Pneumatiky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.03  22:56

    « to petr5

    Tvůj poslední příspěvek jako od primitiva nevypadá. To musím uznat. Za naivku Tě ale označím směle. ;o)

    Jinak, něco o tom vím. Střední průmku mám strojní.

    A ohledně nákupu podložek... Ta cena je poměrně vysoká, ale zkus pochopit, že mi nestojí za to nad tím spekulovat a něco vyrábět. Navíc, váha te 20mm podložky byla fakt minimální. Neporovnatelně nejnižší ze všech, které jsem měl možnost vidět.

    Pokud jsi ale takový odborník, tak přestaň jen mlátit prázdnou slámu a začni tyto podložky vyrábět. Pokud se při pevnosti, přesnosti a váze konkurence, jako Eibach a INXX, dostaneš na 50% ceny (při Tvé kalkulaci ještě vytvoříš solidní zisk), rád Ti zajistím odbyt. ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.03  20:36

    « Re: podlozky

    ještě xtra: žádná slitina není nijak dokonalá - všechny jsou normované s určitými odchylkami, stejně jako se s ochylkami i navrhují všechny výrobky. A pokud jde o kvalitu slitin např. v ČR (nebo na Slovensku), tak jsou podstatně lepší a přesnější, než slitiny zahraniční, protože česká norma má pro každý typ materiálu přesně definované složení, zatímco jinde v evropě běžně používané EN či ISO obshauje jen poměry hlavních prvků a přibližné konečné vlastnosti, ale nezajímá jí, jestli tam někomu během výroby spadla bota nebo ne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.03  20:31

    « Re: podlozky

    xtra: první co viditelně trpí jsou pneumatiky, které se díky trajektorii kola při propérování sjíždějí podstatně více na vnitřním průměru (tedy z nich vyrábíš kužel) a samozřejmě nejde jen o to sjíždění, ale i o nerovnoměrné namáhání pnaumatiky, takže v extrémním případě (který v 95% případů nastat nemůže díky způsobu konstrukce pneu, její životnosti apod.) ti může třeba auto nečekaně ustřelit. Další: řízení nápravy je jedna z nejpřesněji konstruovaných součástí auta (do toho ovšem nepatří jen např. hřeben a táhla ke kolům, ale i celé přední zavěšení) a při použití širších podložek (mm sem či tam nevadí, ale víc než cca 5 na každé straně už může být problém) se vnáší do řízení namáhání, na které není řízení navržené -> dochází k většímu opotřebení veškerých pohyblivých součástí s ním spojených. Pak: na všech kolech se více opotřebovávají ložiska, protože kola na ně působí ohybovým momentem, který tam normálně není -> s tím souvisí i větší opotřebení tlumičů a čepů, které drží kolo na zavěšení (ty samozřejmě přenášejí všechny tyto větší síly do zavěšení, které je sice počítáno na trvalou životnost, ale při nějakém běžném zatížení, se kterým výrobce počítá - a ten rozhodně nepočítá s tím, že si tam dá někdo 2 nebo 5ti cm podložky, takže někdy může být namáhání zavěšení podstatně větší, než je toleranční mez návrhu a může tedy třeba nějaká část rupnout a tedy následně třeba upadnout kolo).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.03  16:16

    « Re: Podložky

    Nic ve zlém, ale nechtěl jsem tím samozřejmě říct, že těch 900 Kč za hodinu je částka do kapsy. Samozřejmě je třeba odečíst spoustu věcí a já i vím kolik. A ty, milý Hufnagle, zřejmě nemáš ponětí o strojní výrobě a něčem, čemu se říká slušnost "jakbysmet", když dokážeš tak rychle člověka označit za primitiva. Nejsem dělník, ale i kdybych byl, nestyděl bych se za to. Troufám si říct, že ve strojní výrobě se orientuji líp, než většina z vás a mám k dispozici i hodinové sazby spousty firem (ve kterých je samozřejmě vše, o čem jste mluvili zahrnuto). A vychází mi z toho jediné-ta cena JE přemrštěná. Hufnagle, obhajuj si co chceš, z mýho pohledu patříš jen do řady těch, kteří jsou kvůli tomu, že sami nejsou schopni si tuning na vysoké úrovni zařídit, nuceni hrábnout hluboko do peněženky a jít to koupit do obchodu. No ale každý ať platí, jak je libo, jen si za tím tak slepě nestůj....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.03  14:24

