Pneumatiky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  10:47

    « testy zimních pneu

    Kupte si poslední D Test 12/99. Je tam test zimních 205/60 R15 H a 185/60 R14 T převzatý ze Stiftung Warentestu. Vyhrály to v obou rozměrech Firestone FW930.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  10:26

    « Re: baumax

    Já na ně koukal taky.Vzorek i materiál nevypadaly špatně.Měly je ve většině velikostech,a na všech bylo označení CELOPROTEKTOR.
    Já už gumy mám,tak sem je nekupoval.Jestli si je někdo pořídí tak nám sem napište svoje poznatky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  10:20

    « K Velkému závodu :

    Tak se mi podařilo dostat až hodně blízko k té možnosti zajezdit si na autodromu Tatry v Kopřivnici. Podle informací se areál občas pronajímá většinou zahraničním firmám na různé testy , ale dalo by se to pořídit tak za cca
    5 tis. kč /den . To mi nepřipadalo tak zlé, problém spíše znamená to, že to chtějí vědět hodně předem ..... Tak teď abych zase začal shánět sněhová děla , pro jistotu :-))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  08:31

    « Re: dusík

    Servis je v Ostravě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  08:30

    « Re: dusík

    Ano, říkali že by se mělo dohušťovat dusíkem. Dohuštění jednoho kola stojí 15Kč.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  06:43

    « baumax

    V Baumaxe predavaju nejake nemecke zimne gumy po cca 900.-. Neviete co su to za gumy ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  01:54

    « Re: Kormoran

    Ano, to množné číslo je na místě! Asi po půl roce bylo na všech čtyřech pneumatikách na boku pláště nespočet "boulí".......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.12.99  15:00

    « Re: Kormoran

    Říkáš,že praskají,tozn. množné číslo,jestli to chápu dobře?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.12.99  09:33

    « Re: dusík

    Možná to má nějaký efekt - rozhodně se dusík bude k vitřku pneu chovat jako inertní plyn, takže stárnutí zevnitř nebude probíhat (téměř) - od toho bych taky dovozoval zlepšení jízdních vlastností. Přesto: molekuly dusíku nejsou tak velké, aby neunikaly skrz gumu (to hlavně pro kola s duší), dusík jako plyn má stejnou tepelnou roztažnost jako vzduch - tj. výkyvy tlaku v pneu v závislosti na teplotě budou totožné se vzduchem - tedy při potřebě dohuštění bude nutno dohušťovat opět pouze dusíkem. Potřebu dohuštění může - a docela bych tomu věřil - omezit preparát na "mikroskopické dotěsnění pneu zevnitř". Jmenovalo se to nějak bůhví jak, ale prodejnu to mělo někde v Podolí. Nemá to fungovat podobně jako ty pěny na nouzové dojetí po píchnutí, ale má to být nějaká emulze, co utěsní všechny póry jak kolem ráfku (u bezdušovek) tak v gumě jako takové - aby vzduch "neprosakoval" skrz (tj. hlavně pro "dušové" pneu). Kdysi jsem tuhle existenci našel někde na I-netu. V kombinaci s tímhle sajrajtem by huštění dusíkem mělo snad smysl: potřeba dohuštění - opět pouze dusíkem - by se snížila na období poklesu teplot (začátek zimy). Jinak je huštění dusíkem podle mě akorát pumpa na peníze zákazníků.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.99  23:52

    « Re: Kormoran

    Kormorany nebrat! Praskají kordy (vl.zkušenost 165R13-plný profil), jako kdysi u Matadorek.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.99  23:49

    « Re: dusík

    a nebyl ten servis vedle hospody??? Tipoval bych to na VELVET, ten mám rád!!! :o)) Nic ve zlým.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.12.99  13:48

    « dusík

    Minulý týden jsem byl v pneuservise měnit pneumatiky na autě. Při dotazu jestli chci nafoukat pneumatiky dusíkem jsem zůstal chvíli úplně mimo, protože jsem o tom ještě nikdy neslyšel. Nafoukání jednoho kola dusíkem stojí 30Kč, ale nakonec jsem to schválil, protože mně bylo řečeno, že se zvýší životnost pneumatiky a jízdní vlastnosti. Má s tím někdo zkušenosti? Je to pravda, že to má takové přednosti?
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.12.99  11:38

    « Kormoran

    A co si myslíte o kormoránech,je to velká prohra,nebo se s tím dá jezdit(165/70/13)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.99  11:04

    « Re: Michelin XM+S Alpine

    :-))))) Ale tulení pásy zase nejsou tak špatný nápad ......že bych si je stáhnul z lyží. Ale to by zase buď jenom stoupalo, nebo jenom brzdilo....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.99  08:29

    « Re: Michelin XM+S Alpine

    Souhlasím s tím, že vlastnosti pneumatiky s Y lamelami se projeví nejvíce na sněhu, ale proč zrovna v zemích s věčným sněhem. Tam bych doporučil spíše pásy než-li pneumatiky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.99  03:10

    « Re: GAPA GAPA

    ozzy, ozzy....snad sis nemyslel, že jsem tím emigrantem myslel tebe?! Tím človíčkem se kterým jsem tam u vás o tom mluvil byl Láďa. Tak ho pozdravuj. Mimochodem ty se neozveš a neozveš jak je rok dlouhý............
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.99  12:04

    « Re: GAPA GAPA

    Ja ti dam mistniho emigranta a oktanove cislo
    vyssi cislo tim lepsi benzin jednoduse mate lepsi
    benzin a basta
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.99  10:20

    « Re: Michelin XM+S Alpine

    Y lamely jsou pěkná věc.....ale není to opravdu vysoce specializovaná záležitost pro země s věčným sněhem ???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.99  13:01

    « Re: Michelin XM+S Alpine

    Na Tvou otázku by se dalo odpověděť rozhodně i vědecko-technicky, tedy ve smyslu čím nižší je dezén, tím více má pneumatika s Y lamelami odvodňovacích kanálů a ve své podstatě i styčných ploch.... Nejsem však dealerem fy. Michelin, a tak se podělím jen o několik zkušeností, neboť jsem tento typ pneumatik používal v zimě 1998-99.
    Rozhodně mohu konstatovat, že stabilita automobilu na sněhu se zlepšila (ve srovnání s použitím jiných zimních pneumatikam), dokonce by bylo možné tuto skutečnost vyjádřit i větší rychlostí na tomto typu povrchu, ale je to tak max. 5-7%.
    Hlučnost je v podstatě srovnatelná s ostatními zahraničními typy zimních pneumatik.
    Měl jsem i nižší prům. spotřebu PHM oproti předchozí zimně, ale to nelze přisuzovat jen pneumatikám.
    Porovnání s Nokiama nemohu učinit, neboť jsem je nikdy nepoužil.
    Mé, subjektivní, srovnání je se zimními pneumatikami Continental, Goodyear a Pirelli.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.12.99  11:49

    « Michelin XM+S Alpine

    Já Vám říkám řekněte mi, jsou ty Y lamely k něčemu? Co hlučnost? Porovnání s Nokianama? Dik.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…