Pneumatiky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

• « 00 Reagovat !

foto

"-- skrytý --" 15.08.02  12:06

« Re: Doporucte prosim rafky na Oktavky s ET25 a nizsimi

205/55 R16 lze obout na rafky sire 5,5-7,5", co se tyka ET, tak je mozne, ze s tak nizkym ET (25) muze pak rafek drhnout o blatnik! kdyztak napiste mail s dotazem na kolegu (objednavky@e-pneu.cz), kt.ma na starosti rafky-doporuci pripadne i co je skladem nebo dostupnost na to, co neni skladem!
  • 00 Reagovat !

foto

"-- skrytý --" 15.08.02  07:30

« ET

Zdravím všechny.Mám takový možná hloupý dotas,co to je to ET u ráfků?Nejsem odborník a nic mi to neříká.No,možná mne budete kamenovat ,možná ne.:-O
    Pavel
  • « 00 Reagovat !

foto

15.08.02  00:00

« Re: to BMW330i - Re: Dotaz - zamena za 175/70 R13

Bylo mi řečeno, že snížení profil. čísla se zlepší adheze a dále, že se v uváděných rozměrech vyrábí pneu o kterou bych měl zájem (Bridgestone Potenza RE720 - 175/60 nebo 175/50 R13).
  • 00 Reagovat !

foto

14.08.02  19:28

« kompletace (obuté kolo):

Montáž a vyvážení 190Kč - tomu lze rozumět tak, že za 190 Kč budou obuta, vyvážena a nahuštěna všechny 4 kola? Tedy stačí jen namontovat na auto a jet? Jaký plyn se používá k huštění? Atmosférický smog? Jak je to dodáno, každé kolo v jedné krabici nebo jak? Nemůže se to poškodit při přepravě?
  • « 00 Reagovat !

foto

14.08.02  16:31

Akorat v sirce 8" je tam SHAPER Champ 8x16 s ET25 ale kdyz je sirsi tak se ten efekt vysunuti smaze, ze ? A na 205 je 8" uz moc ne ? Chci mit s novymi gumami idealni jizdni vlastnosti je jasne ze ustrelovani/vlneni oktavek se tim nesmaze, ale aspon to bude lip sedet a nepujde do smyku mam pravdu hosi ? Stare TRITON rafky 6Jx15ET38 bych nechal na zimu co vy na to ? EPNEU, nemuzes tam doplnit nejake rafky jake doporucuje turboleon, tedy 16" s ET25 nebo nize, o sirce max 7,5 ???
  • « 00 Reagovat !

foto

14.08.02  16:25