Pneumatiky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Porovnání GY UG 6 a Nokian WR
to mitsi: stačí, díky. o GY UG jsem taky uvažoval, hlavně z důvodu umístění v testech. Když jsem se koukal na skladbu bodů za sucho, mokro, a led tak na tom byly dobře a na sněhu také ušly. Nechápu, jak je možné že a 13' a 15' dopadly dobře a 14' nic moc. Třeba se to zlepší, možná byly jen nějakým způsobem nevhodné podmínky na Tvé testování. Až padne sníh a bude námraza, třeba se to obrátí v jejich prospěch (a třeba taky ne:)))) -
« Re: Porovnání GY UG 6 a Nokian WR
pořídil jsem si zimní Continental Winter Contact TS 780, ale moc jsem toho nenajel, na ledu a sněhu zatím skoro nic, i když mi po cestě již sněžilo a mrzlo. ale řekl bych, asi nebudou špatné.Ale kdyby přece jenom byly, tak sem napíšu v čem zklamaly. -
« ArmorALL pěna na pneumatiky
Tak jsem se vrátil s večeří a koukal jsem při nakupování na ArmorALL pěna na pneumatiky- vše co musíte udělat je nastříkat pěnu a odejít! mám nové zimní pneu na nových ráfcích a pochopitelně by se mi líbilo, aby byly pořád čisté a lesklé jak na prospektu.
Dál tam slibují: během několika málo minut bude veškerá špína silou pěny odstraněna z povrchu pneumatiky, špína bude rozpuštěna(!?!)a zůstane jen lesklá a zářící pneu, která bude navíc do hloubky ošetřena, takže ani neztvrdne ani nezměkne, prostě zůstane sama sebou....?
Vyzkoušel jste to někdo, mohli byste mi poradit, díky. -
modus ponens 28.10.03 20:09
« Re: Porovnání GY UG 6 a Nokian WR
to Mitsi: Ja som pozeral testy na UG 6 a prekvapilo ma, ze napr. na 14"-kach vysli dost zle, no na 15"-kach boli v ADAC teste "sehr empfehlenswert" (www.reifendirekt.de). Neviem, cim to je, ale kazdopadne: kedze potrebujem kupit rozmer 205/55 R16, tak sa zrejme na vysledky testov inych rozmerov spolahnut nemozem. :-(( -
« postřeh
Tak jenom takovej postřeh. Dnes jsem byl nucen asi ze 40km/h rychlosti brzdit na krev, protože Felicie předemnou si myslela, že na tom asi 3 roky vypnutým semaforu svítí červená a prudce to zašlápla (odraz slunce). Teplota asi -1.5°C, slyšel jsem jak se několikrát aktivovalo ABS což v téhle rychlosti na suchém asfaltu není příliš obvyklé, vždy to maximálně kvíklo a s maximálně jedním dvěma popuštěním to zastavilo. Tedy se domnívám, že jsme v praxi vyzkoušel jak se změní adheze letní pneumatiky v zimním provozu. Už od minulého týdne mám objednané Continental WinterContact 790V, tak jenom doufám, že HUF o jejich kvalitách moc nekecal... :) -
« Re: Porovnání GY UG 6 a Nokian WR
OK, šéfe, a co se svěřit s rozměrem pneu, případně i vašeho automobilu, neznám vás z diskuse tak dobře a netuším v jaké lodi plujete silnicí, pardon, v čem jezdíte
něco jiného přece může být nokian na opel corsa 1.3 a něco jiného na BMW 7xx -
"-- skrytý --" 28.10.03 09:24
« Porovnání GY UG 6 a Nokian WR
Zde je mé vlastní stručné porovnání GY UG 6 a Nokian WR -
GoodYear UG 6: závažné problémy s trakcí, a to i na suchu; poněkud vágní reakce na pohyby volantu při jízdě přímo; problematický přechod z přímé jízdy do zatáčky (výrazné "žvýknutí" dezénu nebo snad přes hranu běhounu?), tato vlastnost se zhoršuje se zhoršujícími se povětrnostními podmínkami; nedostatečné boční vedení/nejhorší je ovšem ostré projíždění zatáček - guma se chová korektně (tedy až po "nasazení" zatáčky) pouze v tom případě, když jde o kvalitní povrch (nesmí tam být příčné nerovnosti), zatáčku o rovnoměrném poloměru (kolik takových je?) a v zatáčce nedochází ke změnám dynamického zatížení (tj. když nepotřebuji korigovat rychlost plynem a už vůbec ne brzdami); brzdění průměr; ovalita OK, valivý odpor nic moc; jinak velmi tichá (na všech druzích povrchu) a pohodlná. Zatím žádné zkušenosti z jízdy na sněhu! Předběžný závěr: Dobrý průměr pro řidiče, kteří jezdí opatrně v zatáčkách a nejsou milovníky "rychlých startů". Nokian