    « Re: Re:

    To Oddie: někde jsem četl, že např. v Německu je zvykem dát 20% zisku na platy. Tak by mě celkem zajímalo srovnání jak je tomu u nás.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.03  13:03

    « Re: Re:

    No, původně jsem se chtěl poptat na nějaké gumy, ale tady se zas koukám schyluje k bitvě :)))
    BoB_: největší sranda je ovšem takové dělníky zaměstnávat, kteří maj zhruba ponětí o tom, za kolik prodáváš. Drtivá většina z nich totiž bryskně usoudí, že tržba = tvůj zisk, a rázem jsi pro ně zloděj a vydřiduch, ať už jim platíš jakkoliv. Málokdo je vůbec schopen a ochoten uznat, že také existují nějaké náklady, ještě tak možná nákup materiálu někdy uznaj...

    Jinak, pro všechny, jsem chtěl hodit dotaz za zimní gumy. Rozměr 175/70/14, nějaká levnější sorta, je to na starší kombík, ne na závoďák...

  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.03  12:46

    « to BoB_

    Proč Ty servítky? petr5 je primitiv a podle toho se taky projevuje.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.03  08:44

    « Re:

    petr5: Nic ve zlem (neber si to osobne), ale tohle
    jsou kecy prave delnasu, kteri vi * o tom, co
    to znamena zajistit praci. Rikas 900 Kc za hodinu?
    A odecetl jsi si od toho dane? (-50 %) a amortizaci
    výrobních nástrojů? Nájem? Elektřinu? Telefony? Auto? Platy ostatních
    lidí, kteří ti "pomáhají" s prací (daňový poradce, uklízečka...)?

    Ano, čistý zisk 900 Kč na hodinu je dobrý. Ne, tohle není čistý zisk.
    Kdybys byl "manažer", který se má starat o to, aby
    ti, co přijdou ráno v 6 (7) do práce a ve 14 (15) jdou domů,
    tak bys věděl, že tohle není zase až tak moc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.03  00:00

    « podlozky

    to bude asi tym, ze kvalitne podlozky sa navyrabaju doma na kolene, ale z kvalitnych zliatin, ktore maju v kazdom milimetri stvrocovom rovnaku hustotu a su dokonale vyvazene takze nemoze vzniknut hadzavost a podobne negativne javy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.03  00:00

    « Re: podlozky

    stale by ma zaujimalo cim tak trpi podvozok pri pouziti podloziek?
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.08.03  23:46

    « Bez nadpisu

    Mno, shrnuto podtrženo jsem tím chtěl říct, že cena 10 000 je šílená a pokud jsou někteří blázni tolik platit, sem s nima, z fleku končím se svou prací a zůstávám doma u soustruhu :))
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.08.03  23:43

    « Podložky

    Zdravím, četl jsem pár příspěvků o podložkách pod ráfky a jejich ceně, tak jen pro zajímavost: Před týdnem jsem si vyráběl nějaké pro sebe... materiál CERTAL, cena za kg cca 190 Kč (různé odřezky), polotovary měly hmotnost (když přeženu) 2,5 kg, stály mě tedy 475 kč. Výroba jedné podložky mi trvala hodinu a půl, nemusel jsem ale měnit roztečnou kružnici. Pokud by ty podložky měly být stejné, jako jsem četl níže (2 typy děr a závitové vložky), práce by mi trvala zhruba o hodinu déle, takže celkem cca 10 hodin. Při ceně 10 000 Kč bych si tedy za hodinu práce vzal přes 900 Kč a to je docela silný kafe, no ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.03  22:58

