TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
rendolf 21.09.12 23:43
« Yaris 1.0 Automat - PROBLÉMY
Ahoj, mám problém s automatem - potřeboval bych poradit.
Běžně, když parkuji, dávám R a vypnu motor. Včera se mi ale stalo, že když chci znovu nastartovat, dám řadicí páku na N, aby to nastartovalo, ale na displeji se rozbliká R, a nastarotvat nejde.
Pomůže jen zařadit pákou N, vypnout klíček, zapnout klíček - pak jde auto nastartovat. Auto jinak jezdí a řadí normálně. Nevěděl by někdo, co s tím je? -
« Toyota CELICA 2.2 GTS
:idea: Toyota CELICA 2.2 GTS (Kanada), problem: obcas jede, obcas ne. Obcas tlaci vzduch zpet do sani. Rozdelovac novy. Muzete poradit kde je problem? Pripadne schanim dily: pravy predni blatnik, prave zrdcatko. Ocenim kazdou radu ci nabidku. Piste prosim na mail Grim3rr@cybermachines.cz :idea: -
« Bez nadpisu
Vazeni a mili toyotaci.
splnil se mi detsky sen. Od zacatku brezna pracuji ve firme AUTOTYP Praha. Je to autorizovany servis TOYOTA a autorizovany dealer a servis FIAT. A vzhledem k tomu, ze si me tam vazi ;-) >:D tak se mi podarilo domluvit neco i pro Vas!
10% sleva na praci
5% sleva na dily
pro registrovane na Toyotaklubu.cz
Pro snadnejsi identifikaci jsme se rozhodli pripravit klubove karty. Ty muzete ziskat primo u nas v servisu. Adresa je:
AUTOTYP Praha s.r.o.
Kolbenova 809/31
Praha 9 - Hloubetin
Pripadne dalsi informace na adrese:
servis.autotyppha@autotyp-praha.cz
nebo na strankach www.autotyp-praha.cz
Ukazat v mape -
"-- skrytý --" 23.12.04 12:43
« Re: Re: Re: Prius
RRSS: v USA či Kanadě jich jezdí kvanta pořád, ne jen na okrasu - jsou tam totiž velice levné, narozdíl od našich podmínek (základ stojí cca 22tis. USD...). Co se týče zvadnutí baterek, tak řízení motoru je nedovolí úplně vybít. Stejně tak jejich stavba se od běžných NiMH akumulátorů liší tak, aby se mohly opravdu stále vybíjet a dobíjet. -
« Re: Re: Prius
Baterie v Priusu mají prý mít dlouhou záruku. Na toyota.cz jsem nenašel místní specifikaci, na toyota.com píšou 8let/100k mil. Tím pádem ve většině případů bude mít problém až druhý majitel.
Mně se to auto líbí a zdá se mi i použitelné v praxi. Kdybych byl bohatý, tak bych do něj možná šel a měl bych dobrý pocit z toho, že dělám něco pro nižší znečištění ovzduší. (taky proto je asi v USA módní u bohatých).
Pro běžného kupujícího, který zvažuje hodnota+emoce za danou cenu je to mimo. Navíc mám obavy z nedostatečného výkonu pro trochu rychlejší jízdu. Trochu mně taky děsí představa, že potřebuju rychle předjet a zvyklý na slušný složený výkon obou motorů budu najednou nemile překvapen, když baterie zvadne a pojede to jen na benzín... ale možná je to jen předsudek daný neznalostí :-) -
"-- skrytý --" 22.12.04 09:24
« Re: Prius
A k čemu? Nejsem až tak velký ekologizátor...
Kromě toho mne děsí představa nákladů na výměnu "baterek" po nějakém čase.
PS: Trochu se synem modelaříme a děláme dost do "elektra" (letadla, auta, lodě) a náklady na pořízení kvalitních zdrojů jsou značné, o jejich výdrži v případě nepravidelného využívání ani nemluvě.