkové ceny vozu (ostatně podobně je to i s reproduktory/autorádii atd.)...tím nechci říci, že někteří výrobci nekladou důraz na kvalitní obutí (řada modelů AUDI/BMW/atd. se obouvá na Dunlop SP9000/CSC2 a jiné špičkové pneu-převážně tedy silnější verze) -
"-- skrytý --" 04.05.03 21:35
« Re: to 02
Jasně že né!! Ty mám na zimu, a koupil jsem je před zimou spolu s řetězy. Teď chci koupit letní! No, a jelikož jsem při koupi "škudlil" tak teď musím koupit za draho jak Alu-rávky, tak pneu, no a nechci to na 15", ale na 16".
A ty orygoš pneu jsou pěkný šmejdy, a navíc je mám už sjeté tak budu kupovat nové, ale opravdu netuším jaké (ty originály jsou Continental, vyrobeno v "Barumu..." a pokud bych je opravdu chtěl koupit, tak mám smůlu, protože jsou určeny primárně pro prvovýrobu - no pěkný hnus!!) Navíc si "Š... auto" jistí a dávají pro všechny Oktávky gumy podle nejsilnější. Tak mám na autě tedy podle 1,8T , no nic moc 2roky a jsou sjeté... :-(( No,aspoň si pořídím pořádné ...Pavel
-
"-- skrytý --" 03.05.03 10:38
« Re: to 02
Moc děkuji, já bych preferoval spíše dobré jízdní vlastnosti (aquap., brzdná účinnost, kilometrový nájezd, stabilita/necitlivost na boční vítr-vyjeté koleje ).
Zatím mám na voze gumy z prvovýroby - na zimu mám Goodyear UG6 v 15", ale na ostatní sezónu chci pořídit elektrony právě v 16". Správně jste zdělil rozměr, právě jsem o tom to rozměru uvažoval.Jen že je v těchto rozěrech veliký výběr a vůbec nemám ponětí kterou značku natož typ pneu ...Ještě jednou moc děkuji.
Pavel -
"-- skrytý --" 03.05.03 10:25
« to 02
předpokládám rozměr 205/55 R16 - je opravdu velký výběr, záleží, co přesně preferujete (jízdní vlastnosti/aquaplaning/tichost/velký km-výkon/cena/atd.)...z níže uvedených vybraných značek bych jako kompromis mezi cenou a velmi dobrými jízdními vlastnostmi vybral asi Dunlop SP 01/9000, Goodyear Ventura (dobrá na vodě-auaplaning, ostatní vlastnosti průměr), Bridge RE720 (vynikající na vodě, skvělé vedení stopy, jsou ale trochu hlučnější, rychle se sjíždí), Michelin Exalto/Primacy (větší km výdrž na úkor jízdních vlastností), Pirelli P7 (rychleji se sjíždí)...všeobecně pak platí pro směrový dezén, že je pneu hlučnější...možná bych seznam doplnil o pár velmi dobrých pneu jako Conti Premium Contact, Firestone SZ40/80, Toyo Proxes T1-S...jako nejlevnější ještě rozumnou variantu pak asi Falken ZE-512 -
"-- skrytý --" 02.05.03 22:39
« 16" kola - ale jaká ?????
Tak Vás tady zase jednou zdravím... .
Potřeboval bych poradit s mým problémem.chci koupit letní gumy (16"), ale nevím jaké, značka.
Uvažuji o Dunlop/Goodyer/Mischelin/Pireli/Bridgest… , ale fakt netuším jakou koupit.Mam oktavku, tak zase nepotřebuji nějaké mega, mega ... Prostě opéravdu kvalitní a s dobrým nájezdem kilometrů. Poradí mi někdo ???Pavel
-
"-- skrytý --" 02.05.03 15:00
« Re: e-pneu.cz
Pro "puntičkáře": reagovat na větu vytaženou z kontextu dlouhosáhlého mailu asi nemá cenu...nicméně to, že někdo dělá v týmu, neznamená to, že musím být někým konkrétním zaměstnancem...
pokud někomu vadí příspěvky, kt.do této diskuse píši, tak není problém toto ukončit - myslel jsem si však, že pro někoho alespoň některé informace mají užitek! (předpoládám alespoň ze začátku i pro člověka pod nickem "Petr"-později se to však obrátilo proti me)
a k výrokům p.Petra (po těchto zkušenostech) se již nehodlám nikdy/nikde žádným způsobem vyjadřovat! -
« to e-pneu.cz:
Rád bych věděl, proč tu pán píšící pod nickem e-pneu píše spoustu cenných rad a zkušeností zdarma, vyřizuje část agendy firmy e-pneu a odpovídá na technické dotazy, týkající se jak webu, tak činnosti této firmy a pan Petr napíše, že se tam k němu neznají. Obzvláště tento fakt by opravdu bylo vhodné vysvětlit. Děkuji -
"-- skrytý --" 02.05.03 10:56
« to Petr
Ty sice momentálně píšeš rozumně, a dokonce tvoje poslední příspěvky konečně připomínají strukturovaný jazyk dospělého člověka, ale proč jedině ty máš potřebu se zase - bez pardónu - * do toho, kdo je koho zaměstnanec, zaměstnavatel, jak to mají právně ujednané, co jim z toho plyne za práva ap. Zatím nikdo kromě tebe neměl potřebu do toho rejpat, neboť pneušky chodily, e-pneu nikoho nepodvedlo (to by se tu jistě řešilo), takže nebyla potřeba zkoumat zákulisí. Ty máš prostě neopakovatelný talent kazit jakékoliv pohodové lidské prostředí. Napadá mě, že mi někoho připomínáš. Jsi podobná krysa jako např. "slavný" "právník" Ed Fagan.