WR: Z hlediska jízdních vlastností se blíží průměru letních gum, oproti nim však má "za studena" mnohem lepší trakci; neškodilo by více směrové stability při jízdě přímo (zvýšená citlivost na boční vítr a vyjeté koleje), výrazná zvuková/hluková kulisa ("mlaskání", resp. pocit lepení gumy k vozovce) při jízdě po od kamionů dokonale vyhlazeného asfaltu nebo po stříkaném vodorovném značení; zatáčky super, přitom je ale pohodlná; brzdění opět témeř na úrovni letňáků (srovnávám např. s Pirelli P7); ovalita OK; valivý odpor super; vzhled super. Opět zatím žádné zkušenosti z jízdy na sněhu! Předběžný závěr: Guma pro toho, kdo ani v zimě nechce slevit z nároků na sportovní styl jízdy. PS: Jedná se o mé osobní subjektivní hodnocení na základě zatím pouze několika stovek ujetých km při teplotách těsně nad nulou na suchém i mokrém povrchu, které jde do orčité míry proti výsledkům testů. Jedno však už vím docela jistě: UG6 bych příště nekoupil. Stále jsou však o dost lepší, než Michelin Alpin - ty raději nikdy více!!! -
« ochrana proti píchnutí
Kdysi jsem viděl v TV, ještě za času Auto Moto Revue s Hrnčířem a Dolejšem test přípravku, který se aplikoval do pneu a v případě píchnutí došlo k zacelení díry. Testovali to tehdy na autobusu, kdy přejížděli laťku s několika hřebíky. Dělá se to ještě, kde to mají? -
« nakup zimnich pneu
zdravíčko, nekupoval jste někdo něco u společnosti Dotech? [odkaz] Hodlam koupit dalsi zimni pneu a koukal jsem na jejich ceny, jsou casto o par stokorun levnejsi nez jini. Ale nevim, jestli v tom nebude nejaky hacek, jak tomu vetsinou je, kdyz je neco levnejsi nez obvykle.
Nejsem jejich prodejce, tohle neni reklama, jen dotaz, zda jsou skutecne tak dobri. -
« letní pneu na sněhu
Dneska jsem měl možnost porovnat pneu Contiecocontact s Pilot Primacy v brutálních sněhových podmínkách, který mě přistihly nepřipravenýho v Krkonoších. Jednalo se o sjezd z jednoho koce, 2km po nezpevněných cestách. Moje Octavie na CEC-úplná pohodička, zatímco sousedovo Mondeo na Michelinech nám dalo zabrat přes hoďku práce-odklízení sněho+dávání větví pod kola. -
« Re: únik vzduchu
kámošovi takhle kdysi utíkala taky pneumatika, obutá na plech. disku. Tak jsme jí nafoukli, strčili do vody (do rybníka) a k našemu překvapení to utíkalo kolem vyvažovacího olůvka na disku. Buď ty byl nějaký bazmek, a nebo blbě nasazený.
V tý vodě to asi poznáš hned. Vyzkoušej. -
« Re: snehové řetězy
Také jsem po nich koukal, v carefouru, mají tam 3 velikosti od 370 do 500kč, prý zlevněné na 50%. Ted platí 2letá zruční doba, ne?? tak když se mi přetrhnou, tak budu chtít zpátky peníze, to je podle mne spravedlivé!!! Jelikož se blíží vánoce, které řádně provětrají moje úspory, já ty chrastítka koupím, stejně jsem téměř stejné viděl prodávat v autopotřebách za 990kč, poreferuju vám, jaké že byly.ale až asi v polovině prosince, kdy se chystám do hor. -
« Re: snehové řetězy
tam jde spíš o to, že řetěz musí vydržet jízdu nějakou rychlostí, mám obavu, že tyhle jsou dobrý jenom na to se někam pomaličku vyškrábat pak se nejspíš odstředivou sílou roztrhnou. Originál, nebo dobrý výrobce garantuje tuším 80km/h. Taky bych měl obavu, zda se neroztrhne až začneš někde hrabat... -
« Re: snehové řetězy
Ty řetězy asi budou fungovat, ale bude se muset s nima zacházet jemě, aby se neurvaly. Kvalitní řetězy stojí cca 3-10x víc. Pro použití řetězů je u nás nutná dostatečná vrstva sněhu, aby se neničily silnice (nevím co na tý hrůze se dá zničit :-), spíš jde o vlastní pneu). V Rakousku a Německu dokonce v některých hoských střediscích řetězy přikazujou ! -
« snehové řetězy
viděl jsem včera v Makru(asi za 300) a Carrefouru (369 kč)prodávat levný sněhový řetězy. Myslíte, že jsou stejně dobrý, jako ty jiný, které prodávají, nebo jsou to jen nějaké řetízky z číny, aby to na sněhu víc chrupalo?