    « to rbaron

    Jenže P6000 (o to míň Powergy) nejsou tak dobré. V každém případě ale v pohodě postačí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.03  21:38

    « Re: to rbaron

    HUF: Nakonec jsme to s tátou študovali a jsou tam Pirelli P6000 ve 205/55/R16W za 3496,- za kus. Asi není o čem diskutovat, to je za cenu Barumek.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.03  16:39

    « Re: to rbaron

    HUF: To už jsem slyšel, ale spíš jde o to, kolik vidíš při běžném opotřebení, že najedou?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.03  16:20

    « to našrot

    Problém bude asi v tom, že mě to netlačí. Holt nejsem typický český spekulant ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.08.03  14:41

    « Re: to našrot

    huf: Nevyrábím je proto, protože je proti mému přesvědčení někomu nutit něco, s čím sám nesouhlasím, ačkoliv je takový "ťůnink" velice slušná "rejže" ;o) Taky jsem to četl - jeden kus je cca 300g duralu a asi 200g vlisovaných nerezových vložek (výborná kombinace akorát kvůli vyšší ceně, ale rozhodně ne kvůli vhodnosti materiálu ;o) ). Podívej se třeba na maloobchodní ceník www.ferona.cz (ty ceny poděl cca 10-20 a pak k celé ceně materiálu na podložku připočti cca 30-70Kč za práci), abys věděl, o kolik ses nechal vědomě okrást ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.08.03  14:35

    « Re: huf> podlozky

    xtra: když máš při určitém rozměru ráfku a pneu předepsané ET třeba 40 a dáš tam ET20, tak se taky mrší podvozek. Ovšem pokud tam nemáš podložky, tak můžeš mít trochu větší jistotu, že ti neuletí kolo díky tomu, že máš nějký z 8mi či 10ti šroubů na jednom kole špatně přitažený nebo málo dimenzovaný ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.03  14:31

    « Re: huf> podlozky

    vsak ked pouzijes podlozky na disky s ET43 a vysunies ich povedzme o 20 mm tak to mas to iste ako keby som pouzil disky s ET23 tym sa tiez kazi podvozok? ;o)
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.08.03  14:30

    « huf> podlozky

    hufe a co konkretne na podvozku nema taku zivotnost pri pouziti podloziek nez bez nich? rozmyslal som vpredu 20 mm na strnu a vzadu 30 mm.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.03  14:10

    « to rbaron

    Jsou to super gumy na normální ježdění. Navíc dobře drží. Jen nemají přesnou odezvu na volant (to právě protože jsou spíš komfortní). Pokud jsou pro tatu, určitě je vem. Nestojí moc a poskytnou hodně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.03  06:44

    « Re: to našrot

    HUF: Potřebuju od tebe jednu důležitou informaci, a to jak jste spokojeni s vlastnostmi a výdrží tátových CPC? Přece jenom už s nima má asi něco najeto a můžeš poreferovat. Já totiž valím tátovi do hlavy, ať je obuje na sedmu, že nejsou špatný.


    Do podložek bych taky nešel. Jak to efektní rozšíření nápravy dokáže při plným rejdu totálně rozhodit poloměry otáčení dvou předních kol, to je neskutečný. Nejpatrnější je to na natřené podlaze v podzemním parkovišti, píská to jak myši.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.03  23:33

    « to našrot

    Čím Tě znám déle, tím víc si myslím, že sis zvolil naprosto přiléhavý nick :o)))

    Ohledně kurvení podvozku ovšem souhlasím.

