TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Antikorozna ochrana - Corolla
Člověče tak první chybu jsi udělal tim, že jí dáváš do garáže. Já jí mám z '92 (viz sekce výzva pro Corolláky), nechávám jí venku (teda poslední asi 3 roky sice taky v garáži, ale není zavřená, prostě střecha, čtyři sloupky a nízký zídky okolo, aby tam neteklo a tak) a jediná koroze je v místě, kde byl po nabouraným blatníku slouplej lak a nechtělo se mi to zabarvovat, ale jinak nic. -
« Re: carina
Určitě si dej bacha na kvalitu karosářských oprav. Cariny se hodně vozej bouraný a spravujou se tady. Takľe prohlídni dobře plechy. Ale to platí snad i u kaľdýho jinýho auta. Jinak Ríąa má pravdu - Carina je jedno z nejspolehlivějąích aut na světě.
BTW: Kterej uvaľujeą rok / cenu? -
« Re: carina
tak to nevim starý Cariny jsou hodnocený do 10let stáří jako nejspolehlivější auta. Němci asi před měsícem dělaly testy starejch aut od "každý" automobilky nějaký a když došel ke Carině tak říkál, že nic nenašel. Jedině dvě nahnědlý místa v kufru takže jestli se tomu dá říkat závada tak to bylo jediný. čus. -
« Re: Frankfurt
Taky si na celicu zvykneš, ale ta stará je prostě hezčí, no. Tak s tvou výškou to opravdu asi nebude v S2000 to pravé. Ale ty tedy nejsi zrovna typický evropan (výškou) doporučoval bych tak chrysler stratus cabrio, nebo mercedes CL. A i ty by ti asi byly těsné. A chtěl bych tě fakt někdy vidět v barchettě, cha cha. K Type R - nezdá se mi tedy málo agresivní, oproti klasickému Acco ho ty spoilery docela vylepšily, ale asi ideální by byla kombinace s IS200 - Z Type R motor, podvozek a sedačky a z IS karoserie, pčístrojovka a zadní náhon. To by bylo dreamcar, jaká by byla evropa? -
« Re: Frankfurt
Nemůžu si pomoct, ale ten zadek měly roztáhnout aspoň lemy na blatníky. Ten předek je fakt super, bok je ještě solidní , ale ten zadek mi k tomu nejde, ale jak už jsem říkal, když jsem viděl poprvé "čtyřokou" tak se mi chtělo brečet jak se mi nezdála. K S2000 nemůžu si pomoct (měřim 198 :)), ale opravdu když si dám sedačku nejdál tak tam sedim asi jako v Celice nejblíž. Koukala mi hlava (ven jsem se koukal přes přední sklo), volant jsem měl nejvíš co šel a přesto jsem ho držel mezi kolenama. Vytáhnout pravou nohu to chce opravdu mladé tělo. Jinak řazení a ten výkon motoru to zaslouží absolutní jedničku, fakt gut. Jinak Honda Accord typ R to mělo mít dravější desing a přesedlávám z toyoty :o -
« Re: Frankfurt
Riso, jak vidím, tobě se celica moc nelíbí, já jí naopak přišel na chuť trochu víc. Ale zadek je asi fakt nejslabší partie. Pokud jde o S 2000. Seděl jsem v ní už v Brně. Měřím 183, ramena mám jako stěhovák, ale do S2000 bych mohl ještě s dalšími 10kg. Na rozdíl od třeba Mazdy MX5, ze které mi čuhalo úplně všechno, je u S2000 perfektně krytá hlava a i pro nohy dost místa. o ergonomii nemluvě. Pokud se ti zdá malé, posaď se do MB SLK, nebo do Alfy Spider. Tam poznáš, co je to stísněnost. Vím, že se mnou z principu nebudeš souhlasit, ale já v ní seděl taky a mohl bych bát ještě o kousek vyšší i širší a stále bych se cítil pohodlně. Tak fakt nevím. Zkoušel jsi řadit? Už jsi někdy viděl přesnější šaltrpáku? -
« Re: Frankfurt
