Pneumatiky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

• 00 Reagovat !

foto

03.04.05  13:53

« co ve 195/50/15 he?

Zdravim vsechny,
    prosim o Vase SUBJEKTIVNI dojmy z nasledujicich typu:
    CONTINENTAL Premium Contact
    CONTINENTAL Premium Contact 2
    GOODYEAR Excellence
    jde mi hlavne o:
    hlucnost
    tuhost bocnice
    ktere z nich maji ochranny lem na ALU (v tomto rozmeru)
    Diky ...
  • 00 Reagovat !

foto

02.04.05  13:59

« FIRESTONE TZ200 FS

Ma nekdo nejake ohlasy? Diky
  • 00 Reagovat !

foto

02.04.05  04:04

« Gumy měkké či tvrdé

Pánové, dotaz - nejsem odborník přes gumy >:D Jaký je rozdíl v charakteristikách sportovních a "obyčejných" pneumatik na fáro? Osobně nelítám žádnou mega rychlostí, proto bych vás chtěl požádat o zkušenosti/rady s pokud možno co nejpohodlnějšími pneu, žádný tvrďáky pro extraspeed:) Diky za doporučení, značku, typ.
  • « 00 Reagovat !

foto

"-- skrytý --" 29.03.05  12:18

« to matuS > Re: ake letne gumy?

z uvedeného výběru jednoznačně doporučuji tyto:
    1.) Pirelli P7
    2.) CONTINENTAL PremiumContact 2
  • « 00 Reagovat !

foto

28.03.05  11:42

« Re: Re: ake letne gumy?

¨¨
  • « 00 Reagovat !

foto

"-- skrytý --" 27.03.05  19:06

« Re: ake letne gumy?

Michelin Pilot Premacy z vami uvedeneho splňuje hlavně tu dlouhou životnost. Nezklamaly, ale ani nepotěšily.
  • « 00 Reagovat !

foto krakatit

krakatit 27.03.05  18:07

« Re: Re: ace2

tak Tvoje auto ma vzduchovy perovani tak to je pak taky jina...
  • « 00 Reagovat !

foto

27.03.05  15:08

« Re: ace2

No Continental T810 veškerý nerovnosti zarovnala a dlažební kostky uhladila. Sem tím chtěl prostě říci, že je to velmi výrazně sportovní pneumatika a své sportovní chrakteristiky dává velmi výrazně najevo, tedy, že tam není moc místo na kompromisy.
  • 00 Reagovat !

foto krakatit

krakatit 26.03.05  17:00

« ace2