Pneumatiky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Bez nadpisu
Ahoj, kdyz mam 195/65 R15 na rafcich 6Jx15 ET38 - na Octavce, co se stane kdyz bych chtel sirsi - 205? Musim menit i rafky? Chtel bych dat i podlozky, tak 0,8-1,5cm - co se stane pak, stane se to auto stabilnejsim? Za kolik nejlevnejsi podlozky na napravu se daji poriditi? Rikal jsem si, ze bych 205 dal jen dopredu, aby to nehrabalo a brzdilo, ale to se nesmi, ze? Diky vsem za poucne komentare. Na stavajici pneu 195 je vpredu misto od obrysu jen 0,5 cm. -
« Re: NOKIAN
to e-pneu.cz: Myslím, že GoodYear UltraGrip se taky hodně povedly. Dokonce i Němci jim v testu dávali hodně vysoká hodnocení. Šlo o to, že v žádném z parametrů nebyly na prvním místě, vždy kolem 2. a 3. místa, ale v celkovém hodnocení nejlepší. Opravdu vzácně vyvážená zimní pneumatika. Ale to je dva roky zpět a situace se zřejmě mění. -
"-- skrytý --" 09.08.02 21:10
« Re: NOKIAN
zkusenosti s NRW nemam, nemohu proto posoudit-nejlepe, pokud muzete uvest, jake "renomovane" znacky jste mel na mysli...predpokladam, ze se shodneme na tom, ze ke spicce mezi zimnimi pneu urcite patri znacky Conti, GY, Pirelli, Dunlop a Bridgestone -
"-- skrytý --" 09.08.02 21:06
« Re: Re:
guma se nevyzuje, ale neumerne zatezovani muze mit za nasledek nejaky defekt (sjizdeni pneu jinak, nez je obvykle, naruseni kostry a pevnosti bocnice a pod.-obzvlaste pri vyssich rychlostech-viz priklad u pretizeneho nakladaku, kteremu sem tam nekdy bouchne guma)...nicmene nejaka rezerva tady je, takze bych to byt Vami zkusil a pokud to nebude vyhovovat, tak potom resil "problem"... -
« Re: NOKIAN
Diky za vysvetleni , podle meho nazoru , mam NRW jsou o dost lepsi nez nektere renomovane znacky . Ale zase na druhou stranu testy hovori jasne ! Presto jsem s nimi navysost spokojen , tam kde jsem v zime vyjel bez retezu se nikdo ze znamych nedostal ani omylem . A to (zatim)nemam 4kolku ! -
"-- skrytý --" 09.08.02 14:47
« Bez nadpisu
to harryp: ano, pneu jsou v toleranci-chce to jenom odzkouset, jak to bude jezdit a jestli auto nebude pak moc nizke-co se tyka hmotnost.kategorie, pak nezapominat prave na max.zatizeni!
to turboleon: v TP se snazi vzdy davat co nejuzsi rafky, aby hodnoty byly podobne plechovym, resp.aby rafek nedrhnul o blatnik-pokud je rozdil jen 0,5", pak neni co resit...pokud bude rozdil vetsi, pak se musi bud pritvrdit podvozek, nebo vytahovat blatniky! na LEONa tusim bez problemu nandate i 8" rafky...jinak 225/50 R16 lze bez problemu zamenit za rozmer 205/55 R16, ale nesmi se zapomenout, ze rafky musi mit sirku 6,0-8,0" (nejlepe vsak tu vyssi hodnotu)