Uf jsem zpět. Autosalon byl super, ale.. Cesta tam pohoda, zhruba 5 hodin. Cesta zpátky 10hodin myslim, že jsem duševně umřéééél. Dejte mi kvér a já se tam vrátim. Tři hodiny 70km po dálnici. Fotky budou (asi jenom Celica :)) musim říct, že ve skutečnosti je fakt bomba až na ten zadek. Na ten si nemůžu zvyknout. Interier je hodně předělanej. Jinak stánek Toyoty byl fakt super. Plazmový TV, 3x Celica, 2x MR2 (jediná do který se nesmělo), 1x corolla TTE, 3x Avensis, Yaris nepočítaně, Corolla Sainze, Toyota 24h LeMans, 2x Landcruiser, Hilux, Picnic, Prius a určitě ještě něco. Všechny motory VTT-i rentgenový průřez včetně prototypů. Hned vedle byla Honda. Tady už se dalo sedět v S2000. Hope musim tě zklamat i když je to nádherný auto pro nás určitě není. Bez přehánění se tam nemůže vejít člověk nad 180cm aniž by mu někde něco nepřekáželo. Bohužel jsem neměl možnost sednout si do MR2 abych mohl srovnávat. Citroen tam měl nějaký auto budoucnosti docela zajímavý. Nejlepší stánek měl určitě Mercedes byl opravdu MEGA a hlavně měl co ukazovat. Audi a jeho nadupaný motory turba, biturba kroucáky 350, 400 atd. to jsem fakt zíral. A2 je ve skutečnosti o moc hezčí než na obrázku a to samí musim říct o Fábii i když nevim co, ale něco divnýho na ní je. Jinak škodovka měla docela hezkej stánek. Celá jedna hala byla jenom tunig Stainer (nebo Staidler :)), Remus, Foliatec atd. Takže až na tu cestu super. -
« !!! SUPER BIG SRAZ !!!
Takže pozor, 2.10.99 v 10.00 hod. se koná největší sraz v Čechách (teda doufám). Mělo by přiject cca 80 aut a možná i zdaleka víc. A kde se toto bude konat? U benzinové pumpy ÖMV na Benešovské silnici za hotelem SEN. Prostě od Prahy sject na Benešov a u první pumpy zastavit a předvést svého plechového miláčka všem ostatním. Určitě přijeďte všichni, je to povinost... Ondra... více na www.autotuning.cz
-
« Antikorozna ochrana - Corolla
Mam jednu otazku. Ako je to s antikoroznou ochranou u Corolly r.vyr. 1996. Mam spravit (vystriekat) dutiny - hlavne prahy a pod. alebo je to zbytocne. Resp. po kolkych rokoch sa to doporucuje (auto garazujem). Mate s tym skusenosti? Mozte dat vediet aj ine tipy naco si dat bacha. Vdaka. -
« Re: Frankfurt
kdyz pojedes brzo tak by ta zacpa nemela bejt hrozna, jak rikam my jsme vyjeli ve 4 rano z plzne a v devet jsme stali nastartovany u vchodu, v zacpe sme stali asi 20 minut az kousek pred frankfurtem. pres ty * co ti tady nekdo radi bych nejezdil!! to vystaviste (messegelende) je kousek od hlavniho nadrazi frankfurt, zapadne od centra. ale hlavni je sjet uz na offenbach a pak se nechat vest cedulema. mozna ze nemci jezdej jako prasata, ale organizace tam byla uplne super. co se tyka toho lipska zalezi na tom co od vystavy cekas!! jestli chces videt kulaty obludy od citroenu a toyoty a jim podobnejch (studie) a mackat se v davu, tak je asi lepsi frankfurt, ale jestli chces videt auta co se fakt daji koupit a videt toho hodne z aut tak je asi lepsi lipsko. jestli te zajima vic tak mi napis muj mail myslim mas riso. jinak komu se nepovedlo se tam dostat, tak sem nafotil asi 250 fotek (jpg). -
« Re: Frankfurt
Po Norimberský dálnici bych nejezdil (tedy zpátky určitě ne). Včera ráno jsem se vrátil a jel jsem po ní a asi 11:30 jsem stál asi 5km frontu a za hoďku další a jinak se po ní stejně moc rychle jet nedá, protože ty skopčáci jezděj jak prasata a brzděj na úplně nemožnejch místech. Hlavně se to dost cuckuje, takže jedeš třeba 3km a nikoho nepotkáš a pak jedeš ve frontě čtyřicítkou. Tam je to lepší jet přes Vary, Pomezí, pak na norimberskou dálnici najet tak 50 km před Frankfurtem a to už se dá vydržet.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!