Pneumatiky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« http://pneu.web3.cz
!!!
pokud mate zajem, pripravil jsem informacni web s kompletnim prehledem PNEU, vcetne obrazku, podrobnych informaci, cen a v neposledni rade testy pneu (ADAC, AMS)...
web je jeste castecne ve vystavbe, proto nejsou dosud jeste funkcni vsechny odkazy
budete-li mit jakekoliv pripominky, rad uvitam vase rady a pokusim se vse co nejrychleji doplnit-napravit (dcs@mail.cz) -
« Re: Unik vzduchu z pneu
Taky jsem měl na léto alu disky, ale teď (cca 3 roky) mám léto i zimu disky Fe. Nikdo po tom moc nekouká a je klid. Když to někam prdnu tak mám v kufru velký kladivo. Jedna rána a jede se dál. A pneu jsem hustil naposledy v létě 1998. Hi hi hi... -
« Re: Unik vzduchu z pneu
No ty ventilky jsou vzdycky davany novy.Vono to chvilku drzi,ale pak to zacne zase unikat.Podle chlapika v pneuservisu prej to hlinikace delaji,ze prej,kdyz jsou starsi , tak zoxidujou a pak to trochu kolem ventilku utika.Jenomze se mi nezda ekonomicky platit ctyrikrat do roka sundani kola,vyzuti,ocisteni,vymenu ventilku,nazuti a nandani kola.Me to zatim vyslo na dve kola na dve stovky a to znamena osm stovek vyhozenych za rok.Proto sem zacal uvazovat o tom spreji na utesneni.Jestli mi k tomu nikdo nic nerekne,tak to stejne zkusim.Ta latka ve spreji prijde na dve stovky a to si myslim,ze za pokus stoji.Prece nebudu furt platit pneuservis.Tak bohatej zase nejsem. -
« Unik vzduchu z pneu
Nevite nekdo nahodou,cim zamezit unikani pneumatiky pres ventilek ? K uniku mi dojde tak za tyden az ctrnact dni a je to tutove okolo ventilku.Mam hlinikace(trochu starsi) a pokazdy,kdyz to dam do pneuservisu mi to jenom kolem toho ventilku ocisti a maznou vazelinou.Jelikoz bych tam takhle mohl jezdit kazdejch ctvrt roku,uvazuju o pouziti pripravku na docasne zalepeni pri prurazu,je to takovej help na cestach ve spreji a ma to zacelit diry do cca 1 cm.Myslite,ze je to dobrej napad,nebo poradite neco lepsiho.Diky
-
« Re: Mfilip: 771
mfilipe jestli ten hluk není tím nižším vzorkem. Třeba má v sobě ta guma zabudovaný hlasový informátor o ojetí vzorku :-))))). Co víš, jak jdeme do tý Evropy, a jednou nohou už tam možná brzo budem, tak třeba je v něčem předbíháme-jupí. Všeobecně se praví, že guma kolem 4 mm ztrácí vlastnosti hlavně proti aqaplaningu a nedoporučuje se takové gumy používat, tak třeba tě to upozorňuje abys jel opatrněji a chystal peněženku. -
« Re: Mfilip: 771
jako gumu jsem sundaval z rafku u osobaku jednou a stacilo mi to na cely zivot. Mohem rychleji a jednoduseji se sunda z Avie, nebo V3S, nebo z tatry, pokud je ovsem k dispozici raketomet s radlici, nebo alspon jina V3S. Tzn. ze jedine v pneuservisu a navic u hlinikovych disku bych se velice bal mechanickemu poskozeni. gumy v marketech nekupovat, jiz kvuli zminene vyssi celkove cene s montazi a taky proto, ze v marketech jsou na 99% vzdy a jen protektory, mnohdy za cenu novych gum. Laik nepozna ( a ani ja ) protektor od nove gumy. Kormoran samozrejme s Michelinem ma neco spolecneho asi jako, ze Barum je od continentalu, nicmene mne potesilo, ze pry vydrzi i 60 tkm, o 10 tkm vic nez srovnatelne Savy atd. I v cenach jsou obrovske rozdily mezi pneuservisy, je nutne projet jich vice. U Kormoranu jsem se setkal s rozpetim 1650-1835, Dunlop SP10 E 2310-2890, P3000 2300-2890, kleber 1999-2300,- pri vynasobeni 4, jde uz rozdil do tisicu, jsou to ceny pro nakup 4 gum + montaz zdarma prepoctene na 1 kus. O Bravurach jsem si vzdycky myslel, ze jsou dobre jak cyp a byl jsem rad, ze jsem je mel na aute. Ted po navstevach v pneuservisech nestacim kroutit hlavou a bohuzel jsem je jeste pred 14 dny v jinem