Pneumatiky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 24.03.04 17:00
« Re: Re: Fulda Carat Extremo
to scuderia99 : ja je mam na mx6 2,5V6 ;-) Jo, jsou super. ted jsem dal 120km po okreskach v peknym slejvaku, vyjete koleje plne vody a sedelo to jak pribite i v dost vysokych rychlostech. Jsou supr. Jak dlouho je mas, jak ubyva vzorek? -
"-- skrytý --" 24.03.04 11:58
« Fulda Carat Extremo
Ahoj, tak jsem si nakonec poridil Fuldy Carat Extremo 205/55/15 a jsem celkem spokojen. Pneu jsou tiche, celkem tvrde a dle meho nazoru sedi velice dobre. Jeste jsem zvedavy, jak rychle pujdou do haje. Mate s nimi nekdo zkusennosti? Dik -
"-- skrytý --" 23.03.04 20:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Yokohama A539 či Nokian NRHi?
Tak nakonec asi ty nokiany vezmu (taky jsou líp k sehnání).
Mitsi: k tomu vzorku a "vypadajícnosti" - co píšeš, je fakt -> obecně se však takovéhle tvary drážek používají pro směrování proudění. Problém je ale v tom, že se "jejich účinnost" je dost závislá na úhlu náběhu a současně rychlosti proudění, a tak třeba v některých okamžicích můžou být naprosto nevyhovující :o( I když já bych tedy předpokládal, že to snad mají spočítané na největší rozsah použití, jak se to běžně dělá ;o) -
« Re: Re: Re: Re: Yokohama A539 či Nokian NRHi?
prave protoze byly v testu nejtissi, sem je bral...na vode jsou oproti pisticim barumkam opravdu tiche-i pres kilo, ale na suchu se mi moc tiche nezdaji(mozna je mezi testovanymi 185 a mymi 175 nejaky zasadni rozdil 8-s )...jinak mam pocit, ze auto ztvrdlo, neplave toliko a malinko ozivlo pri rozjezdech(subj. pocit a zase jen oproti barumkam, jiny gumy sem redtim nemel)l -
"-- skrytý --" 22.03.04 23:30
« Re: Re: Re: Re: Yokohama A539 či Nokian NRHi?
Našrot: I já mám pocit, že čím ojetější jsou ty GY UG6, tím lepší. Ale možná je to jenom tím, že jsem si prostě zvykl. Pokud jde o Nokiany NRHi, ty chválili mj. za výjimečnou tichost. A co se týče Yokoham, tak typ S707 byl kdysi nejlepšími letními gumami, na jakých jsem kdy jezdil, a kdyby byly v prodeji dnes, klidně bych je koupil zase. Jenže nejsou a tak si kladu otázku, kde je vlastně ten pokrok... PS: Podle vzhledu vzorku bych na vlastnosti neusuzoval. Je to stejné jako u aerodynamiky: To, co aerodynamicky vypadá, nemusí být nutně aerodynamické! -
"-- skrytý --" 22.03.04 19:44
« Re: Re: Re: Yokohama A539 či Nokian NRHi?
Mitsi: no právě po zkušenostech s GY UG6 a jejich umístění v testu už na testy "renomovaných skopčáků" nedám, proto se radši ptám. I když, když jsou až třetí, tak by nemusely být špatné ;o) BTW: čím sjetější ty UG6 jsou, tím mi přijdou lepší :o)
jan: s tím hučením je to zajímavé - právě v jednom testu si pochvalovali, jak jsou tiché...
obecně: na těch Yokohamách mě docela zaujal ten vzorek (např. jeden typ mokrých pneu pro formule má podobný :o) ), který by mohl vykazovat skoro ideální vlastnosti v zatáčkách na mokru.. ovšem taky záleží na tom, jaká je směs, a to se z obrázku člověk těžko dozví :o) ... -
"-- skrytý --" 22.03.04 10:56
« to globemaster / Ford Focus
Ve 195/55 R15 bych doporučil pneu Firestone SZ40/80, Bridge RE720, ContiPremCont, Dunlop SP01, Pirelli P7, Toyo Proxes T1-S.