BTW, nemůžou mi třeba ty řetězy zakázat používat v Rakousku v Alpách nebo v Německu, kdyby je někdo uviděl na mým autě?
Existují vůbec nějaké předpisy, které upravují jejich používání na autech v ČR, a v zahraničí? -
"-- skrytý --" 22.10.03 23:46
« Re: tlak
odkaz na tabulku doporuc.husteni najdete u nás na webu, ale ve finále je to všechno individuální - 70 je dost vysoký profil, takže tzv."plavání" v zatáčkách se asi nevyhnete ani při větším tlaku, proto bych spíš doporučoval hustit podle toho, aby se pneu sjížděla pokud možno rovnoměrně - při častějším využívání vysokých rychlostí pak hustit zase o chlup více! -
« to Beny_
To nebude ani tak huštěním. Porovnávat tak rozdílné rozměry notabene letní vysoce výkonnou a zimní průměrnou... To nemůže dopadnout jinak. Každopádně tu zimní klidně přihusti na 2,4 - 2,5atm a uvidíš.
BTW, jaký vůz máš, žes volil tak úzké zimní? Osobně si myslím (a mé zkušenosti to dokládají), že zimní optimum je rovněž optimum udávané výrobcem v TP. Úzká pneu má víc nevýhod než výhod. Nežijeme ve Finsku. -
« Re: Test pneu ZIMA 2003
To jsou samozřejmě logickě výsledky,ve snehu a ve vodě jsou užší pneu výhodou,na suché vozovce a myslím taky na ledu mají výhodu zase širší.Rovněž ujetý sníh by měl být výhodnější pro širší pneu.Osobně jsem pro fabii zvolil zimní Polaris 2
195/50 15 palců,zatím jsem jel pouze na suchu kde na zimní poměrně dobře sedí a jsou taky poměrně tiché,samozřejmě proti letním 195/50 15 Bridgestone je to horší,ale zas na zimní to špatné není.V akci Barumu na Webu byli za 1720 Kč což je celkem slušná cena.Do hor v zimě nejezdím a kolikrát bude u nás čerstvý sníh na silnici bůh suď. -
« Test pneu ZIMA 2003
Tak pánové! Nový Auto Motor a Sport a test zimních pneumatik 205/55 16´´ 225/45 17´´ dopadl takto: 205/55 16: 1. místo Bridgestone Blizaak LM 22, 2. Pirelli Snowsport W210, 3. Semperit Sport Grip, 4. Michelin Pilot Alpin 2, 5. Vredestein Snowtrac 2, 6. Kumho Izen XW 17. 225/45 17´´ - 1. místo Goodyear Eagle UG 3, 2. Pirelli W240, 3. Dunlop SP WM3, 4. Nokian WR, 5. Uniroyal MS 55, 6. Matador MP 58. Dále zde vyšlo najevo, co vám přinese, když se rozhodnete koupit si za více peněz širší pnue. Vůbec NIC! Zejména na sněhem pokryté vozovce vykazují 17 pneu vesměs špatné výsledky. Ve prospěch 16 hovoří na měřeném okruhu větší rychlost a lepší čitelnost v mezních situacích. I při brzdění jsou 16 o krok vpřed. Při aquaplaningu byly všechny 16 lepší než nejlepší 17! Lépe to pouze vypadá na suchu, kde širší pneu přenášejí větší příčné zrychlení, lepší časy na měřeném okruhu a kratší brzdné dráhy, ale i zde dochází k překrytí, kdy nejlepší 16 dosáhly na horší 17. Celkem jako vůbec dopadly nejhůř Matador a Kumho.
