Pneumatiky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Pneu Road King
Jsou tusim korejske a ja osobne bych se podobnych znacek rozhodne vyvaroval. To uz si radsi priplat par stovek a ziskej kvalitni gumu, aspon neco jako Barum, kdyz mas napr. Skodovku a tudiz maji tvuj rozmer (coz neni muj pripad). Me osobne se dost libej gumy od TOYO, zvlastne nejnovejsi letni Proxes T1! A jsou za super ceny. -
« Re: pneu na předku
O penize sice jde, ale na druhou stranu, to co dnes date do zimnich pneu usetrite castecne tim, ze o to mene sjedete ty letni. A pokud si clovek chce obcas zajet na lyze, tak by mel asi zimaky mit. Ted jde o to vybrat ty prave... Svinska prace !!! :-)))) -
« Re: pneu na předku
Můj otec si na 405ku koupil protektory ve stylu polaris. není to jen na vzorku, ale na směsi. Je fakt, že zimní pneu by byly ideální na obě nápravy a taky bych to nikdy jinak neudělal. Podle mě je 80% toho co v zimě vyjedu a nevyjedu na tom jaký mám pneu a ne jestli je to bmw, nebo něco s předním náhonem. V jeseníkách se prostě zimní "musí" dát. -
« Re: pneu na předku
Dovoluji si odhadnout, ze predni pneu u auta s prednim nahonem delaji tak 2/3 jizdnich vlastnosti, takze podle toho vypada i jizda s obutim jen jedne napravy. Ja jezdim se zimaky na predku a na zadku se zimnimi protektory (jsou trochu slabsi)a docela v pohode. -
« Re: pneu na předku
Dneska už bych to asi neudělal, ale na favoritu jsem taky dával zimní jenom dopředu. Je jasné že je to ta důležitější náprava, jak při rozjezdu, tak při brždění i při nájezdech do zatáček. Jiná věc je to, že zadek potom může v zatáčce klouzat a že i to brždění není tak intenzivní. na druhé straně dřív jsem jezdil na Fiatu 125 v zimě v létě pořád na nějakých běžných letních a se mnou 90 % ostatních lidí taky. Takže než žádné, alespoň ty přední, pokud jezdíš jen občas .... -
"-- skrytý --" 09.11.99 04:30
« Re: pneu na předku
To je dost zvlastni mysleni,zimni gumy vpredu nebo vzadu,doporucuji se vzdy dozadu-rozjet se a zabocit nebo prohrabat se a nezabocit?Je to dilema,kdy jde samozrejme o penize,ale jeste vice jde o hubu.To auto se musi chovat naprosto nepredvidatelne,at jsou gumy vpredu,nebo vzadu. -
« Testy pneu
Tak jsem invetsoval 45 silinku do casaku MOT (cislo 23), kde (krome 4 stranek o nove Fabii - pod titulkem: Nejlepsi auto za 20.000 marek !) testovaly nove gumy pro letosni rok v "mem" rozmeru 195/65 R 15. Absolutnim vitezem se stal Conti Winter Contact TS 790 v H-ackovem provedeni (do 210 kmh). Mezi T-eckama (do 190kmh), ktere mne zajimaly vic, byly nejlepe hodnoceny novy Michelin Alpin a Conti Winter-Contact TS 790 (T). -
« NOkian
Nokiany jsou skvělé zimní gumy, viděl jsem test, kde překonaly Pirelli Winter Sport 210 (jinak hodnocené většinou jako absolutně nejlepší gumy). Jejich Nokian Hakkapillita 1 jsou asi to nejlepší, co se na auto dá obout, a pokud to má navíc "vruty", není co řešit -- Nokian pro všechny, co chtěj se zadním náhonem jezdit 250km/h i v zimě :-)