    A co se týká Tvé kalkulace... Přečti si znovu, z čeho se ty mé skládaly a zkus to propočítat ještě jednou. Pokud by to pravdu bylo tak levné, tak proč se jejich výrobou už dávno neživíš? Možná by sis pak mohl koupit i lepší auto a neřešit pořád dokola svou corolu s "vrstvenou směsí" ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.08.03  19:55

    « Re: to xtra

    To si děláte srandu ne? Za podložky dát 10kkč...? Výrobní MALOOBCHODNÍ cena cca 120Kč/kus i s materiálem. Náklady velkovýrobce maximálně 15Kč/kus... Navíc vám to mrší podvozek a vůbec.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.03  18:29

    « to xtra

    Značka INXX. nebyly průchozí. Byly duralové a měly nerezové vložky. Našroubovali se na náboj a do nerezu pak přišly originální kolové šrouby. cena 10 tisíc Kč.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.03  18:23

    « to mir

    S těma pneu to není přesné. Jednu sadu jsem prodal ani ne na půl sjetou, protože to byl xindl (Falken ZIEX 512). Potom mám najeto teď 102tisíc a jedny zimní a jedny lezní jsou téměř nové. Pak taky. Další sadu z nich jsem prodal kámošovi na tu hondu (6mm) za symbolickou cenu. Toya byly prodány rovněž zánovní spolu s 16 koly. Pod 3mm na vlastních taky nikdy nejdu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.08.03  17:18

    « podlozky

    hufe, ake si mal podlozky na fabii kolko mm akej znacky? dostat k tomu aj dostatocne dlhe poistne skutky?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.03  08:13

    « Re: barum bravuris

    Test letních pneu najdeš na [odkaz]

    Barum Bravuris jsou ze všech testovaných nejhorší na suchu a třetí nejhorší na mokru a taky poskytují nejhorší komfort.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.08.03  07:13

    « Dotaz na Hufa

    Hufe, díval jsem se na tvé stránky [odkaz] kde mimo jiné nabízíš k prodeji svoji Fabii. Nechce se mi ale opravdu uvěřit tomu, že během 92.000 km jsi spotřebal 11 sad (značkových) pneumatik (8 letních + 3 zimní)...? To ti tedy 1 sada nevydrží ani 9.000 km? Nebo je měníš dříve, než je na nich nějaký minimální vzorek? Jako "správný, ekonomicky uvažující Čech" si jen tak z hlavy odhadem spočítám jejich cenu a náklady na ně mi vycházejí minimálně 2,- Kč/1 ujetý km.


    Je to od tebe ale férové, že to tam uvádíš - potenciální zájemce podle toho hned ví, že tvoje Fabka se po silnicích rozhodně neplouží a nenechává svoje koníky zahálet (a pravidelným tréninkem je udržuje v kondici, aby se jim nezkrátily žíly a neatrofovaly svaly)...

  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.07.03  13:11

    « Re: barum bravuris

    zkus www.e-pneu.cz, super ceny a super kvalita. Nejsem dealer ani majitel, jenom maj ceny opravdu levny a za stejny penize jsou kvalitni kola.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.07.03  11:21

    « Re: barum bravuris

    tak jo, sem uz nalomenej :-) odkud cerpate informace? vlastni zkusenost? testy?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.07.03  10:14

    « Re: barum bravuris

    skoro vse je lepsi nez barum, zcela uprimne
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.07.03  09:08

    « Re: barum bravuris

    a proc? :-) je pravda, ze jsem o FALKENECH uvazoval...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.07.03  13:46

    « Re: barum bravuris

    Myslím, že FALKEN ZE-512 v H-čku v akci za 1570,-na e-pneu.cz je lepší volba.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.07.03  12:12

    « barum bravuris

    ahoj, mate nekdo zkusenosti s touto pneu? na [odkaz] ji maji za nejakych 1500,- (185/60 R14 H) je to dobry kup? diky
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.07.03  13:51

    « testovací pneu

    Nemáte s tím zkušenosti. U kamoše v pneuservisu to vozí ve velkém z Německa. Najeto pár tisíc km (cca 80-90% vzorku) a za hodně lidové ceny.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.07.03  12:59

