Pneumatiky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: to BMW330i - Re: Dotaz - zamena za 175/70 R13
Ctel bych se dotazat, jak uz zde byl jeden prispevek, jake ma vyhody snizeni profilu pneu (tedy vetsi rafek, mensi guma)? Ci je lepsi volit mensi (prumerem, napr. 14, 15) rafek a vetsi gumu, kterazto varianta asi bude mit vetsi odolnost v terenu? Je nejake optimum? -
"-- skrytý --" 12.08.02 21:23
« to BMW330i - Re: Dotaz - zamena za 175/70 R13
1) vyrobci automobilu doporucuji toleranci max +-5% obvodu, cemuz ani jeden rozmer nevyhovuje, dale se musi zachovat hmotnostni index! a ve finale by auto bylo moc snizene, tacho by ukazoval spatne hodnoty, auto by jinak jelo na prevodove stupne atd...proste doporucuji drzet se tolerance +- 5%!!! mohu se zeptat, co Vas k teto uvaze vede? vzdy se snizuje profilove cislo u pneu tehdy, kdyz se pouziva vetsi rafek, ale pri zachovani stejneho obvodu!!! -
"-- skrytý --" 12.08.02 10:57
« to "a" a "turboleon"
pokusim se vse shrnout
rozmer pneu/obvod v mm/%/sirka rafku
195/65 R15 1998 100,0% 5,5-7,0"
205/60 R15 1974 98,8% 5,5-7,5"
205/55 R16 1990 99,6% 5,5-7,5"
225/50 R16 1989 99,5% 6,0-8,0"
215/45 R17 1970 98,6% 7,0-8,0"
225/45 R17 1998 100,0% 7,0-8,5"
co se tyka podlozek-je nutne, aby byly jednak z kvalitniho materialu a nesmi se zapominat ani na stredici rozmer, aby mel na cem sedet rafek, nesmi se ani zapominat na delku sroubu-min.pocet zatocenych zavitu!
co se tyka ET, tak to je lepsi reseni nez podlozek-nekt.rafky se tak vyrabi v nekolika ruznych ET
jinak ve vyhlasce by melo byt, ze kola (pneu) nesmi presahovat obrys automobilu (tj.blatniky)-toto resi jak na technicke, tak kdyz Vas zastavi PCR
co se tyka nedostatku ve vyhledavani a nekt.nekorektnich parametru v katalogu/vyhledavani-vse resime postupne-za pripominky/namety dekujeme -
« Re: Kola u Octavky:
epneu - mas v katalogu rozmer 6.5 i 6,5 - to je mismas. Pridas moznost zadani filtru i na ET a cenu a sirky a prumeru OD - DO a kdy ? U gumy pridat i zimni a filtr na rychlostni a hmotn, znacku i slevu . K technicke podpore pridat trochu subjektivnich doporuceni (napr. jake jsou limity, jaky je tolerovatelny rozdil sirky ALU a npeu a fungujici odkazy na husteni pneu a t d.). Sice je to server asi pro toho kdo tomu rozumi ale kdyz to bude i pro laiky tak siu zvysis odber.
turboleon - protze jsi napsal , ze bys to resil jinym ET, tak jsem si rekl , proc platit az 4000 za napravu s podlozkami (cena i s vymenou) , kdyz to muze resit ALU disc , ale za 2000 korun asi ALU disc nesezenu ? Nevite kdo dela ty ALU na skody , triton , spider ... ? e-pneu je zatim nejprehlednejsi co jsem nasel (a mozna i levny ? nevim ), ale chtelo by to jeste doplnovat a doprogramovat moznosti vyhledani . Nevi nekdo kde je zakazan presah gumy pres karos. , ve vyhlasce jsem to nenasel ? Mysli se tim asi ze nesmi presahnout obrys nejvetsiho vycnelku karosy , ze ?
Ve vyhlasce o presahu neni, ale pry v provadecim pokynu k 56/2001, ma jej nekdo nebo odkaz?