Goodyer F1 GSD2 mají spíše jen efktní tvar dezénu, ale kvalitou nijak nepřevyšují výše zmíněné, přestože jsou výrazně dražší! Pokud Vám jde o co nejsportovnější dezén za "rozumné/nevyhozené" peníze, pak doporučuji zauvažovat o Toyo Proxes T1-S, případně Firestone SZ40/80. -
« re: ford focus
To: e-pneu. Hmmmm,tak nevím,já mám v TP napsáno 15" 195/55 (195/60),ale to je vcelku jedno. 16" kola nejsou na focuse vhodná díky našemu "kvalitnímu" stavu vozovek.Osobně znám několik případů,kdy to "odesr...." čepy po několika t. km. Ta auta se třásla jako kostitřasy,nicméně na pohled byla hezká. >:D Rozhodl jsem se pro rozměr 195/55 R15,rozměr 195/50 mi padnul do oka při hledání pneu,ale po nahlédnutí do TP jsem od něj upustil.S největší pravděpodobností koupím GOODYEAR Eagle F1 GSD2.Můžete mi sdělit podrobnější (nejlépe osobní zk.) info o této pneu?Díky za info. -
"-- skrytý --" 21.03.04 22:07
« Re: Yokohama A539 či Nokian NRHi?
Pro našrota: Rozhodně ber Nokiany, Yokohomy už dávno (ve srovnání s konkurencí) nejsou, co bývaly (vlastní zkušenost)! Jen tak mimochodem, právě v rozměru 185/60x14 H se Nokiany NRHi nedávno umístily v testu AutoBildu mezi třemi nejlepšími ze 13 testovaných gum. Pravda, Yokohamy nebyly zastoupeny... -
"-- skrytý --" 21.03.04 21:52
« to Lancer / volba pneu
Pokud jezdíte trochu "sportovněji" (jak uvádíte 200 km/h), pak bych radši vybíral pneumatiky z jiné kategorie než "ekonomické", tedy v jiném (větším) rozměru. Ve 175/70 R13 lze doporučit ContiEcoContact3, Bridgestone B330 Evo, Firestone F590, Pirelli P3000 Energy! -
"-- skrytý --" 21.03.04 21:34
« to globemaster / Ford Focus
doporučené pneu pro Ford Focus jsou v 15" pouze 195/60 nebo alternativně 195/55 pro slabší motor (napsáno v TP)
menší 195/50 rozhodně ne, neboť auto bude jezdit hodně při zemi (jako na dojezdových rezervách), akcelerace se moc nezlepší, bude nižší rychlost při stejných otáčkách motoru, což povede ke zvýšení spotřeby...ve finále by auto neprošlo technickou prohlídkou a zřejmě by byl přoblém i při případné nehodě!
pokud chcete méně "balónovitý" rozměr, pak zvolte 205/50 R16 -
"-- skrytý --" 21.03.04 20:16
« Yokohama A539 či Nokian NRHi?
Neslyšel jste někdo něco o výše uvedených pneu (nepředpokládám, že na nich už někdo jezdil, vzhledem k tomu, že jsou novinkou 2004 ;o) )? Případně jestli jste někdo jezdil na podobných pneu? Ideálně v rozměru 185/60-14. Ty Yokohamy mají velmi zajímavý a možná i dost funkční vzorek a prý mají nějakou novou směs, jenže nenanšel jsem o nich nikde nic neoficiálního...
A ještě jen tak mimochodem - nechcete se někdo zbavit hliníkových kol 6x14, 4x100 rozteč a ET 35-40? -
"-- skrytý --" 20.03.04 08:29
« Bez nadpisu
Zkus švýcarskou firmu Bremsa (www.bremsa.ch). Pri opakovaném dobržďování z 250 sice také začnou kopat, ale po mírném vychladnutí se zase srovnají. A abych nezapomněl: nedá se s nimi jezdit v zimě - dokud se neohřejí, zrovna moc nebrzdí. Naopak čím rozpálenější, tím větší brzdný účinek, ale pak zase (bohužel) kopou do volantu. PS: Nutno koupit současně kotouče i desky. Pokud tam dáš jiné desky, brzy o ně přijdeš... -
« Re: Re: rozdíl
Jiri: Kmitajicí volant dělají na 90% zvlněné brzdové kotouče.