    « Nokian NRVi na oktávce

    Koupil jsem před měsícem
    objednal na netu, dovozce poslal místnímu dealerovi,
    ten doručil mému nejbližšímu pneuservisu který jsem udal, proškolil ho (jsou to skoro jako dvoupatkové pneu jako Michel 12,5´)o správné montáži a čistotě při montáži, mám již najeto 5000 km a fakt super. cena? 2700 bez dph asi 3300 s DPH. Což je v 15´ myslím dobré. Mohu vážně dopuručit.
    Jako zimní si nemohu vynachválit Firestone FW930, na sněhu a mokru vynikající.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.07.03  17:50

    « jak správne hustit pneu

    mám Škodu 105 a gumy MP4, hustím na predné 1,7 MPa a zadné na 2,1 MPa, kto poradí ako je to lepšie???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.07.03  13:47

    « Re: to CivicR

    Při změně ze 195/60 na 205/55 bude rozdíl -4mm na poloměru, to asi ale nehraje roli.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.07.03  13:41

    « Re: to CivicR

    Conti - starší model a Michelinky - zimní ( kloužou na mokru jako prase ) Už jsem i uvažoval koupit pneu v rozměru 205/55 R15, ale nevím jak to bude na ráfku 6,5" vypadat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.07.03  13:33

    « to CivicR

    A s jakýma přesně to bylo? Staré Conti opravdu za moc nestály, ale CSC2 nebo CPC jsou fajn.

    Rozhodně dobré jsou ty RE720.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.07.03  13:21

    « Re: to CivicR

    Bylo to po špatné zkušenosti. Co by jsi mi doporučil za gumy? Teď dojíždím Dunlop SP sport 300E.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.07.03  13:17

    « to CivicR

    No pokud máš averzi vůči Conti a Michelinu, tak zkus třeba půchovské :o)))
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.07.03  13:00

    « Pneu na Hondu Civic

    Ahoj, sháním pneu na Hondu Civic 195/60 R15 a jaké vlastnosti? Pro sportovní jízdu - tvrdá bočnice, přijatelná cena. Ve výběru jsem měl Yokohamy A539, Toyo Road Pro R610, Potenza RE720, ale opravdu nevím.
    Mám osobní averzi proti Michelinu a Continentalu.
    Diky za vaše rady.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.07.03  23:01

    « Re: jake letni pneu na feldu?

    Z vlastní zkušenosti doporučuju Bridgestone B330 EVO, oproti Barum Brillantis (nedoporučuju) je to znatelný rozdíl.
    Pokud jde o nejlepší poměr cena/výkon zvolil bych Firestone FS-590.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.07.03  12:09

    « to autobart

    V tomto rozměru je to celkem jedno. Asi bych vzal CEC3.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.07.03  12:09

    « to MiH

    S ... STUD
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.07.03  08:50

    « jake letni pneu na feldu?

    Ahoj lidi, jake mi doporucite pneu na feldu tj. 165/70/13
    Rocne najedu malo km (cca 5 - 10 tkm), takze nevim jestli je lepsi si koupit kvalitnejsi pneu, nebo vsadit na cenu/vykon a tam je asi dobrou volbou Barum.
    sam zvazuji o nasledujicich:
    1) ContiEcoContact 3
    2) Michelin Energy E3B
    3) PIRELLI P3000/ P3000 Energy
    4) Barum Brillantis
    diky za radu
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.07.03  20:53

    « Re: Vzorek na Barum POLARIS

    Tak jsem se na ty Polarisy došel právě podívat - žádné STUD tam není, mají označení "Barum POLARIS 91 Q M+S OR60 S". Takže asi to poslední "S" něco znamená.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.07.03  13:00

