Pneumatiky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: to rbaron
to Huf: Ne každý to ale zvládá. Hlavně prosímtě nepopírej, že je u nižšího profilu zcela jasně ostřejší hranice ztráty adheze. Jezdím povětšinu s otevřenými okny a rád poslouchám své pneumatiky, co dělají. Zatím ovšem lítám na takových balónech, že bych měl držet hubu (195/14/70)
redbaron.hyperlinx.cz/BMW/BMW4.jpg -
« to rbaron
Jo. Pneumatika s vyšším profilem ale začíná "varovat" již tam, kde má nízkoprofil ještě velkou rezervu. Já osobně navíc toto "varování" slušně odchytím i u 205/45. Poučka, že nízkoprofil se v momentu, kdy je síla odstředivá větší, než přítlačná (smyk), stává naráz neovladatelným, je podle mně hloupá. Jde o směs, kvalitu kostry a správné huštění stejně jako o adekvátní ráfek. Já umím jet s pískajícími koli na efekt a přitom v pohodě. -
"-- skrytý --" 29.04.02 12:32
« Re: To e-pneu.cz Tlak
ano, mail by mel chodit-asi tak do druheho dne (nekdy, pri velkem mnozstvi, se to ale neda stihnout...klidne se muzete pripomenout a ja trosku "pritlacim" na kolegu, kt.resi terminy dodavek)
ohledne tlaku pro 195/50R15 Peugeot 205 cca 2,0-2,2 (dle zatizeni)