V 16 se jako sněžný král stal Semperit Sport Grip, dále Pirelli a Bridgestone. Na mokru dominují Bridgestone a Vredestein. Na suchu Michelin. Jezdilo se s BMW 325 Ci. Tolik výňatky z nového Auto Motor a Sport.
-
"-- skrytý --" 22.10.03 09:26
« Re: A a CH
Pro Flavia: V "A" nejsou zimní gumy povinné. Ale pokud je už člověk na autě má, pak musejí mít vzorek nejmíň 4 mm (u letních i v zimě stačí 1,6 mm!!!). Např. v "CH" rovněž nejsou povinné, ale když se člověk v zimě nabourá nebo zacpe komunikaci, protože "není náležitě vybaven", tak mu to tzv. přičtou k dobru (a právě tohle pojišťovna neplatí!). Kromě toho je v "CH" zakázáno používat zimní gumy mimo kalendářně přesně vymezené období, ale ty termíny si už bohužel nepamatuji (že by od 15. 4. do 15. 10. každého roku?). -
"-- skrytý --" 22.10.03 08:52
« Re: A
Che che na Slovensku su povinne od 15.11. ale pozor, nasi skveli zakonodarcovia zistili aku blbost spachali, tak ten zakon zrusili... ale pozor... ucinnost zakona pri ktorom ten predosly zsili je platna od 1.1. Suma sumarum, od 15.11. do 31.12. su povinne :-) potom uz nie :)))) No nie su dobri? (aspon myslim ze to je takto) -
« pneu F1
Zdar odborníci. Jen tak pro odlehčení - netušíte proč má formule 1 tak maličký ráfky a tak balónovitý pneu? Koukám v dnešní MFDnes na reklamu FiatGroup, kde proti sobě stojí nová Panda a F1 Ferrari a je tam krásně vidět , jak malý ráfky ta F1 má (to snad neni ani 13 palců ....). Netušíte proč? Je to předpisy a nebo je to snad výhodné z hlediska jízdních vlastností??? -
"-- skrytý --" 21.10.03 11:04
« to gergi > Re: Na zimu uzsi pneu?
Lze hovořit "pro" i "proti"! Užší pneumatika má zas horší brzdné schopnosti, trakci apod. Ve Vašem případě neuvažujete jen o užší pneumatice, ale i o zmenšení ráfku, což bude ve výsledku sice pohodlnější, ale bude Vám to neskutečně plavat v zatáčkách (na suchu i všech ostatních podmínkách)! A nakonec 1cm rozdíl v rozměru možná ve skutečnosti ani nepoznáte, neboť je známo, že pneumatiky různých výrobců ve stejném rozměru nemají stejně široký dezén! -
« Na zimu uzsi pneu?
Traduje se, ze na zimu jsou lepsi uzsi pneu. Je to empiricky overeno? Uvazuji mezi 195/60 R15 (stejny rozmer jako letni) a 185/70 R14 (dovolene varianty dle TP), pro mensi rafky a uzsi pneu mluvi cena. Pokud by pro byly i jizdni vlastnosti v zime (snih, voda, led), asi by nebylo o cem premyslet. -
"-- skrytý --" 20.10.03 23:41
« to rostam - Re: CPC 205/60 R15
Záleží na mnoha faktorech-každopádně i kdyby se CPC sjely rychleji než původní DUNLOP, tak bych je doporučil díky mnohem lepším jízdním vlastnostem (bezpečnost je přece prioritní!). Rozměr 205/60 R15 bych ale neobouval na orig.ráfky, kt.jsou moc úzké. -
"-- skrytý --" 20.10.03 23:28
« Re: testy
jak tady píše řada lidí, testy se opravdu mohou lišit z mnoha důvodů - sníh, teplota, rozměr, testované vozidlo, huštění pneu, kvalita vyvážení, ..., až po dodané vzorky (některé modely pneu, přestože se jmenují stejně mají generační vývoj-především v kvalitě směsi) -
"-- skrytý --" 20.10.03 23:19
« to Anndy
Být Vámi, tak o kvalitách UG6 nepochybuji - jednoznačně patří ve své kategorii mezi ty nejlepší (společně s níže uvedenými), přestože v jednom konkrétním testu nedopadly valně
ostatně podobně se tak stalo jednou s Conti Premium Contact, kt.vyřadily díky nadměrnému opotřebení, přestože vykazovaly nejlepší hodnoty-vše bylo následně zdůvodněno, že byl dodán vzorek s jinou směsí...nicméně CPC patří opět ke špičce ve své kategorii, což potvrzuje i spokojenost zákazníků-u GY UG6 nevyjímaje
přímé hodnocení GY UG6 samotnými uživateli si můžete prohlédnout také zde:
[odkaz] -
« Continental ContiPremiumContact 205/60 R15
Zdravím,
má někdo na octavii nebo jiném voze pneu s tímto rozměrem ? Pokud ano, prosím podělte se s tím, jak dlouho vám gumy vydrží - myslím kolik už máte najeto nebo po kolika km jste je museli měnit. Vypadá to, že je to dost solidní guma, jen mám obavu, že se rychle sjede. Jezdím normálně, žádné hrabání na křižovatce nebo smykem projížděné zatáčky. Původní dunlopy mi na octavii na jaro už nevydrží a tak se musím poohlédnout po něčem lepším než byly ty dunlopy z výroby.