pneuservisu hajil, ze s nimi nemam nejmensi problemy .... Pritom tam mam 4- 5 mm vzorek a mohly by vydrzet jeste 30-40 tkm. ladao, ty Bravury jsem vzadu mel celkem 2 roky a kdyz jsem Bravu koupil, byla absolutne ticha. Zhruba v zari jsem zacinal pri urcitych ustalenych rychlostech citit nejake pravidelne zvukove vibrace. Ne otresove, ktery by vibrovaly autem. pri 40-50 to byla meluzina, a pri 100 km/h to byly podstatne tissi vibrace. Byl jsem smireny s tim, ze dam 5 000 za zadni loziska anebo 9 000 za vyfuk. Vyfuk jsem vyloucil, protoze vibrace se projevovaly pri 50 km/h i pri vypnutem motoru. Zbyvaly loziska. jen tak ze srandy jsem po zime prehodil gumy. Razem byly vsecky zvuky a v mnohem sirsim spektru rychlosti slyset jasne odpredu, zatimco zadek je tichoucky jak na samote u lesa. chci jen rict, ze ty Bravury zacaly hucet najednou zniceho nic. -
« Re: Konec
ladao> Největší slabinou Bravur je neuspokojivá přilnavost na mokru (mrkni na www.adac.de - reifen tests - sommer reifen). Vyšší hluk mi nevadí - mám taky sportovní výfuk. Já ale jezdím denně za každého počasí a právě chování na mokru je pro mně nejdůležitější vlastnost. Na suchu jsou vždycky rozdíly menší. Teď mám Michelin Pilot SXGT 195/50R16 a myslím, že by to mohlo být ještě lepší. V posledním testu AMS vyšly nejlíp Bridgestonky RE 720 a přitom jsou dost levné (v kategorii). Jestli dám za pneu 5800 (Bridgestone) nebo 9000 (Michelin Pilot sport), to si dobře rozmyslím. Volba padá na RE720. 250/45R16 se sice dělá i v Bravurách, ale za 3750 je to dost drahá guma. Dám za obutí o 8 tisíc víc (to je sice dost), ale vím, že lepší pneu na mokro v rozměru není a že jsem tudíž udělal pro (nejen) svou bezpečnost maximum. -
« Re: Mfilip: 771
vlami pokud si je sám nasadíš - tedy pokud si je vůbec nějak nasadíš ?? monterajznama :-))) a montovat bezdušáky jinak než na montážní stolici je sebevražda pro gumu, tak jsi opět u problému s případnou reklamací. Protože výrobce bude po tobě chtít doklad o odborném namontování. A co potom. V tomhle bych nešpásoval a koupil si gumy v pneuservisu nebo v autoservisu. A v dobrým pneuservisu ti nabídnou několik gum a ty si vybereš podle stylu a podmínek jízdy a taky podle peněženky. -
« Re: Konec
Hufnágle to samé máš Barum-Continental. Ten výrobce ( Barum, Sava apod.) patří do koncernu a dělá si své gumy. A zpět k Bravurám, já bych je neviděl jako opravdový šmejdy. Myslíte si , že by je dělali Němci v profilu 50-55 a v kategorii do 240 Km kdyby byly opravdu tak špatný. Já sám je mám a na rozdíl od mfilipa neslyším žádný větší hluk oproti Brilantům nebo jiným gumám, který jsem měl. Je taky pravda, že díky jinýmu výfuku a úpravám motoru se zvedl hluk v autě. Jak se chovají ty gumy na vodě za všech podmínek moc nedokážu posoudit, jelikož mám to auto na "svezení občas" a na vodou zalité cestě jsem ještě nejel. A je taky pravda, že je nemám s čím porovnávat, protože v rozměru, který já mám 185/60-13 toho není moc k dispozici za rozumný peníz. -
"-- skrytý --" 13.04.01 00:00
« Re: Mfilip: 771
LADAO 782 nebo kolik: Aha, diky za radu, urcite to bude tak. Takze pokud koupit pneu bez disku, tak nasadit sam, nafouknout ty bezdusovky a zajit do servisu na vyvazeni, to uz nebude tak drahy. To si ale uz fakt koupim pneu v pneuservisu nebo ve znackovem servisu. A zase jsem u Barum Brillantis za 1290 Kc. :) -
« Re: Konec
V novém AMS je test pneu a jsou tam i ceníky - je v nich i Aquilla.
mfilip> Michelin nemá s Kormoranem až tak moc společného => kvalitu a vlastnosti kormoranů budou od Michelinů na hony vzdálené. To je jako s Debicou a GoodYearem. Debica je horší, než Barumka.








Re:jirka_ Dost dobré.
Pavel