Jinak trochu od tématu: Kdyby měl někdo nějakou slušnou radu, jaký kotouče na ty těžký bavorácký žebřiňáky dát, tak bych to rád slyšel. BMW origo se kroutí, ATE obyč se kroutí, ATE powerdisk se kroutí, BOSCH se kroutí, Zimmermanny se kroutí, všechny se kroutí jako prase a to nezávisle na tom, jestli jezdí můj otec svoje piánko nebo já občas palbu. Jiným autům vydrží kotouče pomalu celou životnost auta. Já vím, že třeba Peugeoty 106 1.1 tak často ze 250 km/h za náklaďák nedobržďují, ale pokud uvažuju alespoň trochu logicky, auto má mít brzdy, které k němu pasují ať už má 300 nebo 30 koní. Díky za nějakou radu a ještě jednou se omlouvám za vybočení mimo téma.
oddie: Když tě tady vidím co píšeš o své pneumatikové politice, jsem přece jen rád za své jednu až dvě sezóny jeté letní na léto a zimní na zimu :D -
"-- skrytý --" 18.03.04 10:14
« Bez nadpisu
Paneboze, uz jsi nekdy na tech Semperitech, Hankoocich ci Kumho gumach jezdil? A jezdil jsi na stejnem voze (typu vozu) ty "slavne" Barumky, ze si troufas smahem odsoudit neco jen kvuli znacce a neco jineho naopak vychvalit do nebe jen kvuli znacce? Ostatne i vysledky zahranicnich testu casto svedci o uplnem opaku: viz napr. predposledni cislo nemeckeho AutoBildu, kde se Bravuriska BEZPECNE umistila na tretim miste od konce (z cca 12 testovanych gum) pred absolutnimi "no-namy" (jejich nazvy jsem do te doby nikdy v zivote neslysel). Proto vrele doporucuji truchu vice soudnosti v udelovani tzv. zarucenych rad!!! -
"-- skrytý --" 17.03.04 15:43
« Re: rozdíl
To globemaster: U Charouze chteji za VARIO Y necelych 4500 Kc. Koncem roku byly za 4200 a pak pry zdrazili ND. Ty CPC tu pred casem chvalil Huf, tak jsem dal na nej. Auto ma najeto 55 000 a az na kmitajici volant pri brzdeni pri vyssich rychlostech (asi od 120) - a zrejme jen na nerovne dalnici - jsem zatim jiny problem nemel. Predni kotouce a desticky se menily pri 40 000, pritom zadne opotrebeni na nich patrne nebylo; technik rikal, ze asi nebrzdim. Nicmene po vymene (u Charouze) to kmitani vymizelo. Po dalsich 6000 km se to objevilo znovu. neni to nic dramatickeho, ale stve mne to. Nechal jsem si zkontrolovat brzdy na podzim pri 10000 km po vymene. Samozrejme se zaverem ze brzdy jsou v poradku a stalo mne to petikilo. Jakym zpusobem probehla ta kontrola nemam tuseni. -
« rozdíl
to:Jiří : o Continentalu neuvažuji,moc mě nenadchli jejich dezény pneu.Vím,že se umisťují na předních místech,ale ten kdo má info z jiného zdroje,ví proč tomu tak je >:D >:D >:D . Ale to je jedno,už jsem se rozhodl pro Goodyear F1 GSD 2 or 3. Teď už jenom hledám nejnižší cenu.O rozměru xxx/60 neuvažuji,zdá se mi to již "balónové" kolo >:D .Ale to je věcí názoru,nic proti. Za kolik ti nabídli Vario Y u forda? Ten design mě taky docela bere.Cenu však neznám,vzpomínám si ,že když jsem kupoval focuse,tak stáli něco přes 5t./ks. Jak je tomu dnes?A vůbec,jak jsi spokojen s Tvým vozem? -
