Pneumatiky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 19.06.01 17:32
« Re: jaké pneu
Pripojuji se s dotazem k Olexovi. Zatim mam Continental CT22 165/70 R13 a musim uznat, ze by se koupe dobrych (i kdyz drahych) pneu asi vyplatila, protoze ty Continentaly maji jiz temer najeto 100 000 km a jeste 10 000 km urcite najedou. ALE KTERE JSOU TY DOBRE a kvalitni? Ja uprednostnuji nizky valivy odpor (tj. nizkou spotrebu a nizke opotrebeni) a malou hlucnost. Ostatni mne moc nezajima, nejezdim jako zavodnik. Uvazoval jsem o Barum Brilantis (1 300 Kc/ks), nyni mam moznost koupit za slusnou cenu Nokian nebo i Michelin. Tak nevim. Mam koupit Pneumatiky nebo Miseliny?? :) -
"-- skrytý --" 15.06.01 07:15
« Re: směs
díky Hufe, včera jsem byl v Brně a při té příležitosti jsem reklamoval ty Micheliny u jejich brněnského technika. Jen krčil rameny. Mám protokoly geometrie před montáží, cca po 4,5 kkm a teď. (všechno OK) včera jsem si byl udělat test tlumičů u příští týden jdu do servisu Škoda na prohlídku náprav. Až budu mít všechny papíry tak to Mišelínům vrátím se slovy "guma je asi kvalitní, ale pro běžný provoz nepoužitelná". Pokusím se je ukecat na výměnu za XH1. -
« to novak
1. Pila na okrajích pneu se dělá obvykle na málo huštěných pneu, které více brzdí než táhnou. Zkus změřit tlak pneu minimálně u dvou různých benzinek, jestli máš ty patřičné hodnoty tlaku. Dále se potom zamysli, jestli rád prudce nebrzdíš z velkých rychlostí.
2. Tak jak jsi na tom s fondem na chip a olej. chladič?
3. Četl jsem, že jsi pořídil docela levně tempomat. Docela by mě to zajímalo. Měl by jsi mít ECU BOSCH 0 281 010 181, rád ji prozkoumám s tím tempomatem. -
« Re: směs
novak> Ta guma je v pohodě. Je sjetá úplně rovnoměrně a bez pily. Je vlastně jako nová až na to, že nižší :o) ... vlastně :o(
O té pilovatosti vím. Je to ale projev zadních vlečných ramen a to pouze na venkovních figurách. To, co tu popisuješ, vypadá spíš na zmetek. -
« Re: směs
kdyz mi hazely pneu na predku, byl jsem 2 x v pneuservisu, kde mi je jako nove menili s tim, ze je potreba je vyvazit. Nic se nenaslo. Na druhy den jsem zajel do jineho pneuservisu, kde se divili, ze muzu na tak rozhazenych pneu jezdit. Od te doby nejezdim do jineho pneuservisu a samozrejme po jejich vyvazeni, to bylo O.K. Pokud si ale dobre vzpominam, nevyvazene pneu mi delaly neplechu az pri 95-100 km/h, ne pri 30-50 km/h to mi trhaly volantem pneu, ktere jsem zezadu prendal na predek. -
"-- skrytý --" 14.06.01 07:13
« směs
Hufe: jak jsou ty pneu sjeté, pravidelně, nebo kraje ožužlané? (já mám velké problémy s Mišelínkami-Primacy, po 6 kkm jsem cca na polovině vzorku). Geometrie OK (ověřena na dvou stolicích). Na vzorku má kraj jak vnitřní tak vnější "pilu", ožižlaný , vytrhaný. Nejde nějak testnout, zda nejsou z blata? (Made in Germany). Dík LN -
« Re: takze nakonec 7,5Jx16
to Hufnagl> no doufam, ze sem s tema GOODYEARama neudelal chybu, oni ty NCT3 asi nic moc nebudou, i kdyz jsou ve (W), tak budu zas pekne plavat na vode:(...ale dneska sem dostal nabidku na Semperity Direction s jen 4mm a ten manik chtel 1.300Kc za 1ks, coz se mi zda kapanek prehnany:(...kazdej machruje s tim, ze jsou to 16":( a jeste ke vsemu sem dostal nemilou zpravu, ze novy hliniky budou az koncem pristiho tejdne:( -
"-- skrytý --" 12.06.01 14:54
« Zajimavy dotaz
Mam pneumatiky Continental Contact CT22 165/70 R13. Auto je z podzima roku 1996, koupil jsem ho z druhe ruky. Na tachometru mam nyni 114000 km. K autu jsem jeste dostal zimni pneu SAVA, odhaduji, ze 3 sezony jete. Ty Continentaly uz mam 2 temer sjete [2.6 mm] a 2 gumy jsou na tom lepe [3.5 a 4 mm]. Tenhle vikend jsem na ne kouknul a zjistil jsem, ze jsou vsechny z 35. tydne roku 1996 (?).
OTAZKA: Je mozne, ze jsou puvodni? Podotykam, ze Felicie byla koupena v Nemecku a zjistil jsem si, ze v takovem pripade skutecne fabrika davala prvni pneu Continental.
Jeste jeden postreh, ktery mne utvrzuje, ze pneu jsou puvodni. Najel jsem na nich uz 20 000 km a vyrazne jejich dezen neubyl.... Skutecne Continental vydrzi -reknu- 80000 km?








to PTD> psal jsi, ze vetsi kola zapisou bez problemu na DI - mas to odzkousene? co je presne k tomu potreba? staci treba prinest jenom nem.TUV papir k alu rafkum s doporucenejma rozmerama, pripadne nejakej jinej papir od zakoupenych kol v CR? je to fakt jenom za 10Kc?