Pneumatiky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« povolené rozměry
Vážení sikutující, předem se omlouvám, pokud se ptám na něco, co tu již někdy v minulosti někdo řešil, ale projít cca 2600 příspěvků je teda pěkná fuška. Takže bych rád znal Váš názor či zkušenosti s kontrolováním obutí vozu s povolenýmihodnotami v techničáku. V techničáku mám povolené obutí 185/70R14 88H na disku 5.5Jx14ET39 popřípadě ET49, nebo obutí 195/65R15 91H na disku 6Jx15ET49. Zrovna u těch čtrnáctek jsou běžnější 185/65R14. V pneuservisech se k tomu staví všelijak - jedni říkají přesně co je v techničáku, druzí zase kup si co chceš atd. Pora'dte, vyjádřete se prosím...díky :-) -
« Re: to rbaron
HUF: s BMW je to i s kolama stejné. Já si tak nějak nedovedu představit, že bych si tam dal něco jiného než klasický "drátěný" vzor BBS, Alpina kola nebo přinejhorším ypsilony. Samozřejmě, že nejraději s co největším límcem, ten prostě bavorákům sluší. Jsem hlavně rád, že profil 35 je v poho. Protože kola Alpina se v sedmnáctkovém rozměru dělaly hlavně pro E36, která má úplně jiné ET než zbytek bavorského světa. A tak mě asi čeká přišetřit a koupit opravdové KOLO:
www.alpina.de/bigs/teile/e39/big_e39_18_… /> -
« to rbaron
Ad kola> Já mám rád klasiku s límcem. Okoukanost je v mém případě pojímána spíš jako plus. Já jsem dlouho vybíral a v užším výběru bylo dost ráfků. Nakonec ale po implantaci na mé vozidlo (ve Photoshopu) volil tyhle.
Však s BMW je to do jisté míry podobné. Taky je pořád stejné a to na něm mám rád.
Ad pohodlí> Fabka je kvalitní (kupodivu fakt jo!), takže nehrká. Komfort na českým způsobem opravené cestě je ale nízký. Ne ale o tolik, o kolik by vetšina lidí od spojení sportovního podvozku a 225/35R17 čekala. De fakto každý, koho svezu, se diví, že to zase tak nepohodlné není. Volvo S80 je ale rozhodně pohodlnější :o))) -
« Stáří pneumatiky
Díky za názory k těm rozměrům pneu v testech. Otázka k zamyšlení. V jednom letáku od Dunlopu jsem četl, že " ... nová M3 nesplnila při premieře očekávání ale to nenechalo Dunlop v klidu. Jak ukazuje přepracovaná verze M3 i dílčí neúspěch může přivést na svět výrobek, který nenalezne konkurenta ..." tedy ,že Dunlop M3 testované někdy předtím byly vylepšeny a nyní zabodovali v testu lépe (v testu AMS 21/2001). Otázka zní: jak v prodeji poznat tu "novější" či "starší" verzi? Asi zase otázka pro E-pneu. Od jakého data výroby vyraženého na pneu jsou ty nové? Nebo jen neumím číst a chtěli říci že novější je M3 a starší M2? Pak ale nevím, proč M2-jku nepřestanou prodávat? Teoreticky pokud se smí prodávat pneu do stáří 4roky od data výroby, může si každý klidně koupit něco co už není "in". (možná obdobná situace je i u jiných značek).
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!