« Re: Re: Rozdíl
Jezdím s focusem. Chci kvalitnější pneu,než co tam byly při koupi auta.Letní Firestone Firehawk FS 700 se začali hoooooodně rychle sjíždět po 25000 km,brzy půjdou pryč.Navíc neuvažuji,že bych to auto prodal po 3 letech.Jsem s ním spokojený,plně mi vyhovuje. -
« Rozdíl
Rozměr 195/55 R15 je dražší než 195/50 R15. Více méně mě láká cena,ale nedokážu posoudit,jestli jsou natolik rozdílné vlastnosti "chování" vozu za jízdy. Jak je rozdílné "stvrdnutí" >:D auta obutého na 195/50 R15 a 195/55 R15 ??? Dnes jezdím na 185/65 R14 a jelikož budu brzy přezouvat,uvažuji i o záměně kol. -
"-- skrytý --" 17.03.04 10:03
« Bez nadpisu
Mfilip: vážně to chceš vědět? Já zejtra. Zimní gumy už jsem stejně totálně doničil, už dávno nefungujou jako zimní, a eště k tomu jsem včera jednu píchnul. Tak jsem sebral druhé auto, a na tohle zejtra hodím letní... asi jen dvě na předek, a ty zbylé jakž takž zimáky na zadek. A když náhodou ještě nasněží, seberu auto ségře, tak jsou zimáky fungl, to ještě přezouvat nebudu, ještě pojede na hory... Docela mě s..e, že na svoje budu tedy muset nakoupit výhledově obě sady - jak komplet letní, tak komplet zimní, zvažuju, jestli to mám udělat hned a najednou, vzít i zimáky teďka z výprodeje zbytků... -
"-- skrytý --" 16.03.04 21:55
« pro CAVARA
Dík za odpověď,ale musím to trochu upřesnit.Vůz je Mitsubishi Lancer 1,6
o výkonu 83kW a protože nevím jaké byli původní obuté pneu při prodeji nového vozu,přiklonil jsem se k těmto značkám proto,že jsem to koupil na Pneumantech PN550 ale v rezervě jsem měl Semperit TopSpeed 2 a gumaři mi přesvědčují o kvalitách Fulda Attiro Karat a úplném propadáku KUMHO.Chtěl jsem nějaké praktické zkušenosti.Moje s těmi Pneumanty není špatná,ale při koupi byla výše vzorku asi 6mm a po ujetí asi
18 000km jsou total.Jinak auto jede bez problémů přes 200km/h(tachometrově)možná by stačily i ty T éčka,ale přeci jen se občas rád svezu a nechci riskovat nějaký problém,ale jinak dík za názor na SEMPERIT. -
« Re:
Nic v zlom ale uvazujes ako "vychcany slovak" pri nakupe v rakuskom metre.
Vyberas si znacky ktore su to najhorsie na trhu vobec.
Do vyvoja Semperitu (ktory vlastni CONTINENTAL - tak ako BARUM) nebolo investovane A ANI NEBUDE ani nepamatam lebo bude sluzit iba ako domaca znacka pre Rakusko...........nebudem tu rozvadzat skolenia v Barumke -Otrokovice, a tie ostatne je to iste...
Takze nepozeraj po H-ckovej (na 210 km/h) lebo asi ti to vzhladom na ten rozmer ani tolko nechodi a pozeraj T (do 190km/h).