P.S.
Na mysli mám samozřejmě toto: "Pane Vítoň, dle telefonického sdělení pana V.Zíky nejste zaměstnancem podnikatele provozujícího E-PNEU.cz (což má být jistý p. Carva), ale údajně osobou spřízněnou s AHC." -
« Re: to harryp
Já to bral v rámci té anonymity a ta je stejná.Běž si dívat na TV zNOVA na lásku přes NET,je Ti to podobné...Víš Ty možná umíš používat mail ap. ale nějak z očí do očí bys hromad lidí tady asi takhle neodpovídal jako zde :-)) Třeba bychom pak neměli vůči tobě pocit,že říkaš něco jiného než píšeš.Potom bys nemusel nikomu nic dokazovat na papíře -
« Re: to harryp
aha,takže když Tě budu kontaktovat na tvém debilním webu a ty mi pak pošlel mail je něco jiného?Nevím proč do toho taháš zákony?!Je někde napsáno,že se musím podepsat?Jak to Ty vyžaduješ....Tak to nechápu proč se Ti měl omlouvat,když s ním vlastně nechceš mít nic společného... -
« Re: to harryp
Milý Harry, nic ve zlém, dotaz jsem nedal zde, ale do mailu a tak očekávám, že i tak by měl být odpovězen, ne? :-)) Dík, že to nebudeš komentovat, požádal jsem, aby tady se mnou nějaký pan V., od koho se EP distancuje, neřešil a neodpovídal, protože u něj jsem objednávku nepodal, OK? Předtím tady všechno posílal na mail a teď naopak mail odpovídá zde :-) Další věci si na oplátku nechám zatím pro sebe, pane Vitoň. -
« Re: Huf
Tak ještě jendou pro Hufíka - bylo to trošku jinak - byly domluvené 2 1.8T + 1 TDI66. Protože mi sám ATX nabídl slevu na více vozů, řekl jsem dobrá, stejně jako později chtěl, abych u dodával další "adepty"), ovšem dříve domluvené 1 TDI a 1 1.8T z okruhu známých (kteří projevili zájem) včas cuklo (z důvodu tzv. "neznámé" firmy kdesi v Brně), nabídli jsme to lidem na Pandoře, připadlo mi to v tu chvíli jako výhodné řešení pro mě (netřeba měnit objednávku), pro ATX (snaha o co nejvíc "adeptů"), i pro ty zúčastněné. Když tobě někdo nabídne slevu, tak ty mávneš rukou a řekneš, že to bereš bez slevy a ukážeš plnou tatínkem naplněnou peněženku, to už víme. Kdybych chtěl dobrou cenu, šel jsem do jiné firmy, tam bych to měl bez slevy levnější a jak jsem se bohužel až později přesvědčil, že to mají lepší. Řídil jsem se tím, že nejdražší (ATX) = nejlepší - chyba, ale dobrá to finta, spousta lidí si to myslí!
Upalte mě, využil jsem nabídnutou slevu a to je neslušné :-) Už vím, že dělat cokoliv takového je nevděčné, štěstí, že ty známí cukli.
Na závěr upozornění - vím, že to sem nepatří, ale ani přípsěvek pana Rosypálka sem zcela nepatří. Tak na oplátku trochu zábavy:
[odkaz] -
« Re: to EP
ty jsi opravdu úplný magor...nějak mě udivuje,že s tebou vůbec někdo s dodavatelů ještě komunikuje.Třeba by stálo za to jim poslat všechno co tady trousíš na webu a že by to nebyl problém a byla by obrovská legrace :-)
Hele cosi tady píšeš,že s teboudodavatele nekomunikují na chatu?Myslíš si že mail (hodně využívaný) je něco daleko jiného?Já mezi tím nevidím žáden rozdíl.Mě osobně tady e-pneu (ať je to kdokoli) přesvědčil,poradil,prodal a já jsem nadmíru spokojen.Myslím,že o to tady jde a mimochodem komunikuje tady asi proto,protože se tady dotazuješ.Myslíš si,že tady dáš dotaz a oni ti ho pošlou poštou?!Mimochodem mohl jsem ty pneu koupit o něco málo levněji,ale ve formě "rohlíků" prostě kup a neotravuj.Raději si připlatím a budu k tomu mít zajímavé informace a dobrý pocit... -
« to e-pneu
Člověk, který ze sebe dělá blbce na pandoře.cz, aby vyžebral u ATXe slevu 25% na čip, asi nebude solidní obchodní partner ;o)
BTW, buďte si jisti, že to členství v AHC účelové je. To, že to popírá, u něj neznamená vůbec nic.
V každém případě ale jsem pro, abyste mu slevu dali. Když podniká kroky, jaké podnikl na pandoře nebo v AHC, tak ji asi vážně potřebuje ;o)