Pneumatiky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Gumy měkké či tvrdé
Pánové, dotaz - nejsem odborník přes gumy >:D Jaký je rozdíl v charakteristikách sportovních a "obyčejných" pneumatik na fáro? Osobně nelítám žádnou mega rychlostí, proto bych vás chtěl požádat o zkušenosti/rady s pokud možno co nejpohodlnějšími pneu, žádný tvrďáky pro extraspeed:) Diky za doporučení, značku, typ. -
-
« Bez nadpisu
tak tak potvrzuju, aktuálně jsem nazul P Zero Rosso v rozměru 245/45/17 a zatím to nejlepší co jsem na autě měl. Conti SC2 nebo Dunlop SP9000 či MAXX nejsou špatný stejně tak Pilot Sport od Michelinu, ale P Zero Rosso mají zcela famozní výsledky za dynamického ježdění. Jejich schopnost držet přesnou trakci v zatáčkách i při rychlostech kolem 260 km/h je zcela ojedinělá a dokonalá. Při těchto rychlostech jsem vždy na jiných pneumatikách cítil jak se začíná houpat zadek a i když k utržení by bylo ještě daleko tak bylo cítit jako by auto jelo už s rozhozenou zádí. To se u P zero Rosso nestane, drží to jak přilepený a i na okrskách při pokusu dostat auto na limit je většina pokusů neúspěšná a i když ano tak je i na limitu i za limitem auto zcela čitelné. Fakt dobrý, jenom jsem zvědav jak dlouho vydrží :)
No jinak negativum je to, že jsou ty pneumatiky citelně tvrdé, na dlažebních kostkách mají tendenci odskakovat, ve vyjetý kolejích trhají za volant, a při přejezdu nerovností jsou hlučnější. Na hladkém povrchu bezezměny. Takže excelentní, ale skutečně čistě sportovní pneumatika.
Původně jsem chtěl zkusit P Zero Nero, ale to se v moc rozměrech nedělá a v tom mém ani náhodou. A Nera jsou ted nejlepší pneumatikou na světě vůbec, tak to musí být asi už pěkný mazec. -
matuS 22.03.05 21:20
« ake letne gumy?
ahoj, potrebujem poradit co obut na leto.
rozmer 215/55/16
bolo by to na C5, jazdim dedkovskym stylom, takze potrebujem aby to co najlepsie brzdilo na suchu aj vode, bolo to co najtichsie a malo to co najvyssiu zivotnost a najnizsiu spotrebu.