TOYOTA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: hop SLALOM
Na VHS to nemám, ale jestli to seženeš tak mi to taky nakopíruj a nebo udělej z toho *.avi Docela rád se podívám.
To že tam média byla silně zastoupena svedčí i tento článek z dnešní MF DNES:
19.10.1999 Západní Čechy - strana 8
Pošumavský slalom vyžadoval odvahu
Klatovy - Odvahu vyžadoval od účastníků Pošumavského slalomu, letošního posledního podniku mistrovstí České republiky v automobilovém slalomu, závěrečný úsek tratě vytyčené v bývalých vojenských kasárnách v Klatovech. Pořadatelé totiž poslední metry slalomového úseku vybrali mezi budovami dřívějších skladů. "Trať sice byla celkem technická, výsledek záležel více na řidiči než na autě. V závěrečné zatáčce jsem mířil přímo na sloup a teprve v poslední chvíli jsem zatáčel na cílovu čáru. Kdo tady chtěl uspět, tak držel plynový pedál na podlaze do poslední chvíle. O výsledku totiž rozhodovaly jen desetiny vteřiny a ty se daly získat právě tady. Chtělo to dostatek odvahy," uvedl Luděk Dolejš z plzeňského týmu Romino Car. Dolejš se vydal do letošního ročníku automobilových slalomů s novým vozem Škoda Felicia 1.6, který nahradil v předchozích ročnících používaného stařičkého Trabanta 601. Devětadvacetiletý Plzeňan si změnou auta ale v pořadí nepolepšil. "Sliboval jsem si od felicie, že mně a kolegovi Karlu Šindelářovi dopomůže k předním umístěním. Ovšem armáda peugeotů, se kterými startují nejlepší jezdci, nám stejně ujela. Pořadatelé totiž oproti předchozím letům pozměnili slalomové tratě. Ty jsou nyní mnohem rychlejší a s trabantem bych se už do první desítky dostal jen stěží," prohlásil Dolejš. Souboj o první místo se odehrál stejně jako v předchozích ročnících mezi moravskými závodníky. Nakonec o vítězství rozhodly trestné body z druhého kola. Ty nejrychlejší jezdce Jaroslava Ušelu odsunuly na stříbrnou příčku.
Výsledky V. ročníku Pošumavského automobilového slalomu: 1. Antonín Červenka (Zlín), 2. Jaroslav Ušela (Želechovice), 3. Radovan Adam (Držková-všichni Peugeot 506 GTI), 4. Luboš Tomášek (Plzeň-Peugeot 106), 5. Jaroslav Ušela (Želechovice), 6. Petr Novotný (Němčice), 7. Karel Ušela (Želechovice-všichni Peugeot 206 GTI), 8. Luděk Dolejš (Plzeň), 9. Vladimír Příborský (Otín-oba Škoda Felicia), 10. Martin Ušela (Želechovice-Peugeot 205 GTI).
-
« Re náhradní díly
S těma náhradníma dílama potvrzuju všechno, co tu bylo řečeno ... mám Toytu z 86 a jediný, co jsem na ní dělal byl vejfuk, zadní tlumiče a spojka. Což u takhle starýho auta je normální. Jinak je naprosto perfektní např. komprese mi před měsícem v Toyotě změřili tuším na 9,8,7,8 - dobře zajetý :-).
Ta špatná zpráva je, že komplet vejfuk by mě stál 16tis (v Toyotě), mam ale 1.6 GTI. Spojkova sada stala za _Velkoobchodni_ cenu u Stangla asi 8.500, VW je kolem 6-7000, Skodovka snad 3-5 tis.
Taky je fakt, ze na vrakovisti se toho da dost sehnat ... pokud nekoupis atyp jako ja :-)) -
« Re: Jsou náhradní díly na TOYOTU fakt tak drahé?
Tak jest. Zajdi se zeptat co stoji novej blatnik, okynko ridice, starter a brzdovej kotouc u Toyoty, pak to treba vem k Renaultu a Folksvagnu. I kdyz zrovna ten starter na toyotu nikdy potrebovat nebudes, na Renaulta nebo Folksvagn urcite jo :-) -
« Re: Jsou náhradní díly na TOYOTU fakt tak drahé?
To už není dávno pravda. Některé evropské vozy jsou naopak o dost víc dražší. Nezapomeň, že má Toyota výrobní závod v Británii a teď staví ve Francii. Nehledě na to, že zrovna na tuhle Corollu co ty chceš je spousta dílů už i na vrakáči. Mimochodom stejně žádný díly potřebovat nebudeš jenomže tomu nikdo kdo jí nemá nevěří. čus -
« Jsou náhradní díly na TOYOTU fakt tak drahé?
