Pneumatiky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: to rbaron
HUF: Klasický osmnáctky od Alpiny, podle mě ten nejlepší model vůbec. Kola jsou designově naprosto čistý, nejenže pod deklíkem ve středu jsou schované nápisy o rozměrech apod., ale dokonce je jednou loukotí proveden vzduch a ventilek je taky vprostřed pod deklem :o) Nový stojí jedno kolo tak pětadvacet, tady by na ty prachy vyšly čtyři.
Je to ale sedmsetpadesát kiláků ode mě a dopravné je jenom v rámci SRN (35 Euro). Ideální by bylo, kdyby to poslali k někomu těsně za hranice a pak tam těch pár kiláků dojet, nebo ještě líp, že by mi pro to nějakej známej kamioňák prostě dojel až tam bude mít cestu.
Tady jsou ty kola nesehnatelný a jak říkám, jedno nový stojí v 18" pětadvacet litrů. Pro Alpinu dělá kola BBS ve speciálních exkluzívních sériích, všechna jsou kovaná. Tady váží jedno kolo v 18" 10,5 kg. Pro info, takový klasický límcový Borbety (nedocípovaný hvězdy) váží 16 kg.
Tady je to auto na sedmnáctkách, osmnáctky vypadají ještě líp, viděl jsem na 6tce i 19", ale už je to trochu zuviel :o) Tak teď ten slíbený link:
www.cardomain.com/id/pphilpot05 -
« Re: to rbaron
HUF: Jo, je to ještě E12 podvozek. Jednodušší, tvrdší a míň náchylnej k poruchám než u pozdějších E28 podvozků, ale zase se počítalo s užšíma kolama. Myslím, že 215/235 na osmnáctkách, profil 35 je tak akorát. Ty máš tu výhodu, že máš prachy, já na to budu do jara šetřit jako blb :o) Mimochodem jak se Ti ty Alpina kola líbí? -
« to Patron
Rozhodně nekupuj, co chceš, ale striktní dodržování technických specifikací výrobce taky není zapotřebí. Jen, pokud nedodržíš tyto rozměry, nemusíš projít STK. Na silnici Ti ale policisté neřeknou nic. Mám to 100x ověřeno v praxi. :o)
Ve Tvém případě ale zmiňovanou záměnu nedoporučuju, protože 185/65R14 má skoro o 1cm menší poloměr a taky nižší nosnost, než 185/70. Auto by tedy proměřovalo na rychloměru a mělo by méně jisté v ovládání, neboť nosnosti je přizpůsobena i konstrukce kostry pneu. Auto bude víc plavat a pneu bude náchylnější k proražení.
Být Tebou, koupím 15" disky a jdu do 195/65R15. V současné době je to jeden z nejprodávanějších rozměrů a tomu odpovídá i jeho nízká cena. Navíc 185/70 je hrozný "vysokoprofil". 195/65R15 bude nesporně přínos pro aktivní bezpečnost. Vzhled bude rovněž lepší.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
[odkaz]