Pneumatiky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Foukání
méďa> Tak tak. Foukat, foukat a zase foukat :o)
BTW, letní pneu je s vyšším ryhlostním limitem lepší. Je to otázkou směci, bočnic a vrstev polyamidu mezi běhounem a kordy. U zimních je situace jiná. Na suchu a mokru sice platí poučka jako u letních, ale na sněhu (u renomovaných výrobců, vyrábyvší T,H,V), že nižší limit je vetší "drapák" a proto ho do vyšších rychlostí nepouštějí. Třeba Conti TS790V je na sněhu horší, než TS 790H. -
« Re: to mracek
No, já nejsem až takový gumový odborník, ale když je guma dělaná na vyšší rychlosti, tak asi bude mít trochu jinou kostru (víc drátů), bude pevnější a možná bude mít i drobet jinou směs? Tak potom logicky musí mít lepší vlastnosti pořád, při jakékoli rychlosti. -
« Re: to mracek
ATX>Spekulanti už je vykoupily - máš recht, teď před Vánoci nakupují hlavně ženský - tedy spekulantky :-)
Mráček>já na Sport Gripech jezdím a moc si lebedím. Testnul jsem je pražské břečce, na ujetým i neujetým sněhu v Krkonoších a asi už mi zachránily minimálně plechy. -
« to mracek
UG6! Ale ty budeš tak dlouho přešlapovat, až na tebe nezbyde nic než EUROPA, MALOYA, atd... Mráčku, Mráčku, myslíš, že někdo bude přikupovat zásoby teď koncem 12 měsíce??!!. Ber co je a nevymýšlej. To víš, všechny T-ka spekulanti už dávno vykoupily, tak se smiř s tím co je, ber H, které mají mimochodem lepší jízdní vlastnosti a nevymýšlej.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!