Zdravím. Od známých co maj TOYOTU jsem se dozvěděl, že ND na ní jsou tak drahé, jako by byly ze zlata. Chtěl jsem si koupit Corrolu (1994), ale tohle mě dost odradilo. Je to fakt tak drahé (ve srovnání s evropskými auty)? Dík za odpověď. -
« Re: Novy server MOTORMIX
Zdravim. Jedna se o novy server a nove zaregistrovanou domenu, takze je mozne, ze nameserver, ktery pouzivate ji jeste neznal. Ted vsak by jiz mela byt znat vsude (alespon doufam).
Jinak, nove byl zarazen clanek o tom, co se delo o tomto vikendu v Bucovicich, takze preji prijemne cteni.
M.K. -
« To: alf
140k z 1800 bez turba zas tak málo není, navíc na auto, vážící 1100kg (7,8kg/k) aby se vešlo mezi levný kupátka to stačí. Určitě ten turbo dvoulitr (měl v minulé verzi 245 k) si totiž hned tak nějakej smrtelník nekoupí. Navíc Celica nikdy žádný hvězdný zrychlení (kromě turba) "papírově" neměla. -
« Re: New Celica
140K není málo a podle mého by se do sportovního kupé neměly dávat motory pod 100 kW. Je sice fajn mít v kupé 150kW, ale pak by se podstatně zmenšila klientela. Proto mívá mnoho značek v nabídce kupé motory kolem 85 - 100kW - fiat, hyundai, renault, citroen, ford a mnoho dalších. -
« Re: New Celica
Hope, 140k z 1800ccm se mi zdá málo (Honda už před 10-ti lety sériově dělala z litru 100k.
A to zrychlení taky není žádnej zázrak :-(
Co se týče Calibry je to auto designově z 88 roku a v turbu má 204k na 1350kg. Celicou turbo 89 jsem 2 roky jezdil a doufám, že zmiňovaná verze 2000 a turbo uvedou na pravou míru slovo sportovní. Alf
P.S. Budeš v na AS v Klatovech ?? -
petous 10.10.99 14:38
« Re: Novy server MOTORMIX
A takhle funguje:
Požadovaný dokument je nedostupný
Při pokusu o přístup k: [odkaz]
se objevila následující chyba:
Jméno serveru není možno převést na IP adresu www.motormix.cz
DNS server odpověděl:
DNS Domain 'www.motormix.cz' is invalid: Host not found (authoritative).
To znamená že:
Cache server nebyl schopen získat adresu serveru uvedeného v URL.
Zkontrolujte prosím adresu.
Generated Sun, 10 Oct 1999 12:37:25 GMT by proxy.vol.cz (Squid/2.2.STABLE4) -
« Re: gumy
Dík. Já jsem se, ale špatně vyjádřil šlo mi o to jestli když dám tehle rozměr gum, se mi nezmění obvodová rychlost kvůli tachometru a "počítači" a jestli nebudou někde drhnout. Byl tady na motor café takovej jeden "matematik" já jsem rád, že jsou tady i chytrý lidi který těm blbejm poraděj. :o. dík
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Vejfuky se daj vcelku poridit i z druhovyroby, na 88 4Runner to nebyl vubec problem, dokonce ho meli na sklade v Cechach, takze byl do druheho dne. Me stal po nejakejch slevach asi 3500,-, katalogovka je asi o litr vic. A ze ho je kus - vazi asi 8 kg a dlouhej je asi 2,20m. Ptal jsem se i na 87 MR2 a cena je priblizne stejna, dostupnost na objednani do cca 10 dnu. Na obyc Corollu si myslim ze si muzes vybirat - krome obligatniho bosala a walkera ho bude delat i nekolik dalsich. Ted k ty spojce - pokud z nejakeho duvodu nevyzadujes fungl novou spojku, tak lamela se da renovovat. Uspesne jsem to pouzil taktez u 4Runnera a naprosto bez problemu. Cena materialu? Celych 380,-Kc. Je fakt, ze je to dost prace, musi totiz ven prevodovka. Je jasny, ze se neda repasovat do nekonecna, pritlacak taky nevydrzi vecne atd. ale chci tim jen ukazat ze spojka nemusi vzdycky stat 10 000,-.