Tak > Barum Brilantis - za malo penazi vela ....
a potom sa radsej pozeraj po Michelin, Conti., Dunlop... nikto sice nevyraba daku prekopanu pneu v tomto rozmere ale zivotnost je vacsia. -
« Re: Rozdíl
1. Stvrdne ti to poriadne (nie to ale auto)
2. Sediet to bude na mepoznanie, ale citis kazdu jamku (opriti 185/65 ak nie si nauceny na tvrde jazdenie)
3. Mensi polomer by mal zlepsit zrychlovanie z pokoja ale vdaka vacsej sirke asi tazko.
Preco neuvazujes o 195/55 R15
A F1-ky su perfektne!!!!! Na mokrom to ide ako na suchom!! Az tomu nebudes verit. -
« Re: Jete pneu
Jazdene pneu je vzdy riziko. Co usetris na pneu nestoji za tie trable ked ostanes niekde vyset alebo si rozmlatis auto.
A chybu bez namontovania na rafik nespoznas!! a ked je namontovana tak to je len tak na 60% a ked na nej jazdis tak to uvidis uz sam :-)) -
« Rozdíl
Jaký bude mít vliv na jízdní vlastnosti vozu změna rozměru pneu,když je rozdíl poloměru -10mm a rozdíl na obvodu -63mm t.j. -3,36% ?
Přemýšlím o náhradě 185/65 R14 za 195/50 R15. Máte někdo praktické zkušenosti s pneu GOODYEAR Eagle F1 GSD3 ? Co je to za pneu,je pravdou to co píší v testech ? Dík za info.Přeju hodně km bez nehod. -
"-- skrytý --" 11.03.04 11:23
« Re: Vredestein a Kumho
Ceny KUMHO a VREDESTEIN jsou zatím pouze na dotaz, kompletní ceník jsme ještě od dodavatele bohužel neobdrželi! Ceny očekáváme během týdne! Pro rozměr 215/45 R17 jsou již ceny na webu!
Ceny KUMHO se budou pohybovat na úrovni cen značek PNEUMANT/MARSHAL/FALKEN, takže budou velmi zajímavé, VREDESTEIN Ultrac bude pak téměř cenovou špičkou, asi na podobné úrovni jako BRIDGESTONE S03 PP!
Nicméně i tak bych preferoval značku FIRESTONE před KUMHO! Ano, správně tušíte, že SZ40 je více sportovnější (podobné k BRIDGESTONE S02 PP), SZ80 je spíše všestranější (jako BRIDGESTONE RE720)...oba modely jsou zatím na trhu současně, SZ40 v některých rozměrech už není k dodání, cenové snížení Vám však slíbit nemohu! -
« Vredestein a Kumho
E-pneu: S napětím jsem očekával ceny a sortiment značek Kumho a Vredestein a jsem trochu zklamán. V rozměru 215/45/17 nepřibyl ani jeden. Budete sortiment těchto značek ještě doplňovat ? Jestli ne, asi vezmu Firestone, jenom nevím jestli SZ40 nebo SZ80. SZ80 je údajně nástupce SZ 40, ale připadá mi míň sportovní. Pokud by SZ 40 byla výběhová, cena by mohla být alespoň simbolicky nižší ne ? -
"-- skrytý --" 10.03.04 13:47
« to Morfikus > Mazda MX-6
Co se týká Toyo, tak hodně Vám mohou napovědět testy, Firestone pak prakticky v žádném testu nejsou, nicméně mají hodně podobné vlastnosti jako Bridgestone RE720, jen nejsou tak hlučné! Obojí jsou pneumatiky spíše z kategorie UHP/HP, kdy je kladen především důraz na vynikající jízdní vlastnosti jak na suchu, tak na mokru. Nečekejte tedy nějaké výrazné pohodlí nebo malé opotřebení! Pokud s autem budete jezdit jednou týdně na nákup do supermarketu nebo jen popojíždět po městě, pak si vyberte radši ekonomické pneu, pokud preferujete jízdní vlastnosti, pak vybírejte z těch, které jsem doporučil! -