    « Re: Vzorek na Barum POLARIS

    Jo, ty mám taky, je to příprava pro hřebíky. Ty gumy maj označení STUD - jak psal Huf. Je to nějaké exportní provedení, u nás se snad hřebíky používat nesměj. Že by měly nějaké horší vlastnosti, jsem si nevšiml...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.07.03  12:44

    « to mir

    A nemají na sobě nápis "STUD"?
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.07.03  09:28

    « Vzorek na Barum POLARIS

    Koupil jsem nedávno na inzerát jednu zimu jeté Barumky POLARIS 195/65/15 a po celém vzorku jsou malé dírky, jakoby připravené pro hřebíky - je to už od výrobce, protože to vypadá jako odlité a hlavně kolem těch dírek je tomu i přizpůsobený (hladký) vzorek. Míval jsem Polarisky na Favoritu v rozměru 165/70/13 a ty to určitě neměly a i na jiných rozměrech jsem si toho nikdy nevšiml. Není to nějaký atyp (třeba vývozní), nemá to dokonce nějaké horší vlastnosti (bylo to totiž docela levné - 4 ks i s plechovými disky a originál Škoda poklicemi za 7000,- Kč)?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.07.03  09:06

    « Re: to jj

    2,4 předek, 2,6 zadek, tak jak káže kniha... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.07.03  08:59

    « to jj

    Správně. Tlak za studena. Na druhé straně, na kolik to proboha hustíš, že se obáváš o překročení?
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.07.03  08:35

    « Max Pressure

    Zdravím pánové. Chtěl bych se zeptat a ujistit. Nápis na bočnici mé pneu (GY Ventura 185/60) Max. Pressure 300kPa znamená, že tato pneu se může nahustit na max 300kPa za studena. Nepletu se? Neznamená to, že v pneu může být max tlak 300kPa za jakýchkoli okolností, tj. i za jízdy (kdy logicky hodně stoupne), protože to nevím jak bych zjistil, atp.? Díky za fundované odpovědi ;-) (pozn. jedu na dovolenou v plné náloži a potřebuji to přifouknout) ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.07.03  10:24

    « to juráš

    Pravdu v pneuservisech nenajdeš. Jsou tam lidé, kteří neví o pneu skoro nic (tak jako dealeři aut neví skoro nic o svém "zboží"). Směrovka není a priori horší. Je jen hlučnější a to ne o moc. Viz nová P-Zero Corsa. Dobrá směrovka má dokonce ideální přenos síly na vozovku. To taky skoro nikdo neví...

    Primacy je skvělá. NCT5 je o poznání turističtější. Dokonce myslím nemá ani ochranu ráfku.

    A e-pneu se neboj. Beru od nich pořád. I pro známé. Už ani nevím, kolik jsem toho od nich odebral, ale za stovky tísíc toho už jistě bude ;o) Dovoz je zdarma nad nějakou sumu, kterou ale se 16" jistě přesáhneš.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.07.03  09:35

    « Re: Falken 451

    Juras: ja som nedavno obul Bridgestone Turanza ER70 a zatial sa tvaria veeelmi dobre ;)) Jednak sa auto dost stisilo, nie je tak citlive na kvalitu povrchu (predtym tiez Bridgestone, ale nejaky starsi typ) a drzanie v rychlych zatackach je fakt super.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.07.03  07:50

    « Re: Falken 451

    Tak už se v tom pořádně zamotávám,prošel jsem par pneuservisu, všude mě zrazují od směrového dezénu, mam si vybrat nějakou asimetrickou pneumatiku, uvažuji o MICHELIN Pilot Primacy, nebo GOODYEAR Eagle NCT5. Nevíte někdo kde jsou nejlevnější? Jak je to s dopravou při koupi přes internet? Dík
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.07.03  22:36

    « Falken 451

    Ná mém voze (specifická situace) jsem oproti P7000 v tomtéž rozměru horší brzdné vlastnosti neshledal. Možná jde o velmi malé rozdíly.