Díky za odpověďi. -
« CPC 175/60 R14 jaky tlak?
Zdravim, rad bych se zeptal jestli ma nekdo ContinentalPremiumContact v tomto rozmeru 175/60/14 na aute jako je Felicie a na kolik ma nahusteno? kdyz tam dam predepsanych 2 tak desne plave, OK to zacne byt az na 2.7 ale to mi prijde desne moc :o/ to ma opravdu tak mekke bocnice?
Diky za odpoved ...R. -
« testy
Odlišné výsledky testů zimních pneu jsou asi také odlišné z důvodu různých podmínek testu (kvalita sněhu, teplota apod.) Já jsem volil doporučený rozměr dle výrobce vozidla aby bylo možné použít řetězy. Jezdím na hory a to většinou po mokré dálnici, pak závěr cca 10 km po sněhu různé kvality a množství většinou bez posypu a řetězy mám v pohotovosti. Proto jsem vzal pneu s průměrnými kvalitami na sněhu a ledu, ale malým valivým odporem, nízkým opotřebením a dobrou odolností vůči aquaplaningu. -
« Re: to TheLordOfTheFord
to e pneu: Chapu, me auto neni stavene na zavodeni, ale obcas pospicham, a pak se proste neudrzim a musim ostatni predjet, proto bych rad hlavne neco, co neklouze pri predjizdeni a za vyssich rychlosti (alespon tech 120 za deste) na kluzke mokre vozovce v zime. Jizda ve snehu neni prioritou. dekuji za poradu. -
« Re: to TheLordOfTheFord
JA nevim, kdyz ty testy vychazi pokazdy jinak a vykazuji velke odlisnosti mezi znackama. Pripada mi, jako by zalezelo na tom, kdo ty testy plati.
Ale podle testu,ktere jsem cetl, spis plati, cim drazsi, tim lepsi, tak ja bych asi bral tu Conti 780, nebo GoodYear UG6, nebo Bridgestone LM-18? -
« Re: to TheLordOfTheFord
to e-pneu: Dekuji za radu. Na testy jsem se koukal ale jsem z toho jelen.
V Praze jezdim vetsinou pomalu (do 120), mimo prahu rychleji (120-140) a v Krkonosich nejpomaleji (80-jsou tam ostre zatacky).
Tak ja bych hlavne rad pneu, ktere neklouzou na naledi a s kterymi se da rychle a bezpecne jezdit po dalnici za mokra, tudiz hlavne proti aquaplanningu. Ale nevim, jak se to nazyva v zime, jelikoz to je spis brecka se soli posypana obcas sterkem, do ktere snezi apod.
Proti snehu moc byt nemusi-to je mi spis fuk- v nejhorsim nasadim retezy, ne?. dekuji za Vasi radu co koupit. -
« Re: to Anndy
e-pneu: Presne takto som sa riadil a dospel som k zaveru ze:
z testov v r. 2002 v rozmere 175/65 R14 mi vyhovovala najviac GY UG6 - som z BA a tu je obvykle mokro a mala vrtsva (par mm) snehu, ci ked uz lad. A na mokre mala ta UG6 vyborne vlastnosti, aj na suchu. Pirelli by prixadzali do uvahy v oblasti bohatsej na sneh, ale to BA nie je. A na 165/70 sa nerobi Alpin2 - ktory by tiez presiel testom.