"-- skrytý --" 09.03.04 19:30
« Re: Fulda Carat Extremo
Dotaz, padly mi do oka Fulda Carat Extremo 205/55/15 88V na mazdu MX6 2,5V6 co vy na to? Poradite? Prijde mi to celkem slusna cena...? Dikas PS CI kdyz mam v TP 205/55/15 tam dat 205/50/15..unese to.? To bych zauvazoval o jine znacce... -
"-- skrytý --" 09.03.04 10:24
« Re: Re: Re: Re: Re:
mfilip: ono asi takhle: chceš se toho auta za chvíli (nebo např. do roka) zbavit? Kup si ty ojeté šlupky na jednu sezónu. Chceš si to auto nechat dejme tomu 3 roky (nebo dokonce víc, což nechápu :-) ).- Tak si kup gumy nové. 8 tis není zas taková rána... -
"-- skrytý --" 09.03.04 08:47
« Re: Re: Re:
mfilip: to je jednoduché. Prodává je chlap, co jezdí s Avií pro nějakého dovozce gum a pneuservis, a bere si tam gumy pro známé. No, a tyhle pak někdo neodebral, tak zbyly (klasika, někdo řekl "přivez mi nějaké gumy" a pak už se neozval...). Jak jsem psal, já bych si je klidně vzal, jenže ten rozměr je mi na prd, musely by to být 195/55, a né 195/65, to se mi na auto nevejde... Pro tebe je dost nevýhoda, že je to v Praze, a ty jsi někde z Moravy, ne? Sorry, ale posílání či odvoz někam nehrozí, já na tom nic nemám, a i kdyby, tak by mi to za to nestálo. Prostě, osobní odběr, důkladná prohlídka každé gumy, a nejlíp i rovnou montáž někde v Praze - kdyby měla nějaká bouli nebo něco, taxe dá případně i vrátit, když to bude hned... nebo aspoň doufám. -
« Re: Re:
oddie: ty Bravury mne prece jen furt visi v hlave. Prece jen je rozdil mezi 1 200 Kc a 8 000 Kc - chtel jsem jit do nejakych gum s dlouhym km prubehem - treba Bravurisu. Nejezdim v meznich situacich a staci mi prumerne vlastnosti pneu. Nemas jeste neco vic k tem Bravuram ? Treba proc je dava pryc ? -
"-- skrytý --" 08.03.04 15:08
« Re:
No, hele, ty 195/50/15 je prakticky nejlevnější rozměr co existuje (když nepočítám třináctky :-) ), a podle toho, cos zatím (trochu zmateně ;-) ) vypsal, by na to měly být akorát. Jen prostě budeš muset přikoupit i disky, no. Zase, buď rád, že budeš mít rovnou sadu zimních i letních kol, to je stejně potřeba. -
"-- skrytý --" 08.03.04 14:13
« Bez nadpisu
Máš-li tam 185/60/14, a nechceš kupovat 15-ky, tak to nech být jak to je. Pokud chceš nižší a širší, koupě 15-tek tě nemine (195/50/15, naprosto ideální rozměr - nejnižší cena, velký výběr...). 185/65/14 jsou akorát větší balóny... to je stejně divné, že je v TP zároveň 185/65 a 185/60, co je to vůbec za auto? -
« gumy
2 dotazy, predem dekuji za fundovane odpovedi(i kdyz jak to tu pozoruju, jsou tu sami zavodnici, tak mejte solidarnost s norm. smrtelnikem):
1)Bude ok, vymenim-li za 185/60 R14?-chtel bych sirsi a nizsi gumy, ale nechci kupovat 15"-vTP je povolena jen dalsi varianta 185/65 R14 coz jsou asi stejne balony, ze)
2)ma smysl jit do gum v H, ma-li auto maximalku 175km/h?