    K té bočnici... Jistě, že je pevná! Velmi příjemně pevná. Má totiž 2 vrstvy kordů. S tím souvisí i horší komfort.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.07.03  21:34

    « RE: Falken 451

    Falken 451 jsou ryze sportovní pneu! (velmi pevná bočnice-dobře drží v zatáčkách, ochrana ráfku, perfektni na vodě, skěvlá ovladatelnost na suchu, ale delší brzdná dráha-např.oproti Conti/Bridge/Dunlop/Toyo ve stejné kategorii, horší komfort a kapánek vyšší hlučnost-ostatně jako většina směrových pneu)...prostě asi každá pneu má své klady i zápory
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.07.03  07:23

    « to Juráš

    P-Zero jsou bomba. Sám s nimy mám ty nejlepší zkušenosi. Super jsou taky Bridgestone Potenza S02-PP Jediné levnější pneu, které jsou podle mně dobré, jsou Falkeny FK 451. Pozor! Falken ZIEX 512 stojí za prd.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.07.03  00:00

    « Pneu 205/50 R16 na Ford Focus Combi

    Přemýšlím jaké pneumatiky koupit v rozměru 205/50 R16, minulou sezonu jsem jezdil na Pirelli P-Zerro Asimetrico, dal jsem za ně přes 22tis. mám už minimum vzorku tak musím koupit nové ale nechce se mi utratit tolik peněz, mám jen 66kw tak nepotřebuju gumy jako na Lambo. Dokáže mi někdo poradit? Děkuji P.S.: Jsem z Ostravy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.06.03  23:19

    « Re: Megan coupe 185/60-15

    Díky. Nakonec rozhodla cena 2199,-/kus - Firestone cosi. Odněkud z Příbrami. Dovezli mi to jak se sluší a patří až do domu. Prosím nekamenovat. Tak chtěl tchán a těm se neodporuje.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.06.03  21:17

    « Re: Megan coupe 185/60-15

    hihi> Viz příspěvek 3503.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.06.03  18:08

    « Megan coupe 185/60-15

    Jaké pneu v tomto rozměru? Net jsem prohlédl, tak doporučujte (ale max do cca 3500/kus).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.06.03  10:02

    « to xtra

    Jistě, že je. 225/35R17, které teď mám, jsou horší, než 185-195 originálně dodávané na Fabii. Na druhé straně, na mokru (ne tedy na vodě) jsou zase širší pneu o dost lepší. Něco za něco.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.06.03  15:46

    « HUF>

    Hufe, ako drzia na vode pneu v rozmere 215 resp. 225? Nie je tam uz velke riziko aquaplaningu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.06.03  23:07

    « to mir

    SP2000e jsou dobré, ale hlučnější. Taky poměrně rychle slezou. Michelin Pilot Primacy jsou zcela jistě lepší.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.06.03  06:27

    « Dunlop SP 2000E

    Máte někdo prosím zkušenosti s pneu DUNLOP Sport 2000E v rozměru 205/55/16, které se dávají v prvovýrobě na Octavie? Kolik km vydrží na Octavii TDI? Jsou horší nebo srovnatelné s Michelin Pilot (přesné označení nevím - jsou to ty, které jsou také na nových Octaviích)?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.03  15:06

    « Re: to a

    harryp: Jo, cesky sen byla sila :-) Nejvice se mi
    v tom dokumentu libila ta babicka, co si stezovala,
    ze jsou to "*", a "co by asi tak delali,
    kdybych jim tady tedko dostala infark?"... Docela
    jsem se bavil :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.03  13:18

