Pneumatiky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Kola u Octavky:
S tím 206 to byl překlep. Čili 205/55 je standard.Různé rozměry vpředu a vzadu by sice asi prošly,, pokud to budou rozměry dle TP , ale stoprocentně si pamatuju, že nesmí být přesah přes půdorys karoserie. Pak by po tom asi šly benga, určitě více než třeba po 17 palcových kolech. V jednom prospektu doma např. mám kola AUTEC Phoenix, 7,5 J x 16, ET 15,25,35. To jen namátkou. A to by tam podle mě mělo jít. Viděl jsem na Octavce i 18 kola, ale to už se vytahují blatníky. Slušný ceny kol má doopravdy e-pneu, občas se v nějaký akci něco vyskytne v mnou jinak kritizovaném APS, dobrý ceny má Renocar, resp. jsou schopni jít na slevy, doporučuji se podívat i na Borbet CZ, Bennet apod. na akční slevy. Ale to asi bude problém trefit kolo co bys potřeboval.Chce to nastartoval googla a čmuchat. -
« to e-pneu:
Tak jsem chtěl vyhledat ráfky s filtrem dle ceny nebo dle ET a bohužel to nejde, nejde alespoň dát ke stažení ceník v Excelu se všemi údaji nebo t TXT podobě ? Jaké je úplně nej nej nejlevnější kolo, něco jako na Octavii Triton ? Máte ráfek pod 2000 Kč? Jo a taková hloupá otázka, co le jepsí, maly kolo nebo velky kolo (tedy více gumy a ménší rafek? to se zda byt lepsi pri najizdeni na obrubniky, ale co jizd. vlast. - trebas valivej odpor? cO je tedy lepší ? -
« Kola u Octavky:
Je to u Octavky takto (ma nekdo i jine udaje v TP?) : Serie - 195/65R15 na 6Jx15ET38 (tzv. SKODA TRITON), alt. - 205/60R15 na 6.5Jx15ET43, 205/55R16 na 6.5Jx16ET42, 205/55R16 na 5.5Jx16ET36 (jen zimni provoz pro retezy) . Tolik schválená verze. No a teď mi řekněte, jak to udělat ? Podle vyhlášky je závadou použití různých rozměrů pneu na jedné nápravě a tedy vpřed a vzádu může být jiný guma ? A může být přesah přes půdoris karoserie nebo ne ? Co teda byste navrhli , aby tedy kola se na oktávce se co nejvíce vystrčila ven (jaké konkr. gumy a jaké ráfky?) -
« Re: To turboleon
Tak jsem se dostal na e-pneu a tam jsem si přečtl co je to ten ET, takže jesi to dobre chapu, tak když seriove rafek ma ET38 a ja chci vysunout kolo o max. 1,5 cm tak tedy je potřeba, aby při stejný pneumatice měl novy rafek s ET38 minus 15mm rovnase ET23, je to tak? Měnit rafky nebo dat podlozky, to uz je asi fuk ne? Riegger píše že podložky stojí ca 3000 na nápravu, tedy celkem 6000 a to same asi bude u GX tuningu kterej maji take svoje vyrobky. Piste piste jak to je dik. -
« Re: Re: Podložky pod kola a kola na Octavku
206/55 že je standardní alternativa ? To je překlep ? Jak se dívám do TP, tak tam je alternativa: 205/60R15 na ráf. 6.5Jx15; 205/55R16 na 6.5Jx16; 205/55R16 na 5.5Jx16 . Jenže v serii tam je 195/65R15 na 6Jx15 a na to asi nějaká 205 dát nepude . A když jo tak jaká ? Nějaká hodně kvalitní by mě zajímala . -
« Re: To turboleon
No, jednoduše, nikdy předtím jsem podložku neviděl, hliníková kola jsem předtím taky nikdy neměl, a plecháče u škodovek co jsem měl předtím se podle mě středily pouze přes šrouby. Zdálo se mi, že když to budu pěkně pomaloučku křížem dotahovat, tak to bude ono. Zjistil jsem ale, že si po nasazení musím kolo podložit, aby neviselo celou vahou na šroubech. Pak s tím doopravdy problém nebyl, a jezdil jsem tak v pohodě 3 roky. Když jsem pak, mezitím, zjistil, jak má podložka správně vypadat, a že ten plastovej bazmek co byl ve středu kola tam měl svůj význam,už se mi to nechtělo měnit /já s tím už pak problém neměl/. Upřímně řečeno - ani teď nevím, jaký ten kužel vlastně má být a kde to najít. Já osobně než podložkama bych dnes použil jiný ET- pokud by byla ta možnost. -
« Re:
Na Octavku je standardní alternativa 206/55 R16, takže tipuju že by tam mohlo jít 205/60 R15, ale to bude asi dost nestandardní guma. A od toho je tady e-pneu:-)). Ale k těm podložkám. Jsem inženýr, strojař, takže jsem si je frajersky nakreslil a kámoš je za flašku vyrobil ze super matroše /dural na převodovky/v setinových tolerancích. Jenže jsem tam nedal středící kužel, protože jsem si myslel, že není nutný. Takže jsem to středil na šrouby, což se sice nechá, ale je s tím strašný práce. Doporučuju radši koupit, i když cena na obě nápravy bude i v závislosti na tlouštce tak 4000-5000 Kč. osobně bych pro ně jel v Praze k Riegerovi na Prosek nebo bych zkusil Renocar. Ne APS na Chodově - silně předražené.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!