dik -
"-- skrytý --" 04.03.04 13:46
« Re: Re: Re: to jsou problémy ;o)
Mfilip: nevím, je to prostě z něčeho sundané. Já na tom nejezdil, tohle je rozměr naprosto mimo mě (kdyby se mi hodily, dám si je klidně na své auto, na jednu sezónu, za tu cenu...). Neprodávám to já, ale soused odvedle, záruka veškerá nulová... Píšu to sem jen proto, že vím, že mu tam zbyly, nic víc, nic míň. -
"-- skrytý --" 03.03.04 14:26
« Re: Re: to jsou problémy ;o)
To nebyl prodejce nybrz vrah a sazel na to, ze prorezavka byla jen jedna. Ja je nutne potreboval a jako na potvoru jsem se podival jen na tu "zdravou." Priste bude clovek opatrnejsi. Jeilkoz setrit na gumach je blbost..stejne jako na brzdach a podvozku. To radsi chodit pesky... -
"-- skrytý --" 03.03.04 14:15
« Re: to jsou problémy ;o)
No, kdyby přeci jen chtěl někdo šetřit, měl bych tu tak nějak zbytečné 4 gumy 195/65/15, tuším Bravury či něco takového, asi 6 mm vzorek. Cena za všechny dohromady 1.200,-. Na jednu sezónu dobré :))))) nebo na auto určené na prodej ;) Jinak ty Morfikovy prořezávky byly fakt husté - prodejci prostě sází na to, že to kupujícího nenapadne, a evidentně jim to vychází... -
"-- skrytý --" 03.03.04 13:50
« Re: Re: Re: Re: to jsou problémy ;o)
Pravdou jest, ze kdyz setrit, tak s rozumem. Taky jsem si jednou koupil moc pekny gumy, jelikoz jsem rychle potreboval par (jedna nova ale darovana Dunlopka SP 200 mi v 180 bouchla). No a misto toho jsem si koupil moc super Yokohamy..ktery v zatackach sedely jak prisity ale mely tu chybku, ze to byly prorezavky, coz jsem se dozvedel az u oddieho. Proto nyni poucen, koupim nejakou peknou novou gumicku a budu verit, ze vydrzi ;-) Kazdopadne, setrte s rozumem. Gumy nejsou zrovna dobry napad... -
"-- skrytý --" 03.03.04 08:51
« Re: Re: Re: to jsou problémy ;o)
RB: co je to oktávka? :)
Ad ojeté gumy - na svá auta taky dost často dávám, co jsem sundal z vraků, když jsou dobré. Ale abych ojeté kupoval, to jsem udělal jen 2x - jednou jsem dostal celou sadu 4 gum s 6mm vzorkem za litr, a jednou jsem dokupoval jednu gumu, co jsem měl lichou. Jinak, na auto, co si chci nějakou chvíli nechat, si radši koupím nové, zvlášť zimáky. A to mám taky souseda, co ojeté gumy prodává, a měl bych je za super ceny... ne jako ti, co kupujou za ty obecné ceny 14" 1mm=100,-, 15" 1mm=150,-, 16" 1mm=200,-. Jo, když vidím frajery, jak koupěj zimáky se 4 mm vzorku á 600, a prý jak jsou super a vydrží dvě sezóny... no to by se jeden po... Ono je sice naprosto úžasné a obdivuhodné, že zrovna ty máš naprosto super speciál souseda, co dává tařka nový gumy za neuvěřitelný ceny, jenže v 99% ostatních případů prodeje ojetých gum to tak prostě není. Ty gumy, co se normálně prodávaj, nejsou po jedné sezóně, ale min. po třech, a klidně i po víc. A vůbec nejlepší kategorie jsou ojeté zimáky - dost lepších zimních gum má okolo 5-6mm takovou nenápadnou značku indikující, že ta guma přestává fungovat jako zimní, a je vhodná jen na dojetí na léto... ale on čecháček rád zaplesá, jak má "super zimáky na dvě zimy" :/ -
« Bez nadpisu
Díky za info.Pokud jsou ty Bridge tišší než M3,tím lépe,pohodlí není až tak tak rozhodující,protože mám Astru G v dieselu,takže přímý vstřik pneu rozhodně přehluší :-! a pérování také není z nejměkčích.Můj provoz je tak 50% dálnice,40% normální silnice zbytek město.Závodím jen s Fabiemi HTP >:D A pokud zatím po 20 tkm vypadají OK,tím lépe.Můžu se ještě zeptat na rozměr a auto? -