    « Re: to a

    to e-pneu.cz: Tím příspěvkem od "a" se moc netrap - bude to nějakej magor typu "petr". Já sám jsem tedy zatím přímo s vámi ještě neobchodoval, ale už asi třikrát jsem internetově nakupoval gumy u pneuobchod.cz. Ceny mají zhruba srovnatelné, info o pneu výrazně slabší, ale mám je prostě po ruce. Jo, a taky mají nebo měli v nabídce i levnější typy pneu, což mi občas stačí (Polaris, KW11). Taky mi namísto "dopravy zdarma" (dojel jsem si k nim sám) zajistili "přezutí zdarma" u svého smluvního pneuservisu. Takže tenhle typ obchodování mi maximálně vyhovuje - hlavně asi proto, že před nákupem něčeho dražšího nebo důležitého mám ve zvyku zkouknout pár testů. A to je u e-pneu.cz umožněno v míře vrchovaté. Takže díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.03  12:08

    « Re: to a

    Neřešil bych to.Lidi si vždycky najdou nějaké "mouchy".Proto se mi líbil ( i když to bylo s našich poplatků) dokument o tom "českém snu" ! To abych někde šel (ze své vlastní vůle) a pak si stěžoval,že jsem tam musel jít,tak to je fakt o ničem.Dle této akce bylo vidět jak lidi reagují na reklamu a hlavně ceny! (minerálka za 2.6 nebo tak nějak :-) )
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.06.03  11:15

    « to a

    možná snad ještě narozdíl ostatních "pneuobchodů" na internetu se snažíme také nabízet i mnoho informací/rad
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.06.03  11:11

    « to a

    ad "bouda"> to jsem moc nepochopil, protože na této bázi fungují snad všechny internetové obchody (nejen o pneumatikách/kolech)-že spolupracují s nějakým dodavatelem, ne? to, že se na internetu nabízejí nižší ceny, než doporučené maloobchodní není "bouda", ale "pravidlo", neboť by pak asi nebyl žádný důvod nakupovat zboží přes internet, ne?...na stejné bázi tak fungují úplně všechny internetové obchody-konkurence (epneumatiky.cz, pneuobchod.cz, pneushop.cz, atd.)...ostatně stejným způsobem to funguje i v zahraničí (e-pneu.com, reifen.de, tirerack.com, atd.), takže asi žádný "podraz po česku"...vypadá to tedy, že je někdo rozhořčený nad tím, že nepochopil podstatu internetového obchodování?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.03  11:01

    « Re: Tlumiče

    Dle zkušenosti z prodeje je Monroe a Sachs tak na stejné úrovni. Kayaba vypadá, že je trochu lepší. Ale všichni tři se dodávají do prvovýroby.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.06.03  10:59

    « e-pneu

    S e-pneu mám jen dobré zkušenosti, dobré ceny a rychlá dodávka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.03  02:25

    « Re: Tlumiče

    Tahle krabicka co se prisaje na kapotu vskutku neni prilis presna a tyhle vysledky byste meli brat s velkou ale opravdu velikou rezervou. Monrou - ty se davaji v prvovyrobe.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.03  02:17

    « Re: http://www.epneumatiky.cz/ spojeni

    to E-pneu.cz je dobra bouda jak prodavat normalnim zakaznikum za velkoobchodni ceny, viz www.Autokola.cz to je asi pro dealery aby si mysleli, jake ze maji byt koncove ceny - pouziva to stejnou databazi i design a stejne lidi, jenom jine ceny a tak se dela podraz po cesku na sve dealery (kterym se prodava draze nez uzivatelum), ooo jak typicke pro Cesko :-)))
    ----------
    Takovehle typicke ceske podrazeni cen v podani panu Ziky Carvy a dalsich :-)) Cechackovi je to ovsem jedno koupi kde je levneji ze. A ze dodava epneu 2 mesice jsem nekde cetl... Ptal jsem se v pneuservisu a ty ceny co ma epneu da pneuservis take, zrejme je tam jeste hone velky cenovy prostor ...
    --------
    Jen houst konkurence...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.03  01:40

    « Re: http://www.epneumatiky.cz/

    no nevim jake maji ceny, no inzeruji tam garanci nejnizsi ceny, zajimave.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.03  14:29

    « to xtra

    Jasně. Při normálním užití je teplo lepší.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…