Pneumatiky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: 205/50 R15
to leones> diky za referenci (dost o nich totiz uvazuju-205/60 budou co do jizdnich vlastnosti asi stejny jako 205/50)...(na tu sirku sem se ptal jen orientacne, protoze nekteri vyrobci udavaj dost odlisne rozmery od skutec.sirky dezenu)
to Hufnagl> ok, zkusim se nekde zeptat-a nevedel bys nahodou o necem konkretnim???
predpokladam, ze z toho vyctu "levnych" pneu (co jsem psal v min.prispevku) se asi dost tezko da vybrat neco rozumnyho, na cem by se dalo jezdit alespon kapanek bezpecne??? -
« 205/50 R15
porad sem se nerozhodl, jake koupit pneu? samozrejme, ze je pro mne rozhodujici cena (co nejnizsi)...proto uz zacinam trosku uvazovat i o takovychto znackach: STOMIL KORMORAN Sprint D600, STOMIL KORMORAN Gammma, Debica Furio, MABOR Sportjet, MABOR M60, SAVA Rapidex R2, FORMULA GT, BF GOODRICH COMP T/A, CEAT Tornado, HANKOOK K102, KUMHO 712 - poradte prosim, co vybrat? s cim mate zkusenost??? predem dik...
to leones> chtel bych se jeste zeptat, jaka je opravdova sirka dezenu u tvych pneu TOYO 600F3 a jak jsou na tom s aquaplaningem, hlucnosti a jak rychle se sjizdeji???
to Hufnagl> CSC2 bych bral z fleku, ale ta cena:( -
« CSC2
Tak, včera jsem byl přezout tatova Laurinka na nové pneu. Continental se fakt vytáhl. ContiSportContact2 jsou ještě lepší, než Premiáky a to za tutéž cenu! Na vodě unikátní, na suchu ani nemluvě. Tichučké jsou taky parádně.
Není divu, že vyhráli test na celé čáře (AMS i ADAC).
Ještě jeden postřeh. CSC2 jsou o dost komfortnější, než Dunlop SP Sport 2000e. Tam, kde se dřív laurinek drkotal teď proplouvá znatelně klidněji. -
« Bez nadpisu
Koupil sem auto se snizovanym podvozkem,asi.Videl sem to samy a melo podstatne vic mista mezi lemem blatniku a obrysem kola.Rozdil dela asi tak 4-5 cm.Letos chci ale pouzit pneu,ktery jsou sirsi a bojim se,ze mi budou pri propruzeni drit o lem blatniku.To auto super drzi na silnici a je ten podvozek taky daleho tvrdsi.Krome toho mala mista na pneu me taky znepokojuje to,ze mam predni kola pri celnim pohledu mirne do obracenyho V a tudiz se mi sjizdej gumy hlavne po vnitrni hrane.Letos chci zkusit dat mezi pruzinu tlumice a misku podlozky,abych to auto trosku zdvihnul.Myslite si,ze je to dobrej napad?A jaky material pouzit?Muzu ty podlozky udelat z hlinikovuho platu?Udrzi to a nepromackaji se? A este jedna otazka.Srovnaji se mi tim ty predni kola,ktery sou ted mirne do obracenyho V ? Diky za info vsem. -
« Re: Kléber
Nokian i Kleber mají myslím hodně společného. Příznivou cenu, hrubější dezén a mírně hlučnější provoz. V zimě jde ale o bezpečnost a ne o nějaký ten deciBell. Kdybych neměl na Conti TS790 (což je špička), určitě bych sáhl právě po klébrech nebo nokianech. O Barumu Polaris nebo Stomilu bych ani neuvažoval. -
« Re: Kléber
Kleber Krisalp 3 pro sebevrahy určitě není. Viděl jsem ji na autech o třídu lepších než je Fábie. Myslím, že za tu cenu není co řešit. Poměrně je dost k vidění v horských oblastech. Hlavně NIC nekupovat v takových OBI, Bauhausech a pod. Sám jsem o KK3 taky uvažoval, ale pak jsem skončil u Nokianů. -
« Kléber
I když je ještě dost času, tak začínám přemýšlet o zimních pneu. Vzhledem k tomu, že splácím Fábku a mám hluboko do kapsy (trvalý stav :-) ), tak se poohlížím po různéch slevách a akcích. Pneuservis H&P nabízí Kléber Krisalp3 za neuvěřitelných 1889,- (185/60 R14). Má podle vás tato pneumatika alespoň nástin základních vlastností dražších (a určitě kvalitnějších) pneu od jiných výrobců, nebo je to úplný * určený jen pro sebevrahy specializující se na zimní období. :-)
Díky za všechny solidní názory.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