Takze som uz mal skoro jasno (UG6), lenze som si pozrel tohtorocne testy - sice tam boli len 195 R15 a 185 R14 - ale diametralne rozdielne vysledky UG6 - pri 195 vynikala a pri 185 takmer prepadla. A to defacto vyustilo do mojho vcrajsieho prispevku. -
« Re: to Hufnagl
"Cimbu měl super hodnoty a dali mi ho místo slevy zadarmo... Neber to"......"Vyměnil celou ŘJ za již upravenou"... No neber to... taky by se dalo říci...no protože to ATX neumí, to dá rozum nééééééééé. A Cimbu je přece známá firma s hromadou referencí a kdo zná ATXe ? No přece pár lidí z tohodle pokecu...No vlastně sorry... tohle je pokec o gumách.
-
"-- skrytý --" 17.10.03 00:00
« to "TheLordOfFord"
za 1) 160km/h v zimě při dešti, kdy to může namrzat moc rozumné není, tam nepomůže asi žádná pneumatika (ostatně při 160km/h v létě to také moc bezpečné není-hlavně v zatáčkách!)
za 2) podmínky, kde budete provozovat pneumatiky jsou rozlišné (vlastně všechny situace, kt.v zimě mohou nastat), takže je dobré mrknout na testy a vybírat ty pneumatiky, kt.mají vyvážené vlastnosti ve všech testovaných kategoriích - vybíral bych tedy asi z těchto pneu: z nejlevnějších - Firestone FW930, Toyo S940(941)... ze středně drahých - Goodyear UG6, Dunlop M3, Bridgestone LM-18...z dražších - Pirelli Snowcontrol, Conti 780...co se týká Michelin Alpin A2, tak je v tomto rozměru nenabízíme, tak nevím-každopádně u Michelinu jsou "zbytečně" vysoké ceny! -
"-- skrytý --" 17.10.03 00:00
« to Anndy
v rozměru 165/70 R14 v přehledu opravdu žádný test není - je dobré vzít pro posouzení pokud možno co nejbližší rozměr v daném průměru pneu, tj.175/65 R14...tím pádem je doporučení při "rozumné" ceně snadné: Dunlop M3, Pirelli Snowcontrol, Conti 780...pak stačí specifikovat, za jakých podmínek budete jezdit nejvíce (sucho/voda/sníh/led) a kouknout do testu, jaká pneumatika je nejlepší v dané vlastnosti! -
« Re: zimni pneu
No lidicky, ja som zdecimovany z vyberu zim pneu, a nejako ma to nebavi uz vyberat. Jednak chcem rozmer 165/70 R14 - to som v ziadnom teste nenasiel. A za druhe - do uvahy prixadzaju pneu v cene od 3000Sk za kus az po 3500 sk za kus. V tomto rozmedzi a poradi su Michelin Alpin (nie A2 na tento rozmer), Dunlop WSM3, Pirelli SnowControl, Bridgestone Blizzak LM18, alebo najdrahsie GY UG6.
A prisaham, neviem ktore si mam vybrat. Bud Barum polarisII za cca 2500, alebo potom nieco z tych 3000-3500. Povodne som xcel UG6, ale ako som vydudkoval, cim uzsi rozmer, tym su nic moc - tak ja fakt uz neviem :(. Budem vdacny za kazdy nazor. Diky moc. -
« zimni pneu
Zdravim motoristy, co byste mi poradili, jezdim ve Fordu escort, 1.4i, 175/70 R13, ráfky 5J X 13, jezdim po Praze a do Krkonos (kde bude nasnezeno a naledi). Hlavne chci neco bezpecneho. Obcas take jezdim po dalnici i 160-coz za deste trochu klouze, tak bych rad neco solidniho i proti aquaplanningu. Co třeba GoodYear Ultra Grip 6? Nebo Michelin Alpin2?
-
« Re: Michelin za cenu Barumu, Barum za cenu protektoru....
Tak se mi zdá, že tohle už jsem četl tak před tejdnem.To ty gumy moc nevydržely....
Navíc odkaz na litý kola nefunguje,ceny nic moc,web hnusnej a jako třešnička na dortu chiptuning.Budou to asi odborníci s velkejma zkušenostma. Ševče drž se svýho kopyta. -
« Michelin za cenu Barumu, Barum za cenu protektoru....
Zdravím konferenci, vím kde tento slogan platí. Já už si výhodně nakoupil a jsem maximálně spokojen!!! Nejnižší možné ceny, NEJLEPŠÍ poměr cena/výkon ZARUČEN!!! Kdo má zájem o nejlevnejší pneu na svého "miláčka" at mrkne na [odkaz]
P.S.: přichází čas přezout na zimní