Pneumatiky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Je to normalne?
Anndy-Dunlop jsou lepší než Barumky,o kolik to nevím,neskoušel jsem a taky nejsem odborník na pneu.Zvolil jsem ekon.variantu,protože v rozměru
195/50 15 palců jsou barumky suverenně nejlevnější a rozměr letních mám stejný.A taky Barum zas není tak ůplně špatná značka.
-
Paulz: No ved aj na 14" a tento rozmer bol dost velky rozdiel. Matadory som mohol mat za cca 2500,- teda o cca 40% menej. No a tie dunlopky, snad su to na tento rok a co so sa docital rozne, tak vyrobci menia zmesi z roka na rok aj pri urcitych typoch. Ale jasne, konstrukcia toho dunlopu je mozno staria, ako polaris2 - to posudit neviem... -
Ono těžko říci podle popisu,jinak rozdíly mezi kvalitou pneu u různých značek jsou dost malé.
Jestli tzv.ekonomické pneu např.Barum nebo Matador
jsou o tolik horší je otázka.Osobně jsem chtěl na Fabii 15 p.a tam byl cenový rozdíl dost velky.Navíc Polaris 2 jsou nově vyvinutá pneu a u tohotu segmentu rovněž jako u aut jde pokrok dost rychle dopředu.
-
« Re: pískání
Moje Polaris 2 195/50 15p.stály v akci barumu na netu těsně pod 1800 kč za kus.To pískéní není nijak hlasité a projevuje se pouze při určité konstelaci vlhé vozovky.Jinak co jsem četl se projevuje snad u všeck značek zimních pneu,ale což je zajímavé u každě značky při jiné konstelaci povrchu vozovky.Zřejmě to fakt záleží na hustotě lamel,popř.složení směsi. -
« Je to normalne?
Zdravicko. Nikdy som moc nejazdil v zime (az teraz) a navyse nemam najma s cim porovnat spravanie sa mojich zimnych gum (Dunlop WSM3 185/60 R14) s inymi. Takze by ma zaujimalo, ci je toto obvykle (mam len 1,2motor, cordoba):